|
Post by Miina on Jan 12, 2009 19:33:15 GMT 2
UUSI LISTA:
Josefiina Anne Carkki Chao Pipsa Ros Sastu Wear Alina Dreamer Cäpä Elkku Fiia Fiona Ilu Jassu Jenna Jokeri Karoliina Kat Keikki Liisa Lynn Nana Reega Sanni Shina Siiri Sini Wire Yuff Loviisa
--
Anne: Pitkäpinnainen, asiallinen ja kertakaikkiaan paras henkilö tallin pitämiseen!!
Abby: Kaikki salaisuudet, estistyttö ja aivan mahtavat tunnit!!
Carkki: Hauskat kuvat ja tarinat!!
Chao: En oo kauhiasti ehtiny tutustuu mut oon saanu asiallisen kuvan.
Irene: Ihunan Manki ponin omistaja! Kivat mukavat stoorit!!
Johanna: Bertun omistaja ja mukavat tarinat...
Josefiina: Hillan omistaja ja kaipailinkin jo stoorejasi..
Magnet: Hyvä piirtäjä!!
Mariel: Asiallinen ja mukava. Muuta en osaa sanoa =)
Pipsa: Ahkera, aktiivinen ja ihanat tarinat<3!!
Ros: Pitkäpinnainen hänkin ja ihanan Blondi tamman omistaja. Rosin tarinoita jaksaa aina lukea!
Sastu: Siun kuvat<333 Hyvä piirtäjä ja tekstit ovat pitkiä ja sujuvia.
Alina: En oo oikeen tutustunut mut vaikutat tosi mukavalta tyypiltä.. =)
Brenna: Mesekamu ja Mankin ihana hoitaja! Kivat stoorit..
Cindy: Uusi tuttavuus... Mut Hauskat, pitkät tarinat ja positiivinen asenne..
Dreamer: Yöeläjä ja hoitaa Bladea. Aktiivinen.
Elkku: Tunnettu 4 vuotiaasta lähtien!!! Hyvä piirtäjä, kivat pitkät tarinat ja hyvä kaveri ja lohduttaja...
Fiia: En nyt oo kauhiasti tutustunu mut säki vaikutat mukavalta. Pella ponin kaitsija.. =D
Fiona: Mahtavan Pikku-ponin hoitaja. Mukava ja iloinen.
Hina: Lehmän kaitsija. Kivat hauskat kuvat ja ihanat stoorit.. =)
Ilu: 4 vuotiaasta asti tunnettu!! Ihana piirtäjä, hauskat tarinat ja kiva kamu!!<33
Jenna: Roneten ihunaa omistaja ja Jambon hoitaja<33
Jokeri: Joo, joo... =D
Karo: Hoitelee kanssani Flooraa! Kivat tarinat<3
Kat: Tarinat hauskoja ja teksti sujuvaa ja ihanaaat kuvat!
Liina K: Omaperäiset kuvat ja mukava persoona joka erottuu joukosta.
Loviisa: Pirteä ja iloinen (vaikka en ole kauheasti tutustunutkaan) =)
Lynn: Sentin ihana hoitsaaja<33 Ihanat kuvat..
Maikku: Hauskat kuvat!
Nana: Mukava ja hauska persoona! =D
Reega: Ihanat kuvat<33
Sanni: Aksun mukava hoitaja ja entinen mesekamu kunnes jouduin poistaa kaikki teidät mesest... =(
Shinqua: Kinkku! Hauska entinen mesekamu. Ja kivat tarinat!
Wear: Maaaailman aktiivisin!! Ei Taigsuliini voisi parempaa hoitajaa saada!
Wire: Epun toinen hoitaja, jolla mukavat tarinat!!
Yuff: Iiiihanat kuvat!!!! Kaikki rakastavat kuviasi! Mukava ihminen ja omistaa Jokirannan!!
----------------------------------- Nana// Tää oli kiva<33 =D
|
|
|
Post by Ilona on Jan 12, 2009 19:56:20 GMT 2
Anne: Ihana ihminen, loistava piirtäjä sekä arvostan tavattomasti hänen hermojaan sekä järkevyyttään. =)
Abby:Kaikkien kaveri! Uusien tyyppejen kaveri sekä hyvä tyyppi. =) Hyvin hoitaa myös Leeviä. =]
Carkki: Hauska tyyppi, sekä hoitaa myös hyvin Leeviä, sekä Palmia. =]
Chao: No en hirviästi tunne, mut varmaan hyvä tyyppi. =)
Irene: Ihanan Mankin omistaja ja hyvin järkevä ihminen. =]
Johanna: Järkevä sekä hauska tyyppi, vaikken hirveesti tunnekkaan.
Josefiina: Hyvä tyyppi, ihanan anteeksi antavainen ja arvostan sitä! <3
Magnet: Piirtää loistavasti ja tykkään tosi paljon jäljestä. Varmasti hyvä tyyppikin. =)
Mariel: Ihanaa kun rentouduit! ^^
Pipsa: Jos tuntisin enemmän.. =)
Ros: Hauska ja vastuullinen henkilö, hyvähyvä. =)
Sastu: En hirveesti tunne, mut kai joskus tunnetaan..? =D
Alina: Kumpa tuntisin paremmin.. =)
Brenna: Ihana henkilö, en olisi voinut ikinä kuvitella! Kiltti ja ystävällinen, kiitos siitä. =)
Cindy: Kallen hoitaja! =)
Dreamer: Hauska ja hyvä piirtotyyli ja muutenkin hauska tyyppi.
Elkku: Yök
Fiia: Iiu. =D Kivat tarinat sekä hienot kuva Pellalla. =)
Fiona: Ihan suht. hyvä piirtäjä ja muutenkin tuntuu vastuuntuntoiselta tyypiltä. =]
Hina: Lehmämme toinen hoitaja, muutenkin sun kaa on helppo sopii systeemejä. =)
Ilu: Tyhmä tyyppi, I know
Jenna: Hieno piirtotaktiikka ja hauska oot! =)
Jokeri: Ihana ihminen, IRL maailmassa kaikkien kaveri! Rehellinen ja luotettava! <3
Karo: Hauska ja muutenkin kiva piirtotapa sekä tarinat ovat ihania, I like!
Kat: Hieno piirto taktiikka, en ois ikinä itte keksiny. Reilu oot. =)
Liina K: Hyvähyvä piirtäjä niinkuin värittäjä, huomasin että värittäminen on hirveän hankalaa.. Ja ihania tarinoita!
Loviisa: En tunne hirveesti mutta nuori ja virkeä kyllä olet! =D
Lynn: Viuviu! =D Joo, hyvä tyyppi sekä hyvä piirtäjä. =)
Maikku: En tunne, tutustutaan..? =)
Nana: Välit poikki, voiko ne laitta remonttiin..? =]
Reega: Älyttämän hyvä piirtäjä ikäisekseen, oon hirveän kateellinen! =O Muutenkin tarinoita ja kirjoituksia kiva lukea.
Sanni: Hienoja paint piirrustuksia tulee, en saisi koskaan yhtä hyvää jälkeä. =) Tarinatkin ovat mukavia. =))
Shinqua: Hyvää meseseuraa ja ihanan ompelukoneen hoitaja! <3
Wear: Tuntisimpa paremmin.. =)
Wire: Tutustutaan..? =)
Yuff: Hauska ja hyvä piirtämään sekä mahtava tyyppi! =)
|
|
|
Post by Abby on Jan 12, 2009 20:13:20 GMT 2
Anne: Ihailen piirtotaitoja ja annan sydämmellisen, että suuren kunnianosoituksen. Tarpeeksi asiallinen, mutta silti löytyy huumorintajua sun muuta. <33
Abby: Semmoinen todella tylsä ihminen..
Carkki: Lovetus kohti tätä tyyppiä. Yksi vanhoista Seppeleläisistä ja minulle suuper hyyper rakas ihminen <33
Chao: En oikein ehtinyt tutustua, mutta huomaa, että taitoja löytyy häneltäkin.
Irene: Tähänkään ihmiseen en ole saanut oikeen tutustuttua, mutta aikaahan on vielä.
Johanna: En oikein tunne, mutta olen rakastunut hänen kirjoittamiin tarinoihinsa. Varmaan mahtava tyyppi ja ikiihanan norjiksen omistaja..=)
Josefiina: Rakastan tämän ihmisen: Hevosta, tarinoita ja omaa itseään. Vaikka ei niin kunnolla tunnetakkaan, tiedän että tässä on aivan mahtava persoona.. (Muistaakohan vielä suolapähkinä sopimuksen??)
Magnet: Upeiden kuvien piirtäjä ja niiden peräänkin saan aina kuolata. Hitsi kun en ole tähänkään ihmiseen tutustunut..
Mariel: Mahtava tyyppi ja osaa aina ollaa niin hemputan asiallinen. Olen hyvin kateellin hamsterista, mutta juu..
Pipsa: Mahtis tyyppi ja olen täysin rakastunut hänen tarinoihinsa. Tuntuu niin hiljaiselta, mutta silti löytyy aina se puhelias ja hyvä tyyppi.. =)
Ros: Aina mukavat tarinat ja mahtavat piirustuksen. Asiantunteva ja mahtava tyyppi severan mitä minä tunnen. =)
Sastu: Tämä henkilö on erityisesti minulle rakas ja älyttömän mukava ihminen. Omistaa myös perään kuolattavan Rensun, johon olen rakastunut täysin.. <33
Alina: En oikein hyvin tunne, mutta mitä olen huomannut niin ainakin pidän. Mukavat tarinat aina kun niitä tulee ja rrakastan niitä .=)
Brenna: Rakas.. Mussuti mussuti! Mahtava tyyppi ja sopii oikein hyvin Manki ponin hoitajaksi. Paras, ihana ja piritävin ihminen koko paikassa <333333
Cindy: En ole ehtinyt tutustumaan, mutta kivalta ihmiseltä vaikuttaa. Tähän voisin tutustuakkin, jos se olisi mahdollista xD
Dreamer: Rakastan ja ihailen kaikkia kuvia ja tarinoita. Kirjoittaa asiaa ja myös huumoria löytyy tarinoista. Jos tutustuisi paremmin niin varmasti olisi mahtava tyyppi..=)
Elkku: Kiva tyyppi, vaikka aina valittaakin, että oisi tylsä.. Ehei! Kiva ihminen, mutta kadonnut melkein kokonaan minun porukoistani.. ?? <33
Fiia: Miksi en tunne ketään? En edes Fiiaa, mutta silti tykkään kaikista, miten Pellaa hoitelee ja aina on nekin pakko lukea. =)
Fiona: Tähän olen jonkin verran tutustunut ja oikein mukava ihminen. En osaa kauhiasti kuvailla kun kaikki on aina niin mukavia.. xD
Hina: Tämä henkilö on kanssa yksi hyvin rakkaista ihmisistä minulle. Vaikka en niinkään tunne, silti mahtis tyyppi ja kiva ja ihana ja ja ja.. <33
Ilu: Jotenkin kadonnut jonnekkin ja on kauhia ikävä, johtuu varmaan siitä äkäisestä äidistä, mutta ymmärrän..=)
Jenna: Tämmöistä ihmistä on vaikea oikeasti löytää. Ensimmäisiä tyyppejä kehen tutustuin ja aivan ihana ja mahtava ihminen. <333
Jokeri: Kiva tyyppi, vaikka en paljoakaan ole puhellut. Silti tunnetaan ja mukava ihminen niinkuin moni muukin =)
Karo: Tätä ihmistä ei voi korvata kellään, sillä tarinat ja itse ihminen on liiankin ihana yhteensattuma. Myös peräänkuolattavan Aksuponin hoitaja <3
Kat: Piirtää vaan niin hemmetin hyvin ja kuolaan aina tarinoiden perään. Mahtava tyyppi ja tähänkin voisin oikeasti tutustua kunnolla. =)
Liina K: En oikein tunne, mutta tuntuu todella mukavalta ihmiseltä ja hoitaa Mynttiäkin mahtavin kuvin ja tarinoin.
Loviisa: En oikein tunne, mutta tämän nuorem henkilön haluaisin tuntea. Oikein mukavan kuuloinen ja oloinen tyttö..=)
Lynn: Tähänkin ihmiseen haluaisin tutustua.. Piirtelee mahtavia kuvia ja kirjoittelee ihania tarinoita. Oletan että oikein mahtava tyyppi <33
Maikku: En oikein tunne, enkä ole kuullutkaan tytöstä kauhiasti, mutta kivoja tarinoita..=)
Nana: Tätä ihmistä olen osaa edes kuvailla. Liian ihana, vaikka vähän tylsät keskustelut välillä onkin meillä. Piirtää niin sairaan hyvin ja aina saa hymyilemään kommenteillaan. + ihailen suorapuheisuutta <3
Reega: Hyvä ja sairaan hyvä ja tosi tosi hyvä piirtäjä, niin että kateus tuntuu sisällä. Varmasti hyvä tyyppi, jos voisin joskus edes johonkin tutustua.. xD
Sanni: En oikein taaskaan tunne tätä tyyppiä, mutta oikein hauskan ja mukavan oloinen ihminen.
Shinqua: Tämä on hyvin tärkeä osa elämääni ja ilman tätä ihanaa ihmistä en voisi elää. Kirjottaa ihania tarinoitta ja piirtää myös hyvin.. <3333
Wear: Mrr.. Miksen ole tutustunut tähänkään ihmiseen vaikka niin hyvältä tyypiltä vaikuttaakin. Odottelen aina innolla Taigan tarinoita ja luen ne aina suurella innolla..=)
Wire: Tätäkään ihmistä en tunne, mutta yllätys yllätys haluaisin tuntea xD
Yuff: Snif.. Tätä ihanempaa tyyppiä sitten valitettavasti ole. Maailman parasta meseseuraa ja muutenkin sairaan ihana ja ymmärtäväinen ihminen. Myös kuolattavan hyvä piirtämään ja kirjoittelemaan tarinoista. <333
|
|
|
Post by Sanni on Jan 12, 2009 20:20:30 GMT 2
Anne: Hmm, Anne, sie oot vaan niin... Asiallinen, ja aivan mahtava piirtäjä! Kiitos siulle kun pidät pystyssä näin kauhian ihanaa tallia. : ))
Abby: Kiva, myöskin asiallinen. Vaikka ei olla oikein tutustuttu, niin hyviä tunteja pitää. ^^ Jatka vain.
Carkki: Piirtää hienosti, ja on edistynyt piirtämisessä paljon. Mukavat tarinat myös, ja omistaa naminami Leevin. ;>
Chao: Pitkäaikainen ja asiallinen kuulemieni perusteella. Ei olla vielä tärmätty ollenkaan foorumilla, onhan tämä lomalla. :')
Irene: En oo susta kuullu oikein mitään. Mutta kuitenkin, tuntuu kivalta, ja omistaa persoonallisen ponin. (:
Johanna: Kiva. Mukavat tarinat, ihanan Bertsukan omistaja. ;'D
Josefiina: Todella ihania ja pitkiä tarinoita! ;o Tykkään lukee näitä, ja omistaa söpön Hilla karvakasan. (( :
Magnet: Piirtää todella hyvin... Ihan liian oikeesti! 8) Mukavat tarinatkin, pitkäaikainen (?)
Mariel: Kiva tyyppi, asiallinen, omistaa ihanan hepan Seppeleessä, ja myös tuon Simoran tuolla... ;P
Pipsa: Ihana IRL kamu. <3 8) TODELLA ihanat kuvat ja tarinat, tyksin.
Ros: Mukava, kiva ulkonäkö. : ) Leidi Blondin omistaja.
Sastu: Kuvat! Ihan todella ihania ja tarinat! [:
Alina: Ihanat hiukset ja nimi. Nams. Kivat tarinat, Pellan hoitsija.
Brenna: Kivat tarinat ja vissiin asiallinen. ;>
Cindy: Todella ihanat tarinat hälläkin, hoitaa tunnollisesti söpösöpö Gallea. (8
Dreamer: Kuvat... Niin ihanaa oikeesti... : DD
Elkku: Vaikuttaa mukavalta, ihan joskus mesessä oon pulissut. : )
Fiia: Hauska nimi. Ei olla oikein tutustuttu, mutta tuntuu asialliselta ja mukavalta.
Fiona: Ihanan Pikku-ponin hoitaja. (: Hauska nimi ja tälleensä.
Hina: Hauskoja kuvia ja hoitaa söpöä lehmäänsä! : D
Ilu: Mukavaa mese seuraa, pirtee, positiivinen! : )) Lehmän kakkoshoitsija.
Jenna: Hänkin ihan mukavaa mese seuraa, ihanat kuvat. =)
Jokeri: Kivaa mese seuraaaaa. Jes. =P
Karo: Karo, ihana persoona, aktiivinen, mukava, asiallinen! Ihanat tarinat, ja kuvissa on kehittynyt todella! <3
Kat: Ihan hirrrviän kauniita kuvia! <'33 Tykkiseran huoltaja. (:
Liina K: Kiva nimi, hoitaa yli söpöä Mynttiä.
Loviisa: Tuntuu mukavalta ja reippaalta. Vaikka on nuori... =)
Lynn: Siulla on hauska nimi, ja ihanaa Senttiä hoidat. Ihanat tarinat ja kuvat!
Maikku: En oo törmännyt pahemmin, tuntuu kyllä mukavalta ja kivat hoidot.
Nana: Mukava ja pirteä persoona, vaikka ei ollakkaan kovin tutustuttu. Haluaisin kylläkin. 8)
Reega: Mah-ta-vat kuvat. Ei voi muuta sanoa. * shokki *
Sanni: Joku outo... -.-
Shinqua: Tuntuu mukavalta. Ihanan Humun hoitaja. =)
Wear: Ssssuperhhhhhyper aktiivinen ja tuntuu rennolta. Asialliselta myös. Ihanat tarinat. =)
Wire: Tuntuu mukavalta, hauska nimi sulla.
Yuff: Ihania kuvia... Oikeesti, mahtavia! ;o
|
|
|
Post by Elkku on Jan 12, 2009 21:06:42 GMT 2
Anne: Tän suositun paikan omistaja ja ihailen suuresti piirustuksia(si) Abby: Hyvää meseseuraa, mutta en voi noin hyväl mesettäjäl tarjoo näin surkeet mesettäjää ku mie. x)) Aivan mahtava tyyppi vaiks ikäeroo.. 8) Carkki: Joskus ollaan mesetetty ja mielestäni omalaatuisia piirustuksi joita on kiva katsoa. Chao: Kumpa tuntisin paremmin... Mutta uskoisin, että silloin tulisi paljon positiivista palautetta. Irene: Tuntuu niin paljon et oon erakko tääl kun en Irene suokaan oikein tunne.. Mutta joskus kun kerkeen tarinoitas lukee niin oikein kivoja. Johanna: Oon ollu nii vähän aikaa ettäettä.. Toivoisin että jos sua alkaa tääl näkyy nii pelastaisit mut erakko tilanteest. :') Josefiina: Ihanan Hilla issikan omistaja. :'D Magnet: Ihailen monesti sun piirustuksii. ;') Mariel: Tarinasi ovat pitkiä ja niissä on paljon vuorokeskusteluja. Pipsa: Hoitaa Berttiä, Pamupulaa ja omistaa tallin toisen vuoniksen Siken. Mukava ja tarpeen tullen hauska ja kiva mesettäjä. Ros: Apua, apua.. En oikein tunne suokaan... Luulisin että ihan hyvä ja hauska tyyppi kuin muutkin Seppeleläiset. Sastu: Ihana piirustus tyyli ja melkein vakkari kohiksis.. xDD Alina: Pellan hoitaja. Oot hyvä piirtää ja teet eri piirto tyylei esim. Et käytä joskus ääri viivoja. Brenna: Olen "hiukan" lukenut mese keskustelujanne.. > Cindy: Osallistun yleensä mielelläni tunneillesi. Harmi vaan, että oot joskus "kadonnut" hetkeksi aikaa.. Suhun ois kiva viel tutustuu. Dreamer: Olisi kiva tutustua sinuun, koska emme taida tuntea toisiamme ollenkaan. Elkku: Tyhmä, pelkuri, valehtelia, säälittäviä piirustuksia ja.... (xD) Fiia: Säki oot kohis iilimato. > Fiona: Hoidat Pikkua ja kuvasi ja tarinasi ovat hyviä. Tarinoissasi saat ihanasti vuoropuheluita ja esim. mä en saa tungettuu niitä tarinaan kauheen hyvin. >8) Hina: Hoidat siskoni kanssa Tiiaa ja mukavan ahkerasti. Ilu: Oks pakko?! -______-' Jenna: Piirtää jessuksen hyvin ikäisekseen! xDD Jokeri: PARAS KAMU FOREVER! <3333 En tiedä mitä tekisin ilman sua! <33 Karo: Sulla taitaa olla hieman kiireitä? Mutta mielestäni pärjäät hyvin kahden hoitsusi kanssa. Kat: Säki piirrät niin hyvin et lehahdan punaseks.. :$ Liina K: Kumpa tietäisin enemmän susta.. Mutta uskon taas et olet sinäkin värikäs persoona niinkuin muutkin. Loviisa: Miten siis pystyt kirjottaa niin pitkii tarinoit?! 8O Oon pari vuot vanhempi ja kirjotat melkein yhtä pitkii tai saman pitusii ja ite käytän kauheesti aikaa... 8DD Lynn: Onnekas Sentin hoitaja! ;D Maikku: Oot monen hepan hoitaja vihkoo päässy täyttää hienoil piirustuksi. Hoidat Pikkuakin TIETENKIN hyvin. x)) Nana: Perustit tän ihanan topicin!! 8DD Reega: *lehahtaa punasen vihreäksi* Oon niiiiiiiiiiin katellinen sun piirustuksiin! Katon joskus noin 5-10min sun töitäs. 8DD Sanni: Valitettavasti meses en oo melkein koskaan keskustellu mut sussa näyttää olevan luonnetta! ;D Shinqua: Ihanan Humun hoitaja! Oon seurannu sun ja ilun keskusteluita! >8) Wear: ÄÄH! No Taigan pitkäaikainen hoitaja mut kun oon ilu-jokeri-Abby porukas niin en oikein tunne.. Wire: Niinpä. Ujohko, mutta sun kans on kiva hoitaa Eppua. Ja ois kiva tutustuu ja laatii jotkut hoitajapäivät, koska en halua valtaa mitenkään Eppua ja ne päivät helpottais, koska silloin tietäisin milloin sä hoidat eikä tuu 2 tarinaa/kuvaa samana päivänä. ;D Yuff: Piirtää ihanasti!- Ja ilmatteeks! xDD Uskokaa tai älkää, pohdin näitä syitä jonkin aikaa enkä hutassu!
|
|
|
Post by Carkki on Jan 13, 2009 15:04:01 GMT 2
Anne: tuhat sanaa sanottavana, kiitos kaikesta mahtavasta sinulle, pitkäpinnainen, mukava, PARAS TALLINPITÄJÄ forever! Abby: yhdellä sanalla, rakas <3 Carkki: OMG ku on surkee tyyppi >8( Chao: hoiti upeasti enne Eppua, mahtava tyyppi ja vanhoja Seppeleläisiä <3 Irene: Vaikka kauan olet ollutkin (suht kauan) ei siltikään minulle ole välittynyt mitään kovin suurta kuvaa sinusta, mutta silti kuulostat mukavalta! Johanna: Silloin kun hoidat, hoidat U-P-E-A-S-T-I! <3 Josefiina: upeita tarinoita, mahtava persoona joka erottuu mahtavilla tarinoillaan + muilla kirjoituksilla <3 Magnet: Hoitelee kanssani Palmia, jokseenkin nyt lomalla, mutta silti ihan mukava tyyppi. Mariel: Hmm.. omistaa ihanan Luy-poikasen ja mukava tyyppi hänkin. Pipsa: Erittäin upeanihanansuperhypertriplatupla-aktiivinen ja rakas <3 Ros: Sielunsisko(ko?) <3 Sastu: Upea hoitaja, superkiva tyyppi, kaikkee <3 Alina: Alina on supermukava hoitelija <3 Brenna: Tooodella hienosti hoitava kiva hyyppä! ;D Cindy: Mukavalta kuulostava neitokainen, joka jonnekkin kadonnut? Dreamer: Yökukkuja, mukava tyyppi ;D Elkku: Öö.. meseseuraa! Fiia: Huippu tyyppi, mulle rakas <3 Fiona: Ahkerasti hoitanut! Hina: Ei juurikaan kerro minulle paljoa... Ilu: Meseseuraa :3 Jenna: Huippu tyyppi mahtavilla piirtolahjoilla <3 Jokeri: Hmm.. Ei ihan kamalasti sano minulle mitään.. Karo: Hienot tarinat ja upeat jutut <3 Kat: Vaikkei kamalasti ollakkaan tutustuttu niin silti raksu <3 Liina K: Upeet kuvat + tarinat <3 Loviisa: Pesueemme nuorin pikku pälättäjä <3 Lynn: Mukavalta vaikuttanut jokapaikanhöylä (ainakin välillä) Maikku: Pirteä peipponen xDD Nana: Touhutäti, siinä kaikki Reega: Aina jumaloinut kuviasi <3 Sanni: Hienoja kuvia, uusi tulokas Shinqua: Mitähän sanos? Hienosti hoitelee! Wear: Paras hoitaja koko suuressa virtuaalimaassa, sori vaan <3 Wire: Hieno hoitelija, jokseenkin ujo? Yuff: Piirtää mahtavasti ja ON mahtava <3
|
|
|
Post by Shinqua on Jan 13, 2009 15:34:24 GMT 2
Anne: Asiallinen, mukava, kiva ja hyvä tyyppi. Enempää en Annesta voi sanoa. Kiitos kun perustit Seppeleen! Abby: Abbyl tosi kivat tarinat ja kuvat. Hyvä tyyli kirjoittaa ja hyvää meseseuraa =) Carkki: Karkkii. Ihunan Läävin omistaja ja Palmin ainainen hoitaja. Mukavat tarinat! Chao: Myös Chao kuuluu tallin vanhempiin kävijöihin... =) mukavia tarinoita tullut, kun olen lueskellut Irene: Maanki-pojun omistaja. Kivat tarina! ja muutenkin mukava! Johanna: Kuuluu tallin vanheimpiin kävijöihin. En tunne paljon =/ Josefiina: Ihanat tarinat ja mahtavan issikan, Hillan omistaja. Magnet: Humun toinen hoitaja =) Piirtää tosi hienosti kuvia! Mariel: Marieel! Omistaa jättimäisen pollen Luyn Kivat tarinat ja kuvat. Pipsa: Alkanut tulemaan tarinoihini ja täällä jo hieman tärkeäksi =) Mahtavat tarinat, joissa ripaus romantiikkaa/taisteluja! Ros: Tallin "täteihin" kuuluva henkilö Vei tallipojan Jaakon melkein mennessään. Ros on varmasti tosi mukava! Sastu: Mukavat kuvat, ssekä tarinat! Alina: Mukava ihmiinen tutustuisimpa häneen enemmän =) Brenna: Ponihyppijä. Hoitelee apinaa, eli Mankia =) Cindy: Uusi tuttavuus, jota en tunne vielä. Dreamer: Tallin "kummitus". Vaeltelee tallilla öisin, sekä joskus päivisin. Iki ihanat sarjikset, kuvat ja tarinat. Vampyyri?ehkä =) Elkku: Ilusein sisko, pikkusisko =) (??) Todella mukava persoona =) Fiia: Fiiuska silloin tällöin meseseuranani =) Fiona: Fionaan en sen enempi ole tutustunut...tutustutaan ! =) Hina: Hinaa, eli mulle hunajaa ! =) Tutustutaan. Ilu: Ilusein. Ilu olla tosii kiva ja myös huippua meseseuraa! Jenna: Kiva ja asiallinen ihminen. Omistaa myös hienon tallin ! Jokeri: Silloin tällöin mukavaa meseseuraa =) Karo: Karolla tosi mukavat tarinat! muutenkin kiva (: Kat: Hyvä piirtäjä ja ihanan Seran hoitsija. Liina K: Kiva tyyli piirtää ja osaa hoitaa Mynttii kuin kukkaa kämmenellä =) Loviisa: Tallin nuorin hoitaja, tutustutaan! Lynn: Lynn hoitsii ihunaa Sentti poikaa Toivottavasti tutustaan syvemmin =) Maikku: Enpä paljon tunne, mutta varmaan mukava Nana: Mukava. Tutustutaan toivottavasti enempi tänä vuonna =) Reega: Reegalla on upea käsiala hevosten kanssa. Myös tarinat ovat kivoja ja Reega on myös todella kiva! Sanni: Aksuliinin mukava hoitaja. Paras tietämäni paint piirtäjä =) Shinqua: Pöh...itestäni en sano mitää =) Wear: Tosi kiva ihminen, asiallinen ja mukava. Hoitaa Taiga-palleroa <3 ;D Wire: Ehkä tutustuttaisiin enempi! Yuff: Kiva piirtäjä ja todella kivaa seuraa Seppelessä!
|
|
|
Post by Jusu on Jan 15, 2009 21:21:19 GMT 2
Anne: No mitäs sitä lisäämään, yllä tullutkin jo paljon ylistävää kommenttia ja yhdyn siihen. Mahtavaa, että jaksat meitä ja kaikkia muitakin ja jatkat yhä Seppeleen kanssa - Seppele on ehdottomasti parhaiten ylläpidettyjä paikkoja virtuaalimaailmassa. Seppis on symppis paikka, eikä siitä olisi tullut sellaista ilman sinua. Kiitos ihan tosi monesta asiasta, mitä olet saanut aikaan. Hyvin, hyvin harva pystyisi pyörittämään näin hyvin huolehdittua tallia näin pitkäjänteisesti. Pakko myöntää - ihailen sua tämän kyvyn vuoksi suuresti. Abby: En ole pahemmin tutustunut, mutta olen lueskellut joitakin tarinoita ja tykännyt niistä. Piirrät myös kivasti ja persoonallisesti, piirroksiasi on kiva kattoa. Pidät kivoja tunteja ja tiedät mitä olet tekemässä - ainakin minusta tuntuu siltä. Ehkäpä joskus tutustun vähän paremmin... Carkki: Pirteä, puhelias, sosiaalinen, aktiivinen, innokas, mukavan oloinen, kahden ihan erilaisen suokin kaitsija ja silmälläpitäjä. En tunne vielä kovin hyvin, mutta vaikutat aika symppistyypiltä. Chao: Ei ole näkynyt pitkään aikaan, muistan lähinnä siltä ajalta kun pyörin täällä Toina. Irene: En tunne kovin hyvin, omistat kivan ponin En osaa oikein muuta sanoa... Johanna: Sentin hoitaja ja omistaa kivan karvajalan ^^ ei ole tainnut paljoa näkyä... En osaa nyt kyllä siustakaan paljoa mitään sanoa. Josefiina: Taitava kirjoittaja, olen saanut aktiivisen ja mukavan kuvan siusta. Siullakin kiva poni, Hilla on söps. Hoo, mä muuten käytin sua mun ihan ensimmäisessä tarinassa :'D kaikkea sitä muistaakin... Magnet: Pitkäaikainen, aktiivinen kävijä, olet antanut ainakin minulle ihan aktiivisen ja mukavan kuvan itsestäsi. Piirrät aivan uskomattoman upeasti, kadehdin piirtotaitoasi. Tahtoisitko vipata sen mulle? ^^ Mariel: Sulla on komea jättiläinen, se pitää ensiksi mainita. Vaikutat hyvin asialliselta, pidät Simoraa pystyssä ja huidot myöskin SVK:n puikoissa. Harmillista, että nuo SVK-ryhmät täyttyivät niin nopeasti, itse oisin tykännyt tunkea myöskin mukaan. Kirjoitat kivasti. Otat muut hyvin huomioon. Pipsa: Uuu, oot ainakin aktiivinen. En ole pahemmin tutustunut, mutta vaikutat kivalta ja reilulta tyypiltä. Tarinasi ovat kivoja, seurailen niitä mielelläni! Kiva, että Sikke tuli tänne, se on näpsäkkä tammuska. Vaikka oma hevosesi asustaa tallilla, hoidat yhä muita hoidokkejasi hyvin aktiivisesti. Se on ihailtavaa. Ros: Eipä ole tullut jutusteltua. Kirjoitat kivasti ja olet ystävällinen muita kohtaan. Tarinoissa on paljon juttuja, jotka tekevät niistä mukavia luettavia. Sastu: Ei olla mekään suuremmin juteltu, mutta ihan pakko sanoa että sä kirjotat kivasti ja persoonallisesti. Ja piirrät ihanasti <3 Olet aktiivinen hoitaja ja jos mä olisin hevonen, voisin hyvin ottaa sut hoitajakseni Alina: Höhöö, mikäs tää nyt on kun en mä ole kehenkään ehtinyt tutustumaan? No, ehtiihän sitä... Sie ja Fiia muodostatte mun mielestä mukavan parivaljakon - tai korjataan, että sinä, Fiia ja Pella muodostatte mukavan kolmikon. Tykkään teksteistäsi ja luen niitä mielelläni. Brenna: Aktiivinen, hoidat Mankia hyvin. Irene teki oikean valinnan kun valitsi siut Mankulan hoitajaksi ^^ Tarinasi on asiallisia ja hyvin kirjoitettuja ja tulet hyvin toimeen Mankin kanssa. Enpä osaa siusta kummemmin pälättää kun en ole (sinuunkaan) ehtinyt luomaan tarkempaa tuttavuutta. Cindy: Vaikutat tosi kivalta ja ystävälliseltä tyypiltä, hoidat Kallea hyvin. No juu, nyt olet jossain hävyksissä, mutta etköhän sä taas paikalle löydä... Kirjoitat kivasti ja luontevasti, tarinoitasi on ilo lukea. Olet huolellinen hoitaja ja toivottavasti jatkat vielä pitkään täällä hoitamista. Dreamer: Hyvä ja taitava hoitaja ainaskin. Tyksin kovasti piirtotyylistäsi ja sun sarjakuvasi on ihania <3 Vaikutat mukavalta tyypiltä, oot asiallinen ja otat muut huomioon. Sä ja Blade sovitte toisillenne kuin nenä päähän, toivottavasti tutustutaan joskus paremmin siunkin kanssas. Elkku: Puhelias Joskus jatkuva kinastelunne Ilun kanssa suoraan sanoen vähän ärsyttää, mutta ärsyynnys unohtuu kyllä kun olette kumpainenkin hyvin positiivisia ja iloisia. Sä hoidat kivasti ja aktiivisesti, käyt usein tunneilla ja tuut hyvin toimeen hoidokkisi kanssa. Epulla ei varmasti ole hätää hoidossasi Siun pirteys piristää muakin. Fiia: En tunne erityisen hyvin, mutta sä oot ihan älyhyvä kirjottaja ja sun tarinoitas on ilo lueskella. Niissä on huumorin pilkettä sopivassa määrin ja hyvää kuvailua. Mm, mitäpä mä muuta osaisin sanoa? Fiona: Mmm, en osaa sanoa oikeastaan mitään. Ei ole tullut siunkaan kanssa koskaan juteltua... Hina: Hoidat Tiiaa kivasti ja aktiivisesti. Miusta on kiva nähä kuinka hyvin tulette Ilun kanssa toimeen ja keksitte kaikkea mukavaa touhua tarinoihinne, sellaista mitä olette yhdessä tehneet. En tunne suakaan kovin hyvin, mutta vaikutat ystävälliseltä heppulilta. Ilu: Mainitsinkin ylempänä, että joskus siun ja Elkun välinen kähinöinti vähän häiritsee, mutta eipä tuo mitään, näkisit vaan mut ja mun veljen :'DDD Hoidat Tiiaa tosi hyvin ja aktiivisesti, piirrät kivoja kuvia. Ja juu, senkin sanoin, että miusta on kiva kun teette Hinan kanssa niin hyvää yhteistyötä. Oot semmonen papupata, että piristät kyllä päiviä Jenna: Piirrät ihan älyttömän hyvin, mä kadehdin sun piirroksias - säki voisit lainata mulle vähän piirtotaitoa? ^^ Vaikutat kivalta ja reilulta tyypiltä, johon tutustuisi kyllä lähemminkin ihan mielellään. Hmm, nyt en osaa sanoa mitään muuta mielekästä. Jokeri: Ainakin aktiivinen kävijä, sulla on kiva hoitsu Vaikutat rennolta ja mukavalta. Muuta mä en osaa oikein sanoa... Mä lisään jotain kivaa kommenttia kun tulee mieleen... Karo: Pitkäaikanen, ahkera, hyvä hoitaja niin Aksulle kuin Flooralekin. Sun tarinoita luen tosi mielelläni, ne on hyvin kuvailtuja ja kivan mittasia ^^ Mitä mä olen ainakin aatellut, niin tunnut ottavan muut hyvin huomioon. Muuta mä en nyt osaa sanoa. Kat: Pakko myöntää, mä olen Katholic. En katolilainen (roman catholic), vaan Katholic. Piirrät vaan niin mahottoman ihanasti ja kirjotat ihanasti. Sun tarinoissasi yhdistyy huumori, mukava särmä ja hyvä kuvailu. Luulen melkein, että oot se johon mä olen eniten päässyt tutustumaan. Oot aktiivinen, ja hoidit Senttiraksua. Sitte sä hyppäsit Seran kelkkaan ja mä sain Sentin. Muahaha. Niin se menee. (jaa vai pimee?) Liina K: Oot taitava piirtäjä (n___n) ja hyvä hoitaja. Aktiivinen ja asiallinen. Hmm, lyö tyhjää, mä en saa päähäni muuta kirjotettavaa. Pitänee palailla asiaan... Loviisa: Nuoresta iästään huolimatta hyvä kirjoittaja ja hoidat Pikkua tosi hyvin. Kehityt koko ajan kirjoittaessasi, ja voi vain kuvitella, millainen kirjailija sä olet vaikkapa parin vuoden päästä... Lynn: Pimee. Kiva hoitsu. Maikku: Lyö tyhjää o.O En osaa sanoa Maikusta mistään, valitan... Nana: Aktiivinen, asiallinen, loistohoitaja, mukava, reilu, ystävällinen, muut huomioon ottava... Siinäpä sitä sitten listattuna vähäsen. Vaikutat symppikseltä, tutustuisin mieluusti joskus vähän paremmin. (ja höm, mä en muistanut skannata niitä ponikuvia ^^') Reega: Ihan tajuhyvä piirtäjä o.O Mä en osaa oikeen muuta sanoa. Sanni: Tosi aktiivinen ja piirrät paintilla ihan älyttömän upeita kuvia. Mulla itellä menis hermo, jos mun pitäisi yrittääkkään tehä sellasia kuvia, etenkin paintilla, mutta muutenkin. n__n Asiallinen, ystävällinen, en osaa oikein sanoa muuta. Shinqua: Aktiivinen ja mukava. Oot hoitanut Humua ahkerasti. Ahkera tunteilija (siis tunnillakäyjä) ja kirjotat kivasti ja kivanmittasia tarinoita. Mmm, mitäpä sitä muuta sanomaan... aini, oot puhelias ilopilleri ^^ Wear: Oot ollut täällä vissiin ihan alusta pitäen (ainakin hyvin pitkälti) ja mun on vaan ihailtava sun hoitamistas. Mahtavia tarinoita. Totta, ei Seppelettä ilman sua... Taiga ja sinä ootte semmonen parivaljakko, ettei paremmasta väliä. Toivon, että itsekin joskus yltäisin samaan kuin sie Tuntuisi hassulta, jos sä et enää hoitaisikaan. Toivottavasti niin ei koskaan ikinä käy, koska sä kuulut Seppeleeseen ^^ Wire: ... mä en osaa sanoa yhtään mitään, valitan. Yuff: Aivan älyttömän hyvä piirtäjä <3 Sun piirroksias kattelis vaikka kuinka paljon eikä niihin kyllästyis. Sarjakuvaideasi on myös ihania, persoonallisia, hauskoja ja kun vielä toteutatkin ne ihan älyhyvin, nii mä sanon vaan että nam. Ah ja voi. (Hihi, Lynn-jokapaikanhöylä :'DD Lainaampa vähäsen: Lynn: Mukavalta vaikuttanut jokapaikanhöylä (ainakin välillä)tacks Carkki... tarkottaako toi ainakin välillä -ilmaisu sitä että mä olen ainakin välillä mukava vai ainakin välillä jokapaikanhöylä?)
|
|
|
Post by Kat on Jan 16, 2009 21:14:50 GMT 2
Anne: Kuten kaikki muutkin ovat Annea ylistäneet, ylistän minäkin Ylistykset pitkästä pinnasta jota tarvitaan Seppeleen kaltaisen paikan ylläpitämisessä, sekä ylistykset mahtavasta piirtotaidosta, josta voin vain unelmoia itse! Abby: Abby the tunninpitäjä. Pitää tunnit ajallaan ja tunnollisesti, hoitaa Leevipoikaa ahkeraan ja piirtää ja kirjoittaa erittäin hyvin <3 Carkki: Omistaa ihanan Leevipojan ja hoitaa Palmi-tammaa usein ja hyvin. Pahemmin en ole ehtinyt tutustua, mutta erittäin mielelläni tutustuisin Chao: Kun kävi täällä vielä ahkeraan kuolailin usein Chaon piirtämiä kuvia <3 Irene: Hieman minulle tuntemattomampi, mutta omistaa tietääkseni Mankin ja luultavasti erittäin kiva tyttö. Johanna: Sentin hoitaja, kirjoittaa kivoja tarinoita ja piirtää iloisia kuvia! Josefiina: Jossu <!3 Kirjoittaa aivan yli-ihania kertomuksia, joissa on kaikkea juuri oikeassa suhteessa; huumoria, mietiskelyä, keskusteluja… Muutenkin aivan aww ihminen, pidän jätte mycke!! Magnet: Piirtää upeita kuvia Mariel: Omistaa jätti-Luyn, jonka nimeä en osaa kirjoittaa ilman ajattelua Mariel kirjoittaa pitkiä ja hyviä kertomuksia. Pipsa: Pirteä Pampulan ja Bertin hoitaja, joka loistaa aktiivisuudellaan! Omistaa ihanan Solsikke vuonohevosen, joka on yhtä ihana kuin hoitajansa <3 Ros: Räväkkä Jaakon nainen, tai toisinpäin… (siis Jaakko Rosin mies) Kirjoittaa ihania kertomuksia, joissa on ihanaa pistävää kielenkäyttöä <3 Sastu: Sastu on <3 Piirtää jotenkin ihania kuvia, joissa tunnelmaa ja sitä jotakin. Tekee kaiken ajallaan, ja hoitaa hyvin kahta hoidokkiaan. Alina: Rauhallinen ja asiallinen oranssipää, joka piirtää ja kirjoittaa oikein hyvin! Brenna: Brennaan en ole ehtinyt tutustua, mutta hoitaa muistaakseni Mankiponia hyvin Cindy: Ihanan Kalle-puten hoitaja, iloinen ja pirtsakka tyttö. Dreamer: Dreameriin haluaisin erittäin mielelläni tutustua enemmän, piirtää aivan aivan ihania kuvia joissa on tunnelmaa!<3 Elkku: Ilun sisko ja Epun hoitaja, iloinen ja puhelias Fiia: Ahkera russi Pellan hoitaja, joka kirjoittaa hyviä kertomuksia Fiona: Fionaan en ole myöskään (häpeän, olen ollut laiska tutustumaan hoitajiin) paljoa tutustunut, mutta piirtää hauskoja kuvia <3 Hina: Hoitaa ahkeraan Ilun kanssa Tiiaa, kertomuksissa kivasti käytetty toista hoitajaa hyödykseen (siis mukana tarinoissa, ei pahalla tavalla ) Ja ihanan niminen<3 Ilu: Elkun sisko, hoitaa Hinan kanssa ahkeraan Tiiaa ja piirtää kivasti Jenna: Piirtää aivan ihanasti, ja hoitaa ahkeraan Jokeri: Ilun ja Elkun kaveri, en ole tutustunut mutta voisi tutustua paremminkin, ehdottomasti! Karo: Karoliina <3 Kirjoittaa tunteikkaita kertomuksia ja piirtää ihania kuvia Aksusta ja Floorasta <!3 Kat: Joku aivan random hemmo… -.- Liina K: Liina piirtää aivan u-b-e-r kuvia, joita kuolailen <3 Liinasta minulle jäänyt vain erittäin positiivinen mielikuva! Loviisa: Loviisaan en ole ehtinyt tutustua, mutta aion tutustua :> Lynn: Kanssakin joku random hemmo… Eiei, Lynniskäinen on niin jotain <!!3 Katin personal-nurse, joka paikkaa ja pelottelee minkä kerkiää tätä. Jooh siis jotain ihanaa, hoitaa Senttiskäistä ja on vain aww<3 Maikku: Mm hieman tuntemattomampi minulle, mutta kirjoittaa kivoja kertomuksia Nana: Nana ja Siiri ne yhteensoppii… Iloinen ja mukava tyttö, jonka kanssa tulee hyvin toimeen, ja joka tulee hyvin toimeen Siiriäisen kanssa Reega: Piirtää aivan ihanasti, ja muutenkin pidän paljon Reegasta! Sanni: Hoitaa Karon kanssa Aksupaksua, hoitaa hyvin ja ahkeraan Shinqua: Piirtää hauskoja kuvia, on ahkera ja tunnollinen Wear: Taigan pitkäaikainen ja erittäin erittäin ahkeraan hoitanut hoitaja, joka kirjoittaa erittäin hyvin Wire: Hmm, Wearkin minulle tuntemattomampi, mutta ihanan Eppu-pojan hoitaja Yuff: Piirtää niin jumalattoman hyvin, niin että kuola valuu <3 muutenkin kiva persoona! Pahoittelen etten kaikkia muistanut kunnolla, huono muisti :/
|
|
|
Post by Josefiina on Jan 19, 2009 14:19:46 GMT 2
Anne: Asiallinen, ystävällinen, kärsivällinen ja huumorintajuinen. Siinä ne aikuiset ihkutukset :D Oikeestihan Anne on aaivan ihqraxpoq! Arvostan.
Abby: Ahkera tuntienpitäjä ja pölisijä. Kokenut monenmoista, elänyt jenkeissä etc. Kaikkien kaveri ja riitojen sovittelija. Ottaa uudet hyvin vastaan. Suolapähkinäsopimus ;) En muuten ole syönyt sen jälkeen pähkinöitä!
Carkki: Uih! Carkki on vaan.. Carkki. Söpö tyyppi, voin kuvitella että hymyilee irl jatkuvasti. Somia paint-piirroksia ja kivoja tarinoita. Eipä Seppele olisi sama ilman Leeviä ja Carkkia. <3
Chao: Ois kiva joo suakin nähdä joskus :( Mutta Riiviön mahtava omistaja, reilu ja rehellinen. Tarinat on jei, samoin kuin tyyppi itsekin.
Irene: Mukava, rento ja ystävällinen. Kunpa vain näkyisit enemmän :( Oli todella ymmärtäväinen ja ihana kun toimin Mankin kisahoitajana. Pus!
Johanna: Itse asiassa pyöritään Johannan kanssa yhdellä toisella foorumilla molemmat, joskin mä tiedän kuka Johanna on mutta Johanna ei kuka mä olen, meillä oli joskus jotain kinaakin yhdestä jutusta :D Johanna on ihan huuuuikaisevan kaunis! Ja sellainen suorasanainen ja aito, ei mielistele. Metka! Tosin kadonnut täältä ainakin vähäksi aikaa..
Magnet: Kadonnut! Sympaattinen ja miellyttävä kaikkien kaveri, jonka kuvat eivät jätä ketään kylmäksi. Ei varmasti pahoita tahallaan kenenkään mieltä.
Mariel: Meiriöl! <3 Jäänyt mieleen kypsänä ja fiksuna ihmisenä, joka puuttuu kun näkee sen tarpeelliseksi mutta osaa myös olla hiljaa. Aivan mahtis juippi.
Pipsa: Pirtsakka aktiivi, joka tulee aina mieleen litkiessäni kokista :D Ihana <3
Ros: Teh aikuinen ja teh ei-niin-aikuinen aikuinen :DD Ihanan rento ja leppoisa. Ottaa asiat huumorilla eikä pienestä hätkähdä. Ros on ihan megajees!
Sastu: U r da coolest! Kiivasluonteinen örrimörri, joka saattaa vaikuttaa tylyltä (ainakin Antun kakkoshoitajille :D), mutta on aivan aww eww poww. Kuuntelee hyvää musiikkia!
Alina: <1234 Voih Alina, sä ihanainen nainen! Niin loistava jäbä että huh huh. Joo. En edes jaksa sanoa mitään :( Mutta tykkään Alinasta näääääääääääin paljon ja luen hään jokaisen viestin suurennuslasin kanssa. Sitä paitsi koiraihminen, yay!
Brenna: Positiivinen ja iloinen hyyppä, kukapa ei pitäisi? Nyt ollut enemmän jutuissa mukana ja siksi ystävällinen ja auttavainen kuvani Brennasta on vahvistunut.
Cindy: Jäänyt mieleen mukavana ja iloisena ihmisenä. Samaa voisin Cindystä sanoa kuin Brennasta. Loistava hoitaja Kallelle :) Cindy saisi näyttäytyä enemmänkin. Ihana ihminen.
Dreamer: Tää ON salaperäinen yön vaeltaja :D Jättänyt itsestään paljon piiloon, mutta hyvin kypsä ja järkevä ihminen. Huumoria ja sen tajua löytyy. Siron Bladen erinomainen hoitaja.
Elkku: Pirteä "pikkuinen" :) Ahkera pölisijä höpinöissä ja hoitaa Eppua intohimoisesti.
Fiia: <1234 Meidän big koirakeskustelu tyrehtyi joskus, uusiks? :< Mutta Fiia on äärimmäisen jees. Superjees, megajees, hyperjees. Tuberjees.. eiku turbo siis. Pidän Fiiasta kovin. Ihania tarinoita ja fiksuja mielipiteitä.
Fiona: Ei luovuta, vaikka välillä hoitsut meneekin alta ihan Fionasta riippumattomista syistä. Kunnostautunut tarinoissa ja käyttäytymisessä. Tosi älykäs ja mukava tyyppi!
Hina: Tuli eka vähän "hmmm, kukas tää onkaan"-olo, nimim. dementia 14-vuotiaana.. Mutta hei, täähän on tää lehmän toinen hoitaja! Iloinen ja persoonallinen luonne, hienoa miten hyvin pelaa Ilun kanssa yhteen.
Ilu: Ensin vähän kärhämöitiin, mutta nyt Ilusta on kuoriutunut malliseppeleläinen :) Piirtopöytänsä kanssa kehittyy koko ajan! Mukava ja kiva ja aktiivinen jajaja..
Jenna: Höpöttäjä :) <3 Jotenkin se hymiöidenkäyttö ja kaikki, Jenna vaan saa hymyilemään! Värikäs ja hassu persoona, hihi. Jampan kanssa kuin paita ja peppu.
Jokeri: Aktiivinen ja ahkera, tunnollinen ja topakka. Omaperäinen ja iloinen tyttö :)
Karo: Käröläin! Seppeleeseen vaan kuuluva neitokainen, joka pelaa Aksun kanssa yhteen täydellisesti ja Floorakin taitaa olla ihan sopiva elikko. Hoitsujaan aidosti rakastava, ihana ihminen <3
Kat: <1234 Katti on bäst! Värikäs, ihana, sympaattinen, eloisa, pirteä, energinen ja vaan niin... aww. Haluaisin tutustua 3) Kat on ihan lemppareitani Seppeleessä, hoitaa aivan ihanan kattimaisesti ja piirtää jumalaisesti. Ajattelinkin perustaa Kat fan clubin ja painaa huppareita joissa lukee että I ♥ KAT. Ja askarrella muutamat banderollit.. Joo okei lopetan :D
Liina K: Aah, Liina K on AHHH eli Aivan Huisin Hemaiseva Henkilö! Piirtää kadehdittavan hyvin ja taitaa tarinoiden salat. Sopii Myntille kuin Myntti Liinalle, eli moitteettomasti. Aww!
Loviisa: Iih! Ne on nää geenit, ne on nää geenit ;) Eli jou, jos joku ei vielä tiennyt niin Loviisa on pikkusiskoni, ja ihan irl. Mielikuvitusta piisaa ja välillä minun pitää vähän karsia Lovvun hoitotarina-ideoista ne hulluimmat pois..
Lynn: Great attitude. Näppärä kirjoittaja ja helmi piirtäjä. Letkeä lisä Seppeleeseen. Purr! <3
Maikku: Auttavainen ja ystävällinen, taitava hoitaja ja kuvaa arkisia askareita upeasti. Vaikka käy harvemmin, on hänellä oma paikkansa Seppeleessä.
Nana: <1234 Ei kai tarvitse edes mitään sanoa - eiköhän kaikille ole tullut selväksi, millaiset välit meillä on :) Nana on pirteä, suorasanainen ja kohtuuttoman iloinen. Piristysruiske, joka jaksaa hymyilyttää aamusta iltaan! Ja kukaan tuskin voi väittää, etteikö välittäisi Siiristä ja olisi tehnyt töitä sen eteen, että tamman hoitajaksi pääsi.
Reega: Oih, mitä piirroksia! Kertakaikkiaan hullun hyvä hemmo. Hillan kuvat <3 Odottelen hoputtamatta viimeistäkin.
Sanni: Uusi, mielenkiintoinen kasvo. Huumorintajuinen ja letkee :) Odotan innolla, että pääsen tutustumaan (ja stalkkaamaan) paremmin.
Shinqua: Aktiivinen, ystävällinen ja kaikkien kaveri. Melkoisen pirtsakka pakkaus, joka on nostanut pisteitään silmissäni roimasti. Moitteeton tyyppi.
Wear: Oon wear-fani #1! Huumorintajuinen, pirteä, aktiivinen, ahkera, ystävällinen, kaikkien kaveri. Jää-tävän magee dudette! Jag gillar jättemycke. Ja tähän kasa sydämiä, joita en jaksa kirjoittaa kun olen käyttänyt niitä jo ihan liikaa tässä viestissä..
Wire: Harvemmin käyvä mutta kaikki kehut ja kiitokset ansaitseva! Taidokas hoitaja, joka tekee työnsä huolella ja hienosti. Pidän!
Yuff: Symppis guy, joka piirtää ihanasti ja on jäänyt varmasti kaikkien mieliin. Osaa ilmaista mielipiteensä ja perustella sen järkevästi. Kaikki tykkää juhvista - jag också!
|
|
Cindy
Perustallilainen
..
|
Post by Cindy on Feb 4, 2009 8:49:30 GMT 2
(Eiii, en ole kadonnut minnekään. Pikkunen ''joulutauko'' tossa vaan tuli pidettyä.. =D)
Anne: Tätä henkilöä voi kuvailla pelkästään positiivisesti omasta mielestäni ja paras sana jonka löydän, on paras. <12345
Abby: Tämä tyyppi on tosi mielenkiintonen ja tosi mukava, vaativakin tunninpitäjä. Tykkäilen tästä henkilöstä, osallistuisin tunneillesikin useammin - harmi vaan, että paikat viedään yleensä silmissä!
Carkki: Hmm.. Olisi kiva tutustua tähän tyttöön paremmin. Silti kaikkien viestien ja hoitotarinoiden (+myös kuvien) perusteella tosi rento ja letkee Leevi-pojan omistaja!
Chao: Omistaa Riiviön ja mielestäni omistanut myös jo edesmenneen Sipen. Joidenkin löytyneiden viestien ja tarinoiden perusteella tosi kiva tyyppi - hoitaa myös kaikki asiat kivasti ja tunnollisesti.
Irene: Ööäähähäh. En valitettavasti tunne, mutta tutustumisenhalua tähänkin tyttöön löytyy!
Johanna: Miksi en tunne lähes ketään? Kuulostaa kyllä tosi mukavalta kaverilta, nyt omasta mielestäni pikkutauolla, toivottavasti pääsee pian taas tänne Seppeleen pariin!
Magnet: Magnet. Magnet. Magnet. Kuvat. <1234 Tarinat. <1234 Magnet on vaan niin positiivinen, ilonen ja vaikka mitä! Tuot tarinoillasi pahaan päivään edes tuikkeen lämpöä.
Mariel: Luy-jättiläisen omistaja <3 En tätäkään hirmu hyvin tunne (pöööh), mutta tutustua toki tahdon.
Pipsa: Pipsuuu! Piparii! =D Rakastan tarinoitasi, rakastan positiivisuuttasi, awwawawww. <3
Ros: Tämä nainen on semmoinen hassunhauska, rento ja positiivinen henkilö. Tykkään tosi paljon tästä ihmisestä, en tiedä mikä sen tunteen tekee. Päässyt seikkailemaan kerran tarinaanikin. (=
Sastu: Gurrr, mikä tyttö! Sastuliini päivään tuo valon uuden semmoisen! (okeoke, älkää välittäkö mun runoilijan''lahjoista''..)
Alina: Hiiiiih, Pellanpullanpellanpullan kiva hoitajatäti, tykkäilen - haluaisin silti tosi kovasti tutustua enemmänkin. Ja grrr, mitkä tarinat!
Brenna: Eiih, en tunne tätäkään heppua kovin. Tahtoisin tutustua sinuunkin.
Cindy: Öögr, älypää typerys.
Dreamer: Aivan mahtava persoona! Voisin varmasti katsoa koko päivän piirtämiäsi kuvia ja ihastella niiden.. ööh. Tunnetta. =D
Fiia: AWWWWWW! <1234567890 Fiia. Fiia. Fiia. Tuot aina hirveän inspiraation omiin tarinoihini ja hoidat tooosi hyvin Pullaa! Pysy Seppeleessä kauan, niin pidät Cindyn tyytyväisenä! =D
Fiona: Tahdon oikeasti tutustua sinuun, enkä vain leikisti niin väittää.. Ooo, oikeasti tutustua sinuun, enkä vain leikisti niin väittää! (CINDY SEKOAA!)
Hina: Hinahinahinasein. Tosi kiva tammalehmän puunailija, etkös myös tuolla Artsin ravitallin touhuissa mukana pyöriskele?
Ilu: Ilu on kiva tyttö. Ilu on tosi kiva tyttö. Kuten joku sanoikin, nykyään olet malliseppeleläinen!
Jenna: Jennaaaa! Ylläpidät Ronettea ja sen hevosia, hoidat Jamboa ja Luyta! Tässä meillä on reipasta tyttöä kerrakseen. (= <33
Jokeri: Jokeri. Hihi, piirrät tosi kivasti ja muutenkin olet niin paras tyyppi. Haluaisin silti tutustua hiukkasen enemmän.
Karo: Hehe, eihän Seppele ole mitään ilman Karoa! Hoidat kivasti ja tunnollisesti. <3
Kat: Eikä! Katti on ehdottomasti paras tyyppi Seppeleestä heti Annen ja Nanskuttimen jälkeen! Olet niin värikäs, huumorintajuinen, hauska.. Hölmö, Tapin kanssa hölmöilijä.. =D <123456
Liina K: Haluaisin tutustua tähän tyyppiin paremmin. Tunnut jotenkin kauhean salaperäiseltä Myntin hoitajalta. =D
Loviisa: Loviisa on tosi kiva tyyppi tarinoiden perusteella. Oletko oikeasti yhdeksänvuotias? Kirjoitatko tarinasi itse, vai auttaako Jossu sua? Jos kirjoitat itse, kirjoitat mahtavasti yhdeksän vuotiaaksi!
Lynn: Lynnlynnlynn.. Hauska kaveri ja Sentin hoitaja! Tosi tunnollinen tyttö, tykkään!
Maikku: Hoidat Pikkua mahtavasti. <3 Olet todennäköisesti ehkä esikuvakin jollekin Seppeleessä käyvälle.
Nana: JEE! Nana on paras, Nanskutin on sydäntä lämmittävä pikkuseppo (aim sori toi nimi, cindy on täysin sekoamispisteessä.) Tarinat mahtavia, kuvat mahtavia.. Siirinakin täydellisin hoitajalikka ikinä!
Reega: Kivat tarinat ja kuvat, mutta en tunne tätä tyttöä kovinkaan hyvin. Ja oletko kadonnut jonnekin?
Sanni: Sanni on mahtava hoitaja Aksulle, poni varmasti tykkää susta ihan niin paljon, kuin säkin siitä!
Shinqua: En valitettavasti tunne kovinkaan hyvin, mutta hauskalta tyypiltä vaikuttaa. Toivottavasti tutustutaan enemmin.
Wear: Wear.. Ei Wearia voi sanoin kuvailla. Wear on niin omanlaatuisensa tyttö, niin semmoinen.. No hauska, itsepäinenkin ja ehdottomasti tunnollinen. Hoidat Taigaa niin hyvin, ettei silmiään voi uskoa! <3
Wire: Oletkos kadonnut jonnekin? =(
Yuff: Juhviii! Ihanat stoorit, ihanat kuvat, täydellinen tyttö luonteeltaankin. Jos kouluarvosana Yuffille pitäisi antaa, antaisin ehdottomasti kymppiplussan!
Josefiina: Jossujossujossuuuuu <3 Jossu on aivan mahtava tyyppi Hilloineen!
Hei älkää pliis välittäkö, Cindyllä nousee nähtävästi sokeri helposti päähän..
|
|
|
Post by wear on Feb 4, 2009 21:42:53 GMT 2
ooh, tää topa on oikeasti just ihana. Tänään just sellanen angstinen päivä, ja oli kiva lukea teidän kirjottamia juttuja. purr<3 tykkään teistä kaikista ku ootte niin kilttejä mulle. (: Mutta nyt siis asiaan. Pahoittelen jo etukäteen tönkköä kirjoitusasua, mutta armahtakaa mut 8 tunnin koulupäivän jälkeen ;´D
Anne: on aivan mahtava tyyppi, kun jaksaa pyörittää tällästä hullunmyllyä päivästä toiseen. Anne on tehnyt Seppeleestä sellaisen kun se nyt on, mukavan ja leppoisan paikan olla ja hoidella. Olen kiitollinen että Anne silloin joskus minut otti mukaan talliporukkaan. (:
Abby: asiallisen oloinen kaveri, en tunne kovin paljoa, mutta hoitelee hyvin aktiivisesti ja kivoilla tarinoilla. Leevi-pollen hoitaja, ja kirjoittelee aktiivisesti myös tallikirjaan.
Carkki: oih Carkki on ihan omaa laatuaan. Seppeleessä pyörinyt todella pitkään jo, ja yhdessä ollaan menty tätä kuoppaista tietä eteenpäin (; Leevin omistaja, ihana sekopää.
Chao: Chaoa ei ole näkynyt piiitkiiiin aikoihin, mutta siltikin muistan tytön aivan mahtavana persoonana. Odottelin aina Chao tarinoita innoissani ja luin ne ensimmäisenä ! Chao on mukava, ystävällinen ja kirjoittaa mukavasti huumoria tekstin sekaan sotkien.
Irene: Mankin omistaja, joka vaikuttaa elävän tällä hetkellä aika hiljaiseloa...? Mukava tyttö kuitenkin. (:
Johanna: Bertin omistaja ja mukava ihminen. Kirjoittaa kivasti.
Josefiina: Jossukin on tainnut pyöriä täällä jo todella kauan, ja vierailee Taigan hoitotarinoissa TODELLA usein. (: Kivan oloinen, en tunne oikeastaan kovin hyvin, mutta silti Jossu vaikuttaa jotenkin tutulta. Varmaan ollaan tunnettu toisemme edellisessä elämässä... (;
Magnet: Piirtää mahtavasti ja kirjoittaa söpöjä tarinoita! Ollut jo hyvin pitkään mukana Seppeleen talliarjessa.
Mariel: mukavan oloinen tyyppi, hoiteli Cassua silloin joskus ihan mahtavilla tarinoilla! Tykkään. Myös Mariel hyppii Taigan hoitotarinoissa aika useinkin. (:
Pipsa: Pipsaliina! Tuntuu että oltaisiin tunnettu jo ikuisuus? Mutta eipä siitä taida olla kun reilu vuosi kun siekin tänne eksyit. Pipsa heiluu ainakin joka toisessa hoitotarinassa jonka mä kirjotan. Ilonen ja värikäs tyyppi !<3
Ros: on asiallinen mutta mukava tyyppi. Pitkään jo Seppeleessä käynyt.(:
Sastu: säkin olet ollut Seppeleessä jo ainakin sata vuotta! (; Ilonen ja nauravainen ihminen, Antun aktiivinen hoitaja ja hurjan Rensun omistaja. (:
Alina: ystävällinen ja huumorintajuinen Pella-ponisen puunaaja.
Brenna: en tunne kovin hyvin, vaikuttaa mukavalta.
Cindy: Cindykin on mahtava persoona, hoiteli joskus vähän aikaa Taigapalloa, ja tuli mun hanipöön kanssa hyvin juttuun. Ihana ja raikas tyyppi! (;
Dreamer: Myöskin pyörinyt täällä ikuisuuden, elää jotain yöelämää kun joku mangusti ja muutenkin todella outo mutta ihana ihminen! (: Dreamerin tarinat ja kuvat on ihan omaa laatuaan.
Elkku: en tunne, vaikuttaa hauskalta. (:
Fiia: Fiiuliini on hauska ja ystävällinen, omaa rennon ja iloisen huumorintajun ja hoitaa Pellaa ihanilla tarinoilla! (:
Fiona: en tunne, vaikuttaa myös mukavalta. (:
Hina: Hinan kanssa meillä on yhteinen tallikin, jonka ikävä kyllä jouduin laittamaan tauolle omien kiireideni takia. (: Hina on mukava ja hauska tyyppi.
Ilu: en tunne kovin hyvin, vaikuttaa mukavalta. (:
Jenna: Jenna on hauska ja rento tyyppi. (:
Jokeri: en tunne, mukava (:
Karo: Karo on karo. Mukava, hauska, iloinen ja rönsyilevä pakkaus. (: vierailee tarinoissani usein. Karokin on pyörinyt täällä hyvin pitkään, ja hoiteli ihanaa Mari-tammaa silloin joskus. Voi niitä aikoja (;
Kat: Piirtää ihan jumalaisia kuvia ja kirjottaa ihanan humoristisesti! (: rento tyyppi.
Liina K: Piirtää myöskin mahtavia kuvia, ja hoitaa hyvin. (:
Loviisa: en tunne kovin hyvin, Loviisa vaikuttaa siltikin mukavalta ja kirjoittaa suloisia tarinoita. Hoitelee Pikkua hienosti.
Lynn: Sentin hoitajana kunnostautuneeseen Lynniin en ole juurikaan tutustunut, mutta mitä nyt olen tytön tarinoita lukenut ja muitakin kommentteja, vaikutat tosi hauskalta ja ystävälliseltä ihmiseltä.
Maikku: maikkua ei ole näkynyt pitkiin aikoihin? Silloin kun tämä vielä pyöri aktiivisesti Seppeleessä, oli maikku yksi lemppareistani täällä! (:
Nana: Pikkuinen nanapallero on kanssa hoitanut jo pitkään. Nanaa lainaan myös usein tarinoihini, ja tyttö on muutenkin kunnostautunut Seppeleessä järjestäen aktiivisesti kaiken maailman leirejä ja riehoja. mukava ja hauska tyyppi! (:
Reega: kirjoittaa kivasti ja piirtää hyvin. (:
Sanni: en tunne kovin hyvin, vaikuttaa kuitenkin erityisen mukavalta ja hoitelee Aksua hienosti! (:
Shinqua: en tunne, vaikuttaa kivalta (:
Wear: hmmm -.-
Wire: en tunne kovin hyvin, vaikuttaa kuitenkin mukavalta. (:
Yuff: piirtää aivan järjettömän hyvin, ja kirjoittaa rentoja tarinoita joita on kiva lukea. Yuffin tekeleet kuuluuvat aina lemppareihini. Muutenkin rennon ja ystäväälisen oloinen tyyppi. (;
|
|
|
Post by Sini on Feb 19, 2009 16:01:48 GMT 2
Anne: Älyttömän taitava piirtäjä, ei voi kyllä muuta sanoa kuin, että nää sivut on kyllä niin mainiosti tehty, etten ikinä ite sais millään maailman konsteilla tämmöstä pystyyn, eikä varmaan sais kukaan muukaan. Abby: Pitää tosi kivoja tunteja ja hoitaa Leeviä hienosti Carkki: Kivoja tarinoita, joita on kyllä mukava lukea :') Chao: Luen näitä mahtavia tarinoita, joita Chao kirjoittaa, on kyllä ihan sairaan hyviä! Irene: Kivan oloinen tyyppi, hauskoja tarinoita. Johanna: Piirtää niiiin hyvin! Josefiina: Hienoja ja pitkiä tarinoita kirjottava tyyppi. Magnet: Piirtää kyllä taitavasti ja tarinankirjoitus luistaa. Mariel: On saanut Simoran hienosti pystyyn. Pipsa: Vaikuttaa iloiselta ja värikkäältä persoonalta :> Ros: Vilkuilen aina hoitopäivistä ja kuolaan noitten tarinoiden perään, myös piirtää taitavasti. Sastu: Katselen molempien hevosten hoitopäiväkirjoja. Ihanaa luettavaa! Alina: Reipas ja asialliselta vaikuttava tyyppi. Brenna: Sopii hyvin Mankin hoitajaksi. Kivoja tarinoita. Cindy: Vaikuttaa kivalta ja rennolta tyypiltä. Dreamer: Sarjakuvat on kyllä niin herkkua! :> Elkku: Piirtää kivasti, kuten myös kirjoittaa. Fiia: Tämänkin päiväkirjaa lueskelen ja odottelen niin mahtavia tarinoita. Fiona: Kirjoittaa hyvin ja hoitaa ahkerasti. Hina: Piirtää ja kirjoittaa kivasti. Ilu: Krjoittaa mukavasti, kuten myös piirtääkin. Jenna: Pitää ihanaa Ronettea pystyssä. Jokeri: Piirtää hienosti. Aivan ihania kuvia tulee. Karo: Rakastan tarinoita! Kat: Piirtää ihania kuvia ja myös kirjoittaa hauskoja tarinoita. Pirteä tyyppi. Liina K: Mukava persoona, joka piirtää hienoja kuvia. Loviisa: Seppeleen nuorin hoitaja, joka auttelee Pikun kanssa. Pirteä ja iloinen henkilö. Lynn: Vaikuttaa reippaalta ja reilulta hoitajalta. Maikku: Iloinen henkilö, joka piirtää suloisia kuvia. Nana: Kirjoittaa Siiristä ja Sikkestä aivan loistavia tarinoita. Reega: Hyvä piirtäjä, joka myös kirjoittaa hyvin. Sanni: Aksua reippaasti hoiteleva tyyppi, joka piirtää ja kirjoittaa kivasti. Shinqua: Rehdin ja reippaan oloinen. Wear: Hoitaa tosi hyvin Taigaa. Wire: Sopii Epun kanssa yhteen kuin paita ja peppu : ) Yuff: Todella taitava piirtäjä sekä kirjoittaja, ilo katsella kirjoituksia ja piirustuksia.
|
|
|
Post by Josefiina on Mar 31, 2009 16:38:47 GMT 2
Uudet mukaan listaan! (: Tässä siis: Anne Josefiina Brenna Carkki Chao Pipsa Ros Sastu Wear Alina Dreamer Eija Elkku Fiia Fiona Henni Hina Ilu Jenna Jokeri Karoliina Kat Liina K Lynn Nana Sanni Shinqua Veronica Wire Yuff Ellady Keikki Loviisa Shina34 nimeä
|
|
|
Post by Jusu on Mar 31, 2009 17:35:23 GMT 2
Pistetäänpä nyt sitten uudestaan lauseita koko listalle Annea tulee ikävä, vaikka eihän hän mihinkään lopullisesti katoa. Kun nyt olen jo ties kuin moneen kertaan kiitoksia esitellyt, en ala enää syitä erittelemään vaan sanon vaan ison kiitoksen ihan kaikesta. Ihanaa, että olet yhä mukana hommassa - ja mikä parasta, tää ei tunnu enää niin raskaalta Hirmuisen työn olet tehnyt ja ihan ansainnut vähän kevennystä taakkaasi. Josefiinaa ihailen suuresti. Rohkean tempun teit ottaessasi Seppeleen kontollesi, ja aivan varmasti selviät hommastasi hyvin Alkuun oli pikkuinen shokki, mutta se on ollutta ja mennyttä, nyt oon vaan ilonen sen puolestasi. Mielettömän hyvä kirjoittelija, osaat käyttää vuoroin huumoria ja vuoroin vähän vakavampaa tyyliä - ja ihanaa kuvailua! Sulla on nappiponi, Hillahöpläinen. Brenna on pirteä, vauhdikas ponityttö En hirmusen hyvin sua tunne, mutta vaikutat tosi iloselta tyypiltä ja sovitte Mankin kanssa toisillenne kuin nenät päähän. Olen onnellinen puolestasi, kun sait hoidokkisi ihan omaksi - sen ansaitset varmasti! Carkki-karkki, positiivinen ja iloinen tyyppi, joka omistaa ihanan Leevin ja pikku-Kiirankin. Pitäisikö olla kateellinen? Ei, olet onnesi ansainnut ^^ Sun kanssasi muutamia mukavia mesekeskusteluja käyty, ja niidenkin perusteella tyksin kovasti. Hoitanut Palmimammaa pitkään ja aktiivisesti, pointsit siitä! Chaoon en ole päässyt oikein tutustumaan, mutta toivottavasti joskus sitten Riinan omistaja (tuntuupa hassulta kirjottaa noin - ikään kun meikäläisen omistaja ) ja hoitanut Eppua. Chaosta tulee aina mieleen se kuva hänestä ja Epusta, joka on tuolla tutoriaalisivullakin... Pipsa on mahtihoitaja, hoitanut Pampulaa ihailtavasti ja jatkaa aina vaan Olen iloinen puolestasi, kun sait Siken tänne, ja harmistunut Bertin lähdöstä. Kirjoitat ihania tarinoita ja olet todella ansainnut paikkasi Seppeleen vakiporukassa - tuntuisi hassulta jos lähtisit pois! Aina kokista juodessani muistuu mieleeni kuva siusta litkimässä kolloa Pampun kanssa... Ros on Ros, jotenkin mulle tulee susta aina mieleen meijän ala-asteaikainen enkunmaikkamme - se oli nuori, pieni ja pippurinen. Ja sillä oli muuten lyhyt musta tukka Pidän tarinoistasi tihkuvasta piruilevasta huumorista - ja Blondista! Ehdottomasti hauskalta vaikuttava tyyppi olet, vaikken kovin läheisesti tunnekaan. Sastu on myöskin hyvin aktiivinen hoitaja. Sulla on ihana hevonen ja upea hoitsu - mä olen Antun piiloihailija. Vaikutat asialliselta tyypiltä, johon olisi kiva tutustua lähemminkin. Piirrät kivan persoonallisia kuvia ja tarinoit sopivan pituisia ja sisällöltään mukavia tarinoita. Wear kuuluu myöskin niihin, joita erityisesti ihailen Sinä jos kuka ansaitsit Taigan omaksesi - oot hoitanut sitä niin pitkään ja aktiivisesti ja teillä on varmasti tietynlainen side. Ihailen myöskin tarinoitasi, ne ovat tunnelmallisia ja huolellisesti kirjoitettuja. Musta tuntuu, että kuulut Seppeleeseen yhtä vankasti kuin Annekin, kun olet ihan alkuajoista asti täällä pyörinyt. Tuntuisi tosi hassulta jos sä lopettaisit... mitä ei toivottavasti tapahdu Alina hoitaa ihanaa Pellaa <3 En oo pahemmin suhun tutustunut, mutta tarinoistasi pidän todella kovasti. Niissä on kiva tunnelma ja ne on mukavan pituisia. Piirrät myös ihanasti! Toisinaan huomaan kadehtivani etenkin sitä hyppykuvaa kaahareiden estetunnilta Dreamer ja Blade yhteen sopii Piirrät aivan ihanalla, persoonallisella tyylillä! En suakaan taida tuntea mitenkään erityisemmin, mutta vaikutat oikein asialliselta neitokaiselta. Ainiin, ihailen niitä siun sarjiksia Voivoi, Eijasta en osaa oikein sanoa mitään, pahoitteluni... En ole oikein ehtinyt tutustumaan... Hoidat ihanaa Luyta ja vaikutat oikein rehdiltä hoitajatyttöseltä Toivottavasti tutustutaan jossain vaiheessa vähän lähemmin. Elkku on ilopilleri! Hoidat ihanaa Eppua aktiivisesti ja huolella, ja tyksin kovasti spesiaalikuvasta Piirrät kivoja kuvia ja tarinasi ovat kivan mittasia ja niissä tapahtuu yleensä jotakin jännää. Hmm, mitähän mä vielä sanoisin? Positiivinen nuori neitokainen Fiian teksteissä on sitä jotakin ihan erityistä <3 Semmosta säpäkkää meininkiä ja hauskaa sanailua. Siis ihan hurmaavaa tarinankerrontta Vaikutat mukavalta tyttöseltä ja olet aktiivinen ja hyvä hoitaja. Sovitte Alinan ja Pellan kanssa hyvin yhteen Voisitte olla vaikkapa Tiuhti, Viuhti ja joku söpö pikkuotus muumikirjan sivuilta. Ihan tiedoks vaan, mä tyksin niistä pikkuotuksista. Fionaan en oikein ole päässyt tutustumaan. Hoidat ainakin mukavasti Pikkua ja tulet sen kanssa hyvin toimeen Asialliselta vaikuttava typykkä. Henni piirtää ihanasti <3 Hoidat Cassua oikein hyvin ja vaikutat rehdiltä ja reippaalta hoitajalta, mukavaa kun sait Cassun hoidokiksesi. Ihan ansaitusti tosiaan, kävit aktiivisesti tunneilta ja nyt olet osoittanut olevasi oikein reipas hoitajatyttönen. Hinaankaan en ole hirmuisesti tutustunut, mutta mun täytyy jälleen nostaa hattua sille, kuinka te Ilun kanssa hoidatte Tiiaa niin vuorovaikutteisesti Nyt ei ole sua vähään aikaan näkynyt, mutta etköhän jostakin ilmesty kun aikaa ja innostusta on muoks/ harmillista kun lopetit :/ Ilu on iloinen ja hauska heppuli Juuri Hinallekin kirjoitin siitä, että ihastelen teidän vuorovaikutteista hoitamistanne. Vaikutat vastuuntuntoselta ja huolelliselta hoitajalta, ja sovitte Tiian kanssa hyvin yksiin Positiivinen tytteli. Jennan letkeää piirrustustyyliä kadehdin. Vippaisitko osan siitä mulle? Sulla on kaks ihanaa hoitsua ja hoidat niitä tosi hyvin Aktiivinen ja mukavalta vaikuttava reipas hoitaja, ja aiheutitpa muuten sen että eksyin kuuntelemaan Alyssa Bernalia ton sun Hallelujah'in avulla Ei siinä mitään, Lysshan laulaa kivasti... No joo, siis miten tää nyt liitty asiaan? Jokeri on Flooran positiivinen ja aktiivinen hoitaja. Onnea uuden koiran johdosta! Oot ihanan pirteän oloinen heppuli ja hoidat Flooraa hyvin. Vastuuntuntoinen ja piirrät kivan persoonallisesti - tykkään tyylistäsi Karoliinaan en ole hirmuisesti tutustunut, mutta oon tykästynyt tarinoihisi <3 Niissä on ihanan sujuvaa tekstiä, hyvä sisältö ja kuvailu ja ne on mukavan pitkiä. Vaikutat asialliselta nuorelta neidiltä, olet ehdottomasti molemmat hoidokkisi ansainnut. Kat <3 Mitä mä osaan sanoa? Kat tuntuu, jostakin syystä, melkeinpä tutuimmalta vaikka hyvin vähän oommekin jutelleet (jos lainkaan) muuta kun tarinoissa. Ihanan räväköitä tarinoita, mahtavia kuvia - pakko sanoa, harmi että jätit Sentin ja hyppäsit Seran kelkkaan - ajattele millainen vauhti olisi päällä kun me hoideltaisiin Senttiä... heppaparkaa Sähäkkä Sera ja kauhea Kat sopii hyvin yhteen. Okei, et oo kauhea. Kiva Kat. Oho. Tuli pitkä kommentti. Ainiin, jostain syystä mä epäilen että sä tunnet mut kovin hyvin - sä paljastat aina vaan uudestaan ja uudestaan muille mun luonteenpiirteitä (hihittävä hihhuli, sairaanhoitaja, hidas...) Liina K on todella taitava piirtäjä! Justiinsa kävin Myntin hoitokirjaa tsiigailemassa Kirjoitat tosi kivasti ja mä fanitan sun piirrustuksia - ne on persoonallisia ja hyvin tehtyjä. Muuten en sua hirmusen hyvin tunnekaan, mutta tosi mukavan ja asiallisen oloinen tyttönen. Lynn kas vaan. Minä! Ah ja voi, vaihtelevan laiska ja aktiivinen. Aivan ihana hoidokki <3 Vähän höhlä blondi ja ihan kujalla kaikesta. Hmm. Minäpä minä. Nanan kanssa meillä on ollut mielenkiintoisia mesekeskusteluja. Onnistuu manipuloimaan mua aina silloin tällöin tekemään jotakin tyhmää Ei vaineskaan, ihana pirteä pakkaus, sopii Siirin kanssa yhteen kuin nakutettu. Kirjoittaa vauhdikkaita tarinoita ja piirtää söpösti. Aina perillä kaikista Seppeleen asioista Sanni on Aksun aktiivinen hoitaja, jonka kanssa ei olla myöskään kauhean läheisesti tutustuttu. Piirtää aivan mielettömän ihanasti - mäkin tahon piirtää noin. Kirjoitat hyvin kuvailtuja tarinoita ja olet ainakin mulle tehnyt itestäsi hyvin positiivisen vaikutuksen. Shinqua piirtää mukavan persoonallisesti. Hoidat Humua tosi kivasti ja aktiivisesti ja oot usein tunneilla mukana. Pirteä, positiivinen ja asiallinen tyttö, jonka tarinat hymyilyttää mua - siis hyvässä mielessä Siniä en tunne muuta kuin että oot aktiivinen tunneillakävijä ja Tiian uusi hoitaja. Toivottavasti hoitajantaipaleesi lähtee hyvin käyntiin ja jatkuu pitkään! Tervetuloa Veronica on hyvin aktiivinen ja hauskoja tarinoita kirjottava uudemmanpuoleinen hoitaja, pitkään oot Seppeleessä käynyt ja hoitajanpaikkasi ansainnut. Wiren viesteihin en ole törmännyt, valitan. Yuff on mieletön piirtäjä! Hoitaa ihanaa Blondi-rouvaa ja tulee varmasti viettämään kivoja hetkiä myös pikku-Rosen kanssa. Vaikutat tosi ystävälliseltä tyypiltä, olisi kiva tutustua lähemminkin Ellady on Pikun uusi apuhoitaja. Oot käynyt ainakin miun tunneilla ja vaikutat oikein positiiviselta nuorelta tytöltä. Toivottavasti sulla tulee olemaan paljon mukavia hetkiä Pikun kanssa täällä Seppeleessä! Keikkin tarinoihin ja sarjakuvaan oon ihastunut. En muuten kyllä ole pahemmin törmäillyt sun viesteihis enkä oo ehtinyt muodostamaan kunnollista mielikuvaa. Muokkailen tähän jotain fiksumpaa kun tulee mieleen Loviisasta pidän kovasti Hyvän asenteen omaava nuori Pampulan apuhoitajatar, joka hoiti aiemmin Pikkua. Kirjoitat ihan loistavia tarinoita etenkin ikääsi nähden - herranen aika, millasia sun tarinat tulee olemaan parin vuoden päästä? Susta tulee vielä kirjailija Onnea Pampun apuhoitajuudesta, sen olet ansainnut. Olis ollut harmi jos olisit lopettanut, hyvä että jatkat Pampulan kanssa Shina hoitaa Humua Shinquan kanssa. En oikeastaan tunne Shinaa enkä ole kerennyt mielikuvaa muodostamaan. Ehkäpä jossain vaiheessa saan sullekin jotakin kommentoitavaa Voila. Kaikki kommentoidut - ja toivotaan nyt ettei tule uutta hoitajalaumaa niin mun ei tartte enempää kommentoida :'DDD mun sormet on ihan jumissa, tein viis sivua hissanprojektia ja aloin näpyttelemään näitä -> liikarasitusta. No, mä yritän toipua tästä. Sori nää hyvin, hmm, rakentavat kommentit ^^'
|
|