|
Post by Jassu on Sept 6, 2009 19:22:12 GMT 2
Päivittelen.
Josefiinasta olen saanut melko aurinkoisen ja hyväntuulisen kuvan, tosin osaa näyttää kaapin paikan tarpeen tullen. Tarinat ovat kerrassaan ihanaa luettavaa, ja niitä tuleekin luettua todella usein Hillan, Myntin ja Kopseen päivyristä. Jatkossa täytyy tarkkailla Toivonkin päivyriä ; )
Anne. Ei Seppelettä ilman Annea, piirtää vallan upeasti ja varsinkin 'By: Artsi' tarinat saavat epäilyttäviä virneitä tai hillittömiä hihityksiä lähes jokaisen kasvoille. Annen tarinat piristävät päivää, ja olenkin hänestä saanut aika asiallisen, mutta rennonoloisen kuvan : )
Carkki kuuluu myöskin vakiokalustoon, ehdottomasti. Omistaa Letukan ja hoitelee tunnollisesti Palmia, ja tytön tarinoita olenkin lukenut paljon : ) Carkista olen saanut aika mukavanoloisen kuvan, vaikkakaan en ole tyttöön sen enempää tutustunut.
Chaoon en ole tutustunut juuri ollenkaan, eikä tyttö ilmeisesti ole viime aikoina täällä pyörinyt. Kuitenkin olen tytön taidokkaita tarinoita lueskellut, ja omisti muistaakseni Amin ja Sipen joskus..
Pipsa omistaa Sikkeliinin, ja tytön tarinoita ja kuvia olenkin sitä kautta tutkiskellut paljonkin : ) Piirrokset ovat hyvin persoonallisella tyylillä tehtyjä, ja tarinat ovat mahtavaa luettavaa! (Pst, rupee kirjailijaksi isona) Pipsasta olen saanut aika asiallisen ja hauskan vaikutelman : )
Ros kuuluu jo milteimpä Seppeleen vakiokalustoon. Tarinoita on mukava lukea, ja ne ovat hyvin kuvailtuja, ja erityisesti piirrokset ovat todella taidokkaita : ) Rosista olen saanut melko rempseän ja hyväntuulisen kuvan.
Sastu on ahkera ja pitkäaikainen hoitaja ja hevosenomistaja, jonka ainakin melkein kaikki tietävät Seppeleessä. Tarinat ovat mukavaa luettavaa, mutta erityisesti piirrokset ovat mukavan selkeällä tyylillä tehtyjä ja paljon panostettuja : )
Wear on saavuttanut paljon Seppeleessä, Taigamammankin kanssa on kokenut monia yhteisiä hetkiä. Sanalla sanoen Ahkera, ja hyvä kirjoittaja! Tarinat ovat hyvin kuvailtuja ja mittavia, tykkään todella. Wearista olen saanut melko lojaalin ja mukavan vaikutelman : )
Alina on Januksen ahkera hoitaja, joka piirtää hyvin persoonallisella tyylillä. Tarinat ovat ihanaa luettavaa, pituutta ja kuvailuja myöten. Muutenkin Alina vaikuttaa oikein mukavalta luonteelta : )
Dreamer hoitelee yhä tunnollisesti Bladea. Kuvat ovat hienoja ja persoonallisia, ja tarinoihin Driimi saa vangittua jos jonkinlaisia tunnetiloja. Mieleen jäänyt erityisesti se kuva, jossa ponit pelaavat pokeria : D (Pst, sulla on kadehdittava käsiala!)
Cäpästä olen saanut aika eloisan kuvan, tuttu myös Artsilan perukoilla. Muutoin en ole enemmin tutustunut tyttöön, mutta kaipa sitä joskus voisikin.. Piirtää upeasti, omalla, persoonallisella tyylillään, ja tarinatkin ovat monipuolisia ja keskenään erilaisia : )
Elkkukin on minulle tuttu aika monesta paikasta. Kuvat ovat hyvin, hyvin huumorintajuisia ja persoonallisia, ja ovatpa tarinatkin melko mukavaa luettavaa : ) Minisarjikset ovat ehdoton helmi, joita saisi kyllä tulla lisää! :---D
Fiiasta olen saanut asiallisen, mutta rennon kuvan. Yksi neljästä XTT:n jäsenestä, ja luenkin aina tytön tarinat läpi moneen kertaan. Kirjoittaa ja piirtää upeasti, ja vaikuttaa muutenkin melko hyvältä tyypiltä : )
Fionaan en ole sen kummemmin tutustellut, mutta sen tiedän, että omistaa pari omaa tallia. Tytön kirjustukset tulee aina luettua läpi, ja kuvistakaan ei ole mitään pahaa sanottavaa : )
Ilun tunnen aika monestakin paikasta, ja neidin persoonallisia piirroksia tuleekin aina ihailtua. Jaksaa puunailla Tiiaa synkkinäkin päivinä, ja vaikuttaa muutenkin aika eloisalta ja mukavalta tyttöseltä ; )
Jassu on outo ja omalaatuinen ja äärimmäisen vajo ihminen, joka on huono keksimään järkeviä kuvauksia : )
Jennan uusimmat piirrokset ovat jääneet mieleen monelle ihmiselle. Tyttö piirtääkin upeasti ja persoonallisesti, ja tarinatkin ovat mukavaa luettavaa. Hoitaa ahkerasti Jamboa, ja vaikuttaa asialliselta, mutta rennolta luonteelta.
Jokerista on jäänyt minulle melko räväkkä kuva. Pyörii usein muutaman ihmisen kanssa, mutta osaa ojentaa auttavan kätensä tarpeen vaatiessa. Muutenkin vaikuttaa oikein mukavalta ja hauskalta luonteelta. Flooran hoitokirja tuleekin selattua usein läpi, ja tytön kirjustuksia on hauska lukea.
Karoliinaa olen luullut aina vanhemmaksi, kuin oikeasti on. Tyttö on kokenut jo menetyksiäkin hoitohevosten suhteen, mutta hoitaa yhä antaumuksella Aksua. Tarinat ovat todella aidontuntuista ja mukavaa luettavaa, ja Karo osaa vangita tekstin sekaan niin tunteita kuin tuoksujakin.
Katin tallipäivämerkinnöistä Artsilaan olen pitänyt jo kauan. Tyttö on hoitanut myös Sera-diivaa Seppeleessä jo pidemmänkin aikaa, ja Kat on varmasti jäänyt kaikkien mieleen tallilaisena. Hauska ja huumorintajuinen luonne, mutta osaa olla asiallinen tarpeen vaatiessa, ja piirtää upeasti persoonallisella tyylillään.
Keikki, Blondin toinen hoitaja. Piirtää hienosti ja erilaisista kuvakulmista, ja tarinoista huokuu puhdas huumori ja antaumus. Värittää tallin arkea hyvällä tavalla, ja vaikuttaa muutenkin oikein mukavalta luonteelta.
Liisa on Cassun uudehko hoitaja, joka on kuitenkin jättänyt jälkeensä pitkän maineen seppeleläisenä. On järjestänyt toimintatapahtumia ja ollut muutenkin todella aktiivinen tuntitoiminnassa etc. Piirtää upeasti, ja tarinatkin tulee lukaistua aina välillä.
Lynn kirjoittaa upeasti, ja sen takia Sentin hoitokirjaa tuleekin selailtua useampaan otteeseen. Mieleen on jäänyt erityisesti Sentin ja Hillan yhteishoito Thousands of reasons to smile, joka oli kaikessa kokonaisuudessaan upea. Piirtää mukavan rennosti, eivätkä kuvat vaikuta hiki pinnassa ähistyiltä.
Nana on hoitanut useampaa hevosta, mutta hän on jäänyt mieleen Siirin ahkerana hoitajana. Selaillessani Siken hoitokirjaa olen alkanut yhä enemmän ja enemmän pitää Nanan kirjoitelmista, mutta varsinkin alkuaikojen tarinat ovat mukavia. Nanasta olen saanut avuliaan ja ystävällisen käsityksen.
Reega omaa pitkän historian Seppeleessä. Piirtotaito on kehittynyt roimasti alkuajoista (mitä minä nyt olen tallin menoa seurannut) ja kirjoituksetkin tulee aina selattua mielenkiinnolla läpi.
Roosasta olen saanut melko pirtsakan kuvan, hoitelee antaumuksella Floora-margariiniä. Uudempaan hoitajakaartiin kuuluva tyttönen omaa hienon piirtotaidon ja tarinatkin ovat rutiinilla hienoa luettavaa.
Sanni, jälleen yksi taiteilijasielu. Kuvat ovat upeaa ja tarkkaa tekoa, vaikkakaan niitä ei ole tehty piirtopöydällä tai laatuohjelmilla. Sannin tarinat ovat ihanaa luettavaa, ja tyttö todella välittää hoitohevosestaan Aksusta. Hauskan ja rehdinoloinen tyttö.
Shina hoitelee yhä ahkerasti ja tasaisen varmasti Humua, jota on kaitsenut jo pidemmän aikaa. Kuvia en ole niinkään nähnyt, mutta tarinat ovat sanarikasta ja mukavaa luettavaa. Shinastakin olen saanut hieman hiljaisemman kuvan, mutta vaikuttaa oikein rehelliseltä ja lojaalilta luonteelta.
Siiri, Taigamamman hoitaja omaa erittäin persoonallisen piirustustyylin, joka uppoaa miltei jokaiseen. Ahkera ja tomera tyttönen, jonka tarinoista pidän todella. Mukavanoloinen neitokainen.
Sini on tuttu jo useammalle seppeleläiselle, kukapa nyt ei huomaisi tytön huolellisesti toteutettuja hauskoja kuvia ja huumorintäyteisiä tekstejään. Hoitaa tätä nykyä Humua ja on tuttu myös Artsilan piireissä.
Wirestä olen saanut hieman hiljaisemman kuvan. Huolellinen hoitaja, jonka tarinoista ainakin minä pidän. On hoitanut Karamellieppua jo pitkään, ja sen huomaa. Mukava ja toimelias tyttönen.
Yuff, monitoiminainen. Piirtää upeasti (josta kaiketi on saanut kuulla jo melko paljon) ja kirjoittaa myöskin hyvin. Tarinoiden seassa on silti muutama kimaltava helmi (es.mes. jo legendaarinen Taru Lantapallon Sormuksesta), mutta useimmat tarinat säilyttävät tutun korkean laatutasonsa.
Loviisa, ahkera ja toimelias tyttönen, jota voisi kirjoitelmiensa perusteella luulla paljonkin vanhemmaksi, jota oikeasti onkaan. Huolellinen kirjoittaja ja tarinoista huokuu ehta tallitunnelma. Loviisa vääntää arjestakin mukavaa luettavaa!
|
|
|
Post by Nana on Sept 8, 2009 20:54:07 GMT 2
Josefiina, joskus jääräpää söpöllä tavalla, mutta silti aina niin iloinen ja auttavainen, huoleton ja rento. Hevosiin liittyen on Josefiina oma “hevoskuiskaajamme“, sillä hän opettaa mahdollisimman luonnollista hevostenkäsittelytapaa. Mitä voisinkaan sanoa, - kulta oot tulta<3! Anne, meirän oma piirtelijä! Aina valmis neuvomaan, pursuaa ideoita, todella hyvä piirtäjä, hauska luonne.. lista on loputon. Toisinaan pilkistelee Annen enemmän piilossa pysynyt kaksimielisyys (varsinkin kaikessa Artsilaan liittyvässä). :D Carkki, tyttö täynnä elämäniloa! Suloinen wanhaan joukkoon kuuluva tyttö, yli kaiken lojaali hoitsuillensa (ja Leeville). Carkki ainakin yrittää kovasti tarinoidensa ja kuviensa eteen, ja kehitys vuoden säteellä on todella suurta. Chao, oh, farao! tarinat ovat kuin suklaa minulle (mmm, kaapissa on fazerin sinistä<3), eli jotain upeaa! Ei ole osallistunut toimintaan nyt piiit-kään aikaan, mutta ei ole sen myötä myöskään sekaantunut mihinkään. Täällä eräs odottaa Chao-tätiä takaisin! Pipsa, ihana ihminen, josta on kehkeytynyt tyttö ihan ystäväksi asti. Jaksaa aina olla positiivinen ja ahkera, sekä joustaa tarpeen mukaan. Kuvissa on aina jokin idea, - koskaan en ole nähnyt Pipsalta “bertin pää“ kuvaa ilman taustaa ja huolellisuutta. Tarinatkin huippuluokkaa. Minun oma, tosi soma, älä ota, osta oma<3! :) Ros, yksi tutuimman tuntuisista henkilöistä täällä. Ros on just se, mistä äitisi sua varoitti! Pieni ja pippurinen piikkitukka, prätkäkundi, huumoria viljelevä nuori... Ihailen Rosin asennetta, jossa hän vähät välittää muitten sanoista. Seppele muuttuu ja uudistuu, mutta Ros on aina meidän Ros. <3 Sastu on niin erilainen kuin minä. En koskaan uskonut, että meistä voisi tulla (edes) nettifrendejä, mutta niin vain kävi. Kuten yllä jo mainitsin Carkista, on Sastu myös äärimmäisen lojaali Rensulle ja Antulle. Järjestelmällinen tyttö, joka ei tosiaan ilmottaudu sellaisille tunneille, jota ei ajoissa voi maksaa. Henkeen ja vereen eläinten puolella. Wear, kolme sanaa: tyttö oot tähti. Tuo lause kuvaa yksinkertaisesti wearia. Hän pystyy olemaan kannustava ja esimerkillinen, samalla mukava, ja viellä yksinkertaisesti KÄSITTÄMÄTTÖMÄN upea tarinankirjoittaja. Wear on kyllä aivan ihana ihminen. Alina, mitäs mie Allusta keksin? Useamman kerran ollaan Alinan kanssa juteltu enemmän tai vähemmän pervoja ja hauskoja juttuja. Allulla natsaa ei-niin-kilttejen-ponejen kanssa. Niin ja lisättäköön - pidän Alinan tarinoista! Dreamer yön ratsastaja olet yhä edelleen. Dreamerissa piilee tietty salaperäisyys ja tarinoissa sekä varsinkin kuvissa on loraus romantiikkaa höystettynä huumorilla. Ehkä yksi unohtumattomimmista nimistä täällä, sillä koko kuvailun voi tiivistää tytön nimimerkkiin: Dreamer. Cäpä on hauska tyttö, jonka kanssa olen muutaman kerran ehtinyt jutellakkin. On hoitanut komeasti Pikkua nyt jo parin kuukauden ajan. Olisi kiinnostavaa tutustua jopa enemmälti.. Elkku Fiia Fiona Ilu Jassu Jenna Jokeri Karoliina Kat Keikki Liisa Lynn Nana Reega Roosa Sanni Shina Siiri Sini Wire Yuff Loviisa m// muokkasin parin nimen kohdalle juttuja. myöhemmin lissää..
|
|
essi
Kokenut konkari
70%
I Love Animals
|
Post by essi on Sept 9, 2009 6:50:07 GMT 2
Re: Jokainen hoitaja on lauseen arvoinen.. « Reply #1 on Jan 12, 2009, 7:56pm »
-------------------------------------------------------------------------------- Anne: Ihana ihminen vaikkei enää omistakkaan kuin 20prosenttia seppeleestä, on silti ihana ja ystävällinen ihminen. Abby: En oikein tuntenut oli iukeastaan jo lähtenyt seppeleestä kun tulin mutta nyt kun katselen hänen tarinoitaan niin uskon että oli upea tyyppi:) Carkki: En oikein tunne häntäkään, luen hänen tarinoitaan ja katselen kuvia niin tulee luottava ja ystävällinen olo lukiessaan.
Chao: Enp oikein tunne häntä mutta uskon hyväksi ihmiseksi.
Irene: En valittettavasti tunne niin sanon vain että ihan ok.
Johanna: Kiva, hauska, mukava, pidän hänestä sinänsä mutta en tunne juurikaan.
Josefiina: Oikein reilu ja mukava ilopilleri tämä Josefiina tunnen jo paremmin.
Magnet: En valittettavasti tunne häntä hyvin niin tarinoiden perusteella uskon kivaksi häntä.
Mariel: Ihan okei en vain tunne häntä.
Pipsa: Pipsa on oikein piristävä ja kiva mukava ihminen jonka tunnen jo vähän paremmin.
Ros: En valittettavasti tunne niin en voi vastata.
Sastu: En tunne mut toivon et aletaan ystävystymään.
Alina: Vaikuttaa oikein kivalta ihmiseltä.
Brenna: En tuntenut häntä hyvin mutta tiedän että olisin pitänyt hänestä jos hän oisi jäänyt seppeleeseen.
Cindy: No, en tunne törmäillään vaan täällä seppeleessä.
Dreamer: Hauska ja mukava ihminen.
Elkku: Kiva ja rento ihminen pidän hänestä kovasti ystävänä.
Fiia: Kiva ihminen itse alotteinen ja ystävällinen.
Fiona: Hyvä piirtäjä ja hyvin kaunita ja hauskoja tarinoita kirjustaa.
Hina: En valittettavasti tunne mutta tutustutaan.
Ilu: Ihana ja reilu tyyppi olisi kiva olla kavereita.
Jenna: Hyvä piirtäjä! Huippuja tarinooita!
Jokeri: Ihana luottettava ja reilu ja rento kaveri.
Karo: En oikein tunne mutta toivon häntä kaveriksi mulle.
Kat: Hienoja kuvia piirtää.
Liina K: En tunne kovin mutta ois kiva tutustuu.
Loviisa: En tunne kovin mutta mese on mutta en oo ollu samaan aikaan koskaan mesessä.
Lynn: Hyvä tyyppi ja hyvä piirtäjä.
Maikku: En tunne! Tutustutaan.
Nana: Oikein ihana ja mukava ihminen olen tutustunut häneen jo paremmin.
Reega: Älyttömän hyvä piirtäjä huippu tyyppi.
Sanni: Hyvä piirtäjä ja kirjoituskin sujuu ihmiseltä.
Shinqua: Oma sisko ihan ok vaikka tunnetaan ihan liikaa Url että Irl.
Wear: Ois kiva tuntea paremmin.
Wire: Ollaan kavereita jos vain mahdollista.
Yuff: Kiva tyyppi.
|
|
|
Post by Miina on Sept 9, 2009 8:17:35 GMT 2
Josefiinasta on helppo pitää, iloinen, puhelias ja hauska tyttö saa pakostikin päivän, (ja elämän) hymyilemään. Josefiinan hoidot ovat omaa luokkaansa, piirtopöytää ei omista, mutta silti jaksaa vaan yrittää sekä koneella, että käsin ja niistä syntyykin todella persoonallisia, ja värikkäitä kuvia. Josefiinan tarinat ovat pitkiä, helppolukuisia ja täynnä mielenkiintoisia yksityiskohtia. Jossusta vain ei voi olla pitämättä. Annehan Seppeleen aikoinaan perusti, mutta vieläkin pyörii Seppeleessä ja Artsilassa. Pipsaa lainaten: " Anne = Seppele ", enkä tarkoita sillä mtn, etteikö Josefiina sopisi Seppeleen omistajaksi, mutta.. Annen piirrustustyyliä kadehdin. Kauniit linet ja upea väritys piristävät päivää. Anne osaa tarpeen tullen kirjoittaa tosi " miehekkäästi " kun kirjottaa tarinoitaan " by: Artsi ".. Muuta en osaa sanoa. Carkki paneutuu hienosti rasavilliin oriinsa ja rauhalliseen hoitsuunsa. Carkin kuvat ovat hauskoja ja omaperäisiä, harmi, ettet enää käy niin agtiivisesti Seppeleessä. Mesekeskusteluja ollaan käyty yhdessä. Carkin tarinoita on hauska lukea. Ne on niin helppolukuisia ja tallihenkisiä. Chaosta olen saanut hyvin asiallisen vaikutelman. Tyttö kirjoittaa ihania tarinoita ja piirtää puuväreillä upeasti! Meidänkin virtuaalitallilla on Chaon piirtämiä, hienoja kuvia.. <3 En ole kyllä kovinkaan paljon tyttöön tutustunut. Pipsasta tulee mieleen Nana ja Nanasta Pipsa. x) Ponivoimaa, ja ihanan Riston omistaja! <3 Hauskat kuvat ja tarkat tarinat saavat Pampulan ja Siken (+ Bertin) hoitopäiväkirjoista mielenkiintoista katseltavaa. Ros Sastu Wear Alina Dreamer Cäpä Elkku Fiia Fiona Ilu mätänee tällä hetkellä koulussa kun oon koneella kipeenä ja rentoudun. Nooh, Ilu piirtää hienosti ja kadehdin sitä kun sen Photoshop 7.0 toimii kunnolla eikä pikselöitä viivoja.. xDD Ilusta pidän kovasti. Jassusta pidän paljon. Mukava luonteeltaan ja piirtää hienosti. Jassun talli, Shelyes on upeasti tehty ja Jassu saa tarinansa elämään. Antoi mulle mahdollisuuden hoitaa pikku-miraa ja on muutenkin tosi asiallinen henkilö. Jenna on kadehdittavan hyvä piirtäjä, ja tyyppi. Jennan tarinat ovat täynnä huumoria ja Jampsan ilkikurista luonnetta, Jenna ei välttämättä hoida kovin usein, mutta silti panostaa kaikkiin hoitoihinsa 100 prosenttisesti. Jennan kanssa ollaan juteltu mesessä ja Jenna omistaa puoliksi IHANAN tallin, joka toivottavasti tulee menestymään. Jokeri ei edes kirjoita niistä ihmisistä, vaan poikkeaa joka ihmisen kohdalla asiasta ja löpisee omiaan. Karoliina Kat Keikki Liisa Lynn Nana Reega Roosa Sanni Shina Siiri Sini Wire Yuff Loviisa
jäi kesken.
|
|
|
Post by wear on Sept 9, 2009 21:49:48 GMT 2
teen tän uudestaan kun tosta edellisestä on niin kauan aikaa ja on ihmisetkin kerennyt vaihtua välissä : D
Josefiina Muistan Jossun vielä niiltä ajoilta kun tämä aloitti Seppeleessä. Käytin Jossua aika paljonkin omissa tarinoissani ja sitä kautta jotenkin tullut tutuksi. Älyttömän kaunis (mitä nyt oon galleriassa kyyläillyt) ja muutenkin voi vain ihailla miten Jossu jaksaa olla kaikille kiltti ja mukava vaikka varmasti tän kokoisen tallin pyörittäminen mahtaa viedä aika paljonkin voimia! : D Että ei muuta kun kunnioitusta tätä tyttöä kohtaan. Jossun kanssa taidetaan olla muutama sana vaihdettu mesessäkin ja vaikuttaa mukavalta. Kirjottaa jumalaisesti, tykkään.
Anne on kyllä tehnyt suuremman vaikutuksen muhun kun luultavasti arvaakaan. Hänkin jaksaa aina olla ystävällinen, vaikka ihmiset kysyisivät sadannen kerran samasta asiasta, tuntuu että Annella on loputon pinna ja ystävällisyyttä riittää vaikka muille jakaa. Anne on jotenkin sellanen helpostilähestyttävän oloinen, ei muakaan ole ikinä jänskättänyt Annelta mitään kysyä. Ja tietty olen ikuisesti kiitollinen kun sain Taigapalleron omakseni, kiitos ja kumarrus Anne! : ) Mulla siis ei ole mitään pahaa sanottavaa Annesta näiden kahden vuoden ajalta joiden aikana olen hänen kanssaan ollut tekemisissä.
Carkki muistan oikein hyvin "vanhoilta ajoilta". Tyttö kuuluu Seppeleeseen, eikä meidän muiden iloksi ole toivottavasti lähdössä minnekkään vielä pitkään aikaan. Aina olen ihaillut Carkin tarinoita, ne ovat aina yhtä sujuvia ja mukavia lukea. Carkin kanssa en ole ikinä tainnut mesessä sen enempiä jutella, vai muistanko ihan väärin..? :´) Kuitenkin vaikuttaa mahtavalta ihmiseltä, olis mukavaa tuntea paremmin. Carkkikin pyörinyt mun tarinoissa hyvin useasti.
Chaostakin pelkkiä hyviä muistoja mulla. Tytön kanssa taidettiin lähteä mun elämän ekalle maastoreissulle Seppeleessä. Chao oli mulle täällä vähän kuin "isosisko" vaikkei sitä itsekkään tainnut tietää. Jotenkin tämän tyypin kokemuksista ja taidoista oli kiva oppia kaikkea uutta ja seurailla Chao tekemisiä. Chaon hoitopäiväkirjamerkinnät luin melkein aina heti ensimmäiseksi kun koneen avasin : D
Pipsa! Ponivoimaaa!! : DD Pipsukka on mahtava ihminen ja vaikuttaa aivan ihanalta tyypiltä. Kovin paljoa ei olla mesessä sen enempää keskusteltu mutta sen enemmän on tyttö pyörinyt mun tarinoissa. Pipsa on yksi sellasista henkilöistä jotka tulen luultavasti aina muistamaan. Jotenkin tosi mieleenpainuva persoona. Pipsa nyt vaan on tommonen. Kiva kaveri kaikille ; ) Pipsan kanssa ollaan ainakin mun tarinoissa samoiltu tuolla Seppeleen bittimetsissä useampia kertoja kun laki sallii! : D Pipsastakaan en keksi yhtään mitään pahaa sanottavaa, sen verran ihana ihminen. Kirjottaa ja piirtää kauniisti, ihailen!
Ros on kanssa tosi mieleenpainuva persoona. Muistan tytön Seppeleen alkutaipaleelta, ja muistan kiinnittäneeni heti huomiota Rossin tietynlaisesti piikikkääseen huumoriin ja sujuvaan kirjoittamiseen. Tyypin tarinat in aina yhtä viihdyttäviä, ja Rosskin on mulle tavallaan sellanen "isosisko-hahmo" täällä : ) tykkään paljon tytön tyylistä kirjottaa ja muutenkin!
Sastu on myös yksi mulle hyvin tärkeistä ihmisistä täällä. Tytön tarinat lukaisen aina ajatuksen kanssa läpi, ja kuvia saatan jäätyä ihailemaan : D Sastu on ollut mukana monessa mulle täällä sattuneessa kommelluksissa ja varsinkin sen viimekesäisen (?) leirin muistan hyvin jossa Sastukin oli mukana. Jotenkin tääkin tyttö jäänyt erityisesti mieleen. Tutustuisin mielelläni paremminkin.
Wear siis kukamitähäh? : D
Alina siis tyttö sie oot ihana<3 Pyörit aina mun tarinoissa ja oot ollut oikeesti suuressa osassa mukana mun jutuista täällä Seppeleessä. Ja Alinapienimangustipallero on tietty hyvää meseseuraakin vaikka meidän jutut menee aika usein tosi yli :´D (pitäis ehkä vähän rajottaa välillä ) Alinan kanssa jotenkin tuntuu et ollaan samalla aaltopituudella ja musta tuntuu että muut ei ehkä ymmärtäis mua samallatavalla kun tää tyttönen : ) Rrrakastan Alinan tarinoita ja kuvia, tyttö kirjottaa eläväisesti ja mukana on aina tippa sarkastista huumoria. tykkään! Alina osaa myös piristää mun angstipäiviä välillä ihan päättömillä jutuilla. (mm jääkaappikisat ja jammusedät ;´D)
Dreameristakin mulla on vaan hyvää sanottavaa. Ihania tarinoita ja kauniin tunteellisia kuvia! Driimillä ei taida olla yhtään hoitomerkintää jonka kohdalla mä en olisi huokaillut ihastuksesta. Jotenkin niin huolellinen kaikessa ja muutenkin oon saanut tosi positiivisen kuvan tästä ihmisestä. Dreamerkin mulle vanha tuttavuus, on pyörinyt jo ainakin sata vuotta mun tarinoissa mukana ja taas yksi niistä "hahmoista" täällä jotka on tavallaan herännyt eloon mun mielikuvituksessa. Osaisin helposti kuvitella Driimin oikeassakin elämässä ja oon varma että tulisin toimeen hänen kanssaan myös silloin : ) Ei muuta kun jatka ihan tolla samalla tavalla driimi!
Cäpästä oon saanu myös oikein positiivisen kuvan. Häneen en ole sen paremmin vielä kerennyt tutustua, mutta täytyy myöntää että tässäkin yksi henkilö jonka hoitomerkinnät kahlaan heti läpi. Tarinat ihanan kutkuttavia ja kuvat sympaattisia! Oikea hoitajavalinta pikku-herralle!
Elkku on jäänyt mulle hiukan tuntemattomammaksi persoonaksi. Hänestäkään ei mulla kuitenkaan ole mitään pahaa sanottavaa, jutut yleensä ainakin olleet suhteellisen asiallisia, ja tyttö vaikuttaa aina olevan yhtä hyvällä tuulella : D Tarinat kivoja ja taas oikein hyvä valinta Januksellekkin-apuhoitajaksi! Jatka Elkku samaan malliin!
Fiia on myös vanha tuttavuus. Vaikka ollaan molemmat hoidettu Seppeleessä varmaan ikuisuus, ei siltikään olla Fiian kanssa sen enempää tutustuttu, mikä on musta aika kumma juttu ottaen huomioon miten usein tyttö seikkailee mun hoitotarinoissa. Pellan ja Taigan kanssa ollaan möyrytty tuolla metsissä tosi useasti, eikä Fiiastakaan ole mulla mitään muuta kuin hyviä juttuja muistoissa. Fiia kirjottaa aivan ihanasti ja piirrokset on aina yhtä suloisia! : )
Fiona taisi hoidella aikoinaan pikkua, jollen aivan väärin muista? Fionakin vaikutta mukavalta vaikka onkin vähän tuntemattomampi henkilö mulle. Kirjottaa kivoja tarinoita : )
Ilun muistan Tiia-lehmän hoitajana, kirjottelee hauskoja, paljon huumoria sisältäviä tarinoita jotka tulee kanssa usein lukaistua läpi. Ilu kuuluu mun mielestä tähän Seppeleen "uudempaan" hoitajakastiin, enkä ole sen enempää häneenkään kerennyt tutustua vaikka vaikuttaa oikein mukavalta ihmiseltä : )
Jassu on mulle vähän tuntemattomampi myöskin, mitä nyt olen tytön hoitamista seurannut, kirjottelee oikein kivoja tarinoita ja kuvistakin tykkään : )
Jenna on hoitanut jo tosi piiiitkän aikaa ja harmittaa kun ei jensban kanssa sen enempää olla juteltu. Jenna vaikuttaa tosi kivalta ja asialliselta tyypiltä, on hoidellut Jamboa tosi hyvin ja kauan! : ) Jenna kanssa seikkailee suhteellisen usein mun tarinoissa.
Jokeri vaikuttaa mielettömän ystävälliseltä ja kivalta tyypiltä, taidetaan olla mesessä juteltu joskus jos oikein muistan..? : D kirjottaa kivoja tarinoita ja yleensä asiallista juttua tulee. Harmittaa kun ei olla sen enempää Jokrunkaan kanssa keretty tutustua.
Karoliina on kanssa hoidellut Seppeleessä kohta ikuisuuden. Kun tyttö puuhaili vielä Marin kanssa, käytin häntä paljonkin omissa tarinoissa ja kiidettiin yhdessä pitkin puskia : D Tarinoiden ja foorumin kautta tullut tutuksi, mesessä ei olla taidettu ikinä mitään puhua (tästäkään en ole aivan varma? : D) Asiallinen ja ystävällinen tyyppi, tykkään paljon. Karo kirjottaa iihania tarinoita, tosi tunteellisia suurin osa, karon tarinat tulee luettua aina : )
Kattia en sen enempää tunne, mutta usein olen tyttöä tarinoissa käyttänyt. Rrrrrrakastan Katin kuvia, aivan mahtavia, samoin kun tarinatkin joissa ihanaa vähän sarkastista huumoria piilotettu mukaan. Tykkään varsinkin siitä kun jokaisessa Katin tarinassa on joku idea, tai siis sellanen pieni juttu jonka ympärillä tyttö taitavasti pyörittää tapahtumia. Ja siis Katti ja Tappi on niiiiin sulosia ettei mitään rajaa. Katkin on yksi sellasista henkilöistä jotka on jollain tapaa "heränneet eloon" mun mielikuvituksessa. Jotenki Kattkin on helppo kuvitella ihan oikeeseen elämään tai sillai. Mukavan oloinen tyyppi kaikin puolin : )
Keikki kaitsii Blondi-palleroa ja on vaikuttanut oikein hyvältä ja tunnolliselta hoitajalta. Tykkään tytön tarinoista sekä kuvistakin tietty! Mitä nyt olen seuraillut Keikin kirjoittelua foorumilla, vaikuttaa asialliselta ja kivalta tyypiltä muutenkin.
Liisa on mulle ihan uusi tuttavuus. Tyttö taitaa hoidella Cassua jos en aivan väärin muista (?) : ) Kivoja tarinoita ja kuvia!
Lynniläinen on ihan mahtava tyyppi kyllä ainakin kirjotustensa perusteella! Musta tuntuu että jos törmäisin tyttöön irl, tulisimme hyvin jutuun. : ) Tykkään tosi paljon Lynnn kirjotustyylistä ja kuvat on yhdella sanalla MAHTAVIA! Hoitaa tunnollisesti ja on jaksanut pyöriä Seppeleessä jo kiitettävän tovin. ; )
Nana on muutamalla sanalla kuvailtuna IHANA ihminen. Tykkään tosi paljon tytön kirjotustyylistä ja muutenkin Nanskulta tulee hyvää juttua ainakin mitä nyt mesessä ollaan juteltu. Välillä vähän äkkipikaiselta vaikuttava tyttö on musta aivan ihana ja kivaa juttuseuraa. Nana osaa piristää mun päivää, kiitos siitä sulle : ) Enää ei olla kyllä pitkiin aikoihin osuttu samaan aikaan meseen..? : o Mutta siis Nanakin yksi Seppeleen vakiokalustosta, taitaa tyttö olla kohta melkein kaksi vuotta täällä pyörinyt, vai laskinko ihan väärin..? : D Nanskuli on ihana!
Reega piirtää aivan järkyttävän HIENOJA kuvia. Ei voi muuta kun ihailla suu auki ja kuola toisesta suupielestä valuen. Myös Reegan tarinat on ihan mahtavia! Vaikka tääkin tyttö on pyörinyt täällä jo pidemmän aikaa, niin en sen enempää ole kerennyt tutustua : ( Musta tuntuu että Reegan kanssa tultaisiin juttuun, jotenkin sellaisen käsityksen olen tytöstä saanut. Pelkkää hyvää sanottavaa siis reegastakin! : )
Roosa on myös yksi uusista tuttavuuksista. Vaikuttaa asialliselta ja mukavalta ja kirjottaa kivoja tarinoita : ) Tytön kanssa ollaan juteltu mesessä muutamia kertoja ja ihan hyvää juttua on tullut : D Tässä kanssa tyyppi jonka kanssa tulisin luultavasti irlkin hyvin toimeen :´)
Sannin kuviin ihastuin heti ensimmäiseksi. Myös tytön tarinat on kivoja, mutta erityisen paljon on tullut ihailtua Sannin piirustuksia! Tykkään tytön tyylistä piirtää, ja tosi ahkerasti Sannikin on jaksanut hoitsuaan käydä puunaamassa : D
Shinaa en sen emepää tunne, vaikuttaa kivalta tyypiltä ja hoitelee kiitettävästi Humua : )
Siiri on Taigapallon etuoikeutettu hoitaja, josta olen saanut oikein mukavan kuvan. Tytön tarinat on tähän mennessä olleet oikein hyviä, tykkään kovasti Siirin tavasta kirjottaa ja piirtää. Kuvat on ollut myös tosi hauskoja, ja vaikka mä Taigan kohdalla olenkin vähän nipottaja, niin vielä mä en ole keksinyt mitään mistä Siirille valittaa. Tyttö on ensiluokkaisen hyvä hoitaja, ja oon tyytyväinen että valitsin silloin Siirin Taigan hoitajaksi : )
Siniin en ole kerennyt tutustua juuri yhtään, vaikuttaa kuitenki kivalta ja kirjottaa hyvin : )
Wire on hoitanut Seppeleessä tooosi kauan mutta siltikään ei olla sen enempää tytön kanssa juteltu. Asiallinen ja huolellinen hoitaja, kirjottaa harvoin mutta hyvin : )
Yuff piirtää aivan älyttömän ihania kuvia! : o taas ihan kuola poskella tulee ihailtua uffin piirroksia, niissäkin yleensä aina ihania pikkuisia yksityiskohtia! Yuffin tarinatkin on mielettömän hienoja ja viihdyttävää luettavaa. Yuffin kanssa ollaan taidettu jutella jonkun verran mesessä, juttu on ollut aina yhtä huvittavaa ja hauskaa : D ufffffin jutuille tulee naurettua.
Loviisa on ehkä porukan nuorin, mutta ehdottomasti mielettömän kiltti kaikille ja ystävällinen! : ) Lisäksi tyttö kirjottaa ikäisekseen tosi hienoja tarinoita jotka tulee luettua joka kerta läpi.
MUISTAKAA KAIKKI ETTÄ OOTTE AIVAN IHANIA IHMISIÄ JOKAINEN! : )
sori ku nää on vähän tönkköjä suurin osa : D
|
|
|
Post by Carkki on Sept 10, 2009 13:35:06 GMT 2
Josefiina on ihana pieni Jossumme. Rakastaa tytön tarinoita ja aivan upeita ihkupoksupiirrustuksia <3 Tykkään muutenkin ja fanittaa liian kuolattavia tuntitarinoita, joita XTT:t saa nyt ilmaiseksi ;> Anne on mulle varmaan aina se tallin pääpomo, ollut siitä asti kun aloitin täällä ja vaikka nyt vaihtunutkin niin silti pääpomo mun pään sisässä. Fanitan yliupeita piirrustuksia ja ah-niin-ihania tarinoita by. Artsi! <3 Carkki -.- Chao ihana persoona, näitä waaanhan linjan seppeleläisiä, ollut menossa mukana alusta asti. Fanittaa <3 Pipsa sä oot liian aktiivinen! Noei, mutta upea tuo aktiivisuus oikeesti jos kaikkien heppojen hm:ät laitettais yhteen niin härreguud miten paljo niitä tulis ;oo <3 Ros on Ros, upea naikkonen, johon olen myös vuosien mittaan tutustunut ja taidan kokoajan vaan enemmän ja enemmän tykätä niistä räväköistä ja niin Rosmaisista tarinoista ja kuvista, joita Topille ja Blondille silloin tällöin ilmestyy. Tänne taas se ihkutussydän <3 Sastu Wear Alina Dreamer Cäpä Elkku Fiia Fiona Ilu Jassu Jenna Jokeri Karoliina Kat Keikki Liisa Lynn Nana Reega Roosa Sanni Shina Siiri Sini Wire Yuff Loviisa
jatkelen ;>
|
|
|
Post by Kasino on Dec 30, 2009 15:23:12 GMT 2
Josefiina on kiva ihminen, hän osaa kirjoittaa hyvin tarinoita. Anne on mukava tallinomistaja, osaa piirtää tosi upeita kuvia. Carkki omistaa Leevin (?) ja hoitaa Palmikkoa, mukava tyyppi. Chao omistaa Annen kanssa Riinan, kirjoittaa hyviä tarinoita. Pipsan Sikke-hevonen on ihana, tyttö kirjoittaa tarinoita hyvin, ja kehittyynopeasti piirtämisessä. Ros on kiva, omistaa ihanan tallin. Sastu on ollut kauan Seppeleessä, omistaa Rensun ja hoitaa Anttua. Wear on mukava, hiljaisen puoleinen ihminen. Hoitotarinat kivoja, Taiga on söpis! Alina on rento ja joskus hauskakin, tarinat hyviä. Dreamer hoitaa Bladea ja tosi hyvin hoitaakin. Mielestäni vanha Seppeläinen. Cäpä hoitsii Pikkua, en tunne häntä hyvin. Elkku on mukava, hoitaa ihanaa Eppua. Osaa värittää hyvin vesiväreillä. Fiia Fiona Ilu Jassu Jenna Jokeri Karoliina Kat Keikki Liisa Lynn Nana Reega Sanni Shina Siiri Sini Wire Yuff Loviisa
|
|
|
Post by Chao on Dec 30, 2009 18:05:11 GMT 2
WOI EI TEITÄ IHANIA!!! <333 Oootte muistanut tätiä niin paljon, että hyvä etten itke täällä samperi. Näppäimistö menee pilalle perkule sellaisesta. Ja nyt mä yritän samanlaista temppua itsekin. Josefiina Aloitti Riiviön kanssa ja opetteli tallin tavoille ja ennenkuin täti huomasikaan olikin jo Seppeleen osakas. Mielttömän upean huumorintajun omaava londi, josta on hauska kirjoitella tarinoita ja jonka tarinoita on hauska lukea. Kyl me Riinan kaa fanitetaan täysillä.<3 Anne Henkinen tuki ja turva, se johon turvaudun kaikissa tarinoissa ja ongelmatilanteissa. Kuule vissiin osittainen pääpiru yhä Seppeleessä ja Artsin sihteeri. ;D Ja vissiin omistat mun kaa nyykyään ton Riiviönkin, fanitamme. (Ai vissiin? Mua ha haa!) Carkki Voi ei, sä ja sun Leevis osasi aina laittaa vauhtia reissuun ku reissuun. Säki oot täällä kans hengannut iät ja kaiket. Fanitamme. <3 Chao on tosiaan täti-ihminen, joka on hengannut Seppeleessä sen alkutaipaleesta asti, mutta ensimmäinen hoitaja en ollut. Epun hoitajana pyörinyt, omistanut Sipen ja Amin ja nyt omistaa Riinan. Annen kanssa puokkia. Ja täti on hyvin otettu varsinkin Carkin, Jossun ja Wearin puheista, samoin kaikkien muidenki jotka on tädin muistaneet. <33 Ja Wearin "talli-isosisko". Helöy wain! Pipsa Tämä tyttö on kyl heilunu Pampulan mukana niin kauan ku dementikon muisti vain riittää. Muutenkin Seppeleen vakioasiakas, ehrottomasti. Ros No Blondi me kyllä muistetaan. ;D Ja teil ei sit Jaakon kans synkannytkaan? :/ Käyny aktiivisesti mun valmennuksilla ja kaikki "palkat" tullu aina ajallaan! Artsilassa varsin pippurimainen menoneiti. Sastu on hoidellut Anttua kans niin kauan kuin muistan ja tarinoita ku oon lueskellut niin sopivatpa toisilleen loistavasti. Ihan kauheasti ei olla oltu tekemisissä, mutta se ei oo menoa haitannut! Wear Tämän neidin olen ottanut siipieni suojaan. <3 Hoiteli Taigaa ensi alkuun ja olin aina kauhean kade, kun jaksoi käydä niin aktiivisesti. : D Sitten sai Taigan omakseen. Tämän neidin tarinoita olen lueskellut ja naureskellut, on ne hyviä. :'D Fanitan. <3 Alina Emmä ole tutustunut häneen, enkä edes tiennyt hänen hoitoheppansa olemassaoloa, mutta hyvin näyttää hoitaneen. Dreamer Pyörinyt Bladen puikoissa niin kauan kuin jaksan muistaa. : D Piirtää paljon ja hyvin, olen kateellinen, ku sais itsekin noin monta työtä esille, mut eih. Mukava tyttå. Cäpä On mulle kyllä melkoisen uusi tuttavuus, vaikka onkin vissiin vähän kauemmin jo tallilla pyörinyt, hoitotarinoiden määrästä päätellen. Elkku Itselleni melko tuntematon neitokainen, mutta pitää Eppu-enkelistäni näinä päivinä huolta, toivottavasti antaa tädinkin käydä joskus vähän taas kokeilemassa taitojaan ruunan kanssa. Fiia Itselleni jollain tavalla tuttu ja jollain tavalla tuntematon persoona. Olen nähnyt kyseistä heppulia paljon ja katsellut kohiksia, muttei ole tullut juteltua henk kohtaisesti, ehkä asiaan saadaan muutos? Fiona Tälle tädille, monien muiden joukossa, tuntematon heppuli, jonka tarinoita en ole ehtinyt lueskella enkä muutenkaan tyypin kanssa hihhuloida sen enempää. Asiaan saadaan varmasti muutos... : D Ilu Ei mitään muistikuvaa, olen pahoillani. Kuuluu siis Fionan ja monen muunkin kanssa samaan ryhmään johtuen vain siitä, että Chao-täti on kuulkaas ollut aikas pitkällä tauolla, kuten useat muistivatkin mainita... Jassu En oo edes tiennyt Siken olemassaoloa, saatika sitten sitä että ponilla on hoitaja. Jos pysyisin ajantasalla tuntisin varmaan edes murto-osan teistä uusista... Eihän tällainen dementoitunut käpy muista ketään. Jenna No Jennan ja Jambon muistan. Te olette ruunan rupukan kanssa kyllä hauska näky, ei siinä mitään. Hyvä jos pärjäät ukon kanssa, Jambohanon mun entinen polleni. Onnea vain jatkossa pikku-pirulaisen kanssa, sitä tarvitaan. Jokeri Muistan kuulleeni ja nähneeni, muttei mitään muistikuvaa että missä ja kenen seurassa, mutta muistan että Seppeleessä häl on kirkkaan punainen tukka! : ) Karoliina Ainoa muistikuvani sijoittuu Aksun ja Marin hoitomerkintä-palkintopiirrustuksiin joita oon kyttäily. En epäile etteikö olisi hyvä tyyppi, ei vain olla törmäilty. Kat Mua ha haa! Tätä tyttö tykkään sekoitella tarinoihini Tapin kanssa enemmän ku tarpeeksi! Hauska heppuli ja mielettömän huumoripitoisia tarinoita ainakin Artsilassa. Keikki Melko vähäisellä pohjalla on taas kyseisen henkilön ihmistuntemus, eli mun muistikuvani ovat todella haaleat. Ehkäpä modailen tätä viestiä kun olen taas saanut ihmiskosketusta porukkaan. Liisa Ei mitään muistikuvaa, samaa sarjaa Keikin ja useamman muun kanssa. Täti on syvästi pahoillaan tällaisesta puutteesta. Lynn Muistan että kyseinen henkilö kirjoitti musta kivasti tähän topiciin. Kiitos siitä. : ) Nana WOOOT? Ei löydy henkilö-listasta mutta aikamoinen yleismode, jokapaikan höylä ainaski täällä foorumilla jos ei muuten. : ) Reega Ei selvästikään tunne elämäänsä tarpeeksi haasteelliseksi kun kerran hoitaa Leeviä. : D Mua ha haa! Muistelisin et aikoinaan ois hoitanu Jamboa... : D Sekaantuu vain haasteellisiin ratsuihin. Roosa Ei sano mitään, enkä löytänyt kyl henkilölistastakaan, eli ei sano kyllä mitään. Sanni Ei sano mitään, ja vaikka löytyy listasta, niin ei tällä tädillä ainakaan kyl mittee muistikuvaa. Shina Ei sano mitään, ja vaikka löytyy listasta, niin ei tällä tädillä ainakaan kyl mittee muistikuvaa. Siiri Ei sano mitään, mut Wearin ystit on Chao-tädinkin ystejä. Pakko olla hyvä tyyppi jos wekkis on ottanut likan hoitamaan rakasta Taigaansa. Sini Olen taas pahoillani, mutta ei muistikuvaa. Joitakin juttuja tänään nähnyt tääl mut en ole kyllä henk kohtaisesti henkilöä tavannut. Wire No Eppulaisen kakkosheppuli! Tai siis oli kakkosheppuli silloin kun mää vielä hoisin heppua. : D ("kun minä olin nuori ja nätti, ku nyt en oo enää ku nätti.") Ehdottoman hyvä tyyppi. Yuff No ehdottoman hyvä tyyppi osa kaksi! Artsilassa kova mimmi ja hyvän automaun omaava mestaripiirtäjä, joka jaksaa naurattaa ja jakaa ilmaista suklaata. : DD Aivan loistava heppu, ei olis Artsila sama ilman PUFFIA! : D Loviisa I'm so sorry, again. En muista. Muistan että Anne (vai Jossu?) antoi paikan apuhoitajana ja lueskelin sitä topiccia, mut en kyl muista milloin ja miksi... : D
|
|
|
Post by Meeri on Dec 30, 2009 22:19:11 GMT 2
Josefiina - Paha täti. Hoitaa hevosia ja tallia huolella ja harrastaa pilkunviilausta. Anne - Mukava tyyppi joka johtaa yhy Jossun apuna tallia. Esiintyy upeasti Artsina. Carkki - Kiva tyyppi Chao - Mukava tyttö ja hoitaa Riinaa hyvin Pipsa - Kiva tyyppi. Hoitaa hyvin tallia ja jakaa tunteja. Ros - Humoristinen hulluttelija Sastu - Kiva tyyppi Wear - Ollut mukana kauvan ja hoitaa huolella Alina - Kiva tyttö Dreamer - Mukava tytöntyllerö Cäpä - Hauska tyttö Elkku - Mukava tyyppi Fiia - Kiva ja hoitaa huolella Fiona - Mukava tytsy Ilu - Kiva tyttö Jassu - Hauska tyyppi Jenna - Kiva ja hoitaa Jamboa huolella Jokeri - Mukava tyttö Karoliina - Kiva tytsy Kat - Hauska ja humoristinen tyttö. Keikki - Kiva hauskuttaja Liisa - Turhantarkka täti Lynn - Kiva tyyppi. Nana - Hauska ja ystävällinen Reega - Upea ilmestys Sanni - Hauska herkuttelija Shina - Tuntematon tyllerö Siiri - Shettis? Sini - Mukava tyyppi Wire - Perusjätkä Yuff - Kunnon Kettu Loviisa - Ok
|
|
|
Post by Josefiina on Dec 31, 2009 10:28:23 GMT 2
^ En mä nyt ihan niin bítch ole..
Päiv. lista: Josefiina Anne Carkki Chao Pipsa Ros Sastu Wear Aimie Cäpä Dreamer Elkku Hene Fiia Fiona Ilu Jassu Jenna Jokeri Jutta Karoliina Kat Keikki Liisa Lynn Reega Sanni Shina Siiri Sini Veronica Wire Yuff Loviisa
Teen tän itte vaiks tänään.
|
|
|
Post by Karoliina on Dec 31, 2009 10:28:39 GMT 2
Josefiinaan en kauheasti tutustunut, ennen kuin tämä siirtyi omistajan paikalle. Vaikken ole ollut kamalasti Jossun kanssa tekemisissä, olen saanut hänestä iloisen ja positiivisen kuvan. Tarinat ja kuvat ovat upeita, niissä on vain sitä jotakin. Ei Seppelettä ilman Josefiinaa!
Annen ansiota on tämä kaikki, että meillä on keskuudessamme näinkin hieno talli kuin Seppele. Välillä on vaikea pohtia, kuinka paljon vie vaivaa yksi piskuinen virtuaalitalli, mutta Anne on jaksanut tähän päivään saakka olla mukana. Annesta on tullut sellainen kuva, että rento ja raskaskin työ tuottaa joskus hedelmää. Tarinoita on kiva lueskella, niissä on huumoria juuri sopivan verran.
Carkkista tulee heti mieleen oma, rakas hamsterini, joka tosin omistaa nimen Karkki. : ) Vanhaa väkeä tämäkin tyttö, omistaa supersöpön Leevin ja hoitaa vanhaa Palmi-mammaa. En ole pahemmin tutustunut, mitä nyt välillä jutellut siinä sivussa. Tarinoita on kiva lukea, niistä löytyy sopivasti talliarkea ja häivähdys tunnelmaa. Vaikka niitä tulee aika harvakseltaan nykyään, on niitä kivempi lukea. : ) Carkki kuuluu Seppeleeseen!
Chao-täti. Olen aina saanut tästä vanhemmasta kävijästä sellaisen kuvan, että Chao on reipas, iloinen ja hyvän kielitaidon omaava nainen. Vähään aikaan ei Chaoa Seppeleessä näkynytkään, mutta palattuaan minun on pakko lukea kaikki hänen kirjoittamansa tarinat. Riina on myös tullut paljon omistajaansa, yhtä sähäkkä jos ei muuta. En ole pahemmin kerennyt tutustumaan, mutta minulle annettiin hyvä kuva : )
Pipsasta tulee heti mieleen Pampu ja ponit. Vannputunut pikkuisten nelijalkaisten ystävä, jos ei muuta! Pipsakin on sellainen himohoitaja, tai oli aikoinaan, nykyään vähän vajaammalla käyvä henkilö. Pidän Pipsasta, vaikken ole hirmuisesti kerennyt tutustumaan. Pelaa hyvin yhteen Pampulan kanssa ja omistaa upean Siken. Bertin menetys oli varmasti kova paikka : ( Vanhempia Seppeleläisiä, en muista aloittiko ennen vai jälkeen minun. Nojaa, hyvin on luistanut silti.
Ros, pippurinen nainen! Nuo ovat sanat, joilla aloitan tämän kommentin. Omistaa suloisen Blondin, joka myöskin kuuluu vanhoihin Seppeleen hevosiin. En Rosinkaan ole tutustunut kovinkaan paljon, mutta tästäkin olen saanut sellaisen kuvan, että reipas ja iloinen mieli voittaa aina! Ei ole Seppele entisellään, jos Ros lähtee, sen sanon minä!
Sastun kanssa olimme aika hyviä tuttavuuksia sillopin alkuaikoina, kun meikä ja Sastu ilmaantuivat näkyviin. Nykyään on juttelu jäänyt vähemmälle, kun tyttö on ollut vähän vajaammalla. Sitkeä Antun kaitsija ja Rensun omistaja. Itse en pakolla pärjäisi noin vaativien hevosten kanssa. : ) Sastu on iloinen ja reipas, pahalla päällä näyttää kyllä, mistä tuulee.
Wear, tälläinen iloinen ja sosiaalinen tyttö! Wearia kadehdin kamalasti, hirveän hyvä kirjoittamaan ja kuvailemaan kaikkea ja kaiken lisäksi vielä omistaa suloisen Taigan. En itse pakolla jaksaisi ahertaa niin paljon, saadakseni edes 300HM kasaan. Wear vieraili alussa monesti tarinoissani, mutta Marin siirtyessä hevosten taivaaseen, en ole pahemmin häntä käyttänyt tarinoissani. Wear on jätkä, joka kuuluu tänne!
Alina on myöskin hiukan vanhempaa kävijää, aloitti muistaakseni Riston hoidolla ja sitten tuli Pellaponi. Alinakin on immeinen, johon en ole tutustunut suurempia määriä, mutta kyllä hänkin on iloinen ja reipas hoitaja, vaikka hoitoja ei Janukselle ilmaannu ihan joka päivä. Piirtää hyvin ja tarinat ovat upeita!
Dreamerilla on aivan ihanan upea hoitohevonen, jos ei muuta! Synkkää hyvin Bladen kanssa yhteen, kirjoittaa hyviä tarinoita ja kuvat ovat tunnelmallisen upeita. Driimi on henkilö, johon en ole tutustunut melkein yhtään, mutta tiedän sen, että on jaksanut ysyä pitkään Seppeleessä ja omistautua Bladelle. Iloinen ja reipas.
Cäpä
Elkku
Fiia
Fiona
Ilu
Jassu
Jenna
Jokeri
Karoliina
Kat
Keikki
Liisa
Lynn
Nana
Reega
Roosa
Sanni
Shina
Siiri
Sini
Wire
Yuff
Loviisa
Jatkuu, syömään.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 31, 2009 10:39:38 GMT 2
Minuthan voi listan poistaa, kun en Looraa enään hoida. Toivottavasti voi taas pian lisätä takasin listaan xd
|
|
|
Post by Ilona on Dec 31, 2009 11:01:48 GMT 2
Josefiina Mukava, mutta sopivan tiukka tyyppi pitämään tän homman kasassa! (: Kirjoittaa ihania ja pitkiä tarinoita, sekä alkaa kehittyä vielä piirtämisessä! Jossusta tulee tosi hyvä "hoitaja", kun osaa molempia tosi hyvin! Anne Voi, ku mää oon kade sun piirrustuksille.. ;> Osaa kirjoittaa hauskoja ja vähän pervoja tarinoita, mutta eihän se haittaa kun saa nauraa kippurassa vedet silmissä! (: Carkki Kiva tyttö, omistaa komian Leevin ja hoitaa mukavasti. Osaa myös kirjoittaa ja piirtää hyvin! Chao Luulin tätä tyyppiä noin 14 vuotiaaksi, mutta tupakointi, yms. puheista käsitin että kyseessä onkin vähän vanhempi nainen.. : D Kadehdin väritys ja piirtämis taitoja, samoin hauskoja tarinoita. Pipsa Pipsasta tulee mieleen sellanen rauhallinen tyyppi. :> Hoitaa hyvin Pampulaa ja Sikkeä, kirjoittelee kivoja tarinoita, sekä kuvatkin ovat kivoja! (: Ros Tunnen sellasena hauskana, mutta vähän äksynä tätinä. : D Omistaa upeita hevosia sekä tallikin on todella hieno! Omistaa Blondin ja kirjoitteleekin sille kivoja tarinoita! (: Sastu Omistaa Reimarin ja hoitaa Anttua. Kirjoittaa hyvin ja selkeästi, sekä piirtää ja värittää minusta hyvin! (: Wear Hmm, empä ole häneen kovin tutustunut, mutta tiedän henkilön kyllä hyvin. (; Omistaa kuitenkin Taigan jota hoitaa aktiivisesti kirjoittelemalla kivoja tarinoita tammalle! Aimie Aimiesta en saa oikeen mitään muistikuvaa, mutta olisi kiva tutustua! (; Taitaa hoitaa Taigaa jos oikein muistan. :') Cäpä Cäpän muistan jotenkin ikuisesti Pikun hoitajana. :> Tyttö ja poni sopii yhteen kuin nakutettu! On kehittynyt piirtämisessä paljon ja osaa neiti kyllä kirjoittaakkin kivoja tarinoita! Dreamer Ihania tussaus ja lyikkäri töitä tulee tältä tytöltä! Hoitaa kaunista Bladea ja kirjoittelee hyvin sille, hoitelee ihan aktiivisesti. (: Elkku f**k juuu (((: * Hene En ole tutustunut, kun vielä vähän uusi tyyppi on. (: Mutta piirrustus ja kirjoitus taitoa tältä löytyy. Persoonallinen henkilö! Fiia En ihan kovin hyvin tunne, mutta persoonallisia piirrustuksia tältä tyypiltä tulee! Hoitaa vekkulia Pellaa hyvin. Fiona Fiona on iloinen, reipas tyttö. Kirjoittelee ja piirtelee kivoja kuvia Pikulle! (: Ilu * juu too. ((: Jassu Piirtää ja värittää tosi hyvin! Hoitaa Sikkeä aktiivisesti ja pitää ponista hyvää huolta. (: Jenna Piirtää ja kirjoittaa hyvin.. (: Energinen tyyppi, hoitaa Jamboa hyvin. Jokeri My best friend! <3 Eiköhän kaikki jo tiiä mitä mieltä mä oon susta.. : DD <3 Jutta Aloitti juuri kuukaus, pari sitten Myntin hoidon. Hoitaa aktiivisesti ja huolella. (: Karoliina Kat Keikki Liisa Lynn Reega Sanni Shina Siiri Sini Veronica Wire Yuff Loviisa
JATKAN Puuttuuko Alina listasta ihan tarkoituksella..?
|
|
|
Post by Josefiina on Dec 31, 2009 12:45:33 GMT 2
Anne on letkee ja leppoisa, asiat tulee hoidettua mutta pipo ei ole turhan kireällä. Anne on vähän semmonen neuvonantaja, meen aina hälle vinkumaan kaikesta :D Ja ilman A:ta en jaksaisi Seppelettä pyörittää! Carkki on niiiin söpö :D En tiedä miksi, mutta aina Carkin viestejä & tarinoita lukiessa + piirroksia katsellessa tulee semmonen aww-olo! Ja mitä oon IRL-kuviakin stalkkaillut, niin suloinen on myös ulkonäöltään. Carkki on ollut Seppeleessä varmaan aina, sopii Leevin ja Palmin kanssa yhteen loistavasti ja on erottamaton osa tallin poppoota! Chao, Chao, Chao... Olen niin iloinen että C palasi takaisin Seppeleen arkeen ja on livahtanut ravitallinkin puolelle. Aivan mahtava huumorintaju ja huippujutut, repeilen aina Chaon tarinoille & viesteille noin yleensäkin. Ihan fäntästik heebo, ja tietty oon edelleen kiitollinen, että periaatteessa hänen ansiostaan pääsin Seppeleeseen mukaan :) Pipsa on yksi aktiivisimmista ja pirtsakoimmista hoitajista. Tahtia voi vaan hämmästellä, ei tunnu väsyvän hyvään ja ahkeraan hoitamiseensa koskaan :D Pipsan kanssa en ole erityisemmin tutustellut, mutta vaikuttaa tosi mukavalta ja ystävälliseltä tyypiltä. Pitkäaikainen luottohoitaja! Rosin kanssa ollaan otettu yhteen pariinkin otteeseen, mutta menneet on menneitä ;) Diggailen kyllä Rosin suorasukaista persoonaa ja hauskaa hoitamistyyliä. Omistaa ihanan BB-teamin (Blondi & Börje) ja tietty myös yli-ihanan Kallan, jota hoidin joskus. Ros on vakiokalustoa, aivan huipputyyppi! Sastu on myös niitä räväkämpiä tyyppejä, osaa ilmaista mielipiteensä suorasanaisesti mutta asiallisesti ja hoitaa tarmokkaasti. Yksi "vakionaamoja", ihanan persoonallinen tytskä. On ollut ilahduttavaa huomata, että Sastu on kirjoitellut pari viestiä pulinoihinkin viime aikoina, tutustuisin mielelläni näet paremminkin! Wear on nams! Joskus pyöri tarinoissani 24/7, ja edelleen on silmissäni aivan spesiaali-ihminen. Aivan ihania, omaperäisiä tarinoita ja muutenkin vaan niin rento hemmo. Tutustuisin suhunkin mielelläni paremmin, vaikka joskus joo mesessä pari kertaa puhuttiinkin. Aimiesta olen kyllä saanut todella hyvän kuvan! Organisoi hengaajien valmennusta ja sai ansaitsemansa hoitoponin Taigasta. Vaikuttaa ystävälliseltä ja asialliselta, sopivan jämäkältä ja osaa ilmaista mielipiteensä fiksuin perustein. Sitten samat tutustumislitaniat kuin kahdelle edellisellekin :D Cäpän kanssa ollaan muutaman kerran jutskailtu, vaikuttaa tosi mukavalta tytöltä! Ansaitsee myös hatunnoston Pikun hellästä hoitamisesta, ja piirrostyylinsä on rakastettava. Rehti, reipas ja kaikille kiva! Jos en aivan väärin muista, omisti aivan übersuloisen koirankin :) Dreamer on valottanut persoonaansa, ennenhän me pidettiin sitä sellaisena yön vaeltajana :D Huumorintajuinen ja hauska, sopii Bladelle aivan täydellisesti enkä voisi tyttöä kenenkään muun hoitajana kuvitellakaan. Pyörinyt Seppeleessä ikuisuuden, ja yhä edelleen jaksaa panostaa hoitsuunsa. Rispekt! :D Elkku on hoidellut Seppeleessä jo vuoden, wataa? :O Niin se aika rientää... Jäänyt mieleen iloisena ja höpsönä tyyppinä, Ilun ja Elkun nahistelua on aina hauska seurata :D (Oispa mullakin kaksoissisko/-veli!) Jaksaa puurtaa Epun kanssa ahkerasti (onnittelut sadasta hoitomerkinnästä!), piirtää aivan ihanasti ja kirjoittaa hupaisia tarinoita. Kanijuttuja hauska lukea pulinoista! Hene on virkistävä uusi naama ja aloittanut hoitotaipaleensa upeasti. Etenkin tuo joulutoivotus oli syötävän suloinen! Törmään usein Henen (alias Karvahaamun) viesteihin ht.netissä, vaikuttaa mukavalta ja hyväntuuliselta persoonalta. Mielelläni näkisin enemmän höpinöissä etc. Omistaa kivan tallin. Fiiaan olen tutustunut ainakin jonkin verran, ja on kyllä niiiiiin megapähee tyttö! Tullaan hyvin toimeen (ellei F sitten haudo salaisia aggressioita mua kohtaan :D) ja nih. Fiiatti rocks! Tykkään ja haluan puhua taas mesessä pitkästä aikaa :( Fiona ei ole lannistunut, vaikka pari hoitsua onkin mennyt alta. Hoitaa Pikkua hienosti ja tunteella, ja jaksaa pyörittää vielä paria omaa tallia. Antanut itsestään iloisen ja kivan kuvan, tuttu näky monilla talleilla! Ilun viimeisimmät työt Tiialle ovat olleet kyllä superhienoja! Muutenkin on mahtavaa, että lehmällekin löytyi hoitaja, joka siitä välittää ja jaksaa panostaa. (Jouluaaton tarina tosin oli ehkä vähän turhan pervo mun osalta :DD) Osallistuu aktiivisesti pulinoihin ja on semmoinen pirtsakka persoona. Jassu piirtää kahdehdittavan hienosti ja on ylipäätään tosi mukavan oloinen tyyppi. Hoitaa Sikkeä huolellisesti, panostaa jokaiseen hoitokertaan ja pyörittää omaa, hienoa talliaan ansiokkaasti :) Jassun viestejä on kiva lukea ympäri foorumia, ja mitään negatiivista sanomista ei kyllä löydy. Jenna on hassu, pirtsakka ja välillä oikea energiapommi :D Persoonallinen piirto- ja hoitotyyli, sopii kujeilevan Jambon kanssa yhteen loistavasti ja saa usein suupielet ylös jutuillaan. Jennan kanssa on mukava turista, jutut ei ainakaan lopu kesken :D Jokeri tulee vaikean Flooran kanssa toimeen ongelmitta ja hoitotaivalta onkin kertynyt kunnioitettava määrä. Iloinen, aktiivinen hoitaja, joka omistautuu Flooralle ja on innolla mukana kaikessa. Pidän etenkin Jokerin hienoista piirroksista, myös puuväreillä syntyy ihailtavaa jälkeä! :) Jutta Karoliina Kat Keikki Liisa Lynn Reega Sanni Shina Siiri Sini Veronica Wire Yuff Loviisa
JATQ
|
|
|
Post by Chao on Jan 2, 2010 13:50:07 GMT 2
Voi Jossu sua ku puhut niin herttaisia. <3_____<3
Ai että mua luultiin 14 vuotiaaksi? Hau nais. Siis ihan IRL olen 19. ; DDD Ja syyskuussa siis 20. Hui, määhän oon wanha? Mut niin on kyl sit Jossukin. ; DDD
|
|