|
Post by Elkku on May 28, 2010 14:19:39 GMT 2
Huom. Toivoisin että näissä käytettäisiin "mielikuvitusta" sanojen osalta, nimittäin etenkin sana "mukava" näkyy monien monissa kohdissa... Jos kirjoittaa tyyliin "kiva, mukava" niin miten/millä tavalla se henkilö on kiva/mukava? Siinä pähkinä purtavaksi..
Josefiina, Seppeleen silmät ja aivot. Hyvin hän on jaksanut Seppelettä pyörittää, tosin missä huhtikuun tähdet? :'D Ihansama, piirteinä olen huomannut rehellisyyden ja hieman suorapuheisuutta myös.
Anne, entinen pääjehu (kiva sana <3), joka jaksaa ahkerasti piirtää spessuja ja pitää tapahtumia/leirejä. Eli et ole onneksi "kuollut" vaan silti jatkat aktiivisesti Seppeleen arjessa, vaikket omistakkaan Seppelettä 100%. Piirtotaitoa on PAKKO kehua = ihan mahtava!
Carkki, nyt hieman taukoilua pitävä nuori, joka hevostaan ja hoitsuaan hoidettaessa hoitaa huolella. Jos vaikka tunti maksu myöhästyy, hän hoitaa asiansa asiallisesti loppuun. Vaikea sanoa muuta, kun en tunne.. Voisit vaikka kirjoitella joskus pulinoihin niin huomaisi joitain luonteenpiirteitä paremmin.
Chao, aloitti hetki sitten ratsuttaa Eppua ja apu tuli hyvään aikaan, kun minulla ei ollut silloit inspistä ja aikaa Epulle niin paljon. Chaosta löytyy helposti sellainen henkilö, joka haluaa pitää hauskaa. Eppu on hänelle selvästi tärkeä. Tarinat ovat olleet huvittavia, sekä joskus "arvoituksellisia", kun oli vielä se vaihe, jolloin Ros ja Chao olivat riidoissa Jaakko suhteen takia. x)
Pipsa, mukavan rento, jolla on aikaa omaan poniin Sikkeen sekä hoitsuunsa Pampuun. Piirtotaito on kehittynyt ja tarinat ovat selkeää luettavaa. Ei ole piitkään aikaan kirjustanut höpinöihin/pulinoihin, nimittäin itse olen saanut käsityksen, että Pipsalle sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. Asiallinen mode, joka ajattelee muitakin.
Ros, Seppeleen yksi vanhuksista. x3 Noeij, henkilö, joka sanoo asiansa suoraan. Tarinat ovat mielenkiintoisia, etenkin, kun rakas Jaakko vietiin Rossilta (emt miten kirjotetaan). Jos jokin Rossia (ää, miten kirjotetaan??!) vaivaa, niin sen huomaa heti. Jaksaa yllättävän paljon puuhata virtuaalimaailmassa aikuiseksi, sillä suunnilleen aina sitä joltain hevoselta puuttuu kuva yms.
Sastu, taitaa viihtyvän hyvin joskus myös yksinkin. Saa hoitaa yksin Anttua ja omistaa kauniin Reimarin. Kummatkaan hevosista eivät ole mitään ihanne tapauksia, mutta hyvin Sastu pärjää. (: Sanoo asioista, jos on valittamista. Hienosti piirtää hauskoja kuvia ja samoin tarinat ovat helppo lukuisia.
Wear Aimie Alina Dimma Dreamer Elena Elkku Fiia Fiona Ilu Jokeri Juli Jutta Karoliina Kat Keikki Lauren Lexie Liisa Lynn Maiss Reega Siiri Sini Sirppa Wire Yuff Loviisa
Yritän pari henkilöä kuvailla joka päivä, niin saan valmiiksi. Yritän nimittäin pitkiä. (;
|
|
|
Post by Loviisa on Apr 6, 2013 19:51:12 GMT 2
Pitäskö tää herätellä henkiin kun on niin paljon tullut uusia hoitajia. Uus lista, toivottavasti kukaan ei puutu: Anne Jesse Odelie Pipsa Reega Salma Wear Aino Akku Ansqu Anthon Britta Catrina Daniel Dreamer Emmy Fiia Ilu Inkeri Jennyfer Kirsikka Linnea Loviisa Miira Nia Pinja Riella Robert Taru Anne, ihana ja rento! Oot huippu kun jaksat pitää Seppelettä vaikka me tallitytöt saatetaanki olla joskus vähän raivostuttavia.. Sun piirustukset on upeita ja Artsi-tarinoille saa nauraa aina. ;D Jesse, Vaikuttaa tosi rennolta hoitajalta. Tollon päiväkirjaan ilmestyy säännöllisesti mukavia tarinoita ja kuvia. Odelie, tosi pirteä ja iloinen hoitaja. Hoidot on laaduikkaita! ++ Alex heppa on ihana! Pipsa, mun eka tuntemani tallilainen Seppeleestä. (Jossua ja Annea ei lasketa) Oot ihanan sympaattinen ja avulias tytsy aina! Hoitoja yhteensä aivan HURJA määrä! Reega, piirtää tosi kivoja kuvia ja huolellisia hoitoja. Tunnut olevan rehti tallilainen. Salma, tosi innokas ja energinen hoitaja joka jaksaa aina panostaa kuviin ja tarinoihin. Tosi usein ja upeita hoitoja täyttyy Bonnien päiväkirjaan! Wear, tosi rauhallinen ja söpö tyttö joka vaikuttaa tosi kivalta hoitajalta. Aino, hauska ja ystävällinen jonka hoidot Gitalle on hauskoja ja hyvin kirjotettuja! Akku, aurinkoinen ja pirteä hoitaja, vaikka oot nuori Huijarin päikky täyttyy rempseistä ja hienoista tarinoista ja kuvista. Ansqu, Reinon mahtava hoitaja jonka hoitoja on kiva lueskella. Tunnut olevan iloinen ja kaikille ystävällinen! Anthon, ahkeran tuntunen tyyppi. Taigamamman päiväkirjaa koristaa panostetut hoidot! Britta, tunnollinen ja ahkera Hypen hoitaja. Vaikuttaa tosi kiltiltä ja mukavalta hoitajalta! Catrinan hauskat tarinat piristävät päivää. Aina iloiselta ja positiiviselta Catrinalta tulee loistavia hoitoja Frankille. Daniel, hauska ja välillä vähän höperö perus hemmo. Topin päikyssä upeita kuvia ja tarinoita! Dreamer, tunnollinen ja pitkäaikainen hoitaja. Kirjottelee pitkiä ja huolellisia hoitoja Bladelle. Emmy, on reilu ja rehti tallilainen joka piirtelee ja kirjoittelee tosi kivoja hoitoja Patronille. Fiia, pitkäaikainen Seppeleläinen joka tuntuu olevan välillä vähän salaperäinenkin. Tosi upeita tarinoita Elmolle, ihailen sun kirjotustaitoa! Ilu, positiivinen ja iloinen joka piirtelee Pellan päiväkirjaan hienoja ja rentoja kuvia. Inkeri, ihana ihana ihana ihana ihana tallilainen ja mun vakio tyyppi tarinoissa. Hoidot on tosi hauskoja ja hupsuja Siirille! Jennyfer, reipas ja mukava Sebeläinen ja aina tosi hyväntuulinen. Alman päiväkirjassa on tosi kivoja kuvia ja tarinoita! Kirsikka, ahkera ja tunnollinen Siken hoitaja jonka tarinat ovat huolella tehtyjä. Linnea, on tosi mukavan ja rennon tuntuinen tyttö joka hoitelee Senttiä aktiivisesti ja innolla. Loviisa ----------------- perus juntti Miira, avulias ja hauska tallilainen. Mynttiä hoitelee kivoilla ja värikkäillä tarinoilla! Nia, aika uunituore Seppeleläinen. Vaikuttaa iloiselta ja kivalta tyypiltä, hoidot Huiskalle on pitkiä ja mukavaa luettavaa! Pinja, ystävällinen ja kiltti kaikille. Rempseät ja hauskat hoidot täyttää Eelan hoitokirjaa. Riella, pirtsakka ja iloinen tyyppi joka tuntuu avuliaalta. Sun kirjottamat tarinat Lailalle on panostettuja ja kivoja! Robert, sun hoidot Vennalle on tosi pitkiä ja huolella tehtyjä! Vaikutat hauskalta ja rennolta tyypiltä! Taru, tosi iloinen ja nauravainen tyttö jonka mukavia hoitoja Humulle on kiva lukea! Huh huh, kestipä tässä kauan! ;D Toivottavasti ei oo ihan hirrrrveen kökköjä.
|
|
|
Post by Salma on Jun 7, 2013 12:04:04 GMT 2
Anne - Kiitos siitä, että pyörität Seppelettä! Olen ollut virtuaalihevosmaailmassa mukana yli kymmenen vuotta, mutta koskaan ennen en ole kohdannut yhtä aktiivista tallia ja omistautunutta tallinpitäjää. Toivottavasti jatkat vielä pitkään, Seppele ei ole Seppele ilman sinua!
Kasper - Hoitokertomuksiasi on hulvatonta lukea. Hevosmaailman ulkopuolelta tullut sankari joutuu tutustumaan kaviokoukkuun ja kapsoniin, mikäs sen hauskempaa! Jatka samaan malliin!
Jesse / nica - Mahtavaa, että tallilla on myös miesenergiaa. Hoitokertomuksesi Tollon kanssa keskittyvät usein treeneihinne - on hyvä, että tallilla ollaan tavoitteellisia. Piirrät mahtavasti ja kirjoitat mukaansatempaavasti.
Odelie - Pidän siitä, että käytät tarinoissasi myös Odelien poikaa. Se tuo realistisuutta ja uutta näkökulmaa. Toivoisin, että kirjoittaisit useammin, tekstejäsi on nimittäin mukava lukea.
Pipsa - Olet oikea superseppeleläinen, sinullahan on yli viiden vuoden kokemus tallista. Ihailen sitä, että olet pystynyt kulkemaan Seppeleen rinnalla niin pitkän matkan. Toivoisin myös sinun kirjoittavan useammin, olet taitava kynäilijä.
Reega - Huhhuh, miten lahjakas piirtäjä olet! Nautin kuvistasi hurjan paljon. Susi on hyvin kaunis suomenhevonen ja kuvissasi on hieno, aito tunnelma. Pidän siitä, millaisia tukkajumalia olette molemmat, sinä ja hevosesi. (:
Wear - Vaikka oletkin ollut pitkään melko epäaktiivisena tallilla, kenties sinulla on omia kiireitä, kuulut minulle pitkän Seppele-urasi vuoksi tallin vakituiseen kaartiin.
Aino - Tuot pirtsakkaa energiaa tallille! Olen iloinen, että juuri sinut valittiin Gitan hoitajaksi. Tyylisi on rohkea ja omalaatuinen. Jatka samaan malliin!
Akku - Olen tyytyväinen, että Bonnien lähikarsinassa Hujua hoitelee juuri Akku. Pidän teksteistäsi ja käytän sinua mielelläni omissa tarinoissani mukana.
Ansqu - Olet minusta hyvin herttainen ja suloinen. Sovit hyvin Reinon kanssa yhteen. Olet osallistunut tallin menoihin ja erikoispäiviin aktiivisesti ja kuulut tiukasti tallijengiin.
Anthon - Hoidat hommasi hyvin Taigan kanssa. Pidän paljon hoitokertomuksistani ja luen ne aina mielelläni. Kirjoitat herkästi, tavalla, jota on vaikea opetella. Hienoa!
Britta - Ihailen kirjoitustapaasi. Se tuo hyvin elävästi mieleen tallilla pyörivän taitavan hoitajatyttösen, joka puunaa herkkää hoidokkiaan. Mahtavaa!
Catrina - Piirrät ahkerasti Frankin hoitopäikkyyn ja osallistut monesti mukaan tallin rientoihin. Olet tullut hyvin tutuksi, ovathan Bonsku ja Frank karsinanaapureita.
Daniel - Kuvasi ovat poikkeuksetta upeita! Kirjoitat merkintöjä harvemmin kuin osa muista tallilaisista, mutta aina voi olla varma, että ne ovat tasokkaita ja huolella tehtyjä.
Dreamer - Sovit hyvin yhteen Bladen kanssa. Toivoisin sinun kirjoittavan useammin, sillä pidän kirjoitustyylistäsi ja vinkkelistä, josta katselet tallielämää.
Emmy - Pidän hurjan paljon piirtotyylistäsi ja hoitomerkinnöistäsi! Sinusta on tullut minulle läheinen, käytän sinua mielelläni tarinoissa ja ilahdun aina, kun huomaan, että olet itsekin kirjoittanut hoitomerkinnän.
Emsku- Hienoa, että sinut valittiin Hestian hoitajaksi! Onnea! Piirrät huolellisesti ja olet ottanut hoitajan pestin vastaan hyvin. Toivon sinulle pitkää ja antoisaa hoitajan uraa Seppeleessä!
Fiia - Pidän sinusta kovasti! Tuot Seppeleeseen räiskyvää energiaa, muistutat minua kirjoitustyylissäsi ja sanavalinnoissasi myös kovasti eräästä oikeasta tutustani.
Ilu - Sinulla on persoonallinen, hyvin tunnelmallinen ja kaunis piirtotyyli. Haluaisin nähdä kovasti lisää piirustuksiasi! Kirjoitat myös huolellisesti ja taidolla. Te kuulutte Pellan kanssa yhteen!
Inkeri - Olet suloinen ja iloinen tallin vakikävijä. Minusta on mukavaa, kuinka aktiivisesti olet tallin toiminnassa mukana. Ratsastustunti tai maastolenkki ei ole sama, jos jonon hännillä ei teputa Inkku Siirillä!
Jenny - Käytän sinua mielelläni tarinoissa, olemme tutustuneet tallilla hengatessamme mielestäni hyvin. Sovit hienosti Alman hoitajaksi!
Kirsikka - Olet reipas ja tarkka hoitaja. Merkintöjäsi on mukava lukea, tunnut aina keksivän mahtavia tempauksia! Hienoa!
(Loput kirjoitan myöhemmin. Ei makeaa mahan täydeltä!(: )
|
|
|
Post by Emmy on Jun 12, 2013 21:46:55 GMT 2
Anne, Taitava piirtäjä ja ihana virtuaalitallinpitäjä, joka hoitaa Seppelettä rennolla kädellä ja iloisella mielellä. Jesse, Hauska oloinen ja komea poika. Odelie, Nainen, jota en kovin hyvin tunne mutta haluaisin tutustua :) Pipsa, Ihana, pitkäaikainen ja pirteä seppeleläinen, jolla on söpö Vuonohevonen ! Reega, Hyvä piirtämään! Salma, Minulle Seppeleessä läheisin ihminen, jota mielelläni käytänä tarinoissani. Salmalla on aina huiketa tarinoita ja piristäviä ideoita! Wear, Pitkäaikanen ja mukava seppeleläinen, joka omistaa söpön Taiga-ponin. Aino, Gitan hoitaja, jolla on kivoja tarinoita :) Akku, Hujun innokas hoitaja, mukava sekä pirteä tyttönen. Akkulta löytyy söpöjä kuvia Hujun päiväkirjasta! Ansqu, Mukavan oloinen ja kaunis neiti, johon olisi mukava tutustua enemmän. Anthon, poika, joka kirjoittelee Taigalle kivoja ja rentoja hoitomerkintöjä. Britta, Mukavan oloinen ja hauska Hypetyksen hoitaja, jolla on kivoja tarinoita :) Catrina, Ihana Fränkylän hoitaja, jota en kovin hyvin tunne. Daniel, Todella mukava ja hauska tyyppi, joka kirjoittelee tosi mukaansa tempaavia tarinoita ja piirtelee hienoja kuvia. Dreamer, kivan oloinen pitkäaikainen sebeläinen, joka piirtelee Bladelle söpöjä kuvia. Emmy, joku urpo :D Fiia, porkkanapää Elmon hoitelija, joka kirjoittlee Herralle kivoja tarinoita ja jaksaa puuhata muutakin aktiviteettiä. Ilu, höpsöläine ja remseä Pella-ponin hoitaja, joka piirtelee ponille huippuhienoja kuvia! Inkeri, iloinen ja eloisa tyllerö, jolla on upeita kuvia. Jennyfer, Alman mukava hoitelija, jota en vielä tunne kovin hyvin :) Kirsikka, Iloisen ja hieman velmun oloinen Siken hoitelija ;) Linnea, ihminen jota en tunne vielä kovin hyvin :) Loviisa, Pampulan innokas pikku hoitelija, jolla on mukavia ja iloisia tarinoita. Miira, Mukava ja hauska ihminen, johon haluisin tutustua enemmän. Nia, Huiskan tuore ja reipas hoitaja, jota en myöskään tunne vielä kovin hyvin :) Pinja, tyttö, jolla on Eelalle kivoja tarinoita. Riella, Lailan pirteä ja kivannäköinen hoitelija, johon en ole vielä päässyt tututstumaan. Robert, Ihanan rempseä brittipoika, joka kirjoittelee kivan rentoja tarinoita. Taru, mukava ja innokas ihminen, jota myös käytän (käytin) mielelläni tarinoissani. Taru on harmittavasti elänyt vähän hiljaiselolal viimeaikoina :(
|
|
simona
Perustallilainen
Hoitoheppa: Walma
Oma heppa: Pampula
|
Post by simona on Sept 19, 2013 20:15:55 GMT 2
Anne - En voisi kuvitella jos Anne vain häippäis pois täältä, piirrokset ja hauskat ideat jajaja en pysty oikeesti kuvailemaan! :--D Jesse - En oo nyt näihin niinsanottuihin kilparatsastajiin tutustunu enemminkään, mutta tarinoiden perusteella tosi hyvä kirjottaja ja piirtäjä! Odelie - Piirrokset varsinkin Edille.. voi oikeesti! Edille ois tosi vaikeeta kuvitella toista hoitajaa! Pipsa - Yksi esikuvani, ihailin aina Sikkeä ja Pipsan tarinoita! Reega - Ihania piirroksia, jotka on tosi aidon näkösiä! Susi on iiihana Salma - Bonnielle sopii kuin nenä päähän! Salmalla on kivoja tarinoiden otsikoita, ihania huumorintajuisia tarinoita joissa suu kääntyy aina hymyyn! Wear - En ole pahemmin tutustunut, mutta Taigan hoitokirjaa lueskelemalla on hyviä, realistisia tarinoita tullut! Akku - Innokas, juuri semmoinen suokkityyppinen tyttö jonka tarinoita en ole oikeastaan ehtinyt tarkemmin seurailemaan (: Ansqu - Mulle vielä aika vieras, mutta silti Reinolle sopiva hahmo jaja.. ei nyt tule mitään mieleen. Anthon - Taigalle sopiva, iloinen hoitaja! (: Britta - Hypelle täydellinen hoitaja, jolta löytyy aina ideoita! Clara - Mulle yks tärkeimpiä ihmisiä! Walman hoitaja ja käytän Claraa mielelläni aina tarinoissa! Daniel - Samanlailla kuin Jesse, ei oo tullu tarkemmin tutustuttua. Dreamer - En nyt tiedä kun Blade muutti pihattoon listataanko Dreameria, mutta silti taitava ja yksi Seppeleen pitkäaikaisemmista hoitajista! Emmy - Ihana piirrustustyyli! Patronille juuri täydellinen, vaikea kuvitella Emmy jonkun muun hoitajana! :--D Emsku - Mulle vielä vieras, mutta silti tarinoita ja kuvia on seurailtu hymysuin! (: Essi - Tyttö, joka sopii suokeille toosihyvin! Essiltä on tullut kivoja kuvia ja realistisiä, mutta hauskoja hoitomerkintöjä! Fiia - Ihminen.. jota en tunne. Ilona - Ihanan piirrustustyylin omaava tyttö, joka sopii Lailalle kuin nenä päähän, onnea teille jatkoon! Inkeri - Mun yks esikuva Pipsan lisäksi. Aina ihailin Inkerin juttuja kun Siirin päivistä seurailin! Jenny - Almalle sopi silloin niin hyvin, mutta Gitallekin tosi hyvin! Kaksi viimeisintä kuvaa on ollut tosi hienosti piirrettyjä jaja ihailen niitä! Kirsikka - Mulle vielä vieras, mutta silti tosi hyvä tyyppi söpölle vuonistammalle! Linnea - Oijoijoi, vaikeeta. Ehkä samaa kun Danielilla ja Jessellä. Loviisa - Pampulan entinen hoitaja ja vielä yks esikuva! Miira - Vieras, mutta silti kuvien perusteella mielenkiintoinen, kivan oloinen tyyppi! Nadja - Yks tärkee ihminen mulle kans! Aristolle sopii tosi hyvin, ja tarinat ollu mielenkiintoista luettavaa! Robert - En oo tutustunu, mutta tarinoita on seurailtu 24/7! Rennot tarinat, omaperäset ideat 8) Simona - tämmönen kakka.
|
|
Nadja
Perustallilainen
Hoitoheppa: Edi ja Taiga
Koulutaso: HeC
Estetaso: 60-70 cm
|
Post by Nadja on Sept 21, 2013 20:08:39 GMT 2
Anne - Eihän Seppelettä olisi ilman Annea! Anne piirtää aivan loistavasti, järkkää kivoja tunteja ja tapahtumia, enkä ymmärrä, miten hän on pykännyt pystyyn näin hienon tallin! Kiitos, että teit Seppeleen, Anne! Jesse - Jesseen en ole kauheasti tutustunut, mutta huumorintajuinen tyyppi on ilmeisesti kyseessä, ja tarinat on ollut kivaa luettavaa! Odelie - Mukava hoitaja, joka sopii Alexin omistajaksi täydellisesti! Odelie piirtää ihan mahtavasti, erityisesti Edille piirrettyjä kuvia on ollut ilo katsella. Pipsa - Sopii sekä Sikelle, että Rotalle, ja kirjoittaa tosi hienosti! Mukava ja kiltti tyyppi, ja ihailen Pipsan pitkäaikaisuutta Sebessä. Onhan Pipsa Rotan ensimmäinen ja toistaiseksi viimeisin hoitaja, ja Seppelettä olisi vaikeaa kuvitella ilman Pipsaa! Reega - Reegaankaan en ole tutustunut, mutta aivan mahtava piirtäjä! Olen kateellinen sinulle, kunpa osaisin piirtää yhtä hyvin! Salma - Salma on minulle vähän tutumpi, ja tosi kiva tyyppi. Yksi "esikuvistani", olen jo pitkään ihaillut Salman tarinoita. Sopii Bonnielle kuin nenä päähän, ja Salma on luonteeltaankin tosi kiva ja ystävällinen! Wear - Wearinkaan en ole oikeastaan tutustunut, mutta kivoja tarinoita on Taigalle kirjoittanut! Akku - Akkukin on minulle tutumpi, ja kirjoittaa Huijarille kivoja merkintöjä! Vaikea kuvitella jotain muuta hoitajaa Huijarille, tai Akkua jonkin muun pollen hoitajana. Ansqu - Ei niin tuttu, muttei ihan vieraskaan, onhan Reinon boksi Ariston vieressä. Sopii Reinolle, ja tekee kivoja merkintöjä. Anthon - En ole pahemmin tutustunut, mutta Taigalle on tullut kivoja merkintöjä ja kivoja tuntimaksujakin on Anthonilta tullut! Britta - Yksi "esikuvistani" kans! Britta sekä kirjoittaa että piirtää hyvin, ja sopii Hypelle täydellisesti! Britta on yksi ensimmäisistä tuntemistani Sebeläisistä, ja olisi hankalaa kuvitella tallia ilman häntä. Tykkään jostain syystä käyttää Brittaa aika paljon mun tarinoissa Clara - Iloinen ja mukava ponityttö, joka sopii Walmalle paremmin kuin kellekkään muulle! Daniel - En tunne näköjään ketään Seben pojista, mutta Daniel piirtää aivan mahtavasti! Aika könkkö kuvaus, sori :/ Dreamer - En tiedä lasketaanko Dreameria enää, mutta pitkäaikainen Sebeläinen, joka kirjoittaa kivoja tarinoita. Piirrustustyyli on hieno! Emmy - Rrrrrakastan Emmyn piirrustustyyliä, ja hän myös kirjoittaa mahtavasti! Vaikeaa olisi kuvitella Emmyä jonkun muun kuin Patronin hoitajana. Emsku - Sopii Hestialle hyvin, ja sekä kirjoittaa, että piirtää hyvin! Vähän vieraampi, muttei kuitenkaan niin hirveän vieras. Kun olin hakenut Hestialle, mutten tullut valituksi, luin Emskun jokaisen merkinnän Hestialle! Essi - Vähän vieraampi, mutta tykkään kirjoitustyylistä paljon! Kuvatkin on ollut kivoja, ja Essi sopii Humulle tosi hyvin! Fiia - Vähän vieraampi myös. Sopii kumminkin Elmolle hyvin, ja kirjoittaa kivoja tarinoita. Ilona - Pitkäaikainen ja mukava Sebeläinen, jonka piirrustukset on ihania! Tarinat myös ollut kivoja. Oli aluksi tosi outoa ajatella, ettet enää hoida Pellaa, koska sovit sille niin hyvin, mutta sovit kyllä Lailallekkin! Odotan innolla lisämerkintöjä Lailalle! Inkeri - Iloinen, pirteä ja kiva Sebeläinen. Sopii Sirpalle, ja kirjoittaa kivasti. Rakastan piirrustuksia! Jenny - Sopi Almalle, mutta sopii myös Gitalle. Piirtää hienosti, ja kirjoittaa kivasti. Kirsikka - Kimi on mulle vähän vieraampi, mutta kirjoittaa kivoja merkintöjä ja tuntimaksuja. Sopii Sikelle! Linnea - Aika vieras mulle, mutta sopii Sentille ja kirjoittaa omaperäisiä tarinoita. Piirtää tosi hyvin! Loviisa - Sopii Frankille tosi hyvin, kuten sopi myös Pampulle. Pitkäaikainen Sebeläinen, joka kirjoittaa hyvin! Miira - Aika vieras mulle, mutta sopii Myntille ja tekee kivoja merkintöjä. Nadja - Joku outo tyyppi, josta en saa mitään selkoa. Robert - En oo tutustunut, mutta sopii Vennalle hyvin ja tekee kivoja merkintöjä! Simona - Varmaan Seppeleen tärkein tyyppi mulle! Käytän Simonaa melkein jokaisessa tarinassa, en tiedä miksi Sopii Pampulle mainiosti, ihanan pirteä ja kiltti ponityttö!
|
|
|
Post by Odelie on Oct 11, 2014 18:13:13 GMT 2
Päivitetty lista ! (:
Anne Britta Cella Clara Daniel Eetu Elina Emmy Fiia Helge Inkeri Jason Jesse Karoliina Kasper Kirsikka Kuú Loviisa Luna Nadja Nuutti Odelie Pihla Pipsa Piritta Pyry Rosa Salma Sandra Sussu Tuulia Wenla
|
|
|
Post by Inkeri on Oct 11, 2014 20:35:23 GMT 2
Anne - Ihailtava tyyppi, joka _oikeasti_ pyörittää Sebeä ts. järkkää aina jotain kivaa toimintaa, tunteja sekä on aktiivinen, eikä anna tallin elämöidä yksinään. Ja tietty on sanomattakin selvää, että piirrokset on mahtavia! Joten, thanks for existing:D Britta - Ihanin ikinä, jos et vielä oo tutustunut, oot menettäny paljon. Kuolaan ton tarinoita ja lål emmätiä, love ya<3 Cella - Olettaen, että kyseessä on sama tyyppi, joka pyörii Susikalliossakin, oot ihan mahtava, pirtee ja ilonen, johon ehdottomasti haluisin tutustua paremminkin8) Anygays ootan innolla sun juttuja Sebessä! Clara - Jäätävän aktiivinen ja mukava tytskä! Piirroksissa on aina ihana tunnelma 8) Daniel - Tykkään Danista hahmona tosi paljon, ja tyyppi, joka hahmon takana häärää, on hyvää jutskailuseuraa, kertoo aina parhaat jutut ja saa parhaimmat ideat tarinoihin sun muihin juttuihin 8) Eetu - Lål, sama kuin Brispen kohalla, mut Eetu on kans tosi kiva hahmo, ja erityisesti tykkään sen näkökulmasta kirjotetuista tarinoista:D Elina - Vaikuttaa mukavalta, en oo hirveesti tutustunut - vielä 8) Emmy - Mukava tyttönen, johon tutustuisin mielellään paremminkin!(: Tykkään piirrostyylistä ja väritysjäljestä tosi paljon, enkä osais enää kuvitella muuta hoitajaa Patukalle! Fiia - Jos Fiia häipyis, Sebe ei olis enää Sebe:D Rakastan sen kivan persoonallista kirjotustyyliä! Helge - Uudempaa Sebeläispolvea edustaa, enkä oo vielä kerennyt tutustumaan:D Mutta tykkään myös Helgen hoidoista, ja mukavalta vaikuttaa muutenkin8) Inkeri - Paras tyyppi maan päällä, duh Jason - Jason on salee ihanin hahmo ikinä:DD Tuo kivaa väriä Seben hoitajistoon! Jesse - Sydänsilmäemojina kattelen Jessen piirroksia, osaispa itekin joskus:D Karoliina - Kivaa, että palailit Sebeen! Kirjottaa mahtavasti, ja olis kiva lueskella tarinoita useamminkin;) Kasper - Kassu on tarinoidensa kanssa mun unettomien öiden valo, ja nauran sen jutuille joka yö kippurassa - joo kyllä, oon lukenut kaikki tarinat varmaan kymmenen kertaa 88) Kirsikka - Mukavanoloinen Siken hoitaja, jota olis kiva myös bongailla pyörimässä täällä useammin8) Kuú - Ihanan erilainen hahmona, piirtää mahtavasti, kirjottaa täydellisesti, järkkäili kivan tapahtuman kesällä (lisää ootellessa, hih) - oot mahtava 8) Loviisa - Aivan ihana ihminen, jonka aattelen edelleen hoitavan Pampua:DD Piirrokset on maailman söpöimpiä ja tarinat ihanan toiminnantäyteisiä 8) Luna - Sopii Humppelolle hyvin ja vaikuttaa kivalta (8 Nadja - Tosi kiva, kun palaili Sebeen! Oottelen innolla tarinoita ponikaksikon kanssa(8 Nuutti - Nuuttitarinat on huippuja ja tykkään kans, ettei oo hahmona ihan sellanen perusmassateini:D Odelie - Mahtava persoona, huippua juttuseuraa ja kirjottaa+piirtää hyvin<3 Ja oh God, kolme hahmoa ja niien aktiivinen käyttäminen on kyllä niin kunnioitettavaa et huhhuh:D Pihla - Kivanoloinen tytskä, johon ois huippua tutustua paremminkin 8) Pipsa - Pipsan tarinat on ihanan tunnelmallisia ja söpöjä:3 Plus Sikkekin on söpöin ikinä<3 Piritta - Pitää mahtavia tunteja ja omistaa ehkä ihanimman hevosen ikinä Pyry - Tykkään Pyryn tarinoista erityisesti, koska kaikkitietävän kertojan käyttö on kivaa vaihtelua! Piirtää kans tosi kivasti ja on hyvää juttuseuraa chatissa 8) Rosa - Rosan hahmo on mahtava:D Ootan innolla sen perhetietojen julkasua, vinkvink;) Salma - Salma on ihan super! Tapahtumat on mahtavia, tarinat on mahtavia, kuvat mahtavan persoonallisia, ihmisenä mahtava ja sitä rataa:D Sandra - Sandraankin pitäis ehdottomasti tutustua paremmin8) Tykkään myös sen hoidoista tosipaljon. Sussu - Sopii Rotalle tosi hyvin ja vaikuttaa mukavalta 8) Tuulia - Piirtää parhaat kuvat, joissa on super värit! Mukava ja ihanan positiivista energiaa tuova tyttö muutenkin. 8) Wenla - Wenla on supermukava ja kirjottaa kivasti 8) Sopii Gitalle kuin nenä päähän.
|
|
|
Post by Wenla on Oct 11, 2014 21:34:51 GMT 2
Anne - Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki! Ihan mahtavaa, kun jaksat pitää sebeä pystyssä vielä tänä päivänäkin. Ja vieläpä näin aktiivisena! Mahtavat piirrokset ja tarinat! Ilman Annea sebe ei ois sebe =) Britta - Mukavaa juttuseuraa, voisin tutustua vieläkin paremmin! Tarinat huippuja, eläväisiä ja hauskoja. Ja piirrokset kauniita! Plussana sovit Hypelle kuin voisilmä puuroon Cella - En ole oikein tutustunut, mutta varmaankin mukava. Clara - Piirrät ja maalaat ihania kuvia! Olen kade... Sun tarinat on kans hirmu kivoja ja mitä olen jutellut niin oikein mukava tyyppi ! Daniel - Aktiivinen ja idearikas, kuvat ihan mahtavia ja chatissa mukavaa juttuseuraa! Eetu - Lähes samat kuin Britalla, plus että tykkään Eetusta hahmona sikapaljon Elina - En ole erityisemmin tutustunut, mutta varmasti mukava. Piirrät myös nättejä kuvia! Emmy - Rakastan sun piirtotyyliä! Ihanan omaperäinen ja kaunis, me like. Tarinatkin superkivoja! Chatissa myöskin mukavaa seuraa. Olisi kiva tutustua enemmänkin. Fiia - Ihailtavaa, kuinka jaksat vieläkin olla noin aktiivinen! Sovit Elmolle superhyvin, tarinat on ihania ja chatissakin kivaa juttuseuraa! Helge - Tosi kiva tyttö, sovit Vennalle ja Bladelle hyvin! Sun tarinat on kivoja ja piirrokset ihania! Inkeri - Ylimukava! Sun tarinat on mahtavia ja piirrokset aivan ihania! Sirppa on justiinsa täydellinen ponski sulle =) Jason - Huippuhahmo! Tarinat on aivan upeita ja hauskoja. Hahmon takana hauska tyyppi, jonka kanssa on mukava jutella chatissa Jesse - En ole pahemmin tutustunut, mutta piirrokset ihan ylimageita! Oon ihan kateellinen Tarinat on myös mukavaa luettavaa! Karoliina - En oikein tunne, mutta sulta on tullut mukavaa luettavaa! Kasper - Tarinat ihan parhautta! Hauskoja vertauskuvia ja hauska hahmo. Toimii 8) Kirsikka - Taas joudun sanomaan, että en tunne :-D Mutta sun tarinat on ihan sikakivoja, toivottavasti aktiivisoituisit taas ! Kuú - Upeita piirroksia ja maalauksia! Tarinat ihanan tunnelmallisia, kuten kuvatkin =) Ja tapahtumat on ainakin sivustaseuraajana näyttäneet kivoilta. Loviisa - Jotenkin soma hahmo, en tiedä mistä tällainen mielikuva Tarinat on kivoja, sovit Frankille hyvin! Luna - Taas jotenkin soma ja hellyyttävä hahmo Söpöjä kuvia ja pirteitä tarinoita! Ootte Humun kanssa hyvä pari 8) Nadja - Kivaa kun tulit takaisin! Arskan päikystä löytyvät tarinat olivat tosi kivoja, toivottavasti näemme jatkossakin sellaisia =) Nuutti - Persoonallinen hahmo! Ei aivan tavallinen ponipoika :-) Tarinat jotenkin mukaansatempaavia. Lailalle huippuhoitaja! Odelie - Lähes samat kuin Jasonille Vanhempaa sukupolvea, jonka huomaa ihanista tarinoistakin! Pihla - Pellalle oiva hoitaja! Chatissa mukavaa juttuseuraa. Piirrokset suloisia ja tarinat hauskoja! Pipsa - En oikein tunne, mutta tarinat superkivoja! Plussana tietysti supersöpö-Sikke 8) Piritta - Justiinsa sopiva esteopeksi! Tunnit kivoja, samoin piirrokset ja tarinat! Väinö on täydellinen :3 Pyry - Mukavaa juttuseuraa, voisin tutustua paremmin =) Ja kuten Inkku sanokin, mukava lukea tarinoita kolmannesta persoonasta. Kuvat on myös tosi nättejä! Rosa - Mahtava hahmo, oikeasti! Kössille juurikin se sopiva! Ja hahmon takana edelleen hauska tyyppi Tarinat välillä ihan sairaan pitkiä. Miten oikeen pystyt? Salma - Ilman Salmaa sebe ei ois sebe! Mahtavia tapahtumia järkkäät, pisteet siitä. Piirrät persoonallisia ja värikkäitä kuvia! Tarinat on aina takuuvarmasti hyvää luettavaa Sandra - En oikein tunne, mutta kirjoitat ihania tarinoita Aristolle :-) Sussu - Kivaa juttuseuraa, hienoja piirroksia, hauskoja tarinoita! Sovit huippuhyvin Rotalle! Tuulia - Tajuttoman ihania kuvia, käytät hienosti värejä! Tarinat hauskaa luettavaa ja chatissakin hyvää seuraa. Wenla - Joku aloneri / Käytin varmaan liikaa sanoja ihana, kiva, mukava, mahtava, kaunis, hauska. Whatever. Plus, älkää häiriintykö liiallisista hymiöistä :-D
|
|
|
Post by Kikka on Oct 12, 2014 19:06:51 GMT 2
Anne: Se ainoa oikea Seppeleen ylläpitäjä. Piirrostaidot jotakin upeaa, samaten Artsilan tarinoita on mukava lukea. Kiitos kun vielä näin monen vuoden jälkeen pidät sebeä pystyssä! Britta: Taitava koneella piirtäjä ja tarinoija. Sun merkinnät lukee aina mielellään, ja usein ne yllättävät iloisesti. Cella: Mitä nyt oon sua Metsiksessä ja Susarilla seurannut, oot aivan mahtava tyyppi. Piirrät upeita piirroksia, joissa oma kädenjälkesi näkyy hyvin. Tarinatkin lukisi mielellään yhä uudelleen ja uudelleen, niin hyviä ne ovat. Clara: Kirjoitat mielenkiintoisia ja mukaansatempaavia tarinoita. Sovit Walmalle kuin nenä päähän. Daniel: Sarjakuvailija! Piirrät kivalla tyylillä ja taidolla, kuvia jää aina ihastelemaan. Tarinoistakin pidän, ja ne tulee aina luettua. Mielikuvituksellinen ja hyvä tyyppi. Eetu: Hauska hahmo. Tarinat ovat mielenkiintoisesta näkökulmasta kirjoitettuja, ja luen ne aina. Piirrokset Alexista ovat söpöjä (: Elina: En kauheammin tunne, mutta käsitykseni mukaan mukava tyttö ja taitava piirtäjä. Emmy: Pidät ratsastuskoulu Mustikkaa (?) ja piirrät todella upeita piirroksia, joissa on persoonallinen kädenjälki. Tykkään! Fiia: Pitkäaikainen sebeläinen, joka kuuluu tallin vakiokaartiin. Tarinat ovat persoonallisen kivoja. Oot aina ollu mun jonkinlainen esikuva ja idoli täällä, toivottavasti pysyt sebessä vielä pitkään. Helge: Möh (8 Inkeri: Taitava kirjoittaja ja piirtäjä, yksi seben parhaimmista tarinoijista. Jason: Hurmaava nuori herrasmies, todella suloinen ja hauska hahmo. Jesse: En oikein tunne, mutta tuntomerkkinä häikäisevän upeat piirrokset. Karoliina: Pitkäaikainen sebeläinen myös. En pahemmin tunne, mutta pitääpä tutkailla merkintöjäsi tarkemmin. Seppele ei olisi Seppele ilman sinua. Kasper: Tarviiko tähän edes kommentoida? Mikä tarinoija, merkinnät ovat oikeasti jotain niin naurettavan hauskaa Kirsikka: Piirtää suloisia, persoonallisia piirroksia. Hahmolla ihana nimi! Kuú: Hyvin luotu hahmo, mielenkiintoinen ja aito. Sekä piirrokset että tarinat, nam <3 Loviisa: Pidempiaikainen sebeläinen myös. Kirjoittaa hyvin ja sopii Frankille mainiosti. Luna: Ihana ihminen! Suosittelen tutustumaan tähän kivaan tyttöön, joka piirtää persoonallisia, kauniita piirroksia. Tarinatkin ovat jotain ihanaa <3 Nadja: En pahemmin tunne, mutta käsitykseni hahmosta on kiva tyttö ja taitava kirjoittaja. Nuutti Odelie Pihla Pipsa Piritta Pyry Rosa Salma Sandra Sussu Tuulia Wenla Jatkan tämän myöhemmin loppuun
|
|
|
Post by Tuulia on Oct 14, 2014 11:12:44 GMT 2
Anne Sen, mitä tunnen virtuaalimaailmaa, perusteella sanoisin, että tunnetuin harrastaja, joka pitää suosituinta tallia. Se on vaan niin ihailtavaa, kuinka olet jaksanut pyörittää Seppelettä kaikki nämä vuodet piittaamatta siitä, ettei koneelle pääse ilman vieressä meluavaa lasta tms. Olet superhyvä piirtäjä, ja olen aina ihaillut piirroksiasi. Nyt olet vielä alkanut maalaamaan, enkä ole törmännyt kovinkaan moneen tyyppiin, kuka osaisi maalata noin ihanasti! Oot aktiivinen ja kannustat meitä ihanilla spessuilla.
Britta Ensimmäinen ihminen, johon tutustuin v-maailmassa, koska aloitin ihanalla tallillasi hoitamaan ihanaa heppaasi, joka on nyt toisen oma. Oot todella avulias ja pitkäpinnanen ihminen, jaksoit opettaa kaiken alusta alkaen ja auttaa aina tarvittaessa (: Oot taitava piirtäjä, sulla on ihana, persoonallinen tyyli piirtää etenkin koneella, ja oot tosi aktiivinen Seppeleessä. Tarinat on ihanaa ja hauskaa luettavaa, ja panostat kaikkeen niin paljon.
Cella Uusi tallilainen, joka on reippaasti ottanut paikkansa tallilta ja tutustunut uusiin ihmisiin. Olet hyvin taitava piirtäjä, ihanan realistista ja söpöä jäljeä. Tarinasi ovat hauskaa luettavaa, ainakin pituutta riittää (:
Clara Hahmo on suloinen, pikkunen ponityttö, ja ruudun takana istuu maailman parhain ja ihanin sisko, ainoo maan päällä laatuaan. Sisko johon voi joskus purkaa pahan tuulensa, mutta yleensä me pietään hauskaa! Pikkusisko joka kasvaa kohta ohi, hyi hyi =D :*
Daniel Oot tosi taitava piirtäjä! Pidän aivan mielettömästi piirustustyylistäsi, miten realistista jälkeä. Arvostan sun piirustuksia oikeesti tosi paljon, ja on ihailtavaa kuin jaksat noita sarjakuviakin väsätä silloin tällöin. Dani on kiva hahmo ja sopii Sebeen hyvin, ja hahmon takana on tosi mukava ihminen, oot kivaa chattiseuraa kun yhteistä riittää ainakin siinä et samalle alalle halutaan, haha =D
Eetu Britan hauska subbari, joka tuo tallille eloa ja ihmissuhdekiemuroita. Tarinat aivan mahtavaa luettavaa, ja Sebeen jäisi aikamoinen aukko ilman tätä hahmoa. <3
Elina Hahmosi on uusi niin tallilla kuin Liekkijärvelläkin, enkä tuohon erakoituneeseen kännykkäaddiktiin ole vielä päässyt tutustumaan. Pinkkitukkaisen hahmon takana on siskon hyvä yatävä, yksi niistä harvoista virtuaaliharrastajista, jotka olen IRL tavannut. Oot kehittynyt huimasti piirtämisessä ja kirjoittamisessa, mikä on ihailtavaa. Ja sulla ja siskolla on aina erittäin kovaääniset skypekeskustelut joita en saa tulla kattomaan, reilua =D Toivottavasti tutustuttas joskus vähän lissää!
Emmy Kiva tyyppi, piirrät kivalla tyylillä ja tarinat on kivoja ja sun kanssa on kiva jutella millon mistäkin, ja oot käyny kivan koulun xD Hahmokin on oikein kiva. Kiva vaan =D
Fiia Pitkäaikainen ja aktiivinen sebeläinen ja tosi kiva immeinen. Haluisin tutustuu enemmänkin! Kirjotat kivoja tarinoita (:
Helge Mukava tyttönen, kiva on ollu jutella sun kans. Aktiivisuutta ja intoo löytyy (:
Inkeri Pikkunen kännykännäpeltäjä, aivan mahtava tyyppi! Draamaqueenin tarinat ovat ihanan persoonallisia ja hauskoja, mitä jaksaa aina lukea. Yksinkertasen mahtava persoona! Piirrät suloisen pehmein värein ja sävyin, pidän paljon piirroksistas <3
Jason Ah, Jason! Seppeleen nuorin kävijä, näistä hoitajista. Yheksänkö sitä nyt ollaa? Jason kuvittelee aina 10 lisäikävuotta itselleen ja kaveeraa välillä sujuvammin ja välillä ei niin sujuvasti muiden heppapoikien kanssa. Hahmon näkökulma asioihin on loistava, ja tarinat superhauskoja! Ja tyyppi siellä ruudun takana, oot niin mahtava!
Jesse Awws sun piirustukset o.o Niin upeita! Muuten en tunne viel :3
Karoliina Pitkäaikainen sebeläinen jota en (vielä) tunne. =D
Kasper Tän hauskempaa serkkua ei maan päältä löyty - niin monipuolinen hahmo, jonka kehitystä hevosmaailmassa on ilo seurata! Hahmon takana piilee joku salamyhkäinen virtuaaliharrastaja jonka ideat ei ikinä lopu, eikä hauska tyyli kirjoittaa vanhene koskaan.
Kirsikka Ihanan vuonispalleron hoitaja, jota en viel tunne.
Kuú Mielenkiintoinen ja ihana hahmo, johon olisi kiva päästä tutustumaan lisää. Maalauksesi ovat upean voimakkain värein varustettuja ja hahmot ihanan siroja, ihailen maalauksias. Tuot myös tarinoihin ihanaa herkkyyttä ja rakkautta luontoon esiin.
Loviisa Oot yks pitkäaikasimmista sebeläisitä, ihailtavaa kuin vieläkin pyörit täällä. Piirrät söpösti ja oot mukavaa juttuseuraa. Ois kiva tutustua lisääkin (;
Luna Uusi ja innokas tallilainen, jonka yhteiselo Humpelon kanssa on sööttiä seurattavaa.
Nadja Minulle uusi tuttavuus, vaikka sut vissiin samalta hoitokurssilta muistankin. Ehkäpä ajan kanssa tuun kirjottaa tähän lisää (;
Nuutti Kuún kiva subbari, hienosti luotu, erilainen hahmo. Päästäspä pian tutustumaan tähän lisää!
Odelie Super-Oddie joka jaksaa olla aktiivinen kolmella hahmolla! Kaikki hahmosi ovat tosi ihania ja erilaisia, ja osaat sulautua moneen näkökulmaan ettei edes tunnistaisi saman henkilön olevan hahmojen takana. Oot hyvä piirtämään, ja tosi mukavaa juttuseuraa (: Jaksat sitten tän kaiken päälle pyörittää Simoraa, wow <3
Pihla Mukava tallilainen, hoitajahakuennätyksen omaava likka (: Kivaa kun nyt oot täällä, oot mukavaa seuraa chatissa ja pidän sinunkin hoitomerkinnöistä =D
Pipsa Sinäkin niin pitkään ollut Sebessä, ja kirjotit tosi herkän tarinan Rotalle. Sun vuonis on sulonen, pitäskin jossaan tarinassa tutustuu teihin (:
Piritta Samat sanat piirustuksistas ym kun Danille, upeeta että oot tämmösenkin hahmon Sebeen tuonut. Pidät tosi kivoja estetunteja ja ahkerasti, tulis tylsää ilman sinuu (:
Pyry Salaperäinen mokkapalapoika, joka herättää hahmossani höpöhöpötunteita. Ujo, erilainen hahmo, johon ei joka tallilla törmää. Siistiä nähdä, millainen heppapoika hahmosta kasvaa, ja kuinka kehittyy ratsastajana ja pääsee pelostaan eroon. Ainakin intoa löytyy! Pidän kovasti tavastasi piirtää, ja siitä miten käytät vesivärejä.
Rosa Super-Oddien mahtava subbari, joka on tuonut ihanaa ja pirteää eloa Seppeleeseen. Oot laittanu ihmissuhteita sekasin ja muuteskin seikkailus on niin hauskoja (: Niin magee hahmo <3
Salma Taitava poniratsastaja, joka jaksaa järjestää meille ihania tapahtumia. Sun aktiivisuus on ihailtavaa, ja oot yksi parhaista kirjottajista Sebessä. Tarinasi ovat aina niin erilaisia ja persoonallisia, kuten ideasikin. Piirrät todella persoonallisella ja hauskalla tyylillä, upeeta!
Sandra Sinuunkin ois kiva tutustuu, teitä on niin paljon etten viel tunne kaikkia =D
Sussu Oot mukava ihminen ja me tunnetaan jostaan.. Emme muista mistä =D Joskus puolitoista vuotta sitte (eli erittäin kauan aikaa) oltiin varmaa samalla tallilla ja ollaa juteltu sillon tällön täs matkan varrella. Pitäs laittaa Tuulia tutustumaa suhun enemmänkin! Tykkään tarinoistas ja oot taitava piirtäjä.
Tuulia Erikoinen ihminen johon tutustumista en suosittele missään tapauksessa =D
Wenla Kirjotat pitkiä ja kivoja tarinoita ja pot ilonen ja aktiivinen tyttö.
Aika perus kommentti oli et tarinat ja kuvat on hienoja - yksinkertasesti, kaikki on vaan niin hyviä! Oon ilonen et saan olla osa Seppeleen talliporukkaa. Tuun joskus muokkaa tänne näitä kun moniin tullu etten tunne vielä (;
|
|
|
Post by Daniel on Dec 30, 2014 22:02:37 GMT 2
Amanda (Helge siirretty tähän uudella nimellä.) - Raikas, tuore tulokas, joka jatkaa mahtiponin Vennan kanssa tästä eteenpäin. Toivottavasti hahmonvaihdos tuo kaivattua makua hoitamiseen! Amandan ensimmäinen hoitomerkintä oli aivan ihastuttava. Tervetuloa Anne - Ei Seppelettä ilman Annea. Toimelias, taitava ja kaikin puolin kelpo "työkaveri", jonka kanssa tuntien, tapahtumien ja leirien teko sujuu. Tunnelmanluoja, jonka piirrokset, tallit ja tarinatkin huokuvat ihanaa, lämmintä, realistista arkisuutta. Ilman Seppelettä olisi mun virtuaalipuuhastelut varmaan jääneet jo aikapäiviä sitten taakse. Britta - Brisu on mukava, ystävällinen tyyppi, jonka kanssa löytyy aina jutunjuurta. Helposti innostettavissa mukaan kaikennäköiseen hämärään 8) Kovaa vauhtia kehittyvä piirtäjä, kekseliäs kirjoittaja ja ahkera hoitaja, tarvitseeko muuta sanoakaan? Älä katoa minnekään! Cella - Reipas uusi tulokas, jota en mitenkään osaa mieltää uudeksi tulokkaaksi - niin luontevasti Celleri solahti Seppeleeseen! Taitava, sanarikas tarinoitsija ja elävöittävää chattiseuraa! Mistä tuli mieleen, että muistaakseni mä olen sulle tölkeröisen velkaa jostakin chattivedosta (?), mutten muista mistä... ehkä tämä velka siis jää kuittaamatta (sori). Clara - Mahtava, mahtava piirtäjä! Miten osaatkin vangita Walman shettismäisyyden niin eläväisesti paperille - kaikesta siitä tunnelmallisuudesta puhumattakaan?? Ihan hurjaa ajatella, miten taitava susta vielä voikaan tulla, kun tyylisi ja taitosi edelleen kehittyy nykyisestä. Clara on saanut mutkin kiinnostumaan Walmasta, vaikka aiemmin ajattelin, että se nyt vaan on musta, karvainen shettis. Daniel - Oma hahmo, mutta pakko sanoa, että oon edelleen tyytyväinen valintaani tehdä Danista "elävä". On hauska lukea vanhoja Dani-merkintöjä ja muistaa, että se on kasvanut hahmona, vaikka kaikki kakaramaisuus siitä ei koskaan katoa. Kiva kirjoittaa hahmosta, joka ei aina käyttäydy ja ajattele niin kuin minä itse tekisin. Eetu - Voi Eetu, epävarma nuori miehentapainen, josta varmaan kasvaa kyllä egomonsteri. Hauska hahmo, jotenkin sellanen aika tavallinen teinipoika, joka tasapainottelee kahden harrastuksen, sosiaalisen elämän ja koulun välillä. Eetun hahmo on syventynyt paljon sitten alkuvaiheiden, ja uskonpa, että syvenee entisestään. Elina - Mielenkiintoinen, hyvin luotu hahmo! On mukava huomata, että tallille mahtuu myös tämänkaltaisia hahmoja, joille muihin tutustuminen ei ole ensisijaisen tärkeää. Uskoisin, että Sentti on mitä parhain ja mukavin hoitohevonen Elinalle ja toivottavasti pehmentää pudotusta uudelle asuinseudulle. Emmy - Emmy sopii mahtavasti hoitajaksi Patronille. Hoitomerkinnät ovat monipuolisia ja kuvat ilahduttavat mua aina tunnelmallisuudellaan ja letkeällä, tunnistettavalla tyylillään. Ihailen myös sitä, miten ahkerasti Emmy on osallistunut tunneille ja myös erilaisiin tapahtumiin. Fiia - Fiia on mun mielestäni yhtä tärkeä osa Seppelettä kuin aittarakennus tai ratsastuskenttä. Fiian yksinkertaisesti täytyy olla kuvioissa mukana, tai muuten tuntuu tyhjältä. Elmo on saanut itselleen parhaan mahdollisen hoitajan - tässä on parivaljakko, jonka yhteistä taivalta on ollut todella suuri ilo seurata. Kirjoittajana Fiia on omalla tasollaan: harva saa vangittua tallitunnelmaa ja hevosrakkautta niin taidokkaasti tarinoihin kuin Fiia. Inkeri - Pieni ja sopivan räväkkä, oikein oivallinen shettispullanpuunaaja! Olisi kauhea sääli joutua katselemaan Sirpaa ilman Inksua ja toisinpäin. Monipuolinen, taitava ja idearikas hoitaja, joka on nyt vakiintunut Eetun käsipuoleen (jo oli aikakin). Ilahduttavaa chattiseuraa ja paras mahdollinen evankeliuminkirjoittaja. Voisinko tilata sut laittamaan pari tenttikirjaakin uuteen uskoon? Jason - <3 Kaikki tietää, että Jason on Danin heikko kohta. Jason saa ihan mitä tahansa haluaa. No melkein. Mahtava, tomera pojankoltiainen, jolla on ah-niin-suuret luulot itsestään. Jesse - Taitava hevosmies, Salman sydänkäpynen ja tyylilleen uskollinen fruide. Jesse on jokseenkin täydellinen hahmo käsittelemään hienoja kilpahevosia! Olisi ilo nähdä enemmänkin piirroksia tästä kynästä. Karoliina - Pitkäaikaisiin seppeleläisiin lukeutuva hoitaja, jonka paluu tapahtui kyllä oikeimman mahdollisen hevosen kanssa. Karo on nähnyt Myntin pikkuheppana ja nyt pitää ehtiessään tammasesta hyvää, huolellista huolta. Karoliinan tarinat ovat tunnelmaa täynnä. Kasper - Suuri joulukalenteriseikkailija ja supersankari, tallin ihkaoma hanslankari, jonka toilailuja ja seikkailuja on todellinen ilo seurata sivusta. Tarinoille ja hahmolle itselleen saa usein nauraa. Sopivan kuivakkaa huumoria ja penseitä ajatuksia, toimii! Salaa Kaviokoukku-Kassu on kuitenkin ihan varmasti oikea pullamössöpoju, joka pussailee poneja aitan takana ja sössöttää niille, kuinka söpöjä ne on. Se ei vaan kerro kellekään. Kirsikka - Kirsikka on pyörinyt Seppeleessä jo hyvän aikaa ja pitänyt hyvää huolta Sikestä. Osallistunut jo moniin Seppeleen tapahtumiin ja tuntejakin on takana jos jonkinlaisia. Kuú - Raikas, lämmin hahmo ja kovin ystävällinen! Säpäkälle Eelalle on vaikea kuvitella sopivampaa hoitajaa, kuin jalat maassa tamman tuiskahteluista huolimatta pitävä Kuú on. Mielettömän taitava ja tunnistettavan, persoonallisen tyylin kehittänyt taiteilija, jonka kuvat kertovat tarinoita yhtä elävästi kuin luontevasti ja kekseliäästi valitut sanatkin. Loviisa - Jotenkin juuri Loviisa on mulle merkki siitä, miten aika Seppeleessäkin vain hujahtaa menemään omaa, pikaista vauhtiaan! Voiko siitä muka olla jo niin kauan, kun Loviisa edusti tallin nuorinta porukkaa? Ehdottoman kiinteä osa Seppelettä. Loviisan tietä Pikun ja sittemmin Pampulan hoitajasta Frankin omaksi tyypiksi on ollut mukava seurata, ja jokaiselle hoidokilleen tyttö on ollut huolellinen hoitaja, jonka hoitomerkinnät tuntuvat näin lukijasta ihanan luontevilta. Luna - Juuri sellainen hoitaja, jonka Humu-muori tarvitseekin! Humu on ehdottomasti Seppeleen ykköskastiin kuuluvia hevosia ja onkin ihanaa, että se on nyt löytänyt itselleen niin sopivan hoitajan ja saa nyt mukavaa tekemistä päiviinsä. Humun päiväkirja onkin täyttynyt vauhdikkaista, suloisista kuvista ja tallitunnelmantäyteisistä tarinoista. Nadja - Tervetuloa takaisin! On aina kiva huomata, että Seppeleen vetovoima säilyy tauonkin jälkeen. Mahtavaa, että tartuit kahden ponin hoitamisen tuomaan haasteeseen - noissa karvamuhkuissa piisaakin kyllä taatusti ainakin harjattavaa. Odota vaan kevättä, kun olet suuta, silmiä ja korvia myöten ponien putoavassa talvikarvassa... Mutta etpä taida sitä hätkähtää. Nuutti - Niin kovin mielenkiintoinen, vielä salaperäisyydessä kulkeva poikahahmo! Vaan eiköhän tässä kohta puoliin ala salaperäisyyskin raottua... Tässäpä yksi harvoista, joka jaksaa kiinnostuneena kuunnella, kun Daniel oikein innostuu keskustelemaan (tai puhumaan) Zetasta. Odelie - Hahahaha! Tälle mimmille mä olen karaokevedon velkaa, mutta toivon sen unohtavan asian mahdollisimman pian... Pliis, jätän mieluusti vastaisuudessakin karaoken niille, jotka sen taitaa ja uskaltaa (eli Odelle, laululintunen kun on!). Tämänhetkisistä seppeleläisistä Ode onkin ainoa, jonka olen tavannut tosielämässä, kun tässä samoilla nurkilla pyöritään. Näissä harrastustouhuissa reipasotteinen ja jämpti tekijä, jolla on samalla sopivan rento ote tähän. Ps. juonikas. Pihla - Pellan ahkera hoitaja, joka tarjoaa karvaiselle söpöläiselle monipuolista ja mukavaa tekemistä ja piirtää aivan todella ihania kuvia, joista paistaa kiintymys poniin! Kuvien aiheissa on ihastuttavaa vaihtelevuutta ja hei - ihan huippua, miten hankalista kuvakulmistakin piirrettynä Pella on jo nähty. Erityisesti mieleen on painunut kuva Pellasta haukottelemassa (vielä hoitajantaipaleen alkupuolella) sekä kuva, jossa tuntiratsastaja putoaa Pellan kyydistä. Pipsa - Ehdottomasti Seppeleen veteraanihenkilöitä on Pipsakin, joka oli pitkään tallissa hoitajana ennen Siken saapumista ja siinä ohessakin. Pipsan tekemisiä kulloinkin hoidettavana olleiden hevosten kanssa on aina ollut ilo seurata, sillä jokaisen kanssa on toimittu hevosen ehdoilla - ja miten erilaisia Pipsan käsiteltävät ovatkaan olleet! Pipsassa yhdistyy kaikki, mitä poninomistajassa kuuluukin, ja Siken kanssa tehty pitkäjänteinen työ taatusti näkyykin. Piritta - Jälleen oma hahmoni, joka tuo mukavaa vaihtelua tarinointiin (ja Väinön, jota on kiva piirtää). Haastava hahmo, koska tietotaitoa täytyisi olla paljon enemmän kuin mulla, mutta onko se nyt niin nöpönnuukaa... Pyry - Pyryn kehityskulku on ollut suorastaan mahtavasti rakennettu tarina. Pyry tuo ehdottomasti monipuolisuutta talliporukkaan ja jos tässä ei ole Reinolle sopiva aisapari, niin kukas sitten? Ihanaa, että saavuit värittämään Seppeleen menoa ja meininkiä omalla panoksellasi. Vankkumattomana piirrosfanina sanon, että piirrä myös lisää! Rosa - Rosan mukana talliin tuli mieletön määrä elämää ja säpinää, mutta sekin on ihan mukavaa, että meininki vähän tasoittui ja Rosa pääsi ottamaan oman paikkansa kaiken kuohunnan jäljiltä. Täydellinen vastapaino Kössin ynseydelle ja ihana piristäjä, purrr. Salma - Taitava, huolellinen ja omistautunut sponsoriratsastaja, jonka asenne harrastusta ja muita tallilaisia kohtaan on täyttä kultaa. Salma löytää hopeareunuksen tummimmastakin pilvestä, jos tarve vaatii. Salman tarinoissa on aina tietty omaleimaisuus ja tunnelman määrä huipussaan! Bonnie ei voisi olla paremmissa käsissä - se pääsee täyteen loistoon tammaa arvostavan Salman kanssa. Lisäksi Salma jaksaa olla ihailtavan aktiivinen organisoija ja osallistuja, kiitos tästä! Sandra - Ariston päiväkirjasta löytyy huolellisia, monivivahteisia hoitokertomuksia, joissa päästään käsiksi tallin ja hevosenhoitajan arkeen. Aristo ei ole helppo ratsastettava, sillä sen kanssa saa olla melko kärsivällinen, ja on mukava huomata, miten hieno ote Sandralla on ruunan kanssa touhuamiseen. Päiväkirjan kuvatkin ilahduttavat: ne ovat monipuolisia ja persoonallisia. Sussu - Taitava hevosenkäsittelijä, joka käyttäytyy ihanan ystävällisesti ja avuliaasti tuntiratsastajia ja muita tallillaisia kohtaan - mikä onkin tärkeä ominaisuus tuntihevosen hoitajalle. Sussu on edennyt Rotan kanssa rauhallisesti, kuten epävarma hevonen tarvitseekin. Parivaljakon luottamuksen rakentumisen seuraaminen on jotenkin kutkuttavaa! Tuulia - Herttainen, ahkera monitaituri, jonka merkinnät ovat aina täynnä lämmintä tunnelmaa! Etenkin pihattotalleilu on ollut mieletöntä seurattavaa - että joku osaakin vangita jokaisen ponitytön unelman niin elävästi kuviin ja tarinoihin? Tulee niin ikävä pehmoisia poneja, kun luen Tuulian kertomuksia ja katselen ihania, huolellisesti toteutettuja piirroksia. Wenla - Reipas hoitaja, joka pitää Gitasta huolta pitkien ja ajatuksen kanssa kirjoitettujen tarinoiden ja välillä lämminhenkisten piirrostenkin muodossa. Wenla uskaltaa tarttua tarinoissaan hankaliinkin aiheisiin, mikä on ihailtavaa. Gitalle sopii mun mielestäni todella hyvin hoitajaksi tomera Wenla, joka jaksaa innostaa tuntsariponin perikuvaa Ja vielä lista! Toivottavasti tässä nyt onkin kaikki? AmandaAnneBrittaCellaClaraDanielEetuElinaEmmyFiiaInkeriJasonJesseKaroliinaKasperKirsikkaKuúLoviisaLunaNadjaNuutti OdeliePihla PipsaPirittaPyry RosaSalmaSandraSussuTuuliaWenla
|
|
Maisa-Tiffani
Uusi ihmettelijä
Koulutaso: Helppo C
Estetaso: n.80cm
|
Post by Maisa-Tiffani on Feb 16, 2015 13:09:09 GMT 2
Amanda - Osaa hoitaa Vennaa päättäväisyydellään hyvin! Anne - En voisi kuvitella tallia ilman ylläpitäjäänsä Annea. Minne kaikki hienot piirrustukset katoaisi? Tallin yhteishenki? Anne veisi ne mukaanaan! Britta - Ihanan Hypen hoitaja, todella nätti ja ystävällinen tallin pitempiaikainen hoitaja. Cella - Osaa hoita äksypäksy Windiä hyvin, ja omaa nätit hiukset ja vaatetuksen! Clara - Hoitaa ihanaa Walmaa ja todella nätti ja piirtää hyvin! Daniel - Osaa koulukuviot, osaa estehypyt ja osaa hoitaa todella hyvin komea-poika Topia! Eetu - Inkerin kaveri, ansaitusti hoitaa myös Alexia. Elina - Vaikken kiroilusta tykkääkään, niin Elinan pukeutumistyylistä sitäkin enemmän! Emmy - Emmyn piirtotyylin tunnistaa heti! Piirtotyyli on kaunis ja sen ihan oikasti tunnistaa heti salamana ilman mitään nimiä! Fiia - Herttainen punapää. Inkeri - Tallin lyhyt ja kaunis draamakuningatar! Silti todella mukava ja hoitaa ihanaa ponia! Piirtää tosi hyvin! Jason - Kiltti nuori poika, ja hoitaa iki-ihanaa Huiskaa. Jesse - Hyvä piirtämään, ja vaikka ei kamalasti Tollosta tykännytkään, tykkää siitä nyt enemmän joka on hyvä juttu! Karoliina - En ole tutustunut mitenkään, mutta koska hoitaa Mynttiä on varmasti varma otteinen ja melko kokenut, mutta varmana ainakin mukava! Kasper - Vaikkakin juro ja äreä persoona, varmasti pohjimmiltaan varsin kiltti. Kirsikka - Iloinen Siken hoitaja, jolla on mahtavia spessuja ja muutenkin Kirsikka osa aina itsekin piirtää! Kuú - Taiteellinen Lapin lapsi, jolla on aika omalaatuinen piirtotyyli, enkä itse osaisi kuivtellakaan itseäni niin hyväksi värittäjäksi puukynillä, ainakin jälki vaikuttaa puuvärikynillä tehdyltä. Loviisa - Mahtava ja urheilullinen upean Frankin hoitaja. Luna - Aivan ihana profiilikuva, aivan ihanan Humpelon hoitaja, muutenkin aivan ihanan luonteinen Luna! Nadja - Vaikka melko nuori, silti osaa hoitaa hyvin ja hienoilla sekä panostetuilla tarinoilla kahta ponia! Nuutti - Aivan ihanan Lailan hoitaja Nuutti. En ole tutustunut kummemmin mutta vaikuttaa mukavalta. Odelie - Herttainen nainen, vaikkakin olen huomannut temperamenttiakin löytyvän. Pihla - Rauhallinen poniratsastaja, joka hoitaa hyvin Pellaa. Pipsa - Mahtavan ystävällinen, vaikkakin todella suorasanainen tyttö joka on vain niin ihanan Siken omistaja, ansaitusti. Piritta - Juuri sopivan tiukka, oman hommansa tietävä nainen joka on loistava esteopettaja tänne sebeen. Pyry - Mahtava hoitaja Reinolle, enkä voisi kuvitella sitten millään Reinolle ketään toista hoitajaa! Rosa - Vaikkei heti ensisilmäyksellä heppahullulta vaikutakkaan, niin varmasti aivan mahtava ja ystävällinen hahmo. Salma - Pitkäaikainen Bonan sponsoriratsastaja, joka on ansainnutkin sen homman, sillä on ilahduttanut huikeilla tapahtumilla ja omalaatuisilla piirroksilla! Sandra - Värikäs ja ystävällinen persoona, ja saanut aivan ihanan hoitohevosen jonka kehittymistä hoitajansa kanssa on suuri ilo seurata! Sussu - Juuri sopivan rauhallinen ja päättäväinen arkahkolle Rotalle, jatka samaan malliin! Tehnyt todella ihanan kannen Rotan hoitokirjaan muuten! Tuulia - Ansainnut ihanan Rosan ja energisen ihanan Hestian, sillä piirtää niille hienoja kuvia ja antaa värikkäällä persoonallaan kaikkea ihanaa seppeleelle! Wenla - Aivan ihanat ja jännittävät tarinat ovat ilo silmälle, mutta kuka niitä tekee? No Wenla. Wenlan edistymistä Gitan kanssa on ilo seurata juuri noiden hienojen tarinoiden vuoksi!
|
|
Maisa-Tiffani
Uusi ihmettelijä
Koulutaso: Helppo C
Estetaso: n.80cm
|
Post by Maisa-Tiffani on Feb 16, 2015 13:10:23 GMT 2
Amanda - Osaa hoitaa Vennaa päättäväisyydellään hyvin! Anne - En voisi kuvitella tallia ilman ylläpitäjäänsä Annea. Minne kaikki hienot piirrustukset katoaisi? Tallin yhteishenki? Anne veisi ne mukaanaan! Britta - Ihanan Hypen hoitaja, todella nätti ja ystävällinen tallin pitempiaikainen hoitaja. Cella - Osaa hoita äksypäksy Windiä hyvin, ja omaa nätit hiukset ja vaatetuksen! Clara - Hoitaa ihanaa Walmaa ja todella nätti ja piirtää hyvin! Daniel - Osaa koulukuviot, osaa estehypyt ja osaa hoitaa todella hyvin komea-poika Topia! Eetu - Inkerin kaveri, ansaitusti hoitaa myös Alexia. Elina - Vaikken kiroilusta tykkääkään, niin Elinan pukeutumistyylistä sitäkin enemmän! Emmy - Emmyn piirtotyylin tunnistaa heti! Piirtotyyli on kaunis ja sen ihan oikasti tunnistaa heti salamana ilman mitään nimiä! Fiia - Herttainen punapää. Inkeri - Tallin lyhyt ja kaunis draamakuningatar! Silti todella mukava ja hoitaa ihanaa ponia! Piirtää tosi hyvin! Jason - Kiltti nuori poika, ja hoitaa iki-ihanaa Huiskaa. Jesse - Hyvä piirtämään, ja vaikka ei kamalasti Tollosta tykännytkään, tykkää siitä nyt enemmän joka on hyvä juttu! Karoliina - En ole tutustunut mitenkään, mutta koska hoitaa Mynttiä on varmasti varma otteinen ja melko kokenut, mutta varmana ainakin mukava! Kasper - Vaikkakin juro ja äreä persoona, varmasti pohjimmiltaan varsin kiltti. Kirsikka - Iloinen Siken hoitaja, jolla on mahtavia spessuja ja muutenkin Kirsikka osa aina itsekin piirtää! Kuú - Taiteellinen Lapin lapsi, jolla on aika omalaatuinen piirtotyyli, enkä itse osaisi kuivtellakaan itseäni niin hyväksi värittäjäksi puukynillä, ainakin jälki vaikuttaa puuvärikynillä tehdyltä. Loviisa - Mahtava ja urheilullinen upean Frankin hoitaja. Luna - Aivan ihana profiilikuva, aivan ihanan Humpelon hoitaja, muutenkin aivan ihanan luonteinen Luna! Nadja - Vaikka melko nuori, silti osaa hoitaa hyvin ja hienoilla sekä panostetuilla tarinoilla kahta ponia! Nuutti - Aivan ihanan Lailan hoitaja Nuutti. En ole tutustunut kummemmin mutta vaikuttaa mukavalta. Odelie - Herttainen nainen, vaikkakin olen huomannut temperamenttiakin löytyvän. Pihla - Rauhallinen poniratsastaja, joka hoitaa hyvin Pellaa. Pipsa - Mahtavan ystävällinen, vaikkakin todella suorasanainen tyttö joka on vain niin ihanan Siken omistaja, ansaitusti. Piritta - Juuri sopivan tiukka, oman hommansa tietävä nainen joka on loistava esteopettaja tänne sebeen. Pyry - Mahtava hoitaja Reinolle, enkä voisi kuvitella sitten millään Reinolle ketään toista hoitajaa! Rosa - Vaikkei heti ensisilmäyksellä heppahullulta vaikutakkaan, niin varmasti aivan mahtava ja ystävällinen hahmo. Salma - Pitkäaikainen Bonan sponsoriratsastaja, joka on ansainnutkin sen homman, sillä on ilahduttanut huikeilla tapahtumilla ja omalaatuisilla piirroksilla! Sandra - Värikäs ja ystävällinen persoona, ja saanut aivan ihanan hoitohevosen jonka kehittymistä hoitajansa kanssa on suuri ilo seurata! Sussu - Juuri sopivan rauhallinen ja päättäväinen arkahkolle Rotalle, jatka samaan malliin! Tehnyt todella ihanan kannen Rotan hoitokirjaan muuten! Tuulia - Ansainnut ihanan Rosan ja energisen ihanan Hestian, sillä piirtää niille hienoja kuvia ja antaa värikkäällä persoonallaan kaikkea ihanaa seppeleelle! Wenla - Aivan ihanat ja jännittävät tarinat ovat ilo silmälle, mutta kuka niitä tekee? No Wenla. Wenlan edistymistä Gitan kanssa on ilo seurata juuri noiden hienojen tarinoiden vuoksi!
|
|
|
Post by Cella on Feb 20, 2015 12:15:32 GMT 2
Amanda - Mielenkiintoinen, vielä hieman arvoituksellinen uusi hahmo, jonka taustalla juonii mahtavan rikkaan mielikuvituksen ja iloisen persoonan omaava tyyppi. Ootan jo hirwiästi kuulla lisää!
Anne - Eihän Annen kaltaista oo toista virtuaalimaailma koskaan nähnyt. Ihminen, joka avoimuudellaan on toivottanut kirjaimellisesti satoja ihmisiä tervetulleeksi talliinsa, ja unohtamaan IRL elämän kiireet edes pieneksi hetkeksi. Anne on osannut tuoda kokonaisen virtuaalisen tallimaailman eloon meitä varten päivä päivältä enemmän inspiroivilla tarinoillaan, piirroksillaan, hahmoillaan ja aktiivisuudellaan. Mahtava huumorintaju huokuu läpi niin tarinoiden pienistä yksityiskohdista, kuin siitä, että meidän tohellusta aina jaksaa katsella. Luo ihanaa ilmapiiriä talliin.
Britta - Lämmin ja ihana tyyppi, yksi mun elämäni parhaita virtuaalituttavuuksia. Ottaa ihmiset avosylin vastaan, ja ilahduttaa toisten päivää ihan vaan olemuksellaan. Idearikas, taitava kirjoittaja, joka osaa vangita lukijansa eteen minkä tahansa tunnelman liikuttavasta herkistelystä riemuidiootteiluun. Mahtipiirtäjä, etenkin värit on tehneet muhun aina säväyksen.
Cella - No määhän oon ihan helmi! Ei vais, Seppeleen Cella on aiempia variaatioitaan selkeesti räväkämpi ja paljon hauskempi päästää valloilleen - oon siihen päätökseen henkilökohtasesti hurjan tyytyväinen. Nyky-Cella on hahmona myös syvempi ja aidompi kuin ennen, kun omistaa oikean menneisyyden, ja siksi inspiroi.
Clara - Kertakaikkisen suloinen tyttö, jolta ei energiaa ja huumorintajua puutu! Walman kanssa mielettömiä seikkailuja niin takana kuin satavarmasti edessäkin, heistä huokuu sellainen yhteenkuuluvuus, jota hyvin harvoin saa luotua virtuaalisessa maailmassa. Aivan käsittämättömän ihanat piirrokset saa mut välillä nauramaan kyyneleet silmissä - Clara tekee Walman persoonallisuudesta käsin kosketeltavan.
Daniel - Dani on mielenkiintoinen ja hauska hahmo, jonka tarinat on niin eläviä, että lukiessa on kuin katselisi maailmaa pienen hetken reilun parikymppisen jätkänretaleen silmin. Rakastan sitä, ettei Daniel ole hahmona "valmis", vaan kasvaa ja paljastaa uusia puoliaan jatkuvasti. Lynnin kanssa ihana pari, vastakohdat jotka on juurtuneet kovaa yhteen, niiden kahden yhteisjutut on ihan mun lemppareita. Taustalla piruilee nerokkaalla mielikuvituksella ja piirtotaidolla varustettu hyypiö, joka on aina riemastuttavaa (ja hulluuksiin lietsovaa) juttuseuraa.
Eetu - Eetua rakastan yhtälailla kuin Brittaakin - ihailen, miten sama kirjoittaja on päässyt niin erilaiseen näkökulmaan tarinoidessaan Eetuna. Jätkän tarinat imaisee mukanaan, ne on niin aitoja ja rehellisiä, täynnä niitä hetkellisiä pirullisia ja hullunhauskoja ajatuksia ja tilanteita joita meitä kaikkia tulee välillä vastaan. Pidän hirveesti tästä uudesta puolesta joka on viimeaikoina tarinoissa tullut esiin, kun sen coolin vitsiniekan alta kaivautuu välillä superherkkis puoli kun Inkeristä on kyse.
Elina - Hahmo kutkuttaa ihanan erilaisella ulkonäöllään! Elina on taitava piirtäjä, saa Sentin kuvissaan esiin niin raikkaana ja iloisena oripoikana kuin mäkin sen aina miellän. Melko vähän olen ollut jutuissa, mutta mukavalta ja sosiaaliselta tytöltä vaikuttaa!
Emmy - Patronin täydellinen aisapari, lainailen jo aiemminkin varmasti kuultuja sanoja kehaistessani, että Patron on ollut yksi onnekas poni kun Emmyn nappasi. Superkiva tyttö, aktiivinen, inspiroiva, ja ainutlaatuisella tyylillään kaikkia ihastuttava kirjoittaja ja piirtäjä. Emmyn julkaistessa uutta Patronin päivikseen, mä olen aina ekojen joukossa päätäpahkaa lukemassa.
Fiia - Musta on niin väärin, että joillekkin kirjoitustaitoa on annettu lusikan sijasta ämpärillä. Käsittämätön kyky vetäistä lukija mukanaan ensimmäisestä sanasta asti, vaikka tarinat olisi lukenut jo kolmesti ennenkin. Yksityiskohtia ja täydelleen kolahtavia persoonallisuuksia seikkailee Fiian tarinoissa, ja luja kiintymys Elmoon nostaa hymyn huulille. Fiksu, aina ystävällinen ja juttuseuralaisena ihan ykköslaatua.
Inkeri - On aika harvinaista naurattaa toinen netin välityksellä henkihieveriin. Mahtavalla huumorintajulla ja nokkelalla, sujuvalla ajattelulla yhdistettynä mahtavaan persoonaan saa aikaan aika tappavan hyvää tekstiä. Oon ollut Inkerin henkilökohtainen fani jo ennen Sebeen tulemista, ja se fanitus aina vaan kovenee päivä päivältä - niin kovasti mulle kolahtava tyyppi, lyömätöntä höpinä- ja sekoiluseuraa.
Jason - Jee, Tseisön on mahtavan erilainen ja sanalla sanoen ihana hahmo. En tajua, miten joku voi päästä noin aidosti yhdeksänvuotiaan pojanklopin pään sisään, joka ei ole itse yhdeksänvuotias poika. Tekee hahmona tärkeän säväyksen Seppeleeseen, jutut Huiskan kanssa ovat täynnä eloa.
Jesse - Me ei olla Jessen kanssa pahemmin oltu jutuissa, mutta luovan, huumorintajuisen kuvan oon saanut. Eikä Jessen taustapirun upeaa piirrostyyliä ja rehellistä, koukuttavaa kirjoitustaitoa voi kiistää kukaan!
Karoliina - Pitkäaikaisimpia seppeleläisiä, jonka vuosikausien rentoa panostusta voi vain ihailla. Mie en oo Karoliinaan sen kummemmin vielä tutustunut, mut hän jäi mun mieleen täydellisen tunnelmallisella, liikuttavalla Sylvian joululaulu -tarinallaan. Omistaa kyvyn kuvailla pieniä, ihania hetkiä.
Kasper - Mua naurattaa vain lukeakin Kasperin nimi. Ihan hulvattomalla huumorintajulla siunattu kirjoittaja, jonka tarinoissa ei edes tarvitse kummemmin tapahtua yhtään mitään ollakseen täyttä viihdettä. Kertakaikkiaan rakastan Kasperin juttuja, kiitos hänelle monen kerran naurunkyyneleistä. Hahmona ainutkertainen, taustalla avoin, ystävällinen ja mahtava heppu.
Kirsikka - Iloinen ja persoonallinen hahmo, johon mulla ei vielä ole ikävä kyllä ollut iloa tutustua! Tämä pitää korjata. Siken pitkäaikainen ja ihailtavasti tammaan panostanut hoitaja, joka on piirtänyt ihania ja eläväisiä kuvia ja kirjoitellut värikkäitä tarinoita kiitettävän määrän.
Kuú - Kuun (anteeksi en saa mobiililla erikois-uuta) suorastaan runollisilla taideteoksilla on kyky saada mut kuulemaan mäntymetsän kahinaa, haistamaan pihkan kipakuuden, ja tuntemaan hevosen lämmön vierellä. Lumoava kuvailutyyli, aidon erilaisuutensa täydellisesti osoittava hahmo. Maanläheiseltä, täydellisen avoimelta ja taiteelliselta vaikuttava henkilö.
Loviisa - Osaa kuvailla arkista tallielämää niin iloisella otteella ja monipuolisin tavoin, että merkintöjä katsoessa tekee aina kauheasti mieli kurvailla itsekin tallille. Hoitaa aivan ihanaa Frankkia rennolla ja hellällä otteella. En ole henkilön kanssa ehtinyt vielä tutustumaan, mutta kivat, hevoshulluutta ja ihania värejä pursuavat sivut Fränkin päiviksessä kertovat vain hyvää.
Luna - Söpö tyttö, huokuu sellaista tarttuvaa, puhdasta rakkautta hevosiin, etenkin Humuun. Inspiroi mua reippaudellaan, ihanan onnistuneilla tarinoillaan tavallisesta arjesta, ja kuten oon tainnut aiemminkin mainita handlaa piirroksissaan hahmojen elävyyden ja vaikeammatkin kuvakulmat!
Nadja - Ystävällinen, selvästi monia ystäviä ansainnut tyttö, joka hoitaa ahkerasti ja realistisesti kahta ponia. On aktiivinen tapahtumiin osallistuja, juttelija ja ratsastaja. En oo harmikseni työn kanssa päässyt kauheasti chattailemaan, mutta on antanut hirvittävän hyvän tyypin kuvan itsestään. Hoitomerkinnät ihanan panostettuja joka kerta.
Nuutti - Rauhallisuudellaan ja rehellisyydellään jäisi ehkä IRL maailmassa räikeämpien tyyppien varjoon : mutta ei Seppeleessä. Lyömätön taito tarinoida, on valloittanut hyväsydämisyydellän jo monet lukijat. Teksteistä paistaa kiintymys Lailaan ja sen pieneen prinsessaan, sekä myös se, että Nuutissa on hahmona paljon enemmän kuin tyyni pinta paljastaakaan.
Odelie - Hahmona hymyilevä, lämmin ja sympaattinen, sellaista hyvä äiti -tyyppiä varustettuna melkoisella tempperamentilla. Ansainnut satavarmasti kaikkien tallilaisten syvän kunnioituksen. Huumorintaju ja jo pitkä, polveileva ura seppeleläisenä vaikuttavat, samoin kyky muuntautua upeasti niin erilaisiin, inspiroiviin hahmoihin.
Pihla - Tyttö, joka on tehtaillut Pella-ponin päivikseen upean monipuolisia merkintöjä. Tekstit ovat sujuvia ja selvästi panostettuja, ja aivan syötävän ihanat rennot piirrokset tuovat väriä talven ja syksynkin keskelle. Iloinen ja kaikille niin mukava tyttö, joka osaa vangita muidenkin persoonallisuuksia teksteihinsä.
Pipsa - Seppeleen ihan vanhimpia kävijöitä, josta jopa tallin ulkopuoliset aistivat olevan tärkeä kulmakivi talliporukalle. Mun mielestä on ihanaa lukea, kuinka Pipsa on kasvanut Seppeleen mukana nuoresta teinitytöstä nyt yliopistojen kynnykselle. Tunnelmallinen ja taitava kirjoittaja, joka osaa upottaa kuvailua ja muita hahmoja taitavasti tekstiinsä. Enkunkieliset otsikot kauniita ja persoonallisia.
Piritta - Pirre on lämpöinen ja aurinkoinen nainen, välillä omissa IRL estevalkoissa kaipailen, kumpa olisi oikea Pirre opettamassa. Ihania ideoita, ja aina jaksaa panostaa tunteisinsa meitä varten. Kirjoittajan tunnistettavan ihanainen huumorintaju pilkahtelee myös tämän hahmon rivien välistä, tuoden päivänsäteeseen kivaa särmikkyyttä ja aitoutta! Ps Väinö on paras.
Pyry - Hahmona täydellisen epätäydellinen, johon ei ikinä kyllästy, ja jonka kasvutarinaa seuraa kuin koukuttavaa tv-sarjaa. Reinon kanssa muotoutunut luja side luo ihanan pohjaväreen kaikkiin tarinoihin, ja Pyryn huumorintaju ja erikoinen kolmannessa persoonassa kirjoittaminen tuovat kirsikan muutenkin loistavan kakun päälle. Upeaa, tunnistettavaa piirrosjälkeä, jotka herättävät kutkuttavasti eloon tallin kuraisimmankin arjen!
Rosa - Mahtava ja kaunis tyyppi niin sisältä kuin ulkoa. Rosa on hahmona Cellalle varmaan kaikkein läheisin, ja on suorastaan kutkuttavan monikerroksinen ja yllätyksiä täynnä. Rosan ja muiden hahmojen taustalla ihana ihminen, jonka kanssa on helppo jutella vaikka tuntikausia. Taitava kirjoittaja, piirrokset taidokkaita ja värikkäitä. Huumorintaju ihan yhtä pimeä kuin mullakin, ja sehän on vaan hyvä juttu (jeah)
Salma - Avoin, ihana tyyppi, joka ei varmaan tiedäkään kuinka osaa luoda mahtavaa talli-ilmapiiriä ympärilleen. Ottaa kaikki aina huomioon, niin tarinoissaan kuin muutenkin. Persoonallinen kynänjälki niin upeissa piirroksissa kuin koukuttavan hyvissä tarinoissakin - niissä on ihan kaikkea, huumorista ihmissuhteisiin ja täydellisesti kuvailtuun ratsastustreeniin. Välillä Salman tarinaa lukiessa pitää ihan pysähtyä, ja miettiä miten se on tuonkin osannut ilmaista noin elävästi, ja taas saanut mut uppoutumaan täysin uuteen maailmaan.
Sandra - Aurinkoinen, lujan luottamuksen Ariston kanssa luonut hoitajatyttö. Antaa itsestään sosiaalisen, helposti lähestyttävän ja hirmu ystävällisen kuvan, ja on selvästi luonnostaan hyvä hevosnainen. Tarinoista löytyy täyttä tallielämää ja arjen ilonhetkiä, jotka saa hymyn huulille.
Sussu - Persoonallisen näköinen ja huippumukava hahmo yhdistettynä erityiseen ja persoonalliseen hoitohevoseen - siitä on hyvät tarinat tehty! Sussun seikkailuja Rotan kanssa on aina yhtä mukavaa katsella, eikä punapään teokset koskaan jätä kylmäksi. Iloisen oloinen tyttö.
Tuulia - Aina iloinen tyttö, reipas juttelemaan ja ottamaan kaikki mukaan. Osaa kirjoittaa rohkeita ja tunnelmallisia tarinoita ahkerasti monellakin tallilla, ja sykähdyttää mua aina piirrostensa täyteläisillä väreillä ja maalaustensa pehmeydellä! Helposti lähestyttävä ja sosiaalinen tyyppi!
Wenla - Ilahduttava, söpö hoitajatyttö, jonka rakastavat mutta auktoriteettiset otteet osuvat ihan nappiin diiva-Gitan kanssa! Wenlan tekstejä on aina hirveän kiva lukea, ja hahmo on ihanan samaistuttava ja aito. Wenla-hahmon taustalla kirjoittelijan kanssa on aina kiva jutella ja chattailla. Hauskoja ideoita, kuten ponityttöjen watsapp-ryhmä merkintä.
|
|