|
Post by Ellady on Mar 31, 2009 17:58:50 GMT 2
Anne Muahahaha! Mielikuvistus tursusi nenästä ja korvista pihalle heti kun pääsin löytämään tämän paikan.. Josefiina Reipas ja värikäs persoona, muuta en voi oikein sanoa. Simple = Nice girl Brenna Mansukka pojun omistaja. Ihan mukava ollaan saatettu pari sanaa vaihtaa.. Carkki Hoitelee ahkerasti Palmia ja vaikuttelee ihan mukavalta vaikkei tutustuttu ollakkaa. Chao Eksää ollu tääl eka hoitaja? No kuitenkin varmaan aika asiallinen.. Pipsa Oot ansainnu kyl kaikki hoitsut ja hevoses tääl seppelees! Muutenki oot aika kiva.. Ros Happy girl. Mukavaa että Blondi pääs tänne (Muhahahahahaa oon itekki blondi nörtti) Sastu Rensunkaa sovitte yhtee ja kyl Anttunki kanssa.. Ei olla myöskää oikee tutustuttu.. Wear awww.. Kade oon ku sait ikioman ponin! Ite räjähtäisin, kasvaisin ja räjähtäisin uudestaan jos saisin Pikun omaks. Tutustuttu ollaan miun tarinoissa ja olis mukava tavata viel uuestaan. Ansainnu oot ponisi ,Wear! Alina Lukenu stooreja oon ja vaikuttaa mukavalta.. Dreamer Hyvä piirtäjä vaikken tunnekkaa Eija Aika uusi hoitaja.. Ei tunneta oikee. (Jaa ja mä en varmaa oo!) Elkku Juu tota ihan hienot kuvat ja tarinat.. Fiia Mukavia tarinoita khyl! Fiona Pikkuvauveliinin toinen hoitaja.. Ihan mukava Henni Kuvat! namskis! Hina Lopetti ihan vähän aikaa sitte Harmi ettei tutusteltu.. Ilu No ihan kivat piirrokset siul on ja vaikutat asialliselta siinä mielessä. Jenna Piirtäminen. Musk! Jokeri Mukava ja aktiivinen.. Taitaa olla toosi kiintynyt Flooraan.. Karoliina Floorulia ja Aksuliinia hoitelee. Mukavia on tarinoita ja hellyyttäviä kuvia (En oo ratsastanu molemmillakaan ) Kat Ihan hyvä tekee kuvii.. Hoitanu vissii senttii ja nyt seraa? Liina K Ei me olla tavattu! Vää! Lynn No ei olla mekää mut kiva ja tasokas "opettaja" Varmaan mukava.. Nana Ihan mukavasti piirrät ja tarinoita teet. Ei kyl olla mekää jutusteltu. Sanni njoo ollaa ehkä tavattu en tiiä. Ei tunneta mut mun puolesta oon valmis tutustumaa. Shinqua Näytätte yhessä ratsukolta Humun kans. Ollaa ehkä tavattu?? Veronica Vertti oi vertti! mukavaa opetettavaa (ootte kyl muutki) ahkera ja aktiivinen kävijä Wire Ollaan varmaa pari sanaa tossa vaihettu. Ollaa semmottii hyvän päivän tuttuja. Yuff Piirtäminen! Jamjam. Muutenki kivat tarinat. Ellady Joku outo hyypiö? Keikki Aika uusi. Jäh jäh! no eiii ihan kivat piirrustukset ja stoorit. Loviisa Hoiteli Pikkua ja hoitelee Pampua. Suloisesti kirjoittaa. Shina Teki ootte hyvä pari Humppelin kanssa! Ihanan värikäs näky seppeleeseen.. Nana// muutin
|
|
|
Post by Carkki on Mar 31, 2009 19:00:02 GMT 2
Anne: ahkera ja mukava ex-omistaja, jonka kanssa tulee varmasti pidettyä yhteyttä. Piirtää loistavasti ja pitää todella mukavia tunteja sekä kursseja, että jopa leirejäkin. Josefiina: mukavalta ja vastuulliselta vaikuttava neitokainen, jonka tarinat ovat enemmän kuin nannaa. (salafani<3) Omistaa upean Hilla-tamman, jolle ilmestyy myös U-P-E-I-T-A kuvia. Brenna: värikäs ja aivan oma persoona. Iloinen ja positiivista mieltä tuova hauska tyyppi, I like. Carkki: joku kummallinen angstaaja joka hoitaa ylihienoja heppoja ylihuonosti ja epäaktiivisesti. Chao: tyyppi josta tykkään ihan liian paljon. Omisti ennen yliupean Sipen ja jykevän namiruuna Amin. Näitä ihania vanhoja Seppeleläisiä <3 Pipsa: ihan liian aktiivinen ja ylimukava tyyppi. Ah, voi mitkä tarinat, ja voi mitkä kuvat, ja ennen kaikkea, ah mikä ihana ihminen <3 Ros: mitä susta sanois, ihanainen nainen. Upea ihminen, mahtava persoona, mukava vanha Seppeleläinen <3 Sastu: liian aktiivinen ja liian hyvä piirtäjä. Liian hyviä tarinoita jajaja.. lovetan sua! <3 (taas pakollinen sydänhymiö) Wear: sulle en voi sanoa muuta kun et oot ihan liian aktiivinen, joka sai oikeesti hyvällä työllä Taigan itselleen. Onnea, ansaitsit sen! <3 Alina: emmä tiiä mikä sussa niin paljon viehättää, mutta olet vain jotenkin aiiivan ihana ja symppis tyyppi. Hoidat upeasti Pellaa, eikä epäaktiivisuus minua ainakaan haittaa! Dreamer: tulee heti mieleen yökukkuja : DD No, mutta, jotain muuta. Hoidat ihanasti ja rrakastan kuviasi, sekä iihaaniiaa tarinoitasi <3 Eija: ihan kamalasti ei sano mitään, mutta ihan kivalta vaikuttanut. Sorry lyhyt : ( Elkku: maantiekiitäjä. En tiedä miksi, mutta maantiekiitäjä on ensimmäinen sana joka sinusta tulee mieleen. Meseseuraa, sekä heti tulee se Ilun sisko mieleen, sry : DD Fiia: amh, namh, ihana symppis Fiiamme. Ihanan kutkuttavia namitarinoita ja hauskoja kuvia, joihin panostettu ihanasti. Yli-ihuna tyyppi <3 Fiona: sinulla on ollut aika paljon hoitsuja, mutta niihinkin syynsä. Kuitenkin vaikutat perusmukavalta ja aika aktiiviseltakin : DD Henni: tykkään mangamaisista piirrustuksistasi ja muutenkin koko tyypistä. Hirveästi ei olla tutustuttu, mutta mukava olisi sinustakin enemmän tietää. Hina Ilu Jenna Jokeri Karoliina Kat Liina K Lynn Nana Sanni Shinqua Veronica Wire Yuff Ellady Keikki Loviisa Shina
Kirjoittelenpa tähän sitten : DD
|
|
|
Post by Sini on Mar 31, 2009 19:11:33 GMT 2
Anne Piirtämistaito on kyllä uskomaton! Kyllähän Annea jäädään seppeleen omistajana kaipaamaan, vaikka eihän hän täältä meidän onneksemme kokonaan lähde :) Josefiina Aloittelee seppeleen omistajana, ihan hyvin näyttää pärjäävän. :D Brenna Mankin hyperomistaja :D Sovitte Mankin kanssa yhteen kuin paita ja peppu. Poneihin hurahtanut tyttö, joka on käynyt seppeleessä jo kauemman aikaa. Carkki Suloisen Leeviherran omistaja. Piirtelee ihanan omaperäisiä kuvia! :) Chao Seppeleen ensimmäisiä hoitajia. Tätä nykyä omistaa vauhtipommi-Riinan :D Pipsa Hoitelee Pampulaa ihanilla tarinoilla ja omaperäisillä kuvilla. Käyn lähes aina lukemassa teidän yhteisistä meiningeistä. Oli Bertin kanssa tosi läheinen, omistaa myös Sikke-vuoniksen. Ros Yksi seppeleen senioreista! :D Sastu Pistänyt hienosti Ruusukkeen pystyyn, omistaa Rensun ja hoitaa aktiivisesti Anttua. Piirtää aika usein hienoja lyikkäripiirroksia, joita on kiva silloin tällöin tiirailla :) Wear Uunituore Taigan onnekas omistaja! Valtavan pitkän taipaleen on poninsa kanssa kulkenut, enkä usko että näitä kahta voi kovin helpolla toisistaan erottaa. Alina En kauheasti tunne, Alina on jäänyt mieleen ainakin Likkin ylläpitäjänä ja Pellan hoitajana. Dreamer Piirtää suurenmoisia kuvia, ja käy seppeleessä aktiivisesti. Eija Aika uusi kävijä, hoitaa Lyuta ihan kivoilla tarinoilla ja osallistuu muutenkin tallin elämään :) Elkku Epun aktiivinen hoitaja, jonka piirrustukset ovat ilo silmälle! Fiia En tunne oikein hyvin, kuitenkin Pellaa taitaa hoidella ja ihan kivoja tarinoitakin raapustelee. Fiona Pikun punatukkainen hoitaja, en tunne vielä kovin hyvin, mutta vaikuttaa tutustumisen arvoiselta tyypiltä. Henni Cassun uusi hoitaja, jolta tulee hienoja ja omaperäisiä piirrustuksia. Tarinoita en ole vielä pahemmin lueskellut, mutta luulenpa että ihan lukemisen arvoisia ovat! :) Hina Ainakin Artsin ravitallilla pyörii, ja Tiiaa hoitelee. Ilu Hoitaa Hinan kanssa aktiivisesti Tiiaa, tulee hevosen kanssa hyvin toimeen :) Jenna Hienosti ylläpitää Ronettea, joka onkin saavuttanut suurta suosiota. Jokeri Flooraa hoitaa aktiivisesti, kivoja omaperäisiä piirrustuksia tuhertelee ja kirjottelee hauskoja tarinoita. Karoliina Hoitaa Flooraa Jokerin kanssa. Kat Hoitaa suloista Seraa, piirtää tosi hienoja kuvia. Liina K Älyttömän hyvä piirtäjä, ylläpitää myös Viljalaa, joka on taidokkaasti valmistettu. Tsemppiä Viljalan kanssa! Lynn Pitää ihan hauskoja ja monipuolisia tunteja ja on tullut tosi läheiseksi Sentin kanssa. Nana Ylläpitää Pipsan kanssa hienoa ponitallia, Flieniä, jossa on minunkin täytynyt pari kertaa käydä ihastelemassa :D Sanni Aksun uskollinen hoitaja, on käynyt seppeleessä myös aika kauan. Shinqua Humun ahkera hoitaja, jonka tarinoita on kiva lukea. :) Veronica Artsilla hoiteli Killiä. Mutta Mankin kanssa ainakin löytyy paljon yhteisiä kommelluksia, tarinoita ja kuvia on oikein ilo katsella ja lueskella. Wire Käynyt seppeleessä aika kauan, hoitaa melko aktiivisesti Eppua. Yuff Mukavan oloinen tyyppi, joka hoitaa Blondia. Piirtää hyvin! Ellady Uusi kävijä, Pikun apuhoitaja. En ole vielä tutustunut. Keikki Hieman ollaan tutustuttu, vaikuttaa tosi mukavalta ja ystävälliseltä! Todellakin ansaitsi Blondin hoitsukseen. Loviisa Käynyt seppeleessä jo pitkään, Jossun tomera pikkusisko, joka hoitaa ahkerasti Pampulaa apuhoitajana. Loviisaa voisi kyllä luulla ikäistään vanhemmaksi, ainakin kirjoitustaidon perusteella! :) Shina Hoitaa Humua Shinquan kanssa, olisi ihan kiva tutustua :) Reega Ihanan omaperäinen persoona, piirtää järkyttävän hienoja kuvia, jotka oikeasti ovat ilo silmälle ja saavat välillä kateudenpuuskia aikaan : D Sini ihan pro. (8
|
|
|
Post by Kat on Mar 31, 2009 20:05:12 GMT 2
Anne Mahtava piirtäjä, ja muutenkin asiallinen ihminen Josefiina Pirteä, ihana ja loistava kirjoittaja! Pidän paljon, ja hänen Hillakin on syötävän suloinen. Brenna Veti hetkeksi hiljaiseksi, mutta sitten muistui! Hienon Mankiponin omistaja! Carkki Erittäin mukava immeinen, joka omistaa upean Leevin. Niin ja hoitaa Palmia loistavasti. Nam <!3 Chao Omistaa hienoja hevosia Pipsa Pipsa Pipsa... Piirtää ja kirjoittaa todella kivasti, muutenkin pirteä peipponen. Ros Jaakon nainen, asiallinen ja mielelläni tutustuisin paremminkin. Sastu Piirtää ihania persoonallisia kuvia ja muutenkin todella todella ihana <!3 Wear Sai juuri Taiga-palluran itselleen, jonka todellakin ansaitsi : ) Alina Oranssihiuksinen asiallinen tyttö! Dreamer Piirtää todella kivasti, ja häneenkin tutustuisin mitä mieluiten lisää. Eija Ööääh miksi minulla on mielikuva että hoitaisi Cassua? Taitaa hoitaakin Luyta, hyvin muistaakseni Elkku Ilun sisko (jäänyt mieleen), hoitaa ahkeraan ja piirtää kivasti Fiia Pellan toinen oranssi/punatukkainen hoitaja Fiona Piccolon hoitaja kaait, jäänyt hieman minun muistin takarajalle... tilanne täytyisi ehkä korjata Henni Tässä nyt tämä Cassun hoitaja, piirtää hienosti? Hina Killin onnellinen omistaja Ilu Tiian ahkera hoitaja ja Elkun sisko, hoitaa myöskin kait ahkeraan Jenna Jenna piirtää ihanasti <3 Jaa hoitaa kai nykyään Jambon lisäksi Luytä? Hienoja kuvia ainakin tulee mieleen Jokeri Punatukkainen Floora-neidin hoitaja Karoliina Karosta pidän, hoitaa ahkeraan ja todella hyvin : ) Kat Hullu, pakkomielteinen, outo, kömpelö. Ja muuten vain random-hihhuilija. Liina K Piirtää aivan mahtavasti, awws <!3 Muutenkin mukava! Lynn Lynniäinen, Lynniskäinen… <!!3 (Rakkaalla lapsella on monta nimeä, olen ennenkin todennut) Muuta ei tarvitse sanoa . Nana Pirteä ja puhelias tyttö, joka on ahkeraan Seppeleen elämässä mukana. Sanni Aksuponin toinen ahkera hoitaja, joka piirtää hienosti. Shinqua Nyt tuli tämmönen blackout… Niin Humun hoitaja joka myöskin osaa piirtää : ) Veronica Ahkera hoitaja, hoitaa… Mankia? Piirtää persoonallisesti. Wire Eppupojan hoitaja, pakko myöntää että muuta en tiedä : S Yuff Piirtää niin ihanasti <!3 Ja hoitaa muutenkin hyvin, ihana ihminen Ellady Duodanoin. Pikun apuhoitaja, tietääkseni : D Keikki Pikun apuhoitaja (olen auttamattoman ulkona apuhoitajista, döyh) Loviisa Ennen Pikun hoitaja, nykyään ilmeisesti Pampulan apuhoitaja. Reipas ja nuori Shina Humun apuhoitaja, mukavan tuntuinen Olen huonomuistinen, tunnustan : S
|
|
|
Post by Ilona on Mar 31, 2009 20:18:30 GMT 2
Anne - Ahkera, reilu ja mukava Artsin ravitallin omistaja.. (: Josefiina - Kiltti ja antaa uuden mahdollisuuden..! <3 Brenna - Aww, mese seura.. ((: Piirtää kivasti ja ihania tarinoita! <3 Carkki - Hauska ja mukava piirtotyyli + kivoja tarinoita..! ((: Chao - Oon pikkuriikkisen tutustunut, mutta vaikuttaa hyvältä tyypiltä ja osaa piirtää myös taivaallisesti! <3 Pipsa - Tarinat! <33 Myös hoitaa Pampujaa ja Sikkeä ahkerasti.. :> Ros - Hyvä tyyppi sekä hauskoja tarinoita.. :>> Omistaa ihania hevosia! <3 Sastu - Joskus vähän äreä joillekkin, mutta muuten persoonallisia kuvia sekä mukavia tarinoita luettavaksi.. (: Wear - Muistaakseni vähän tutustunut, hyvä tyyppi sekä ihania tarinoita.. (: Alina - En ole niin hirveästi tutustunut, mutta ainakin tahtoisin.. ((: Kiva piirtotyyli. <3 Dreamer - En myöskään tunne, mutta ihania piirrustuksia joita on ilo katsella.. <3 Eija - En hirveästi ole tutustunut, mutta vaikuttaa mukavalta sekä hoitelee kivasti.. :> Elkku - Yäks.. Okej, hoitaa aktiivisesti, mutta en tuu toimeen mokoman kanssa.. xDD Fiia - Tarinat mukavaa luettavaa samoin kuvia on myös kiva katsella.. (: Fiona - Hauska ja kivoja piirrustuksia, kuten tarinoitakin.. :>> Ihana persoona! <3 Henni - Ihana mangamainen piirtotyyli ja muutenkin kiva persoona.. (: Hina - Harmi kun lopetit Tiian hoidon, vaikutit todella mukavalta.. Ilu - Outo, suuttuu helposti sekä tarinat on p:eestä Jenna - Ihailen piirtotaitoasi.. :) <3 Myös persoonallisesti hauska, välillä en pysy ihan jutuissasi mukana.. :''DD Jokeri - Mitä mä tekisin ilman sua?? )): Oot mulla todella tärkee ja piirrätkin hienosti ja oot mulla tosi tärkeä! <3 Karoliina - Olen tutustunut ihan reilusti.. (: Persoonallinen ja kivoja tarinoita tältä plikaltakin tulee.. (: <3 Haluaisin tutustua suhun paremmin, jookosta? : D Kat - Upeita piirrustuksia hiiripiirrustuksiksi.. (: Haluaisin tutustua suhun myös paremmin kun en paljon tunne. Mutta Katista tulee mieleen pirtsakka tyyppi. Liina K - Värittää ja piirtää lumaloivasti, lähes samaa jälkeä kuin Anne.. (; Myös tarinat on kivoja luettavia sekä hoitaa Mynttiä todella hyvin.. (: Lynn - Ihania kuvia.. <3 Ja tarinat! <3 Haluaisin myös suhun tutustua paremmin. Hoitaa myös Senttiä hyvin. Nana - Ihanaa kun saatiin välit kuntoon.. (: <3 Sulta tulee ihania tarinoita ja hoidat Siiriä hyvin ja omistat myös Pipsan kanssa inspaavan ja mukavan tallin.. (: Sanni - Suhun haluaisin tutustua paremmin, mutta siis silti hoidat hyvin Karon kanssa Aksua ja sulta tulee myös loistavia paint kuvia. (; Shinqua - Ihana ihminen! (: Pidän susta ihan tyyppinä ja hoidat myös Humua hyvin ja kuvasi ovat kivoja.. (: Veronica - Piirtää ihan hyvin, mutta värittää sitäkin paremmin.. (; Haluaisin Venttiiliin tutustua paremmin ja mukavaa että täältä löytyy myös samanikäistä seuraa kuin mie.. (; Wire - Hoitaa ihan hyvin Eppua. En kovin hyvin tunne, mutta kivoja tarinoita tulee myös Eppulille.. (: Yuff - Piirtää ihanasti ja tarinatkin ovat kivaa luettavaa.. (: Huumorin tajuinen.
Ellady Keikki - Hauska tyyppi ja kiva kun tavattiin livenä tallilla ja ratsastetaan samas paikas.. (: Hoitaa nykyään hyvin ja aktiivisesti uutta hoitsuaan Blondia.. (; Loviisa - Nuorin enkä kovin tunne mutta vaikuttaa mukavalta.. (; Shina - En tunne mutta voitais joskus tutustuu.. (:
|
|
|
Post by Nana on Mar 31, 2009 20:31:16 GMT 2
Ellady: yrittäisitkö saada hiukan parempia kommentteja? ''oon kuullu jostain et oo tuon ja tuon sisko'' olenko sokea, vai enkö näe tuossa yhtään tähän topickkiin kuuluvaa sanaa? ps. EN OLE PIPSAN SISKO : DD
|
|
|
Post by Elkku on Mar 31, 2009 20:43:45 GMT 2
Ellady// Juu oon sen pöllön klooni. :]]] Okei.. Ollaan kaksosii. Saisinko tietää mitä juoruja?? : DD Anne - Urhea tallin PERUSTAJA. Hyvä ihminen ja piirtäminen täydellistä. :] Ihanaa et sul on muihinkin juttuihin aikaa ja uskalsit päästää irti. (en tarkoita et "mahtavaa, kivaa ku et enää omista kokonaan Seppelettä") Josefiina - Uusi Jehu jota pitää kunnioittaa. Yllättävän hyvin on lähteny siul käyntiin ja muutenki oot rennon tuntune. :] Brenna - Sulta saa kivoja kuvia katottavaks. =) En oo sen lähemmin tutustunu suhu ku kattonu vaa sivusta sun ja ilun mesettelyy. Carkki - Sul on omalaatunen, kiva piirtotyyli. Tarinoitas on myös kiva lukee ku kerkee. ;]] Chao - Siuu en tunne kovin hyvin mut uskon 110% ettet oo kummiskaa mikää monsteri johon en vois tutustuu. ;] (ps. Ois kiva jos kirjustilisit enemmä sekoiluun ja höpinöihi... : DD) Pipsa - Oot sopivan hillitty pakkaus ja kestät mukavasti muiden mokia. Myös onnekas Pampun hoitaja ja Siken omistaja. <33 Ros - Ööh.. Ois kiva tutustuu paremmin mut kyl aion itekki tsempata et tuntisin sut paremmin. Siunki tarinoitas on kiva lukee. :] Sastu - Sult näkee tosi hyvii pää kuvii piirrettynä ja suosittelisin et alkaisit piirtää raskas rakenteisempii hevosii kosk vattaan kutittaa sil taval et niist vois tulla tosi helmii! <33 Wear - Onnekas Taigan omistaja! Onnea vieläkin mut suhunkin haluisin tutustuu paremmin..... <:] Alina - Jotenkin kutkuttaa et olet kokenut Pellan kanssa... Paremmin haluisin suhun tutustuu ja persoonan tunnistaa sius. Dreamer - Sul on kivoja ideoita tosi useesti siun kuviisi! <3 Köh.. Taidan pian joka kuvan jälkeen kysyy lupaa et saisin käyttää siun ideoitas... Eija - Uus mukavan tuntunen hoitaja. :] Hyvin on lähtenyt käyntiin siul. Elkku - PÖLLÖ istu puussa, ei ole PÖLLÖLLÄ hampaita suussa............... -.- Fiia - Hhhmmm.. Tarjoisitkos niitä lakritseja?? 8') Okei.. Kiva Pelluskan hoitaja. Fiona - Siuun oon tutustunu yksäreillä yms. Olenhan sentää tyyppi joka sulle joskus piirtää. (en oo viel kertaakaan. xDD) Pikkuu hoidat mukavasti pitkillä stooreilla. Henni - Aaaaaaww!!! SUN kuvat!!! <3333 Et ehkä usko mut oon täysin rakastunut niihin! Hyvin sullaki hoitaminen kaynnistynyt. Saathan vallata yksin Cassun! : DD Hina - Harmi et loppasit Tiiuskan hoidon. :[ Toivottavasti susta kuullaan paljon vielä! Mukava hemmo olit. x) Ilu - Oks pakko? *oksentaa* oot miun ärsyttävä sisko... -.- Jenna - Piirrät ihanasti/mahtavasti! En kyl varmaa vuoden pääst (ku täytän 13) piirrä yhtä hyvi ku sie! Jokeri - MY BEEEEST FRIEND!! Ja uuen dogin omistaja!! Muute Miinuliini sult saa aina eri näkösii piirrustuksii. ;] Karoliina - Onneks olkoo muute.. Hoidat Flooraa JA Aksuu. Sul on piirtämises varmaa jälkee ja tarinas on niceee. Kat - Sulle jäi ainaki mieleen et oon ilun sisko.. >:] Toivottavasti siul on ensi kerral se kommentti poissa.. xDD No sä ainaki käytät aikaas piirtämiseen. ;]] Liina K - Oot kiva ja mukava + iloinen täällä. :] Pääsin myös kanssas spesiaali kuvaan. x)) Lynn - Piirrät kivasti ja sun tarinat! Njams! Persoonasi on viel miul hämäräs mut jos oikein muistat nii oot aika puhelias Sekoiluis ja Höpinöis... : DD Nana - Jos tutustuttais paremmin... Toivottavasti sun ja ilun välinen juttu ei pilais mun mahist tutustuu suhun... Emme meinaa oo samaa persoonaa... Muute oot kyl kiva. :] Ois kumminki kivempaa et sua vois lähestyy helpommin... =I Sanni - Sulta saa aina positiivista palautetta. =) Oot tosi positiivinen ja hoidat aktiivisesti Aksupaksua.. ( x]] ) Shinqua - Oot asiallinen ja mukava. Piirrät kivalla tyylillä mut toivoisin useammin värii siun kuviin. ;] Veronica - Sieki piirrät hyvin. Tarinas on mukavan pitkii mut haluisin VIELÄ enemmän kuvii nähtäviks sulta. Wire - Hoidat kanssani Eppuu mut ois parempi jos osallistuisit vaikka tunnille mis pääsisit tutustumaan muihin. :] Yuff - Lääh.. SieKIN piirrät mah-ta-vas-ti! Sun piirrustuksiis on tosi kiva katsella. <33 Ellady - Uusi hoitaja täälläpäin ja hyvin lähtenyt rullaamaan. Piirtäisit vain enemmän. ;] Keikki - Saattaa olla aika jännä juttu ku ehkä saatetaan käydä samal tallil! Katotaan... Kivalt persoonalt ja tyypilt vaikutat. Loviisa - Onnee ku pääsit hoitaa Pampuu! Wautsi. Oot muute tosi rohkee meinaa itteeni ois pelottanu tulla virtuaalimaailmaan sinun ikäisenäsi jos virtuaalitallilla olisi näin vanhoja verrattuna siuun! Kumarrus ja kirjotat oikeest tosii pitkii tarinoit ikäiseks! Shina - Vaikka oletkin Humuliinin apuhoitaja, sust löytyis ainesta oikeeks hoitajaks! Tsemppii ja piirtäisit sieki enemmän! ps. Miks mua verrataan joskus sil et oon ilun sisko? : DD Eiks iluu voi verrata et se on elkun sisko? :'D Hah no ei toi mua sen enempää häiritse mut ottakaa huomioon et ollaan täysin eri ihmisii vaiks ollaanki kaksosii.. ;] Kyl varmasti löytyy enemmä meist juttuu. xDD (elkää ottako itteenne jos herkäl tuulel olette!)
|
|
|
Post by Sanni on Mar 31, 2009 21:21:11 GMT 2
Anne on todella mukava ja asiallinen ihminen, jota onneksi näkee vielä Seppeleessä. (: Olet todella lahjakas piirtäjä ja pidät asiat järjestyksessä. Josefiina vaikuttaa juuri sopivalta Seppeleen pääomistajalta. Mukava ja asiallinen, kirjoitat todella mahtavia tarinoita. Sovitte hyvin yhteen Hillan kanssa. Brenna on pirteä ja huumorintajuinen, siulla on välillä tosi hullut jutut! :'D Mankillesi sovit täydellisesti, ja hoidat sitä ahkerasti. Carkkiin en ole tutustunut, mutta tuntuu mukavalta ihmiseltä. Hoidat Leeviä ja Palmikkoa tosi hyvin. Siulla on tosi mukava ja persoonallinen nimi. Chao, lukemieni perusteella yksi Seppeleen vanhimmista hoitajista. Vaikuttaa ystävälliseltä ja asialliselta. Pipsa on ihana IRL kaverini. <3 Rakastan siun tarinoita ja kuvia, ne on pakko lukea lähes aina! Hoidat todella hyvin ja aktiivisesti Pampulaa ja Sikkeä. Harmi kun Bert joutui lähtemään... :'< Ros, en ole siuhunkaan paljoa tutustunut. Hoidat hienosti ja omistat ihanan Blondin! : ) Sastu osaa piirtää todella hienosti. Omaa hauskan, erilaisen piirtotyylin, josta pidän todella paljon. Myös tarinat miellyttävät minuu. Wear, ihanaa kun sait Taigan omaks! Ihanan poninpalleroisen olet kyllä ansainnut! Hoidat uskomattoman hyvin ja ahkerasti. Pidän. Alinaan en ole tutustunut pahemmin, mutta kuvat ja tarinat ovat ihania! Pitää pystyssä ahkerasti LIKKI:ä, jossa miekin olen. ( : Dreamer omaa persoonallisen ja söpön piirtotyylin, varsinkin sarjakuvasi ovat tosi söpöjä! <3 Teethän niitä lisää? 8) Eijaan en ole valitettavasti tutustunut. Hoitaa silti hienosti Luyta. Elkku, piirrät tosi hienosti! Kuvissasi on etenkin mukavat värimaailmat. Hyvin hoidat Eppuapeppua. Fiia, hihii, piirrät ihanasti. (: Tarinasi on myös mukavaa luettavaa, sovitte Pellan kanssa yhteen kuin paita ja peppu! Fionaan en ole pahemmin törmäillyt, tarinat ovat ihan mukavia. Hennin piirrustustyyli on söpö, semmoinen kivan "pehmeä". Hyvin hoitelet Cassua, tarinat ovat hassuja. (Hyvin rimmaa joo...) Hinahan on lopettanut? Harmi, kaikki lähtee… Tunnuit mukavalta, piirsit ja kirjotit oikein hienosti. Ilu on aika hauska ja rento tyyppi. (: Piirtelet ihanasti ja kirjoittelet myöskin, sovit Tiia-lehmällesi hienosti. Jennan rentoa ja realistista piirrustustyyliä ihailen. Kirjoittaa myös hauskoja tarinoita Jampsukalle ahkeraan. Tykkään myös siun "Jennablöö ja Jambojöö" höpöttelyistäsi tarinoiden lopussa. 8) Jokeri alias Jokke, piirrät hienosti. (: Kirjoittelet myös kivan pirteitä tarinoita ja hyvin näyttää menevän hoitelu Karon kanssa. ^^ Karoliina, siun kanssa on ilo hoitaa Aksua! (: Olet ystävällinen ja asiallinen, piirrät ja kirjoitat tosi hyvin. Olet kehittynyt piirtämisessä paljon ja kuvasi ovat mukavan värikkäitä. Tykkään! : D Katin piirrustukset… <3 Ah, tosi hyvin osaat piirtää ja tarinatkin ovat hyvin omalaatuisia ja hauskoja. Hyvin toimit Seran kanssa, sovitte yhteen. (: Liina K on älyttömän hyvä piirtäjä ja tosi hauska. : D Tarinoitasikin on ilo lueskella. Pitäis jutella enemmän mesessä! Lynnin piirrustukset ovat ihania. Tarinat myös. Sovit Sentin kanssa kuin nakutettu yhteen. : ) Voitaisiin tutustua jossain vaiheessa...? Hyvin pidät muuten tunteja. Nana, oot tosi pirtsakka ja mukava immeinen! : D Tyksin, tyksin. Hoidat hienosti hoitoponejasi, tarinoitasi on mukava lukea ja kuvia on kiva katsella. Omistat hienon Flienin ponitallin Pipsan kanssa, jota olen aika käynyt kurkkimassa... Mie oon Sanni ja oon tosi epäaktiivinen Aksun hoitaja. Shinqua alias Kinkku! ;D Tykkään siun lempinimestäsi! Sovit Humun kanssa yhteen ja kivasti näyttää menevän hoitelu Shinan tykö. Veronica, haah, siullakin on tosi hullut jutut! : DD Oot huumorintajuinen ja hoidat kivasti. Wire, olet lähes tuntematon miulle. Kirjoitat kuitenkin hienosti, piirrustuksiasi en ole nähnyt. Yuff on hyvä piirtäjä, piirtää omaperäisiä ja söpöjä kuvia. Pärjäät hyvin Blondi vauhtimamman kanssa ja onnea Rosesta! Elladya en tunne, aika uusi, ihan kivan oloinen Seppeleläinen. Hoitaa Pikkua(ko) kivasti. Keikki on aloittanut hyvin Pellan hoitelun ja Pelluskan päiväkirjassa komeileekin hieno sarjakuva! Piristi kummasti! Loviisa on reipas tyttö, siun hoitotarinoita lukee todella mielellään. Kiva kun sait sen Pampulan hoitsuksi, sovitte yhteen. Pipsa kyllä auttaa sua jos avustusta tarvitset. Shinaan en ole tutustunut (joo, olenko vähän laiska jutustumaan ihmisten kanssa?!), mutta hoidat hienosti Humua Shinquan kanssa.
|
|
|
Post by Shinqua on Apr 1, 2009 16:33:40 GMT 2
Anne - Olet miun esikuvani <3 Otan sinusta mahdollisemman paljon mallia omaan elämään <3
Josefiina - Pääjehu <3 Mukava, rehellinen! hauska ja hieno piirrustustyyli!
Brenna - Hyvä kaveri, Seppelees ja meses. Hyvä piirtämään ja kirjoittaa <3
Carkki - Suomiputen Leevin omistaja ja Palmi-tamman huolehtiva hoitaja. Kivat tarinat ja kuvat.
Chao - Empä oo paljon tutustunut, mutta sen saan näkyville et mukava oot ja tuut olemaankin <3
Pipsa - on ylisöpöjen Pampulan ja Siken hoitaja ja omistaja. Hyvä kirjoittamaan tarinoita ja muutenkin aivan ihana kaveri Seppelees <3
Ros - Blondi tammuskan ommaaja <3 Todella hyvä tyyli kirjoittaa ja tarinat ovat aina hauskaa luettavaa <3 muuta en kyllä osaa nyt sanoo sust : )
Sastu - Reippaan orin Renin omistaja ja ihmissyöjä Antun hoitaja <3 piirrät kivasti <3
Wear - Taiksuponin omistaja nykyisin <3 Jaksat tosi hyvin virltuaali maailmaa, johon kaikilla ei siihen kanttia riitä <3 kivat tarinat
Alina - Pelluska-palleron hoitaja. Sulla kivat tarinat <3 LIKKII hoidetaan yhdessä <3
Dreamer - Et enää kovin usein yöllä käy ; ) . Eli en voi sanoo sua yönvaeltajaks. Piirrät Bladesta tosi sööttejä piirroksia <3
Eija - Ei olla paljon tutustuttu! Mutta vaikutat mukavalta!
Elkku -
Fiia -
Fiona -
Henni -
Hina -
Ilu - Lehmä-Tiiuskaisen hoitaja <3 Oot miul kaikki kaikes Seppelees <3
Jenna - Omistat toisen ihanan tallin, Roneten <3 olet toooosi hyvä piirtämään hevosten kuvii <3
Jokeri - Jokke : ) Sul hyvä piirrustutyyli <3 oot tosi kiva ja hyvä hoitamaan hermoheikkoa Flooraa <3
Karoliina - Kirjoitat tosi mukavia tarinoita ja olet muutenkin tosi mukava. <3
Kat - Osaat kirjottaa hyvin kivoja ja huumorintajuisia tarinoita <3 oot mukava ja tosi kiwa <3
Liina K - Piirrät ihanasti ja Myntistä saat aivan ihania kuvia piirrettyä. Tästä neidistä saat tehtyä vaikka jos mitä <3
Lynn - Kirjoitat kivoja tarinoita ja piirrätkin kivasti. Oot kiva! <3
Nana - Osa Seppeleen perhettä <3 kuten moni muukin. Kiva kirjoittamaan <3 Hyvä kaveri Seppelees ja meses <3
Sanni - Hyvät tarinat ja siistit paint-piirrokset <3 olet miulle alkanu olla jo tärkee <3
Shinqua - ööh...mälsä tyyppi tää on xD
Veronica - oot tärkee <3 Seppelees ja meseki x D . Piirrät tosi kivasti <3
Wire -
Yuff - Ihana piirtäjä ja mahtava persoona <3 Ellady -
Keikki -
Loviisa -
Shina - ystäväni <3 hyvä kirjoittaja ja piirtelemään hevosten kuvii <3 muutenkin todella mukava.
Ei jaksanut vielä kaikkia <3
|
|
|
Post by Reega on Apr 1, 2009 23:18:30 GMT 2
Anne Anne on kyllä aika best tallinpitäjä, hyvin on jaksanut meitä pieniä sittisontiaisia näinkin pitkään. Tajunnan räjäyttäviä piirroksia. Haluan isona anneksi ;_;
Josefiina Pirteäinen pompulainen! Raikas persoona, joka kirjoittaa… sanotaanko että liian pitkiä tarinoita. Tahtoo mielikuvituksesi! Ihanan kärsivällinen, aktiivinen tallin omistaja.
Brenna Brenna on hyvin muksivan oloinen, asiallinen ihminen joka aktiivisesti puuhailee poniensa kanssa. Olisi mukava tutustua enemmänkin.
Carkki Jos Carkki olisi karkki, hän luultavasti olisi keltaisen värinen nallekarkki. Yli aktiivinen, ihkuraksu Letukan omistaja ja Palmikon hoitaja. Pakko vielä sanoa että yli aktiivinen, jos kummankin hepan hoidot lasketaan yhteen niin ylletään melkein Wearin tasolle!
Chao Yksi asiallisimmista henkilöistä täällä Seppeleessä. Tais olla ensimmäinen hoitajakin, että kauan täällä pyörinyt. Toivottavasti ei lopeta, kun aika harvakseen täällä käy. Riina on suloinen <3
Pipsa Kirjoittaa hauskoja ja pitkiä tarinoita. Myös ahkera ja aktiivinen hoitaja, joka on jo pitkään majaillut täällä Seppeleessä.
Ros Ros on myös asiallinen ja mukava henkilö, omistaa ihanan pallero Blondin. Kirjoittelee mukavia, suhteellisen pitkiä ja mukaansatempaavia vaikkakin aika tyypillisiä hoitotarinoita.
Sastu Yksi tärkeimmistä henkilöistä minulle täältä Seppeleestä. Tultiin tutuiksi silloin kuin hoiteli Rensua. Mukavia tarinoita kirjoittelee, varsinkin sujuva vuoropuhelu tekee niistä unohtumattomia. Piirtelee myös nätisti. Rempseä ja iloinen henkilö.
Wear Ah, mikä himohoitaja <3 Ollut myös kauan täällä, ansainnut täysin taikaponin. Lehmät lentää ennen kuin minä kirjoitan kolmesataa hoitomerkintää yhdellekään hevoselle…
Alina Vaikuttaa mukavalta ja asialliselta, joskin minulle aika mitään sanomaton tyyppi. Kirjoittaa ihan mukavasti ja piirrokset mukavan yksinkertaisia.
Dreamer Pitkäaikainen hoitoja myös. Kirjoittaa sopivan mittaisia tarinoita, kerronta on sujuvaa ja kuvailevaa. Erottuva piirustustyyli (<- kehu).
Eija Jaa, että kuka? Sori oon tosi pahoillani, mutta en ole nähnyt yhtään henkilön kirjoittamaa viestiä :/
Elkku En oikein Elkkuakaan pahemmin tunne, näistä uusista hoitajista kun on niin hankala pitää kirjaa. Ainoa mitä nyt voin sanoa, on että vihaan yhdyssanavirheitä yli kaiken.
Fiia Fiian jotenkin muistan hyvästä mielikuvituksesta, ja etenkin mieleen tulee hiirakko XD Ehkä koska Fiian oma sekä hoitoponi ovat hiirakoita…
Fiona Fiona on muistaakseni siitä nuorimmasta päästä? Aika mitäänsanomaton myös, sori.
Henni Henni muistan jotenkin hänen erottuvasta piirustustyylistä. Aika uusi hoitaja, joten ei siis paljoa tunne :/
Hina Samaa ikäluokkaa Fionan kanssa, muistanko oikein? Ihan pirteältä ja avuliaalta vaikuttaa, vaikken juurikaan tunne.
Ilu Äh, taas näitä uudehkoja hoitajia! (sori, muistan teidät jotka olette tulleet puolenvuoden sisällä hieman huonosti). Olit muistaakseni jonkun sisko?
Jenna Muksiva ihmmeinen, joka kirjoittaa ihanasti. Ja piirrokset ovat namsk! Voivoi, muistan ne siun ikuiset kysymykset ja nimimerkin vaihdokset :’D Nykyään olet kuitenkin ihana ja asiallinen henkilö, johon voisi haluta tutustua vieläkin enemmän. Jokeri Teitä ’uusia’ on ihan liikaa! Sekoitan teidät jatkuvasti. Mitä nyt osaan sanoa niin söpöjä ponejahan sinä piirtelet.
Karoliina Jälleen tämmöinen himohoitaja, tässähän tulee ihan kateelliseksi! Pitkään hoitanut myös, mutta en häneen niin hirveästi ole tutustunut että osaisin jotain muutakin tässä nyt jauhaa.
Kat Katista tulee mieleen se biisi ’Hemaisevan seksikäs pörröpää’. Joo, tota… Mutta hauskoja tarinoitahan sinä rustaat, täytyy aina käydä ne lukemassa. Kuvat ovat myös kauniita, hevosen ja ihmisen anatomiat ovat hyvin hallussa. Sinuun tahtoisin tutustua ehkä joskus paremminkin.
Liina K Iiik, ihania piirroksia! Jotenkin niin kivasti osaat käytellä värejä ja tyyli on nätti ja erottuva. Myös tarinat ovat nannaa luettavaa. Vaikuttaa myös asialliselta henkilöltä, joka hoitaa hyvin hommansa.
Lynn Ah ne tarinat, ne tarinat… Sujuvaa ja nopeatempoista tekstiä jota yleensä paljon tai sopivasti. Rrrrrakastan piirroksia! Hevoset näyttävät niin symppiksiltä pyöriltä palleroilta niissä ja värit ja tunnelma jaja… Kylä, kylä on hyvä tyypi.
Nana Nana on selvästi ponityttö. Omistaa monen monta pientä poninpalluraa, oman ponitallinkin. Nanasta tulee yksinkertaisesti vain mieleen poni. Tarinat ovat ihan mukavaa luettavaa.
Sanni Ihanat paint-piirrokset, erottuva tyyli ja pikkutarkkaa piperrystä. Mulla ainakin menis hermo noitten pikselikuvien kanssa XD
Shinqua Valitettavasti en osaa kinkustakaan juuri mitään sanoa, minusta ihan iloiselta ja reippaalta vaikuttaa.
Veronica Taas lyö tyhjää. En osaa sanoa edes ketä hoitaa ._. Antakaa anteeksi, mutta en vain tunne teitä!
Wire Pitkään hoitanut Eppua, vaikkei kovinkaan montaa kertaa. Sarjakuvanainen piirustustyyli, hevosen ja ihmisen anatomiat hyvin hanskassa.
Yuff Hauska Blondimamman hoitaja, joka piirtelee ja kirjoittelee ihanasti. Osaa hyvin yhdistää käsin ja tietokoneella piirtelyn, kuvissa on aina ihana tunnelma ja hevoset söpöjä. Sori nyt vaan, mut piirrät liian hyvin ihmisiä.
Ellady Sori mutten tunne häntäkään.
Keikki Täydellinen black out.
Loviisa Söpö pikkutallilainen, joita Seppeleeseen kaivattaisi enemmän. Hyvin hoiti Pikkua, ja nyt Pampulaa.
Shina Ei sano mitään ._. Tiedän vaan että hoitaa kinkun kanssa Humua.
|
|
|
Post by Miina on Apr 2, 2009 7:18:51 GMT 2
Reega// Eija on Luyn toinen hoitsija.. =)
Anne - Oot NIIN hyvä piirtäjä! Kuvat ovat niin.. persoonallisia ja kauniita ja kaikkee! =D Harmi kun lopetit Seppeleen omistajana, mutta oli järkevä veto antaa se niin järkevälle tyypille kun Jossu! =) Tekstitkin ovat ihanaa lukaista <3 Olet tiukka ja määrätietoinen <3 Josefiina - Mahtavalta tallinpitäjältä tunnut! Piirrät ihania, hauskoja ponskuja ja stoorit ovat ihania, koska rakastan pitkiä stooreja <3 Hilla on ihana ja varmaan muistat kun sitä hoitsukseni kärkyin, en silloin tiennyt Virtuaalimaailmasta paljon mitään.. ;> Brenna - Manksun hauska omistaja, siun kanssa on tullut juteltua enemmän kun muiden kanssa.. =B Ja väität, ettet osaa piirtää?! Siun piirroksissa on aina tekemistä, vauhtia ja KAIKKEA! Omaperäinen tyttö! Vauhtia sussa riittää, meseseuraa ja et vastaa kännyys! >8DDD Carkki - Palmimamman hoitsija ja Leevin omistaja! Ihania ja hauskoja tarinoita tulee ja siun kuvissa on ihanat värimaailmat! Palmilla ei voisi olla parempaa hoitsaajaa, kun sie! Kiiraakin nyt hoitelet.. Ois hauska saada taas sun mese ja tutustua paremmin, voivoi kun näistä mun kommista tulee näi LYHYITÄ! Chao - En nyt kauheesti ole tutustunut, mutta sen mitä olen lukenut, niin kirjoittelee ihania ja pitkiä stooreja<3 Siun viestit on aina kiva lukaista läpi, uudelleen ja uudelleen ja tunnut hauskalta tyypiltä.. ;> Joillakin hevosillani on sun hienoja piirrustuksias! Piirrät ihania puuväritöitä ja kuolaan niiden perään.. Cäpä - Ihanat kuvaaat<3333 Hoitelet hyvin Pikkupaukkua ja olet hyvää meseseuraa.. Ja pian olet 14 w!!!! Onneaaaaahh! Pipsa - Ihanat stoorit ja söpöt ponskut<333 Ponityttö.. =D Omistat Nanan kanssa ihanan tallin <3 Juuhh, olet kivvaa meseseuraa ja hauska tyyppi! Pt Flien on niiiin hieno! Tuttu näky Sekoiluissa ja höpinöissä mihin kirjoitat aina piiitkiä ja piristäviä viestejä<333 Ros - Asiallinen tyyppi, miun varsulien isä on siun Ponu, Rontin (entinen) omistaja..<33 Kiitos, kun annoit miulle mahdollisuuden Rontin ja Kaikan kanssa! Vaikka näyttönikään ei silloin ollut kummoinen.. Kiva tyyppi! Kirjoitat ihanasti ja muutenkin olet hauska.. Nyt et ole näkyillyt muttaahh.. Sastu - Ruusukkeen ylläpitäjä<33 Ihania kuvia, tarinoita ja sarjiksia<333 Anttua olet hoitanut kauan ja hyvin ja Rensuakin hallitset loistavasti.. ; ) Piirrät ihania hevosia ja kuolaan varsinkin konepiirroksiesi perään, voisit ehkä tehdä mulle tilauksen tai pari? <3 xDD Wear - Onnea vielä kun pääsit Taigsukan omistajaksi! Hyvin hoidat! En ole kyllä nähnyt siun piirrustuksia, mutta stoorit ovat omaa luokkaansa! Nyt nähtävästi etsit ponillesi hoitajaa.. Suuren suosion varmasti saakin.. : DDD Omistat niiiin ihanan ponin! <3 Alina - Hmm.., no ainakin piirrät hyvin! Siulla on omalaatuinen piirrustustyyli.. Hoidat kivasti Fiian kanssa Pelluraista ja pikkusiskoni haluaisi aloittaa hoitamaan teidän kanssa.. =) Sultakin haluaisin tilata, laitan jossain vaiheessa yksäriä tulemaan jos on kuville tarvetta.. : ) Dreamer - Piirrät hauskasti! Tarinat ovat tosi kivaa luettavaa! Hevoset ovat omaperäisiä ja hauskasti toteutettuja.. =) Siun stoorejakin on hauska lukaista läpi.. Hoidat Bladea ahkerasti ja olet tammaa hoitsinut kauan (huijui)... Kirjottelet myös usein sekoiluihin, yökukkuja.. : DDDD Eija - No, en kauhiasti ole tutustunut, mutta vaikuttaa tunnolliselta ja ahkeralta hoitsijalta. =) Hoidat myös Ruusukkeessa ja olet aikas uusi? Muttamutta ensinäkemältä vaikutat fiksulta ja asialliselta.. : ) Elkku - BEST FRIEND! Piirrät ihania, tarkkoja, yksityiskohtaisija kuvia ja stooritkin ovat NIIN!.. Kumpa saisitte Ilun kanssa pupsit! Siun kuvissa on myös ihanat värimaailmat! Onnea kaneista! Kumpa saatte ne pian! Siun kuvat on ihania ja hoidat Eppua hyvin, Elkkuuuu (sydän) Eppuuuu! Fiia - Siulla, niinkuin Alinallakin on omanlainen piirrustustyyli ja piirrät hauskoja kuvia! Hoidat hyvin Pellaa ja olet aktiivinen kävijä myös muilla talleilla.. ;> Ihanat tarinat.. *kuolaa* Fiona - Hoitsua olet monta kertaa vaihtanut, sisukas tyttö, ja kiva tyyppi! Omistat hienon tallin, ja olet saanut sinne paljon käviöitä! Hoidat pikkua ihanin tarinoin ja kuvin! Sun paintkuvia jää katselemaan pitkäksi aikaa, harmi kun et käy niin usein.. =( Henni - Ihanat mangatyyppiset kuvat.., <3333 Tarinoissa on tekemisen iloa ja olet muutenkin kiva ja ystävällinen, tilasinkin siulta pari kuvaa.. =B Monta kertaa olet vähässä ajassa päässyt kohiksiin! Värität ihanasti kuvat<3 Hina - Tiian entinen hoitaja, toivottavasti löydät etsimäsi hevosen.. =) Hienon Killinkin omistat, toivottavasti teillä menee hyvin, nyt olet kai tauolla?? Hienon hoitajan löysit Killipojulle, olisikin kiva tutustua enemmän.. =) Ilu - BEST FRIEND! Ihana piirtäjä!!! Kivat tarinat, kuvissa tapahtuu paljon ja olet tosi hauska! Sarjiksetkin on niin..! Hoidat aktiivisesti jajaja.. Hyvä kun saatte pupsit! <3 Olet myös ihana ystävä niinkuin Elkkukin<333 Jenna - Piirrät ihanasti ja omistat ihanan tallin<33 Harmi että päätit lopettaa Roneten.. Mutta onneksi uusi talli tulee Hyökkään sinne! >D Hyvää meseseuraa olet kun olet ilun kanssa mesessä ja oon nähny sun pärstäs.. : DDDDD Jokeri - Ei osaa varmasti osaa yhtään huolehtia koirasta, ääliö yms.. Huono piirtäjä, ei osaa kirjoittaa.. Karoliina - Uihh..! Margariinin toinen hoitsija! =D Ihanat tarinat! =) Siun kuvissa on aina niin paljon tapahtumaa, eikä ne oo vain pääkuvia..! =) Aksuakin olet hoitanut KAUAN! Toit hevosesi Ilun mun ja Elkun tallille<3 Kat - Seppeleen vakio/hyvä piirtäjä! Tarinatkin on aivan pakko aina lukea kun on niin ihania, hauskoja ja niin Erinlaisia! Tunnut hyvältä tyypiltä ja hoidat hyvin Seruliinia! Olet kanssa usein päässyt kohiksiin eikä se ole Ihme.. Liina K - Piirrät IHANASTI! <3 Eipä ihme, että Jossu on kuviasi siirtänyt Myntin sivuille kun ne on niin slurps! <3 Siun stoorit on aivan pakko lukea ja kuvat kattoa.. =) Lynn - Siekin olet Seppeleen piirtäjien, nohh, miten sen nyt sanoisi.. Aatelistoa! Piirrät hiirellä tavattoman hyvin samoin käsin! Hoidat hyvin Senttiä. Tarinoitakin tykkään lukea.. =) Onko sulla meseä? Olisi kiva saada.. =) Nana - Sultakin tulee ihania paintkuvia ja hoidat hyvin Siiriä.. Omistat Pisulin kanssa mahtavan tallin! Sun tarinoissa tapahtuu.. : DDDD Harmi kun en keksi enempää, mutta nopeasti vauhdikas tyttö.. =) Jokke haluaa sun mesen! Sanni - Uijjui, Joke Jokke kuolaa Sannin paintkuvia oijoi ne on niin kuolattavan ihania! <3 (sekoan) Tarinatkin luet, hoidat ahkerasti Akkelia ja hyvää meseseuraa<33333333 Shinqua - Piirrät kahehdittavan hyvin! Omistat ihanan hevosen (ainakin kuvien perusteella) ja hoitelet hyvin Humumammaa.. Onnea Taigsukan hoitajanpääsemiseksi<3 =DDDD Veronica - Vertti-varttiiiiiii<3 I love your pictures<33 Tilauksia sulta pyytelen ja kuolaan kuviasi piirrät niin käsittämättömän hyvin, onneksi sait piirtopöydän.. : DDDD Wire - Kirjoitat hyvin, mutta en ole nähnyt piirrustuksiasi.. =( Kirjoitat kumminkin älyhyvin ja pitkiä asiallisia tarinoita<3 En ole suhunkaan kauheesti tutustunut vaikka oletkin täällä kauan pyörinyt ja kauan hoitanut Epiä.. : DDD Yuff - Juhvii, Ilun ja sun mesekeskustelujen perusteella olet hyvää meseseuraa tahtoo sinun mesen! Piirrät käsittämättömästi ja olenkin sulta tilannut, nyt olet kai lomalla?? Keikki - Hoidat hyvin Blondia, asutkin täällä lähellä, olisi kiva jos voitaisi joskus tavata.. : ) Vaikka tallilla jos Ilun ja elkun mukana roikun.. : DDDDD Loviisa - Piirrät upeasti ikääsi verrattuna! Apuhoidat hyvin Pampua ja ennen hoidit ikiihanaa Pippupakkua<33 Onnea apuhoitajan paikasta<3
Jokke kuittaahh.. =DD
|
|
|
Post by Ros on Apr 3, 2009 18:47:04 GMT 2
Anne - Pyöritti upeasti Seppelettä niin kauan kuin jaksoi. Omistaa komeen ja rakkaan orimussukka Topsun. Kadehdittavan hyvä piirtäjä! Ihmisenä tosi ihana ja asiallinen tapaus.
Josefiina - No en nyt tiiä mitä tästä tyypistä sanoisin... No ei : D Jää on sulanut ja oon huomannu että oot mukava ja asiallinen tallinpitäjä, johon pitää koittaa tutustua paremmin, kun en oikeastaan susta oo koskaan tienny kun nimen.. : )
Brenna - Mukavan ja asiallisen oloinen tyyppi. En ole paljoa ehtinyt tutustua. Hoitaa Mankia ahkerasti ja omaa kivan piirustustyylin.
Carkki - Seppeleen vanhoja kävijöitä. Mahtava persoona johon oon kaiketi alkujaan ekana kunnolla tutustun. Leevi on upea ori, joka aikanaan asusti Blondin vieruskaverina,(ennenkuin mamma joutui muuttamaan) ja ehkä siksi tämä kaksikko vilahti tämän tästä hoitotarinoissani. <3 Chao - Ihania vanhoja Seppeleläisiä. On kuitenkin aina jäänyt mulle vähän etäiseksi henkilöksi. Omisti aikanaan ihanat Sipen ja Amin.
Pipsa - Majaillut Seppeleessä jo hyvän aikaa. Kirjoittaa hauskoja tarinoita. Pipsasta tulee jotenkin aina mieleen ponit : D
Ros - Joku kääkkä joka on jo liian vanha tänne -.-
Sastu - Ihana ihminen. Luotettava ja hauska persoona joka omistaa nykyään Ruusukkeen sekä myös oman kasvattini Rontin. Persoonallinen piirustustyyli : )
Wear - Vanhoja kävijöitä tämäkin tapaus. Kadehdittavan ahkera tapaus joka on kyllä Taigansa ansainnut viimeistä perskarvaa myöten!
Alina - Kivoja tarinoita ja kiva piirustustyyli. Vaikuttaa oikein mukavalta ja ahkeralta persoonalta : )
Dreamer - No Driimi on Driimi : ) Kuuluu tähän Seppeleen "vakiokalustoon". Hoitaa Bladea upeasti.. Tai oikeastaa on hoitanu tammaa hienosti ihan siitä asti kun oon tänne eksyny aikanaan. Ihania piiroksia!
Eija - Ilmeisesti melko uusi tyyppi koska ensimmäinen reaktio nimestä oli että lyö vähän tyhjää.. Pienellä lunttauksella voi todetä että ihan asiallisen oloinen tyyppi. Hoitaa kivasti ja monipuolisesti Luyta.
Elkku - Piirtää hienosti. En oo oikeen pysyny aina kärryillä näistä Seppeleen uusist tyypeistä mutta koitan parhaani mukaan tutustua teihinkin : )
Fiia Fiona Henni Hina Ilu Jenna Jokeri Karoliina Kat Liina K Lynn Nana Sanni Shinqua Veronica Wire Yuff Ellady Keikki Loviisa Shina
Jatkuuuu...
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Apr 11, 2009 18:13:08 GMT 2
Anne - Harmi, kun lopetit Seppeleen ylläpidon! Olit hyvä ja huolellinen admin. Ja kuvasi, varmaan tiedätkin jo, mitä aion niistä sanoa: Mah-ta-vaa jälkeä! Josefiina - Seppeleen uusi admin. Mielestäni olet osannut hoitaa hommat hyvin, ja uskon, että moni muukin on samaa mieltä. Brenna - Brennaa! =D Kivaa meseseuraa! Hoidat Manksua hyvin, ja ra-kas-tan kuviasi! <33 Carkki - Carkkiin en ole kerinnyt tutustua, kivalta ja ystävälliseltä tyypiltä vaikutat. Hoidat Palmia ja Leeviä hienosti ja ahkerasti. Chao - En tunne koko tyyppiä, joten en voi sanoa mitään. Pipsa - Ahkera hoitaja, joka kuuluu suosikkikirjoittajiini Seppeleessä. Ros - En ole kerennyt tutustua, mutta vaikuttaa rauhalliselta ja järkevältä henkilöltä. Sastu - Toimelias tyyppi, johon en tosin ole vielä ihan kerennyt tutustua.. Wear - Erittäin ahkera ja hyvä hoitaja, tai no nykyään omistaja! Ansaitsit paikkasi Taigsun omistajana! Alina - Vaikuttaa hieman ujolta, mutta ystävälliseltä tyypiltä. En oikein tunne häntä, mutta olisi kiva tutustua paremmin. Dreamer - Bladen hoitaja. Mielestäni piirtää kivasti! Eija - Eija on mukava ja sosiaalinen tyyppi, joka hoitelee Luyta. ^^ Olisi kiva tutustua paremmin! Elkku - Pirteä ja reipas tyttö, joka hoitelee Eppua. ^^ En taaskaan tunne kovin hyvin. Fiia - Taaskaan, en tunne henkilöä. :// Fiona - En valitettavasti tunne Fionaakaan.. Herranpieksut, kun kaikki on täällä niin vieraita! Henni - Hina - Vääh, tiedän hänestä vain sen, että omistaa Killin Artsilla.. :/// Ilu - Tiian mukava ja hauska hoitaja, kiva persoona. ^^ Jenna - Vaikuttaa kivalta tyypiltä, hoitelee Luy-jättiä ja Jampsukkelia. Jokeri - Ihanan koiran omistava henkilö! Muutenkin hauska luonteeltaan. Karoliina - Hieman hiljainen, mutta mukava ihminen. ^^ Kat - En oikein tunne, mutta piirtää tosi hyvin ja kirjoittaa superhienoja tarinoita! Liina K - Kivaa meseseuraa! Piirtää upeita kuvia ja kirjoittaa hauskoja tarinoita. Lynn - Hyvä piirtäjä, ja muutenkin aktiivinen ja kiva persoona. Nana - Hieman tuntemattomaksi jäänyt, mutta kiva tyyppi. Tosin joskus nipottaa aika pienistä asioista, mutta olen kyllä itsekin aika samanlainen.. ^^' Sanni - En valitettavasti tunne häntäkään, joten en osaa sanoa mitään.. Shinqua - Mukava ja aktiivinen tyyppi, hienoja tarinoita tekee. Veronica - Verttiii (: IRL-kaveri, tosi ihana tyyppi <3 Piirtää ja kirjoittaa hauskasti. Wire - Äh! En tunne häntäkään. ://// Yuff - Hieman hiljainen, mutta ystävällinen tyyppi. Omistaa hienon virtuaalitallin! Ellady - Ella on aktiivinen ja kiva, tosin Pikun hoitajille voisi jättää hieman tilaa herran hoitovihossa..? Keikki - Uusi tyyppi, en häntä tunne laisinkaan. Loviisa - Josefiinan pikkusisko, ja ikäisekseen tosi hyvä kirjoittaja ja asiallinen. Shina - En tunne häntäkään valitettavasti.. Sini - Tiian uusi hoitaja, ihan mukava tyyppi. En oikein tunne..
|
|
|
Post by Ellady on Apr 13, 2009 19:07:41 GMT 2
Henni// Juu mutta Fiona vissiin taukoilee nytten?
|
|
|
Post by Dreamer on Apr 13, 2009 21:16:55 GMT 2
Anne Hmm, mitäpä Annesta vois sanoa mitä ei olis jo sanottu mahtavia piiroksia ja sarjiksia, jaksoi pitää seppelettä kunniallisesti pystyssä näinkin pitkään ja pitää vieläkin 20 %:n turvin. Josefiina Jossusta tulee aina mieleen mahtavat tarina ja Hilla, sekä aina jotenkin pirteä ja iloinen vaaleaverikkö. Ehdottomasti hyvä valinta jatkamaan tätä Seppeleen porukan paimennusta. Brenna Hoitaa Mankia mallikkaasti, mukavan oloinen tyyppi Carkki Herranjumala sitä ahkeruuden määrää, ei voi muuta sanoa kun katselee noita Leevin ja Palmikon hoitokirjoja. Mahtavia tarinoita ja todella hauska persoona muutenkin. Chao Mukava ja asiallinen persoona, vaikka nyt taitaa olla hieman tauolla (?), tulee aina mieleen Sipe ku Chaoa miettii ja Riina tottakai. Pipsa Hauskoja tarinoita ja hyvin saanut viriteltyä vipinääkin itselleen ;D, asiallisen ja mukavan tuntuinen tyttö, laitan aina juomaan jotakin tarinoissani sen avan takia. Ros Räväkkä taitaa olla ensimmäinen sana joka Rosista tulee mieleen, ties mistä johtuu. Hauskoja tarinoita, aina pakko lukea ja piirtääkin hyvin. Sastu Tässä taas tälläinen ahkera hoitaja, jaksaa tunnollisesti hoitaa sekä Anttua että Rensua, Sastustakin mielikuvissa aika räväkkä kuva x) Wear Ei voi kun kadehtia, hoitotarinat mahtavia ja on kyllä ansainnut Taigan itselleen, niin tunnollisesti on jaksanut sitäkin ponin palleroa hoitaa. Esiintyi useaankin otteeseen minun tarinoissani ku vielä Pikkua hoitelin, oli niin mukava persoona että oli melkeenpä pakko. Alina Kirjoittaa mukavasti, muuten jäänyt ehkä hieman vieraammaksi. Dreamer xD Vieläkin olen yökukkuja, nettiaikoja vain hieman hmm.. rajoitettu, mutta piirrokset syntyvät öisin. Melkeimpä patologinen myöhästyjä. Eija öö.. Eijasta on jonkinmoinen häilyvä kuva, Luyta hoitaa muistaakseni, hieman uudempi täällä, mutta mukavan tuntuinen. Elkku Elkusta tulee mieleen Eppu tarinat on mukavia ja vaikuttaa muutenkin hauskalta tuttavuudelta. Fiia Muistan kurssin jota Fiia piti, kirjottaa sujuvaa tekstiä ja juonetkin ovat hyviä. Hienoja piirrustuksia saa aikaan, Pella-ponin ahkera hoitaja. Fiona Fiona taisi hoitaa Ristoa jossain vaiheessa ja nyt sitten hoitaa Pikkua, hyvän kaitsijan kimo poni-herra onkin saanut. Muuten hieman vieraampi tapaus. Henni Jos oikeen muistia pinnistelen niin taitaa olla Cassun hoitaja, muuten aika vieraaksi jäänyt tapaus. Hina Mukavalta vaikuttava tapaus, tämäkin hieman vieraampi. Ilu Ilusta tulee mieleen energinen tyyppi, paljon viestejä ainakin kirjoittelee ja ihan asiallista tekstiä, sopii hyvin hoitamaan Tiiuskaa. Jenna Ihanat kuvat ja tarinatki hauskaa luettavaa, Jamboa hoitelee mallikkaasti Jokeri Jos nyt en aivan väärin muista niin Flooran hoitajana häärii, aktiivinen ainakin on, viestejä on siellä sun täällä. Ja punapää jää aina mieleen Karoliina Hyviä tarinoita, varsinkin Marin aikana luin aina ku vain kirjotit, sopii hyvin Aksulle ja Flooralle, tulee lueskeltua aina ku vain huomaan että on jotaki kirjoteltu. Kat Katin tapauksessa yhdyn kyllä Reegaan :'D tulee tosiaan mieleen melodia ja sanat "Hemaisevan seksikäs pörröpää", todella hauskoja tarinoita ja hienoja kuvia. Ehdottomasti sopii Seran kanssa yskiin (kuten myös Tapin), olisi ihan mukava tuttavuus kun on jäänyt hieman vieraammaksi.. Liina K Ne piirrokset, aina tulee katottua Myntin päiväkirjaa ku sinne uus viesti on ilmestynyt, tarinat on myös hauskaa luettavaa. Tulee aina pieni alennustila niistä hoitomerkinnöistä :'D Lynn Sentille mitä parhain valtiatar, tarinat on aina pakko lukea ja ei voi kun ihastella niitä piirroksia. Todella mukavan tuntuinen tyyppi kaiken kaikkiaan. Nana "Poni" aivan ensimmäinen sana joka tulee mieleen, ahkera hoitaja ja tarinat on rattoisaa luettavaa Sanni Heti tulee mieleen ne piirrokset, itellä ei riittäis hermo moisien piirtelyyn ahkerasti hoitaa Aksua ja tekstiki on sujuvaa Shinqua Kinkku on jäänyt vieraammaksi (kuten moni muukin -.-' olenpas minä sosiaalinen), tarinat on hyviä ja mukavaa luettavaa. Muutenkin mukavalta vaikuttava immeinen. Veronica Lyö hieman tyhjää, muistan muutamia hyviä tekstejä ja ihan mukava kuvakin muodostuu mieleen. Hieman uudempaa kalustoa Wire Hoitanut Eppua pitkään, nyt hieman tainneet käynnit hieman harventua..? Yllätys yllätys, aika vieras tapaus tämäkin, mutta hoitotarinoita on hauska lukea, kirjoittaa sujuvasti ja mukavasti. Yuff Taas ne piirrokset, hoitaa Blondi-mammaa tunnollisesti ja usein. Värit ovat ensimmäisenä mielessä kun ajattelen Yuffia, kypsän, energisen ja hauskan tuntoinen neitokainen, johon en ole lähemmin tutustunu.. Ellady Aksua hoitaa ahkerasti, hoitopäivis melkeen täynnä niitä tarinoita Keikki Liian uusi, ei minkäänmoista muistikuvaa. Jonkun ponin apuhoitajaksi taisi päästä? Loviisa Jossun hauska pikkusisko , kirjoittaa ikäisekseen hyvin ja sujuvasti, välillä melkeen epäilyttää onko kyseessä nyt niin nuori oikeasti. Ahkera apuhoitaja tässäkin kyseessä. Shina Ainoa muistikuva on vaan se että taitaa Humua hoidella, viesteistä ainaki vois päätellä mukavaksi tapaukseksi Sini Tässäkin liian uusi ihminen, ei pysy enää hoitajien perässä, lisäilen tähän sitten kun paremman kuvan saan
|
|