|
Post by Cella on Jan 6, 2016 15:53:58 GMT 2
Are you ready to meet the most awesome people in the world? Vuosi vaihtui, niin on aika hyvällä omallatunnolla alkaa suunnitella tämän vuoden SEPPELEMIITTIÄ. Viime kesänä järjestettiin ensimmäinen Tampereen seutuvilla pienellä, kodikkaalla leirintäalueella, ja taidan puhua kaikkien puolesta kun sanon, että oli aivan ihana kokoontuminen, jonka ainoa ongelma oli, että aika loppui kesken. Ideoita on tässä heitelty, on muun muassa ehdotettu että miittejä pidettäisiin tänä vuonna kaksi, nyt piakkoin, ja toinen kesällä. Myös paikka lähtee etsintään – viimevuotinen paikka oli kiva, muttei sovi luultavasti yhtään isommalle porukalle kuin meitä viime vuonna oli (ja tänä vuonnahan tulee tuplasti enemmän?!) Ehdotuksena on Tampereen/Jyväskylän alue, tai vastaavasti pääkaupunkiseutu, puhtaasti siitä syystä, että näihin on joka puolelta mahdolllista päästä julkisilla. Kaikkialta joudutaan luultavasti matkustamaan jonkin verran, joten nyt vaan etsiskelemään ja ehdottelemaan, jos on kiikarissa joitain kivoja, isoja mökkejä. Ajankohdan (kevät, kesä, talvi, syksy – pidetäänkö kaksi vai yksi miitti?) ja paikan lisäksi olisi kiva kuulla mielipiteitä reissun kestosta. Tämä helpottaa myös aikataulujen sumplimista esim. töiden kannalta. Mun ehdotukseni on pitää kahden yön yli kestävä miitti, sillä vajaa yksi vuorokausi on yllättävän lyhyt aika kun on mukavaa. Mitä mieltä kööri on, onko yksi yö maksimi? Vai viihtyykö miitissä pidempään, jos mökkivuokra onnistuu pariksi-kolmeksi yöksi? Ihan vapaata keskustelua, ehdotuksia ja alustavia kiinnostuksenilmaisuja tähän! Päivämäärää, tai edes kuukautta ei olla lyöty lukkoon, mutta olisi hyvä selvittää se mahdollisimman aikaisin, joten SEURAA TÄTÄ TOPICIA jos olet innokas lähtijä! Wuhuuu! Mua innostuttaa jo valmiiksi
|
|
|
Post by Rosa on Jan 6, 2016 15:56:40 GMT 2
Olen edelleen sitä mieltä että kaksi miittiä. Ja mieluusti pääkaupunkiseudulla nyt ihan vain siksi ettei tästä kuuden lapsen pesueesta erota kauhean pitkälle :'D
|
|
|
Post by Salma on Jan 6, 2016 15:59:51 GMT 2
Kaksi miittiä vähintään siis!!
Mulla on tällä hetkellä täysin avoin aikataulu! Olisko ekan tarkoitus olla siis jo ennen kesää vai tyyliin kesäkuussa?
|
|
|
Post by Cella on Jan 6, 2016 16:06:26 GMT 2
Luulisin että eka sijottuisi sitten tähän keväälle? Vai mitä porukka sanoo? Esim ensimmäinen maalis-huhtikuussa (pääsiäisloma?? miten ois?) ja toinen loppukesästä, esim. heinäkuusta.
|
|
|
Post by Rosa on Jan 6, 2016 16:08:19 GMT 2
Kuulostaa hyvälle ja oikealle minun korvaani! (;
|
|
|
Post by Salma on Jan 6, 2016 16:13:18 GMT 2
Joo kuulostaa sopivalta! Maaliskuu vois olla mulle täydellinen, mutta oon kyllä hyvin avoin kaikille ajoille!
|
|
|
Post by Anni on Jan 6, 2016 16:18:14 GMT 2
Mä en kyllä kirjoitusrumban takia voi ajatellakaan pääsiäistä, heti huhtikuun alusta vapautuisin lukiosta! Mut kesältä kannatan loppukesää 8)
|
|
Mikaela
Uusi ja innokas
oh but darling... we're all insane
Oma heppa: Lusmu
Koulutaso: VaB
Estetaso: maahan kaivetut ja mieluusti syvälle
|
Post by Mikaela on Jan 6, 2016 16:23:54 GMT 2
No mä en kommentoi tähän kevään miittiin mitään, kun oon muilla mailla silloin! Toinen miitti olis mulle ainakin paras heinäkuussa, koska oon nyt työssäoppimassa Skotlannissa toukokuun loppuun, jonka jälkeen selviää olenko kesäkuun koulussa. Äänestän tokalle ajankohdaksi siis heinäkuuta!
Mulle on ok olla enemmän kuin yksi vuorokausi. Eikä väliä menäänkö Tampere/Jyväskylä vai PK-seudulle, mutta jos ihmisiä tulee pohjoisemmasta (tuleeko?) niin olisko jossain Tampereen seudulla parempi?
|
|
|
Post by Salma on Jan 6, 2016 16:25:10 GMT 2
Ai niin joo kirjoitukset on tosiaan vielä maaliskuussa meneillään!
Kesältä mulle käy parhaiten elokuun alku, heinäkuun oon todennäköisesti aika kiinni!
|
|
|
Post by Anni on Jan 6, 2016 16:27:04 GMT 2
Jooo 30.3. psyka ja sit se on mun osalta ohi!
|
|
|
Post by Jusu on Jan 6, 2016 16:30:55 GMT 2
Mä pahoin epäilen olevani jumissa koko kesän sivuaineeni ja töiden kanssa, mutta järjestän teille aikaa jos suinkin pystyn. Se yksi yö oli viimeksi ihan tosi vähän, ehkä kokeillaan kahta tällä kertaa! Voihan sen sitten tehdä ns. liukuvasti, että voi olla kaksi yötä tai tulla silloin kun itselle paremmin sopii, jos kaksi on ehdottomasti liikaa. Maksut pitää tosin kyllä jotenkin järkevästi saada tasattua. Tänä vuonna mä olen enemmän innoissani kuin kauhuissani, koska viime vuosi oli niin huippuhomma. Palautan vielä mieliin fiiliksiä viime kesältä, jotta nekin, jotka ovat kahden vaiheilla siitä, kantsiiko lähteä mukaan, saadaan vakuutettua siitä että ehdottomasti kannattaa. ♥
|
|
|
Post by Cella on Jan 6, 2016 16:37:47 GMT 2
No miltä näyttää väellä huhtikuun eka tai toka viikonloppu?? Täksi ensimmäiseksi miitiksi, jos se saa kannatusta, että pidetään kaksi? Mikäs sen parempi tapa palautua kirjotuksista kun tulla hengaan meijän kaa! Ja jos ajoissa saadaan lyötyä lukkoon, niin esim me yliopistonödet osataan hoitaa kouluhommamme siten, ettei niitä tarvitse murehtia siellä. Onko siinä just joku lukion koeviikkojuttu?
|
|
|
Post by Cella on Jan 6, 2016 17:09:45 GMT 2
Ja tosiaan, kahta miittiä ei missään nimessä oo välttämättä tulossa, se kesä on kuitenkin paljon varmempi ihmisille kiireiden takia, ja muutenkin mukavampihan se on, kun voi rohkeasti olla ulkona. Tää toinen miitti oli ehdotus, joka on nyt muhimassa.
Missä tahansa asioissa (miittikyydeissä, yhteystiedoissa, koti-ikävässä, jos jonkun vanhemmat haluaa puhua aikuisen järjestäjän kanssa, paikkajutuissa, jännityksessä, tai muuten vaan haluaa pölistä mulle) voi laittaa mulle yksityisviestillä numeroa/sähköpostia tai vastaavasti pyytää mun numeroa. Mie en pure enkä edes hauku
|
|
|
Post by Inkeri on Jan 6, 2016 17:39:51 GMT 2
Huhtikuun eka vklp on mulla just ennen koeviikkoa, mut toka olis jees!
|
|
|
Post by Salma on Jan 6, 2016 17:52:47 GMT 2
Huhtikuun molemmat viikot käy mulle!
|
|