|
Post by Cella on Jan 6, 2016 18:02:49 GMT 2
Tässä muutamia mökkiehdotuksia! Lisää saa heitellä! Nämä on kaikki Jämsästä, Himokselta, eli läheltä Jyväskylää, tunnin matkan päässä Tampereelta. N. 2 ja puoli tuntia Helsingistä (eli Oden kaasujalalla noin tunti) Vaihtoehto 1 - Hinta 395 euroa viikonloppu (tällä hinnalla jos n. 10-12 henkeä lähtee, mökin hinnaksi tulee noin 30-40 euroa per nassu koko viikonlopulta. Eli vain 15 - 20 euroa per yö, se on tosi hyvä hinta) Vaihtoehto 2 - 400 euroa per viikonloppu Vaihtoehto 3 - 135 euroa per vuorokausi, eli noin 270 euroa kaksi vrk (kääk, tää on kyllä fancy :DDD) Vaihtoehto 4 - hintaa ei ollut näkyvissä, mutta viikkohinta ainakin samaa luokkaa kuin edellisissäkin! Mitäs mieltä ootte?? Lisääkin saa tottakai heitellä, ja eri kohteista, mä kattelin nyt näitä Himoksen paikkoja kun sieltä ainakin löytyi tarpeeksi isoja jos miettii että kymmenenkin ihmistä lähtee (kuten mitä luultavimmin ainakin tulee lähtemään)
|
|
|
Post by Inkeri on Jan 6, 2016 18:18:35 GMT 2
Tykkään tosta kolmosesta, eiks se olis halvinkin jos meinaa olla 2vrk vai oonko vaan tyhmä? Oisko toi ykkönen sit niinku 3vrk?
|
|
|
Post by Emmy on Jan 6, 2016 18:18:54 GMT 2
Koko talvi ja kevät aika vapaata (daa koulusta voi olla pois), mutta toukokuun puolivälistä on 10vk harkka jolloin varmaan aika sidottu, eli loppukesästä kävis mulle.
|
|
|
Post by Cella on Jan 6, 2016 18:50:39 GMT 2
Hahaa ei kyllä se munkin laskujen mukaan on halvin! MUTTA tuolla on pienellä präntillä sivun alalaidassa ilmotus, että sesongista riippuen vuorokausihinta voi vaihdella... en usko että kuitenkaan nousee ainakaan kalliimmaksi kuin noi muut.
Kolmosmökkiä siis ehdotettu. Heinäkuulle suunnilleen kolahtava kesämiitti on niinkuin se The Päämiitti, johon olis ihan mahtavaa saada kaikki jotka vaan haluavat messiin! Huhtikuussa voitaisiin pitää ehkä lyhyempää (?) miittiä niille halukkaille, jotka ei millään malta odottaa kesään ja jotka vain kiireiltään kerkiävät, mutta tätäkään ei ole kiveen hakattu.
Puhetta on nyt siis ollut tsätissä ja viestiryhmässä kesämiitin ajankohdaksi jokin heinäkuun viikonloppu. Tällöin minimoidaan se, että työt estäisivät tulon, ja jos viikonloppu lyödään lukkoon ajoissa saa mahdolliset viikonlopputyöläiset pyydettyä sitä vapaaksi. Tietenkin on mahdollista että se ei silti sovi, mutta jos edes suurimmalle osalle! Miltäs tämä kuulostaa, onko jollain tiedossa esim lomareissuja heinäkuun alussa, joka estäisi jonkin viikonlopun?
TÄLLÄ HETKELLÄ INNOKKAITA LÄHTIJÖITÄ (ei sitova tai varma, kartoittaa kiinnostusta)
- Cella - Rosa - Lynn - Salma - Anni - Röbö - Inkku - Mikaela - Emmy - Fiia - Tuulia (?) - Clara (?) - Adalind (?)
|
|
|
Post by Tuulia on Jan 6, 2016 18:51:43 GMT 2
Huhtikuun toka viikonloppu on keskellä mun koeviikkoa =D mulle se käy mut porukoille tuskin kesästä sen verran et vain heinäkuu käy varmasti =)
ja aivan ihana toi kolmosmökki!! jos se on keskellä puskaa nii ei ainakaa tarvi hiljasuuksista huolehtia :')
|
|
|
Post by Robert on Jan 6, 2016 19:31:37 GMT 2
JOO NOHH kai mä sitten tulen........ Ajankohta on mulle whatever kunhan ei tartte kauaa olla pois!
Autolla ajelen Hämeenlinnasta, suunnitelmissa oli Lammin ja Padasjoen kautta, mutta jos Tampereen kautta koukatessa saadaan auto täyteen ja autoon vähän löpöttiä vaivanpalkaksi niin onnistuu sekin :D
|
|
|
Post by Salma on Jan 6, 2016 19:40:22 GMT 2
Mulla on todennäköisesti tiukinta töissä just heinäkuu, mutta elokuun eka viikko vois jo olla bueno! Tietty nyt kun tää tulee näin hyvissä ajoin, niin voin yrittää puhua työnantajalta pään pyörryksiin että pääsen miitteilemään
|
|
|
Post by Ilona on Jan 8, 2016 19:24:25 GMT 2
Huikauhia tuntuis hirveen jännältä tapaa tätä sakkia ja nähdä, että ootte ihan oikeita ihmisiä =D Sori näin sanottu, mutsiis mulle käy kaikki, kirjotukset keväällä eli huhtikuust eteenpäin olis fine! Toisin sanoen oon epäiröiden alustavasti mukana =)
|
|
|
Post by Clara on Jan 8, 2016 21:23:45 GMT 2
Mä olen toki innokas lähtemään mukaan, tosin voi hyvin olla etten tälläkään kertaa saa kotoota lupaa Mutta kuitenkin, aikatauluista en osaa vielä sanoa muuta kuin että olen elokuun ekan viikon rippileirillä ja seuraavana viikonloppuna mulla on konfirmaatio, joten sillon en ainakaan pääse.
|
|
|
Post by Sandra on Jan 8, 2016 22:58:33 GMT 2
Oisin kanssa innokas lähtemään ainakin jommalle kummalle, viimeks oli niin hauskaa. Mulla on ripari vaa joskus heinäkuus kai
|
|
Aurinko
Perustallilainen
Hoitoheppa: Gekko
Koulutaso: heB
Estetaso: 70 cm
|
Post by Aurinko on Jan 8, 2016 23:41:28 GMT 2
Mä en uskalla luvata mitään mun kevätkaudesta (niin mielelläni kyllä lähtisin, mutta musiikki...), mutta voisin olla kesällä sit messissä jos oon tutustunut teihin paremmin siihen mennessä :-D
|
|
|
Post by Pihla on Jan 9, 2016 12:35:29 GMT 2
Keväällä en ehdi, mutta kesälle voisi ollakin innostusta(toki tässä on liian monta muuttujaa, mutta kiinnostusta olisi kyllä!) Kesällä on toki kaikki heppaleirit ja muita aikoja, jolloin ei sovi, mutta virallisesti en ole lyönyt vielä mitään aikatauluja lukkoon!
|
|
|
Post by Emmy on May 1, 2016 13:21:30 GMT 2
Potkastaas tää käyntiin! Kaikki jotka halukkaita lähtee pistää alle sopivaa ajankohtaa ni voida selvittää millon olis paras!
Mulle paras olis 22.-26.7. Ja sitte ennen 26.7.
Edit// ja paikka tosiaan pitää kans miettiä!
|
|
Oona
Uusi ihmettelijä
c Anne
Hoitoheppa: Tollo, Bonnie
|
Post by Oona on May 1, 2016 13:44:37 GMT 2
Mä olisin innokas lähteen, jos äiti siis antaa luvan =D Mulla on heinäkuussa paljon kiireitä, joten kesäkuu kävis mulle parhaiten!
|
|
|
Post by Anni on May 1, 2016 14:31:14 GMT 2
Kesäkuussa en pääse töiden/muun vuoksi, heinäkuukin täysin auki (jos muutto sattuu samaan aikaan niin yritäpä sieltä singota..) mut ennemmin heinäkuulle mahdollista! Toivon mukaan kämpästä kuuluis toukokuun aikana niin osaisin sanoa vähän enemmän
|
|