|
Post by Clara on May 1, 2016 16:33:00 GMT 2
Mulla on tosiaan se rippileiri elokuussa, eli heinä/kesäkuu olis hyvä. Oon töissä sekä heinä että kesäkuun vikat viikot, eli ne ei mulle käy. Edelleen tosiaan oon kiinnostunut lähtee mukaan, jos kotoota luvan saan
|
|
|
Post by Tuulia on May 1, 2016 16:45:57 GMT 2
Heinäkuun pitäs käydä, kesätyöt on mulla 11-22.7 et sillon ei arkipäivinä =D Kesä- ja elokuu ei oikeen käy. Kesäkuun vika viikko ehkä, en nyt oo varma milloin oon siellä Saksassa! Enköhän tänä vuonna saa jo porukoilta luvan, toivotaan niin =)
|
|
|
Post by Inkeri on May 1, 2016 21:19:50 GMT 2
Mulla on töitä kesäkuussa toivottavasti, joten heinäkuussa käy kai mikä tahansa!
|
|
Mikaela
Uusi ja innokas
oh but darling... we're all insane
Oma heppa: Lusmu
Koulutaso: VaB
Estetaso: maahan kaivetut ja mieluusti syvälle
|
Post by Mikaela on May 1, 2016 23:07:31 GMT 2
Mulle käy parhaiten suunnilleen joku kesäkuun vika viikko tai heinäkuun eka. Suunnitelmat on menny vähän uusiksi niin oonkin vapaa koulusta kesäkuun ja heinäkuun puoliväliin ainakin!
|
|
|
Post by Robert on May 2, 2016 0:12:56 GMT 2
Mulle käy mitkä tahansa päivät missä tahansa kuussa kunhan päätetään tässä kuussa niin saan ne vapaaksi!
Mun mielestä olisi edelleen järkevintä vuokrata kimpassa mökki (eli sitoutuneet ilmoittautumiset vaan, ettei muutama napa joudu maksamaan koko lystiä yksinään) jostain tosta "etelän keskiosasta". Se Himoshan oli aiemmin, mutta nyt varmaan hinnat nousseet aika hurjiksi kun ollaan näin lähellä kesää. Mutta jostain sieltä suunnilta, niin olisi reilua muillekin kun meille etelän folkseille. Jos vaika Jämsän syrjäseuduilla ois joku edullinen :D
Kyyditysten suhteen semmosta, että minä olen ainakin sitten autolla liikkumassa Hämeenlinnasta! Jos osallistuu bensakuluihin (auto syö ehkä 10e/100km niin siitä jaettais) niin voin noukkia matkalta tai järkevän kiertoreitin kautta (esim. Tampereelta!) kyydittömiä kyytiin. Mut mä päätän sit musat kyl ????????????
|
|
|
Post by Wenla on May 2, 2016 7:24:32 GMT 2
Mä oon suuri ehkä, mutta ollaan tosaa kesäkuun lopulla Hämeenlinnan ja Helsingin seudulla, joten silloin vois olla mahdollisuus mun päästä mukaan :-) Mutta tosiaan suuri ehkä
|
|
|
Post by Fiia on May 2, 2016 16:20:15 GMT 2
Heinäkuun ja kesäkuun viikonloput pitäisi olla mulle ok! Ja komppaan Robsua siinä että toivoisin, että kun ajankohta selviää otetaan ylös sitovat ilmoittautumiset (ja oon myös valmis maksamaan osani joka tapauksessa, jos käy niin että tulee vaikka töiden takia viime hetken peruutus).
|
|
|
Post by Salma on May 2, 2016 16:41:32 GMT 2
Oon ehdottomasti mukana! Mulle käy heinä-elokuussa oikeastaan kaikki maanantait ja tiistait, mutta mitkään muut ei sitten käykään. Mitä nyt nopeasti selasin, niin heinäkuu vissiin käy parhaiten kaikille? Pitäiskö se lyödä miittikuukautena lukkoon?
|
|
Oona
Uusi ihmettelijä
c Anne
Hoitoheppa: Tollo, Bonnie
|
Post by Oona on May 2, 2016 19:19:52 GMT 2
Kesäkuussa milloin tahansa tai elokuun ekoina viikkoina käy, mutta heinäkuu on erittäin varattua - on ratsastusleiri, purjehdusreissu, kavereiden kanssa hengailua... =D
|
|
|
Post by Robert on May 2, 2016 21:00:07 GMT 2
Tällä hetkellä näyttäisi tänne tulleiden viestien perusteella siltä, että valtaosalle sopisi 4.-5.7. eli ma-ti (Salmaa ajatellen!) tai 9.-10.7. eli la-su. Realistista nyt vaan on, ettei millään saada kaikille sopivaa päivää tähän vatvottua, mutta jos edes jonkinkokoiselle porukalle nyt tällä kertaa, miittejähän varmasti tulee jatkossakin!!
|
|
|
Post by Sandra on May 2, 2016 21:28:44 GMT 2
Voi harmi, mulla on ripari 4.-11.7 joten enpä taida päästä jos tuohon osuu. Mutta totta kai olis ihan mahoton tehtövä kaikille saada sopiva päivämäärä, joten parasta varmaan jos ees mahd. monelle osuisi kohdalle
|
|
|
Post by Inkeri on May 2, 2016 21:39:38 GMT 2
Noista päivistä mulle käy kumpikin vaihtoehto joten jee, miitissä nähään, jos käy muillekin nää!
|
|
|
Post by Robert on May 2, 2016 22:02:42 GMT 2
Oho, onhan siellä se 1.-2.7. kanssa! Mun moka kun katselin pelkkiä viikkoja :D Näistä voisi vaikka laittaa jonkinlaisen äänestyksen tmv, että jokainen, jolle sopii päivämääristä vain yksi, älähtää sitten sen kohdalla! Me "kaikki pvmt käy" -tyypit voidaan huutaa jos nää pvmt ei käykään :D
1.-2.7. (la-su) 3.-4.7. (ma-ti) 9.-7.7. (la-su)
Toista miittiä voisi kuvitella talvelle, mennään kaikki pulkkamäkeen vaikka :DD Ja tosiaan hoxhox en ole ketään tahallani sulkemassa ulkopuolelle vaan "lukitsin" nämä pvmt ihan vaan tässä topassa ja whatsappissa huudeltujen ajankohtien enemmistön mukaan!!
|
|
|
Post by Salma on May 2, 2016 22:20:44 GMT 2
Ihanaa Robsu että laitoit myös ma-ti ♥ Äänestän siis sitä!
1.-2.7. (la-su) 3.-4.7. (ma-ti) I 9.-7.7. (la-su)
|
|
Oona
Uusi ihmettelijä
c Anne
Hoitoheppa: Tollo, Bonnie
|
Post by Oona on May 3, 2016 12:00:06 GMT 2
Maanantaina ja tiistaina on kesän valmennusryhmän tunnit, joten;
1.-2.7. (la-su) I 3.-4.7. (ma-ti) I 7.-9.7. (la-su)
Sitten pitäis vielä anoa äidiltä lupa =D (veikkaan että oon pari vuotta liian nuori teidän sekaan, niin pääsy on suuri ehkä)
|
|