|
Post by Anni on May 3, 2016 13:23:45 GMT 2
1.-2.7. (la-su) I 3.-4.7. (ma-ti) I 7.-9.7. (la-su) I
Myöhemmin heinäkuussa olisi mulla varmempi pääsy mitä todennäköisimmin..mutta äänestin nyt tuota viimeistä. Mulle ei sinällään ole heinäkuussa väliä et onko arkipäivinä vai viikonloppuna!
|
|
|
Post by Emmy on May 3, 2016 16:36:00 GMT 2
1.-2.7. (la-su) I 3.-4.7. (ma-ti) I 9.-10.7. (la-su) II
Mulle periaatteessa ihan sama, mutta pistin vikaan (korjasin pv myös).
|
|
|
Post by Cella on May 5, 2016 14:51:50 GMT 2
Jes, hyvä että päivämääriä on alettu jo suunnitella! Tosiaankin viime kesänähän meinas käydä köpelösti kun ei ollut ns. sitovia ilmottautumisia, joten hyvä lyödä lukkoon ajoissa!
Mulle sopii noista päivämääristä kaikki kunhan ajoista sovitaan, sen verran joustavat kesätyöt sain napattua!! Jee
|
|
|
Post by Robert on May 5, 2016 16:41:54 GMT 2
Ella vois olla mökkivastaava kyllä (taas)! Alaikäisten vanhemmat voi sitten tulevaisuuden opelle jutella mukavia ja saada lupalapun miittiä varten. Me kaikki täysikäsethän ollaan järkeviä tapauksia eikä kukaan ole örveltämässä mitään, eli pitäisi pystyä lähettämään lapset matkaan ihan hyvillä mielin! Villitillanviettosuunnitelmat on tosin sisältänyt mm. veriseksi mitä luultavimmin menevää Alias-matsia.......
Mitä jos sovittaisiin vaikka niin, että kuun loppuun mennessä lyödään päivä lukkoon ja heitetään avain pois, ja siihen sitovat ilmot on sitten kanssa sitovia? Tai ainakin ilmot ovat 100% varmoja, voihan sitten myöhemmin hypätä viime tipassa matkaan mukaan jos pääseekin. Helpompi niin päin kuin sitten päivämäärän lähestyessä tiputtautua joukosta!
|
|
|
Post by Anni on May 5, 2016 16:58:47 GMT 2
Kannatan sitoutumista, tai siis että jos ilmoittautuu mukaan niin rahoja ei saa takaisin vaikkei pääsisikään.. Itse hyvä täällä empiä, mutta jos ilmoittaudun niin maksan vaikken satavarma pääsystä olisikaan, mun tilanne elää vielä kesän osalta niin laajalti!
|
|
Oona
Uusi ihmettelijä
c Anne
Hoitoheppa: Tollo, Bonnie
|
Post by Oona on May 5, 2016 19:29:44 GMT 2
Mitä ikäluokkaa te ootte? Meinaan vaan, että oon varmaan vähän liian nuori teidän joukkoon! =D
|
|
|
Post by Cella on May 5, 2016 19:31:01 GMT 2
Joo, tehään näin! Eli päivämäärä lyödään lukkoon 31.5., ja siihen ilmoittautumiset ovat sitten sitovia. Näin ihan puhtaasti senkin vuoksi, että mökkikin pitää mitä luultavimmin maksaa muutama viikko etukäteen. Mä voin ihan hyvin olla vastaavana! Eli jos teillä / teidän vanhemmilla on ihan millaista kysyttävää tahansa reissuun lähtijöistä, järjestelyistä, turvallisuudesta, ruokailuista, ohjelmasta tai mistä vaan, niin muhun voi ottaa rohkeasti yhteyttä. Foorumin yksityisviestillä saa sähköpostia tai puhelinnumeroa johon saa kilautella niin paljon kun sielu sietää Ps mä hyppään Pöpö sun kyytiin sit Hämylinnasta! Parempi soittaa hyvää musiikkia! // Oona, iällä ei oo mitään merkitystä, jos vaan haluaa lähteä! Viime kesänäkin meitä taisi olla ikähaarukka 14-21 ja kivaa oli!
|
|
|
Post by Cella on May 18, 2016 15:42:52 GMT 2
Mites tämä? Vastailkaa ihmiset mahdollisimman nopeasti mitkä päivät teille käy, jotta saadaan lyötyä päivät lukkoon. Lähinnä mökin varaamisen (pitäis saada hoidettua jo!!! mökkiehdotuksia otetaan vastaan!) ja töissäkäyvien vuorojen takia! Itsellekin pajahti vähän yllättäen toinenkin kesäduuni, joista menen sopimaan huomenna, joten olisi todella hyvä jos voisin antaa osviittaa jo nyt mille päiville en voi vuoroja ottaa.
JOS OLET OSALLISTUMASSA, MUTTA SINULLE EI OLE PÄIVÄMÄÄRÄLLÄ VÄLIÄ (joko tiedät olevasi vapaa milloin vain / ainakin luultavasti sovittua itsesi vapaalle mihin vain) LAITA SILTI ÄÄNESI JOHONKIN, VAIKKA SITTEN JOKAISEEN VAIHTOEHTOON JOS KAIKKI OVAT TASAVEROISIA!!! Näin pystytään kartoittamaan myös vähän kiinostuneita lähtijöitä, sekä sitä, saako mahdollisimman moni vaikutettua miitin ajankohtaan. JO ÄÄNESTÄNEET, tarkistakaa oma äänenne: voitte äänestää myös useampia päivämääriä, jotta sitten äänestyksen tulokseen lopulta vaikuttaisivat vain todelliset esteet, kun joku ei pääsisi lähtemään.
Kopioi alla oleva setti, lisää nimesi äänestäneisiin (!!) ja pistä puumerkkisi siihen/niihin päivämääriin jolloin uskot parhaiten pääseväsi
Äänestystilanne (äänestäneet Salma, Oona, Anni, Emmy, Cella): 1.-2.7. (la-su) II 3.-4.7. (ma-ti) II 9.-10.7. (la-su) III
|
|
|
Post by Inkeri on May 18, 2016 15:55:00 GMT 2
1.-2.7. (la-su) II 3.-4.7. (ma-ti) II 9.-10.7. (la-su) IIII
Vaikka nyt sit näin! Kaikki oikeest kyllä sopii, mutta vika on vissii paras.
|
|
|
Post by Tuulia on May 18, 2016 16:03:19 GMT 2
1.-2.7. (la-su) II 3.-4.7. (ma-ti) II 9.-10.7. (la-su) IIIII
Vikan pystyn järjestämään (ehkä) mutta kaks ekaa ei onnistu mitenkään =D
|
|
|
Post by Robert on May 18, 2016 19:55:32 GMT 2
2.-3.7. (la-su) III 3.-4.7. (ma-ti) II 9.-10.7. (la-su) IIIII
jaa olin kämmänny ton ekanki päivämäärän kanssa koska eka päivähän on perjantai!!
|
|
|
Post by Sandra on May 18, 2016 21:03:05 GMT 2
2.-3.7. (la-su) IIII 3.-4.7. (ma-ti) II 9.-10.7. (la-su) IIIII Ensimmäinen on ainoa johon on mahis päästä joten sitä siis äänestän
|
|
|
Post by Clara on May 18, 2016 21:58:46 GMT 2
2.-3.7. (la-su) IIII 3.-4.7. (ma-ti) II 9.-10.7. (la-su) IIIIII
Mulle käy periaatteessa kaikki, mutta äänestin vikaa koska silloin olis tosiaan ehkä mahollista saada Tuikku mukaan, yksin mua ei kuitenkaan päästetä lähtemään : p
|
|
|
Post by Piritta on May 19, 2016 7:04:46 GMT 2
Äänestystilanne (äänestäneet Salma, Oona, Anni, Emmy, Cella, Inkeri, Tuulia, Robert, Sandra, Clara, Lynn): 2.-3.7. (la-su) IIII 3.-4.7. (ma-ti) III 9.-10.7. (la-su) IIIIII
Olen heinäkuulta jo yhden viikonlopun rippijuhlien takia vapaaksi toivonut, siksi ma-ti -vaihtoehdolle mun ääni. Todennäköisesti en pääse mukaan, ellei pvm ole päätetty ens viikolla kun alkaa heinäkuun vuoroja tulla.
|
|
|
Post by Robert on May 29, 2016 20:20:49 GMT 2
Miitti on 9.-10. heinäkuuta 2016!!! hoxhox
Nyt sitten alkaa ne SITOVAT ilmoittautumiset. Sanan sitova todellisessa merkityksessä, eli jos ilmoittaudut niin sitoudut osallistumaan mökin vuokrakuluihin vaikka et loppupeleissä pääsisikään paikalla. Mattimyöhäiset ehtii aina mukaan: saatkin viikonlopun vapaaksi vain viikon varoajalla? Great! Ilmoitusta tänne ja mukaan vaan, kyllä laskussa on tilaa. Ei toistepäin, kiitos.
Tällä hetkellä se mökin sijaintialue on tosiaan jossain Jämsän hoodeilla, vähän keskellä kaikille sekä etelästä että keskemmältä tuleville. Toki jos tulijoita on esim. vain etelästä, niin voidaan varmasti fiksaa alue järkevämmäksi, kaikkia lähellä olevaksi.
Ikärajoituksia ei ole eikä ole tarkoitus lähteä mökille rälläämään kännipäissään tai tekemään muitakaan tyhmyyksiä. "Mutku vanhemmat" -nuoret voi osoittaa vanhemmat Cellan suuntaan, tai jos muutenkaan mietityttää (suora lainaus!!) "missä tahansa asioissa (miittikyydeissä, yhteystiedoissa, koti-ikävässä, jos jonkun vanhemmat haluaa puhua aikuisen järjestäjän kanssa, paikkajutuissa, jännityksessä, tai muuten vaan haluaa pölistä mulle) voi laittaa mulle yksityisviestillä numeroa/sähköpostia tai vastaavasti pyytää mun numeroa" eli ei huolta!!
Kyydeistä sen verran, että minä ihte lähden autolla hurlumhei vaan Hämeenlinnasta etupenkki(???)-Ellan kanssa liikkeelle, eli mun kyytiin mahtuu pari heppua takapenkille! Voidaan koukata esim. Tampereen kautta jos tarve, vähän halvemmaksi tulee jaksaa bentsat useampaan nokkaan kuin julkinen liikenne!
|
|