|
Post by Emmy on May 29, 2016 20:54:43 GMT 2
Minä tulen! Ja mulla on ehkäehkäehkä auto käytössä, joten jos Lahden suunnalta on tulossa porukkaa niin kyytiin vaain hurlumhei.
|
|
|
Post by Cella on May 29, 2016 21:42:15 GMT 2
Jihuu!! Eli minä myös matkassa mukana! Niin kivaa!
Nyt sit mökkejä voi ja pitää kaikkien alkaa kiiruksella etsimään, linkkaillaan tänne jos tulee hyviä yksilöitä vastaan! Kattokaa että onko mökki vapaa / vuokrattavissa vain viikonlopuksi!
|
|
|
Post by Katsu on Sept 15, 2016 16:10:40 GMT 2
En oo nyt varma, menikö miitti jo ja siinä se, mutta jos heräteltäis tätä topicia varovasti Elikkäs ainakin mä tahtoisin tavata Seppeleen porukan livenä, joten olisko uusi miitti mitään? Mulla olisi ideana mökkiviikonlopun sijaan esim. issikkavaellus, jota on toteutettu jo muilla virtuaalitalleilla. En kyllä tiedä, kuinka moni teistä muista on IRL-hevosihmisiä, mutmut... Olisi mahtavaa, jos tällanen onnistuisi!!
|
|
|
Post by Tuulia on Sept 15, 2016 17:03:41 GMT 2
Hyvä kun tätäkin herätellään, miitistä on puhuttu enimmäkseen whatsapissa ja minimiittejä on kyllä ollut kesän mittaan =) Olisi kiva saada syksyllä miittiä kasaan! Kun vaan on paikka jonne mennä =)
Vaellus voisi myös olla kiva lisä mökkeilyyn / jonkun luona oleiluun, pitää kuiten olla mahollisuus jäädä yöksi, kun osalla on kuitenkin pitkä matka. =)
|
|
|
Post by Robert on Sept 15, 2016 17:59:39 GMT 2
Ikävä ampua syksyinen issikkavaellus idea alas, mutta: - tallit harvemmin on julkisten äärellä, ja jos koko lössin meinaa saada yhteen paikkaan niin kauempaa tulevat eivät varmastikaan saa autokyytiä jos ei omaa autoa ole (varsinkaan alaikäiset) - mä oon esim 175cm ja mun on vaikeuksia asetella mun kilometrijalat jo mun 162-säkäisen hevosen mukaan niin useamman tunnin issikkavaellut ei välttämättä toimi meillä pidemmillä ihmisillä :D - syksy on niin työssäkäyvien kuin koululaistenkin saralta semihuonoa ainaa, koulussahan nyt porhallettaan täyttä häkää ja töistä on tosi vaikea nipistää pidempiä vapaita kun kesälomatkin on pidetty
Seuraava järkevä ajankohta olisi melkein joululoma-aika, mutta silloinkin jengi varmaan on ennemmin perheensä kanssa joulun ja uudenvuoden sekä uudenvuoden että lomanloppumisen välisen ajan! Ei sillä, että kaikilla ees on talvilomaa t: todnäk töissä jouluna :Ddd
sori tulin vaan kitisee negatiivinellinä
|
|
|
Post by Clara on Sept 22, 2016 18:24:54 GMT 2
Issikkavaellus (tai vaikka ihan perus maastoratsastus) olis kyllä ihana ajatus, mutta vois tosiaan olla vähän haastava toteuttaa. Toki ei sekään varmaan mahoton olis järjestää - ne tulis ketkä pääsis/haluis/pystyis, aikasempiakaan miittejähän ei millään hirveän isoilla porukoilla oo pidetty.. Mutta tietty olis kiva jos mahdollisimman moni pääsis, semmonen "normaali" miitti jonain parempana ajankohtana olis varmasti parempi isolle porukalle
|
|
|
Post by Katsu on Dec 12, 2016 20:21:21 GMT 2
Josko tätä miittihommaa heräteltäisiin taas eloon? Olisi huippua nähdä teiät sebeläiset livenä!!
|
|
|
Post by Emmy on Dec 13, 2016 0:09:25 GMT 2
Onhan tätä veivattu ees taas, mutta aika haastavalta tuntuu saada paikkaa ja porukkaa kasaan.. en tiiä miten viimekerralla onnistuttiin :DD toisaalta sillonkin varmaan puolet porukasta peruutti mitä oli tulossa .. mutta hauskaa oli sillon kyllä, että olis ihanaa jos ees jollain porukalla saatas järkättyy uudestaa!
|
|
|
Post by Katsu on Dec 13, 2016 15:46:12 GMT 2
Varmaan joulu jälkeen olis aika otollinen aika? :-) En kyllä itekkään tiedä, miten ihmeessä te sillon onnistuitte, nyt miitistä on tullut lähinnä riitaa :-D Toki ennen jouluakin voisi pitää pikkujoulumiitin..?
|
|
|
Post by Emmy on Dec 13, 2016 16:49:41 GMT 2
Jooh..mustakkn tuntuu että saadaan vaan närää aikaseks aina ku tätä rupee suunnittelemaa :D en ymmärrä :Dd
|
|