|
Post by Meeri on Jan 3, 2017 0:57:43 GMT 2
Katoin äsken että oon kirjautunut tänne foorumille 2009... hullua muistan kun eksyin tänne joskus ala-asteella ja vieläkin tää on kyllä paras virtuaalitalli mitä on tullut vastaan tässä muutamas vuodessa! Jotenkin tää paikka on vaan niin persoonallinen ja aina vaan aktiivinen, vähän kyllä ikävä sitä aikaa kun hengailijatkin pääsi tunneille, niitä vanhoja hevosia jne. Katsotaan jos joskus pääsisin hoitajakurssille niin voisin kyllä haluta hoitohevosen täältä!
|
|
Adalind
Perustallilainen
Oma heppa: Lysithea
Koulutaso: VaA
Estetaso: 120cm
|
Post by Adalind on Apr 12, 2017 22:43:24 GMT 2
Mitäs kaikille Sebeläisille kuuluilee? Itsellä ollut kauheasti työkiireitä, mutta kirjoitusinspis olisi niin valtava, että ei oikein osaa edes kirjoittaa oikein mitään kun on vapaata. Joten jos jotain kiinnostaa vaikka yhteistarinoita raapustella niin laitelkaapa vaikka yksäriä!
|
|
|
Post by Salma on Apr 19, 2017 13:52:45 GMT 2
Sama homma Adalind! Vähitellen alkaa olla sen verran aikaa, että ehtii kirjoittaa. Oon ollut koulussa suunnilleen yhdeksästä yhdeksään, se vähän verottaa.
Oon saanut kesän asunto/työ/muu pakollinen meno -hommat hoidettua kohta kuntoon, sit voi hetken hengähtää. En oo ehtinyt heppailemaan ikuisuuteen, mutta ehkä jos tuun kesällä yllättäen rikkaaksi niin vois muistella taas miten hepan selässä istuttiinkaan. Mulla oli viime vuonna hoitohevonen (ah paluu ratsastuskoulun arkeen, se se vasta oli elämää) niin oon nyt ollut vähän hevosen kaipuussa kun opiskelujen kanssa ei ehdi.
|
|
|
Post by Wilma on Jul 30, 2017 16:47:15 GMT 2
Joskus tulee aika heittää hyvästit vanhoille tutuille ja jatkaa eteenpäin, vaikka se tuntuisikin hieman kurjalta. Joskus on pakko myöntää itselleen, että mä en ehdi, en pysty, en jaksa, vaikka kuinka tahtoisikin toisin. Joskus on pakko osata päästää irti.
Tottapuhuen mulla ei ole ollut aikaa koko kesänä. Eikä keväänä. Eikä talvena. Ajatus lopettamisesta on pyörinyt päässä aina välillä, mutta olen itsepäisesti tunkenut ajatukseen syrjään mun päästäni, sivuuttanut sen naurahtamalla "Enhän mä nyt voi Hestian hoitamista lopettaa, hyvänen aika!" Viimein sain itseäni niskasta kiinni, viimein uskaltauduin myöntämään, että ehkä mun täytyy väistyä syrjään, antaa tilaa jollekin, jolla on enemmän aikaa kun mulla. Koko kevät meni tasapainoillessa soittoharrastuksen ja koulun välillä, kesällä oli sitten kaikenlaista härdelliä rippileiristä ulkomaanmatkaan ja ratsastusleiriin sun muuhun. Ja syksyllä sama rumba musiikkiopiston, koulun ja tallin välillä alkaa taas. Missä välissä sitä ehtisi uhraamaan ajatustakaan virtuaalihevosille?
Ei nämä mitkään hyvästit ole, vaikka hieman silmäkulma kosteana onkin. En minä kokonaan kuvioista poistu, annan vain Hestin hoitajapestin eteenpäin. Wilmaa nähdään kyllä vielä varmasti Seppeleessä, onhan tällä oma poninriiviö Jinnilässä, ja kaksikkoa varmasti nähdään useinkin Seppeleessä pyörimässä. Ja mistäs sitä koskaan tietää, jospa jokin kaunis päivä johonkin hoitajahakuun ilmaantuisi viesti, jonka kirjoittaja lukee Wilma?
Huh, nyt se on tehty, nyt se on sanottu! Wilma & Hestia Mor 1.6.2016 - 30.7.2017 ♥
|
|
|
Post by Clara on Jul 30, 2017 21:06:29 GMT 2
Eikä, Wilma, sua ja sun ihanan pirteitä ja poninmakuisia tarinoita tulee kyllä hurja ikävä! Mutta ymmärrän kyllä ton tilanteen, samankaltaiset fiilikset on itselläkin ollut jo jonkin aikaa.. mutta hei, tsemppiä sulle jatkoon!
|
|
|
Post by Salma on Jul 31, 2017 10:08:46 GMT 2
Voi ei Wilma! Muista, että oot aina tervetullut takaisin. Ja että sua ei arvoteta sen mukaan, kuinka monta tarinaa ehdit tietyssä ajassa kirjoittaa. Hyvä kuitenkin että teet päätöksen, joka varmasti helpottaa kiireitä ja voi vähentää stressiä. Sekä se, ettet katoa kokonaan! <3
|
|
|
Post by Nette on Aug 2, 2017 11:13:25 GMT 2
Voi hitsi, vaikea kuvitella Seppelettä ilman Wilmaa ja Hestiaa Olitte jotenkin niin hyvä parivaljakko (+ aloitettiin suunnilleen samoihin aikoihin ), mutta ymmärrän kyllä fiiliksen, itelläkin tekee tosi tiukkaa, mutta ainakaan vielä en ole valmis luopumaan.
|
|
Sara
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Huiska
Koulutaso: Helppo B
Estetaso: re 100cm
|
Post by Sara on Dec 14, 2017 21:14:04 GMT 2
Oon ajatellut lopettaa täällä Seppeleessä ihan kokonaan Huiskan hoitajana ja luovuttaa pestin jollekkin aktiivisemmalle ja innokkaammalle henkilölle. Tulevien kiireiden takia mun on pakko vähentää mun pikseliponeilua, ja jostakin sitä on pakko karsia. Inspiraatio on mulla ollut täällä ihan kadoksissa jo kauan aikaa eikä sitä tunnu löytyvän vaikka miten haluaisi. Lisäksi mulla on aina jotenkin ollut sellanen olo etten kuulu yhtään tähän porukkaan eikä muutenkaan Seppele jotenkin tunnu omalta paikalta vaikka muuten niin upea virtuaalitalli onkin... Kiitos silti mahtavasta mahdollisuudesta olla Huiskan hoitaja, vaikka kovin aktiivinen en olekaan ollut! Ehkä joskus kun on aikaa ja inspiraatiota saatan hoitajahakuihin ilmestyä, kuka tietää?
Sara & Ilo-Huiska 7.5.-14.12.2017 ♥
|
|
Aurinko
Perustallilainen
Hoitoheppa: Gekko
Koulutaso: heB
Estetaso: 70 cm
|
Post by Aurinko on Dec 23, 2017 16:02:55 GMT 2
Mulla samansorttista asiaa kun Saralla... Valitettavasti törkeän pitkästi venähtäneen hiljaisen kauden jälkeen mun on sanottava että on reilumpaa antaa Gekko hoidettavaksi jollekin jolla riittää aikaa ja intoa enemmän kun mulla. Mä siirryn tästä takavasemmalle seurailemaan Seppeleen menoa, kiitos teille kaikille että oon saanut olla mukana
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 7, 2019 19:31:30 GMT 2
Uskaltaako tätä herättää henkiin (apua)? Uutena kasvona olisi kiva päästä tutustumaan porukkaan ja juttelemaan niitä näitä
|
|
|
Post by Emmy on Dec 9, 2019 12:40:29 GMT 2
Ehdottomasti! Tämä oli aikoinaan ihan paras paikka! Mä oon alottanu täällä hoitamaan vuonna 2013, jolloin aloitin Patron-ponin hoitajana, 2015 vaihdoin seikkailemaan Kurbuksen kanssa ja kesällä tuli uusi, oma heppa Chico tänne ja tällä hetkellä pyörin Salman rinnalla yp:nä :)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 10, 2019 7:28:56 GMT 2
Oi sä ootkin ollut pitkään menossa mukana!
|
|