Aurinko
Perustallilainen
Hoitoheppa: Gekko
Koulutaso: heB
Estetaso: 70 cm
|
Post by Aurinko on Sept 26, 2015 12:02:57 GMT 2
Mä oikeasti hypin ylösalas, mun kirjoitukset on nyt ohi tältä erää, ja molemmat kemia ja pitkä ruotsi meni tosi hyvin! Ruotsi lähti L:nä YTL:lle, tiistaina tai keskiviikkona saan tietää miten kemiat meni mun opettajan mielestä. Mulla on kyllä hyvä kutina siitä :-) Mutta ei elämä leikinlaskua ylppäreiden jälkeen oo, nyt luen paniikissa ens viikon reaalikurssien kokeisiin. Saattaa olla että multa ei perinteisiä launtaitarinoita tänään irtoa
|
|
|
Post by Cella on Sept 26, 2015 18:02:43 GMT 2
WAU onneks olkoon Aurinko!! Aivan mieletön toi ruotti! Tuu kertoon sitten kun tiiät kemiasta
|
|
|
Post by Jusu on Sept 28, 2015 13:53:56 GMT 2
Siis voi nenä teidän kaikkien kanssa! Lueskelin hoitomerkintöjen kommentointiketjua pitkään ja hartaasti ja tapani mukaan kiemurtelin ihan hämmentyneenä penkissäni, koska on aina ihmeellistä lukea niitä ihania kommentteja. Saanko vähän fiilistellä? Fiilistelen nyt joka tapauksessa! Tää on jotenkin näitä hetkiä, kun tämä harrastus muistuttaa voimauttavista puolistaan: mä aamupäivällä ihan herkistyin pohtimaan sitä, kuinka merkillisen merkityksellisiä muistoja voi liittyä yksittäisiin ihmisiin, joita ei ole koskaan tavannut (esim. Kat! Jos luet niin puhun myös susta) ja hevosiin, joita ei koskaan ole oikeasti ollut olemassakaan. Sentti on kyllä spesiaalitapaus, vaikka onkin (olikin? Mitäh) tekstiä ja kuvia siinä missä muutkin virtuaalikopukat. Siihen ja sen ympärille kiteytyy niin monia kokemuksia, jotka on tehneet virtuaalijutuista sellasia että täällä vielä monen vuoden jälkeen oon. Onpa hassua, kun se tarina nyt sai pisteen peräänsä. Ei sitten muuta kuin kohti uusia seikkailuja - mitäs sitä nyt sitten keksiskään? Ja hyvä Arska! Kohta ne kemiankin alustavat tulokset pläjäytetään tietoisuuteen ja sitten pidän peukkuja, että voitkin tanssia riemusta. Taatusti meni ihan hyvin, harvemmin hyvä fiilis onnistuneen kokeen jälkeen kovin pahasti pettää.
|
|
|
Post by Ilona on Sept 30, 2015 16:37:03 GMT 2
Pakko tänne kirjottaa.. Ei vitsit, päähän tuli yhtäkkiä ajatus tulla vilkaisemaan miten täällä Seppeleessä menee. Ihan huikeeta nähä että tää talli on vielä pystyssä! Ei sillä etten siihen ois uskonut, mutta kaikkee ois voinu käydä kahden vuoden aikana, jolloin viimeks oon käynyt täällä. Harmi, ettei nykyään tälle harrastukselle ole juuri enää aikaa..
Ihanaa myös huomata, että tallin henki on yhäkin kohillaan ja vanhoja konkareitakin täältä vielä löytyy. En voi muuta sanoa ku pitäkää lippu korkeella ja paljon tsemppiä Annelle ja hoitajille! Toivottavasti sivu pysyy pystyssä, sillä näitä tarinoita ja piirustuksia on mahtavaa katella vuosienkin jälkeen.
|
|
|
Post by Salma on Sept 30, 2015 17:32:13 GMT 2
Ilona, aivan ihana kuulla susta!<3 Ja ihan huippujuttu että tulit pyörähtään täällä! Fiilistelen kerta toisensa jälkeen yhtä paljon, jos joku vanhoista hoitajista ilmestyy yhtäkkiä ja tuo mieleen kaikki hyvät muistot.
|
|
|
Post by Clara on Sept 30, 2015 20:06:23 GMT 2
Konppailen täysin Salmaa, ihanaa kuulla susta! <3 Mullekin tulee aina välillä semmosia nostalgisia hetkiä, kun alkaa muistelemaan mitä kaikkea tässä parin vuoden aikana on tapahtunut, mitä nyt täällä oon ollu hoitajana. Nytkin tuli heti mieleen Claran eka ratsastus Walmalla, eli kävelylenkki pellolla Ilonan ja Britan kanssa! <3
|
|
Kasper
Uusi ja innokas
|
Post by Kasper on Sept 30, 2015 23:38:34 GMT 2
Hyvää syksyä Ilonalle! Mun yliopistossa on OIKEAN ELÄMÄN ROBERT!!! Siis näyttää ihan samalta kuin toi Robsun profiilikuva ja henkilöt-sivun kuva. Sen nimi ei kyllä sentään oo Robert, mutta joku perus brittinimi kuitenkin muistaakseni Nyt luen kaikki Robertin englanninkieliset dialogit sen pojan äänellä ja aksentilla. Ollaan vielä samoissa seminaareissa ja tutor-ryhmässä, ehkä sanon sitä joskus vahingossa Robsuksi
|
|
|
Post by Robert on Oct 1, 2015 19:56:02 GMT 2
Hahahah :DDDD Toivottavasti IRL-Robert on kiva tyyppi!! Vähän hauskaa kyllä, en kestä :D
Hotsittais muuten ihan sikana kirjoittaa merkintä englanniksi! Mä teen töitä täysin englanniksi ja niin edelleen, mutta oishan se välillä kiva kirjoittaa jotain muutakin kuin raportteja sun muita virallisia tekstejä... Pitää ottaa projektiksi!
|
|
|
Post by Elkku on Oct 3, 2015 13:39:52 GMT 2
Moi kaikille! Täällä on nii paljo uusia tyyppejä, jotka ehkä ilun muistaa muttei kyllä mua. Oon entinen Epun ja Januksen hoitaja ja päädyin tosiaa kaksoissiskoni tavoin lueskelemaan vanhoja juttuja. Ihan mahtavaa et tää talli on vielä olemassa! Tän paikan ansiosta opin piirtämään ja vitsi oli kyl rakas paikka! Hyvää jatkoo kaikille ja tsemppii! Kiitos Anne kun vielä tätä pyörität!
|
|
|
Post by Jusu on Oct 3, 2015 17:32:40 GMT 2
Moi Elkku! Hihkuin heti, kun bongasin sut foorumin läsnäololistalta aiemmin tänään. Kiva nähdä! Aloin heti muistella meidän yhteisiä Jack-aikoja Shelyesissä, se oli kivaa Terveisiä Ilonallekin, joka tosin mahdollisesti itsekin käväisee täällä lukemassa nämä terveiset? Käykäähän välillä jatkossakin ilmoittelemassa itsestänne ja ihmettelemässä meininkejä, jooko?
|
|
|
Post by Ilona on Oct 5, 2015 17:57:09 GMT 2
Voi että mukavaa et jotkut vielä meiät muistaa! :') Tulen kyllä nyt useamminkin pistäytymään ja bongailen jos jollekin ratsastustunnille jopa pääsisi. Ei tätä vaan voi kokonaan jättää taakseen!
|
|
|
Post by Tuulia on Oct 5, 2015 22:50:55 GMT 2
Ahhh saanko jäädä Saksaan <3 Oon ollut täällä vuorokauden ja rakastan vanhoja kauniita taloja (asun sellasessa<3), omenapiirakka on liian hyvää ja supermakian näköset jäätelöt oottaa ihan koulun vieressa mua <3 Reinjoki ja metsät on kauniita ja saksaa on kiva puhua. On täällä toki kaikki vähän erilaista kun Suomessa, aamupalaa ei syyä, koulussa on vieläkin vaan liitutaulu ja piirtoheitin ja käytävät ei oo kovinkaan viihtyisiä. Ja oi että. Yhtä asiaa ootan lauantailta, kun lähetään pois - nään taas lentäessä sen pumpulipilvimeren jota siintää silmänkantamattomiin <3
Mikäköhän tarinamäärä mua oottaa sitten viikonpäästä kun on aikaa lukea... Jos on =D Ehkä siinä on luettavaa vähän useammallekin päivälle ;)
|
|
|
Post by Cella on Oct 29, 2015 21:34:53 GMT 2
Aaaah, ihan järkyttävän kiireinen kaksiviikkonen saadaan huomenna pakettiin, ja meitti pääsee köröttämään mamman helmoihin ja vanhan kunnon kotikoneen ääreen! Tänään sain tehtyä viimein koko kuukauden kummitelleen tentinkin, kyllä on keveä ja vapaa olo. Huomenna pistethään näppäimistö raikhaan
Meillä oli eilen ihkaekat sitsit, ja pukukoodina oli Disney. Oli kyllä ihan parhaat kekkerit ikinä!!! :DDD Tänään kyllä hiukkasen hapotti myöhään venähtänyt ilta, varsinkin kun 9 ensimmäinen tunti oli musiikkikasvatusta, ja me soitettiin lautasia. Voi pyhä sylvi. Se on varmaan sitä karmaa.
Onko teillä minkäänmoisia kivoja halloweenhulinoita tiedossa (muita kun nämä Seben übermahdit kestit ofc)??
|
|
Aurinko
Perustallilainen
Hoitoheppa: Gekko
Koulutaso: heB
Estetaso: 70 cm
|
Post by Aurinko on Nov 1, 2015 13:21:40 GMT 2
Ette kuulkaa usko miten raskas taakka nousee harteilta kun on ensin pitkään ajatellut että "pitäs Sebeenkin kirjottaa, mutta kun ei oo aikaa inspistä ja viime kerrasta on kolme viikkoa, pitäskö lopettaa" ja sitten ottaa vaan itseään niskasta kiinni ja istuu kirjottamaan ja tajuaa että kyllä tää tästä, ja inspis palaa <3 Oon niin helpottunut... Inspistä lisäsi vielä se, että Arska oli päässyt mukaan sekä Inkerin että Claran tarinaan, niin oli paljon kivampi kirjottaa kun tuntu että joku muistaa mutkin :"-D Mun halloween meni parhaan ystävän kihlajaisissa :-) Mua kyllä suututtaa edelleen että onnistuin tyhmyyttäni skippaamaan Seppeleen kekkerit :<
|
|
|
Post by Inkeri on Nov 1, 2015 13:27:56 GMT 2
Aurinko, ei kolme viikkoo oo vielä aika eikä mikään!8--) Mullakin on ollut inspis hukassa nyt suunnilleen puoli vuotta satunnaisia pätkiä lukuunottamatta, mut nyt kun sain Inksun parisuhdedraamat ja masistelukauden puoliksi päätökseen niin voi alottaa ihan puhtaalta pöydältä ja elämä hymyilee! Kiva, että olin inspiapuna ja superjuttu ettet lopettanut! Sulla on niin erilainen ja persoonallinen hahmo, että se on loistava lisä Seppeleen porukkaan.
|
|