|
Post by Anne on Dec 18, 2012 16:17:31 GMT 2
Tehdäänpä uusi, kun edellinen on jo venynyt.
Taas meitsiltä peruslurinat kiireistä. Joulukalenteri on reutperällä, kun siinä olisi ollu kolme luukkua mulle peräkkäin, mutta en vaan ehtinyt. Odottelen jo loppuviikkoa, kun saa työt kasaan ja voi vaan vetäytyä viettämään joulua ja piirrustella jotain rentoa. Ehdottomasti käsin!
Ja tuo taannoinen tietokanta juttu ei auttanut yhtään. Vaikka kanta palautuikin, oli parin edeltävänä päivän lisätty tieto hävinnyt. Joten PKK:n puolella arvonimiä ja tuloksia lisäiltävänä ja omien kaakkien kilpailuja olin juuri uurastanut kantaan. Noh, ehtiihän noita.
Nyt kaivamaan kyniä ja paperia, joululauluja soimaan ja piirtelemään jotain kivaa! =)
|
|
|
Post by Catrina on Dec 18, 2012 18:19:57 GMT 2
Oon kyllä vähän ihmetellyt mitä niille luukuille on tapahtunut Just niin Anne, kyllä ne sitten ehtii löytää. Mutta onneksi Seppele pelastu Alottelin jonkun aikaa sitten kivan joulukortin piirtämisen ja ajattelin lisätä sen Frankin päikkyyn. Varoitan sitten kaikkia että tulen näyttämään kamalalta siinä kortissa Jes, mun viesti on eka tässä Höpinäboksissa! Mun viesti jää höpinöiden historiaan XD Oi, tulipas monta hymäriä, mutta sama se
|
|
|
Post by Salma on Dec 19, 2012 13:55:06 GMT 2
Ihanaa, kohta pääsee lomailemaan itsekin! Vielä viimeinen rutistus tän vuoden puolella, sit vaan glögimuki käteen ja surfailemaan koko illaksi Seppeleeseen. (:
Millaisia joulusuunnitelmia teillä on?
|
|
|
Post by Emmy on Dec 19, 2012 14:04:29 GMT 2
Huomenna itsellä vuoden vika koe!! Jesjes! eli tänää pitäs lukee niin maan perkeleesti Noh.. olis mukava jos sieltä ainaki seiska rapsahtas, mutta en kutosesta masennu. Enkku siis kyseessä. Vuoden toisiks viimesestä (pitkä matikka) kokeesta napsahti vitonen, eikä ollu ope kovin tyytyväinen no ensvuodelle uusintaan! Loma kyllä tulee taas niiiiin tarpeeseen!
|
|
|
Post by Loviisa on Dec 19, 2012 16:49:32 GMT 2
Jihuu, kohta on JOULU!! <3 Tänään oli kiva päivä koulussa, kolme köksää ja kolme tuntia elokuvan kattomista. Nyt sit illalla mennään tyttöporukan kaa tonttuilemaan, eli siis käydään ihmisten pihalla leikkimässä ja laulamassa. Pukeudutaan tietty tontuiks! ;D Öööö, ei kait mulla muuta.
|
|
|
Post by Robert on Dec 19, 2012 18:33:19 GMT 2
Hyi, täällä oli tänään ekat kunnon pakkaset, lähempänä kahtakymppiä! Loppverkoissa joutui ottamaan kaksi fleeceloimea kopulle, ettei hiki jäätyisi pintaan, ja vielä yhden itselle, ettei itse tee kuolemaa :--D Kamalaa!
Hehee, oon ollut jo viime viikolta asti joululomalta! Toisaalta sain tänään koululta viestiä, että sen verran poissaoloja, että täytyy korvata keväällä kun mulla loppuu koulu 1,5kk ennen päättäreitä... Opiskelut kärsivät vähän syksymmällä, kiitos valmentautumisen ja ajotuntien!
|
|
|
Post by Ansqu on Dec 19, 2012 20:37:01 GMT 2
Niinpä, kohta joulu! <3 Vielä, kun pipareita leipoisi ja pitää se kait vielä siivotakin, mutta sitten asennoidun joulua odottamaan vielä muutaman päivän! =)
|
|
|
Post by Odelie on Dec 19, 2012 21:14:55 GMT 2
Joululoma <3
Tai siis joululoa on ollut jo kaks viikkoa, kun kouluun en oo vaivautunu, mutta nyt se on sitten virallisesti alkanut. Nyt voi rentoutua ja kirjotella hoidokeille tarinoita. Ja tehdä kaaaikkea mikä huvittaa. Hihih, joulun odotusta (:
|
|
|
Post by Ilona on Dec 21, 2012 11:59:31 GMT 2
Ihanaa, tänään alkoi joululoma! (: Paitsi tää joululoma on pyhitetty pelkästään mun Personal Projectin tekemiseen, sen pitäis tammikuussa olla valmis.. Mun projektin aihe on luonnollisesti piirtäminen, mutta tällä kertaa mallikuvasta. Eli tehtävälistalla on: saada 6 huolellista piirustusta valmiiksi, projektipäiväkirjan täyttäminen ja 3000 sanan raportin kirjoittaminen.. Että hyvää joululomaa vaan kaikille muille! Todistuksetkin saatiin, kai niillä numeroilla mut lukioon kelpuutetaan.. Eilen oli pitkästä aikaa ratsastusta ja sormet ja varpaat jääty! Seekä tänään olis ohjelmassa joululahjojen hommaaminen, mikä ei ole onneksi kovin haastavaa kun lista on lyhyt. (: Njoo tämmönen pidempi päivitys, kun en ole tänne aikoihin kirjotellu. (: Mutta tosiaan happy holidays kaikille!
|
|
|
Post by anthon on Dec 21, 2012 13:49:08 GMT 2
Jeeps, eli tosiaan mullakin alko se joululoma Ens vuonna pitää panostaa ihan hirveesti, koska pyrin saamaan 9lk päättötodistukseen sen 8.6 keskiarvoksi. Nyt mulla oli 8.1 huaaaa. Puolessa vuojessa kaikki maholliset valtakunnalliset ja kokeet ja niistä pitäs repiä sitten kymppejä, jesh. Hevospuolella tökkii. En löyvä vuokrahevosta ja kuulin, että tuleva ylläpitohevonen on alkanut kulkemaan epäpuhtaasti. Käyttää sen nyt lääkärillä ja kattoo mikä sillä on. Kävin tällä viikolla ratsastustunnin, kun halusin päästä tosiaan ratsastamaan. Mulle sanottiin, että tunnilla on vähän porukkaa ja kun menin sinne ja katsoin listaa, meitä oli kymmenen... Loppujen lopuksi tunnilla oli sitten 9. Menin semmosessa Eestinhevosella ja se meni oikein mukavasti. Puomitunti oli ja lopputunnista myötäs kaulaa ja käytti selkäänsä, sekä takajalkoja kivasti :3 Tänään lähen sitten tallille koko viikonlopuksi töihin ja jos ilmat lauhtuu pääsen ratsastaan siellä sitten. Hyviä joulun odotuksia jokaselle! Me koristeltiin eilen kuusi ja leivottiin pipareita. Että joulu on ihanaa aikaa.
|
|
|
Post by Britta on Dec 21, 2012 14:28:03 GMT 2
Joululoma minullakin, jesjes!♥ Halleluja, tätä ollaanki jo odotettu. Harmi vain, että loma kestää vain 12 päivää... Mutta pitää nauttia tästä nyt!
Anthon, auts. Tommoset takaiskut on kyllä tosi inhottavia, mutta hyvä, että pääsit muuten ratsastelemaan.
Mä pyrin meidän tallin kisatiimiin, vien tänään hakemuksen... Huih, jännittää pääsenkö; 31. päivä on vika palautuspäivä. En ainakaan ole kuullut että hirveetä tunkua olisi, joten enköhän pääse. Ainakin toivotaan niin, huh. Menin keskiviikkona tunnilla vauhtipuokilla, se oli seissy pari päivää ja kun mentiin pientä ristikkoo niin tämä päätti hypätä astetta korkeampaa... Se kun menee metriä mennen tullen ja palatessa ja on muutenkin osaava. Että vauhtia ja hyppyä kyllä riitti!
Mummo toi äsken eteen ison kääretorttupalan, tommonen ruskea ja mariannekarkinpaloja ja kermavaahtoa; naminaminami!♥ Hyvä tapa aloittaa jo alkanut joululoma. Hyvää joulunodotusta täältäkin kaikille!
|
|
|
Post by Catrina on Dec 21, 2012 16:18:21 GMT 2
Mullakin alkoi joululoma tänään, mutta se alkoi vähän huonosti... En mennyt kouluun tänään kun eilen illalla oli noin 38 astetta kuumetta ja aamulla oli aivan kamala olo. Ja tänään oli luvattu että saataisiin viedä limsaa ja pidettäisiin hauskaa koko päivänä. On mulla kyllä huono onni... Mutta onneksi nyt on jo parempi olo ja pian aletaan ajaa Norjasta Ruotsiin, tarkemmin Tukholmaan josta me mennään laivalla Helsinkiin. Perheeni aikoo viettää joulun Suomessa Olen jo kuullut että siellä on noin kaksi säkillistä lahjoja ja koko jutun kruunaa se, että mulle on luvattu että saisin ratsastaa ihanalla suomenhevos tammalla. Tästä tulee kyllä iihana loma! Britta, nyt mulle tuli kamala makeannälkä... Toivottavasti minäkin saan jotain ihanaa herkkua sitten mummolla. Hyvää joulua kaikille Sebeläisille!
|
|
|
Post by Robert on Dec 21, 2012 17:59:00 GMT 2
Asuuko Catrina Norjassa?? Vähän siistiä, mites sä sinne olet päätynyt - olettaen, että oot syntyperiltäs suomalainen? :--D
|
|
|
Post by Catrina on Dec 21, 2012 18:32:36 GMT 2
Juu, asun mä En ole kokonaan suomalainen vaan äitini tulee suomesta ja iskäni muusta maasta, mutta hän ei tule Norjasta. Minä päädyin tänne siksi että isäni ei saannut työtä Suomesta ja sitten hän tiesi että Norjassa on lapsiturvallinen ympäristö ja palkkakin on hyvä. Ja noin minä sitten tänne päädyin. Aika monimutkaista kyllä, nyt kun itsekkin ajattelen Mutta Suomeen me matkustetaan usein jouluna ja kesälomalla.
|
|
Taru
Perustallilainen
|
Post by Taru on Dec 21, 2012 20:53:20 GMT 2
Täälläkin päin vietetään jo joululomaa, jes Vau Catrina, on varmaan kivaa asua Norjassa, vai? =) Ite tykkäisin asua jossakin muualla kuin Suomessa, tai kaipaisin hieman maisemanvaihdosta Onkos siellä Norjassa kylmempi kuin täällä? Yks iso joululahja on se, että 7.1 ois lähtö Puerto Ricoon =) ps. Aika paljon hymiöitä tässä viestissä, mutta ei voi mitään
|
|