Taru
Perustallilainen

|
Post by Taru on Dec 25, 2012 19:51:55 GMT 2
Minäkin sain vähän kaikenlaista, vaatteita, heppakirjoja, rahaa, hepokalenterin, pari lautapeliä ja tietenkin suklaata =) Talviratsastuskengät ja chapsit tulvat kyllä tarpeeseen näin pakkasilla x) Tyytyväinen olen, pitäis vaan joku päivä raahautua kauppaan tuhlaamaan se 50e, jonka sain mummolta...  Tämänkin päivän olen ollut vaan yöasussa ja lukenut uusia heppakirjojani =)
|
|
|
Post by Anne on Dec 25, 2012 20:10:57 GMT 2
Lahjoja, lahjoja.. Vercasen hajuvesi ja leffalippuja, eipä muuta. Mutta enpä mitään kaipaakaan. Lasten kanssa mennyt sitten päivä rakennellessa lego friendsejä, ja mulla noi rakentelut menee yli, kun lisäilen niihin sitten 'vähäsen' kaikkea pientä kivaa.
Potterit on toisaalta ihan hauskoja. Itse olen 4 ekaa kirjaa lukenut, mutte päässyt niihin sisään jotenkin. Varmaan liian vanha =D Niissä on mulle jotain liikaa, esim. en tykkää Tylypahkan tähtikatosta tai niistä kasveista, jotka oli osaksi vauvoja yms. jutuista. Mutta, jos kunnon fantasiaa kaipaa, niin Kingin Musta torni-sarja on ihan parasta. Tunnelmaa ei voita mikään. Aika raakaa ja apostolista tunnelmaa, mutta jos kaipaa aikuisempaa fantasiaa, niin siinä!
Jos jotain kuvaa saisi aikaisesksi tulevina päivinä, niin oisi hyvä. Sitten pitäisi ensi vuoden kalenterit koodata ja tehdä varustekuvat valmiiksi hepoille. Ja mä niin haluaisin tuoda rentukan talleilta Sebeen pari hevosta, mutta katsellaas nyt... =P
|
|
|
Post by Miira on Dec 25, 2012 22:08:23 GMT 2
Robert, tää on Hampton. En tiedä tästä kypärästä miltei mitään kentänlaidoilla kuultuja risuja ja ruusuja lukuunottamatta, mutta pitäähän näitä hömelöitä aivoja jotenkin suojata...
Catrina, mikä on kasvosauna? :-D t. hömelöaivo
|
|
|
Post by Catrina on Dec 25, 2012 23:30:53 GMT 2
Joo, en tiedä ite miten selittää... Se on joku outo kone pistät sun naamas sellasseen muovi jutun sisään. Ja sitten koneesta tulee höyryä joka avaa ihohuokoset  Tuleeko Sebeen lisää hevosia? Ihanaa!
|
|
Kirsikka
Perustallilainen

Koulutaso: HeA
Estetaso: 110cm
|
Post by Kirsikka on Dec 26, 2012 0:19:44 GMT 2
Mulle löytyi pukinkontista korvakorut, leffa, suklaata, lahjakortti, nauhalliset & vuorelliset ratsastussaappaat (just sopivasti talveksi!), Wii peli, iPhone 4 (vihdoinki semmonen "tän ajan" känny  ) ja sille kuori. Tyytyväinen olen lahjoihin, suurin osa tuli tarpeeseen.  Pian tulisi hoitotarinaa, jonka aloitin jo vähän aikaa sitten, mutta nyt vasta ehdin sen viimeistelemään. Jes, mahtavaa jos tulee lisää heppoja tänne! Ja tuohon Harry Potter keskusteluun, itse olen lukenut ehkä 3 ekaa kirjaa, enkä ole nähnyt paria viimeistä leffaa. (tiedän kuitenkin mitä lopussa tapahtuu) En jaksanut katsoa Puoliveristä prinssiä loppuun, kun se tuntui niin pitkäveteiseltä ja monimutkaiselta. Siksi ne ihan ekat HP:t on parhaita, kun niissä pysyy vielä juonessa mukana. En mää noista hirnyrkeistä tms tajuu mitään!  Itse olen LOTR:n kannalla. (:
|
|
|
Post by Akku on Dec 26, 2012 18:32:41 GMT 2
Mä en voi uskoo tätä!! Varmaan kymmenen kertaa varmistanu, että siinä lukee Akku!  Pitääki ruveta kirjottaan tarinaa poitsulle ja viel alkeistunti maksuakin väsätä..
|
|
|
Post by Salma on Dec 26, 2012 18:36:40 GMT 2
Onnea Akku hoitajan pestistä! (:
Täälläpäin suunnittelen pitkästä aikaa tallikäyntiä.. mitäpä jos loppuloman käyttäisikin Seppeleen lisäksi myös IRL-hevosten parissa! En oo siis pariin vuoteen ehtinyt aktiivisesti ratsastaa, mutta nyt on rahatilanne helpottamaan päin ja saattaisin jopa ehtiäkin heppailemaan. Jee!
|
|
|
Post by Britta on Dec 26, 2012 21:18:51 GMT 2
Paaaljon onnea Akku!! :'---)
Huh, pitäisi varmaan kirjoitella Aattoratsastustarinaa.. On paljon tekemistä, tallin ulkan vaihtoa ja sensemmoista. Eiköhän tää tästä!
|
|
Taru
Perustallilainen

|
Post by Taru on Dec 27, 2012 11:07:55 GMT 2
Onnea Akku! :)))
|
|
|
Post by Loviisa on Dec 27, 2012 15:02:18 GMT 2
Onnea Akulle!  ÄÄH, mulla on hirveesti rästissä maksuja, pikkujoulut, yks maasto, aattoratsastus ja mitähän vielä! Yritän saada niitä tehtyä mut oon niin laiska etten jaksais. ;D
|
|
|
Post by anthon on Dec 27, 2012 20:09:11 GMT 2
Onnea akulle!
Itellä rästissä ainoastaan aattoratsastus, jonka rupean tässä nyt väsäämään. Pari päivää nyt olen ollut ihan vain lomalla, joten hoitotarinoita ei ole tullut kuin viimeksi se piirrustus. Aktiivisuus lisääntyy parhaani mukaan tasaista tahtia.
|
|
|
Post by Akku on Dec 29, 2012 18:10:35 GMT 2
^^ Kiitos kaikille. :3 äääh, pitäis skannata miljoona kuvaa, ja muste tai mikälie väri on loppunu, enkä voi skannata. Mut jos hyvin käypi, niitä kasetteja on kaapis.. xd Pitäis saada tuubihuivi koulun alkuun mennes tehtyä, mut kyl mä varmaan saan sen, vaik sitä on tehtynä varmaan vasta 25 cm... 
|
|
Pinja
Uusi ja innokas

? Anne
|
Post by Pinja on Dec 29, 2012 19:32:36 GMT 2
Akku, tuttu tunne, kun pitäs jotai neuloo ja hyvä kun alkuun on päässy.
|
|
|
Post by Emmy on Dec 29, 2012 20:15:11 GMT 2
Mä oon niin maansurkee neuloja, etten koskaa jaksa mitää ees yrittää :DD joskus ala-asteella tehtiin sukat ja lapaset, ni sukista tuli ihan hyvät, mutta lapaset oli ihan erikokoset :DDD
|
|
Pinja
Uusi ja innokas

? Anne
|
Post by Pinja on Dec 30, 2012 15:48:15 GMT 2
Lapasten teko ei multakaan ole koskaan luonnistunut, eikä asiaa pahemmin helpottanut, etten oikein pitänyt tekstiilityönopettajastani. Onnekisi kasin valinnaisilla pääs siitäki aineesta eroon. 
|
|