|
Post by Akku on Jan 2, 2013 15:44:42 GMT 2
äh, nyt tulee sen huivin kans oikeesti kiire, en oo saanu sitä ku varmaan 10cm tehtyä, ja pitää purkaa pari kerrosta, + en osaa päätellä tai yhdistää sitä. Kai sitä vois kattoo uusiks noi salkkareiden 1-40 jaksot ja kutoo. 
|
|
|
Post by Loviisa on Jan 3, 2013 15:43:29 GMT 2
Äh, mäkin oon aika surkee neulomaan mitään. Mun piti neuloa yks villasukka loppuun nyt lomalla, onneks sain sen tehtyä kun äiti vähän autto... ;D Meillä alkaa vasta koulu ensviikon maanantaina ja päivät alkaa olee jo aika tylsiä! Mun piti mennä tänään tallille yhen kaverin kaa mut nyt se ei vastaa puhelimeen ni en sitte mennykkään. Sinne on nimittäin tulossa uus heppa, joka ois rodultaan suomenpienhevonen ja ootan niiin paljon jos se tulee! Tällähetkellä siellä on vaan yks suokki, olis kiva saada sen kamuks toinen!  Nyt lähen hakemaan postiin tulleen H&M paketin, toivottavasti sieltä löytyy jotain kivaa. 
|
|
|
Post by Ilona on Jan 4, 2013 12:47:17 GMT 2
Oho, mie ja Pella kuukauden kaksikko! Tuli aika puskan takaa, kun juurihan tänne palasin. (: Mutta kiitoksia!
Kovasti olisi piirrettävää, lähinnä projektin parissa, samoin 3000 sanan raportti yhä kirjoittamatta ja joululoma häämöttää loppuaan.. On ollu ihana ja rento loma telkkarin, hyvän ruuan ja suklaan parissa. (; Eilen oli ratsitunti ja oli vaihteeksi kiva mennä ponilla, tarkemmin vuoniksella! En ees ollu sille liian isokaan, että vihdoinkin pienikokoisuudesta on edes jotain hyötyä. (:
Mutta nyt tosiaan painun piirtämään ja toivottavasti saan myös aattoratsastuksen maksun valmiiksi. (:
|
|
|
Post by Akku on Jan 4, 2013 14:01:19 GMT 2
Ilu, onnee siulle ja Pellalle!
Mutta oma kone asentanu jotain päivityksiä jo noin 15h, ja en halua tällä koneella kirjottaa, en tiiä miks. :'D Mut kai se kun omalla koneella saa olla rauhas kirjottamas. d: Huijarille olen tarinan kirjottanu, ja alottanu alkeistuntistooria.. Kiva kun piirsin Huikkiksesta hienon kuvan, mutta olin ilmeisesti värittäny sen violetilla tussilla. -.- Tänään lasketaan äitin sellaseen jättimäiseen pulloon kerätyt rahat ja kattellaan alanyan reissua! <3
edit// keltanaamat poijes!
|
|
|
Post by Robert on Jan 5, 2013 19:56:08 GMT 2
Huh huh, vei vuodenvaihteesta toipuminen pari päivää :--D Koneen kanssa vähän ongelmia tässä, yritän saada kuntoon niin pääsee tänne sebeilemäänkin, aattoratsastuskin on jo puolivalmiiksi kirjoitettu!
|
|
|
Post by Akku on Jan 6, 2013 19:08:32 GMT 2
Ihana toi Huiska. Eikö se ookkin Terälän tallista, vai?
Mutta tulin juuri tallilta, tuli puuhattua Diegon, puolivuotiaan shettisorihoitsuni kans, mm. käytyä maastos taluttaen. Jännä juttu, kun Diego ei ollut tuol viel silloin, kun Huijarille hain, mutta nyt ainakin inspaa kun on päässyt taas varsan kans touhuileen. Tuli toi Putkiski hoidettua, ja omistaja kysy halunko mennä ratsastaan sen kans joku päivä. :')
|
|
|
Post by Miira on Jan 6, 2013 20:00:15 GMT 2
Voihan kameleontti, huomenna pitäis raahautua kouluun. Haluisin niiin vaan jatkaa lomailua ja viettää tallilla allday. Yh, kaikenlisäks heti on kaheksasta kolmeen, lähes kokonaan just niitä tylsiä lukuaineita joista en tykkää. :/ Meen nyt tunkemaan noi tuhat kiloa kirjoja laukkuun.
Onneks virkistävää huomisessa on se, että mulla on Materialin kanssa kouluvalkka, jeejee. ♥ Tosin saapi nähdä miten menee joululoman kestäneen pihattoelämän jälkeen. Toivotaan parasta. (--;
Kyllä nyt Sebessä uusia hevosia riittää, kun Huiska tupsahti tallille ja BladexSenttijälkeläinen putkahtaa maailmaan kohtapuoliin. Odotan innolla. :--3
|
|
|
Post by Salma on Jan 7, 2013 14:29:47 GMT 2
Mahtava tuo Huiska!  Juuri oikean oloinen suomenpolle! Mullakin tekis mieli vaan jatkaa lomailua, en oo vielä päässyt hengähtämään kunnolla näiden kahden joululomaviikon aikana.. ääh!
|
|
|
Post by Akku on Jan 7, 2013 15:47:41 GMT 2
Äääääääääääh, pitäis: • kirjotella virtuaalielukoille hoitoja. 1/3, suoritettu. • Saada talven/kevään aikana saada koira näyttelykuntoon, rn Ruovedellä 1.4 • Saada tehtyä kaikkee muuta, kuten; • Piirtää ja skannata muutama kuva. 
|
|
|
Post by Inkeri on Jan 8, 2013 15:57:09 GMT 2
JJooo, munki pitäs tehä Sebeen, Shelyyn ja Ruolampeen vähä hoiteluita, noin miljoona tuntimaksua ja sillee. Sen siitä saa ku on koko lomanki vaa tekemät mitää.. :D Riparin suhteen oon sitte ollu vähä enemmän ahkera, kaikki merkinät kerätty paitsi ne kaks leirin ennakkotapaamista. Tosin meiän kunnas on kyl varmaa jotenki tavallist helpompi ripari tai ainaki sen perusteel mitä oon muilt kuullu:D Meiän äitiki oli ihan ihmeissään ku kerroin sille ylpeenä et nyt on sitte Jumalanpalvelus käyty, ja se oli silleen et "onko teil tosiaan vaan yks Jumalanpalvelus? Sillon kaheksankytluvulla oli ainaki kymmene!" Mutjoo, koetan aktivoittaa itteni tällä Sebenkin puolella viimestää viikonloppuna ku pääsen skannerin ääreen iskälle.
|
|
Taru
Perustallilainen

|
Post by Taru on Jan 8, 2013 20:54:43 GMT 2
Voisin kans jotain kirjotella, katotaan nyt millon saan tarinaa/kuvaa aikaiseks  Mutta nyt, terveiset kanarialta! Puerto Ricossa talla hetkella n. 20 astetta lamminta - ah! 
|
|
|
Post by Loviisa on Jan 9, 2013 16:27:01 GMT 2
Voih, oon ihan hirmu _laiska_! En jaksa ees panostaa kunnolla kouluun, tajuan aina aamuisin että en oo tehny läksyjä yms. Onneks kokeet menee vielä ihan hyvin vaikka niihin en ees hirveenä lue. Kohta se kuitenkin kostautuu.. Mulle tuli kamala KOIRAKUUME! <3 (taas vaihteeks ;D) Oon halunnu koiraa varmaan 6 vuotta, meillä oli kyllä koira mut sille raukalle tuli joku ihme sairaus ja se jouduttiin lopettaa.  Nyt sitte kaverin perhe on myymässä niitten koiraa kun niillä ei riitä aika ja mulla riittäis sillä käyn aika paljon lenkillä ja olis kiva aina ottaa se mukaan. Mut äiti ja isä ei kuiteskaan anna ottaa meille koiraa.  Mut eiköhän tää tästä.  Ei mulla muuta.  // Kivasti hymiöitä. (::
|
|
|
Post by anthon on Jan 9, 2013 16:50:40 GMT 2
Epäaktiivisuus jatkuu, sillä IRL elämässä omia huolia, joiden vuoksi en voi olla niin aktiivinen 
|
|
|
Post by Akku on Jan 10, 2013 18:02:33 GMT 2
Äää! Saan ehkäpä ylläpitoon shettiksen kesäks! Ihme ja kumma, että äiti ja iskä suostu!  Nyt viestitellään facebookis..  Toivotaan parasta... ;p
|
|
|
Post by Anne on Jan 11, 2013 14:34:53 GMT 2
|
|