|
Post by Akku on Jan 11, 2013 16:21:42 GMT 2
Oi, vähänkö hienot sivut.  Huijarille yritän jotain väkertää taas, saas nähdä millasta, nyt on kyllä ideaa jo...
|
|
|
Post by Miira on Jan 14, 2013 21:25:09 GMT 2
Ihanaa. Nyt vasta se hiljaiselo alkaa. (Y) Tuleva viikko niin täynnä kaikennäköstä. Synttäreitä, tallin kouluratsastuskisat, (viime perjantaina keksityn) ryhmäprojektin viimeistely (jonka pitäis olla ylihuomiseks valmis)... En edes jaksa luetella kaikkea. :--D Saa nähdä selviänkö hengissä, hihi.
|
|
|
Post by Akku on Jan 17, 2013 20:35:21 GMT 2
Huhhuhuuu! Huijarille yritän kirjottaa, ja päätöstä tehdä erään toisen virtuaaliponin hoitamisen kohdalla. Synttärit tulos, sit 2.2 helsinkiin -> shoppaileen, apassionataan ja hotelliin. (: Sattu hyvin ku toi 2.2 onki mun nimpparipäivä. (; Ääääh, jajajaja onneks ei huomenna tartte mennä kouluun, vaan oikojalle taas tonne reilun tunnin ajomatkan päähän, ja uutta matskuu taas suuhun.  Muttaaaah.. onhan ainaki se hyvä puoli, et pääsen shoppaileen hööksiin viidelläkympillä. (;
|
|
|
Post by Emmy on Jan 18, 2013 18:09:54 GMT 2
Oo Apassionataan, mäki haluisin, mut ne liput oli niin kalliit et en sit viittiny  Hei Akku! Mullaki on ollu joskus raudat. Oli yläasteella joku kolmevuotta ne semmoset kiinteet ylhääl ja alhaal ja sit viel pari vuotta yöraudat Oli kyl ihanaa ku ne vihdoin sai pois :DDD
|
|
|
Post by Ansqu on Jan 20, 2013 21:07:58 GMT 2
Wau, Apassionataan!  Minä en ole siellä käyny, mutta HIHSssa tuli käytyä joku vuos sitten. 
|
|
|
Post by Emmy on Jan 20, 2013 21:15:41 GMT 2
mä oon ollu joskus tyylii 2006 tai 2007 kattoo Apassionaattaa! HIHS:ssä en oo ollu viel kertaakaa, mut olis kyl kivä joskus mennä, mul on vaa aika vähän heppis kavereita, kenen kaa vosiin mennä :/
|
|
|
Post by Akku on Jan 21, 2013 11:34:55 GMT 2
No jes, vasen solisluu murtunu... 3 viikkoo kantositees..  Tipuin eilen yhen vuoniksen pukeista valkas.. Hammasta purren kävin viel kattoos & ajaas ylläpitoponiehdokkaan, ja kun ei ees tiedetty toon olevan murtunu..
|
|
|
Post by Emmy on Jan 21, 2013 17:30:30 GMT 2
Ai kauhee :/ pikaisia paranemisia !
|
|
|
Post by Ansqu on Jan 21, 2013 19:15:22 GMT 2
Oijoi :<! Maltilla sit parantelet sitä. 
|
|
|
Post by Emmy on Jan 23, 2013 22:28:31 GMT 2
Hehe.. mäki pääsin tänää vähän tekemää maaperätutkimusta ku tipuin mun vuokrapollelta  mentii vaa välikäyntejä ni poni otti spurtin ja keikahin. Vähän mätkähin sillee et on vasemmanpuolen lihakset kipeet. 
|
|
Pinja
Uusi ja innokas

? Anne
|
Post by Pinja on Jan 27, 2013 10:22:35 GMT 2
Heh, täälläkin päin noi kaverin ponit on aika usein maastossa lähdössä käsistä, vaikka kentällä ovat kyllä niin kilttejä. On sitte tullut mätkähdettyä itsekkin sinne maahan välillä. 
|
|
Aino
Uusi ihmettelijä
|
Post by Aino on Jan 27, 2013 11:32:42 GMT 2
Hei vaan kaikille! Kieltämättä oli perhosia vatsassa, kun tajusin päässeeni Gitan hoitajaksi... tästä se lähtee 
|
|
Vilma
Uusi ihmettelijä
|
Post by Vilma on Jan 27, 2013 11:37:49 GMT 2
Onnittelut kaikille uusille hoitajakasvoille! 
|
|
|
Post by Ilona on Jan 27, 2013 11:56:13 GMT 2
Onnea uusille hoitajille! :>
Hirveesti olis taas piirrettävää, että tää sunnuntai menee ihan piirtäessä ja leipomisessa.. Pellalle olis niin kiva piirtää jotain, mutta hoidan kouluhommat ensin pois tieltä. Ja yhteishakukin lukioihin lähestyy, kyllä tässä 9 vuoden peruskoulussa on päässyt niin helpolla, että lukiota vain odotellen.. c: Sitten vielä mietiskelen jos hakisin tuota tallipaikkaa jollekkin ponskille. Katotaan.. (:
|
|
|
Post by Emmy on Jan 27, 2013 12:12:13 GMT 2
Mä pääsin Patronin hoitajaksi! Tuli sille eilen myöhään kirjoitettua tarinakin 
|
|