|
Post by Britta on Jan 27, 2013 12:34:07 GMT 2
Onnea hirveästi uusille hoitajille!! :)
Muhun on varmaan tauti tulossa, sellainen on ainakin olo... Pitää jossakin kohtaa jotakin tarinaa rustata kun olo vähän kohenee; nyt se nimittäin ei ole mikään maailman paras, hehe. Viimeviikolla oli pari koetta, tänään pitäisi aloittaa ruotsinkokeisiin luku kunhan pääsen äidin luo, jossa kirjat majailevat. On se elämä kiireistä...
Ja megaärsytys-osio tässä viestissä on, kun minulla olisi ollut ensi kuussa ensimmäiset kisat kisatiimihepalla, jolla en siis koskaan ole kisoja mennyt, ja samana sunnuntaina on sitten riparisunnuntai johon on pakko osallistua. Ärrin murrin. Maaliskuuhun täytyy sitten odottaa, perskules...
|
|
|
Post by Loviisa on Jan 27, 2013 16:25:44 GMT 2
ONNEA UUSILLE HOITAJILLE!!! 
|
|
|
Post by Inkeri on Jan 27, 2013 20:45:14 GMT 2
Apua, ei hemmetti mua hävettää tää mun epäaktiivisuus.. Oon ihan takuuvarmana pihallepotkittujen joukos jos en joskus hilaa mun ahteria tänne ees joskus.. Nyt en ollu ollu vuoteen ees forkalle kirjautuneena, ja vastassa ootti noin sata topaa joiden edessä oli se sininen new-merkki. Häpeän syvästi ja lupaan ottaa itteeni niskasta kii. Muttajoooh laiska läski aka inkeri toivottaa myös onnee kaikille uusille hoitajille ! :) {Tääkin viesti kuuluu sarjaan yybertärkeä stuff.}
|
|
|
Post by Britta on Jan 31, 2013 12:28:06 GMT 2
Hyi kauheeta mikä räkätauti. Sunnuntaina aavistelin oikein, mulle nousi kuume. Maanantaina sitä ei sitten ollutkaan, mutta oli nenä aivan tukossa ja kurkku alkoi pikkuhiljaa tulla kipeäksi. Tiistaina menin kuin meninkin kouluun ja siellä olin nokka kiinni paperissa miltei koko ajan, joten eilen ja tänään olen jäänyt kotiin. Tänäaamuna huomasin suureksi helpotuksekseni, että nuha alkaa jo vähän helpottaa kun ei aivan tukossa ole, mutta vastapainoksi kurkku kipeytyy enemmän ja on täynnä limaa -> yskä. Eli ei mitään ruusuisinta arkea tänne. Pakko olla terveenä lauantaina, koska ollaan lähdössä Helsinkiin katsomaan Apassionataa!♥
edit - Akku, sunnuntaina kello yksi. :)
|
|
|
Post by Akku on Jan 31, 2013 14:05:23 GMT 2
Meeks sie Britta siihen yhen vai kuuden näytökseen? Ite meen yheltä kaverin, sen äitin ja äitin kans. <3 Odotan hiukan! (:
|
|
Aino
Uusi ihmettelijä
|
Post by Aino on Jan 31, 2013 14:35:58 GMT 2
Huomenna on taas perjantai, ihanaa! Britta, mullakaan ei oo terveen papereita, oksennustaudissa elellään... Siinähän se viime yö meni vessassa istuen odottaen, kumpi (sisko vai minä) yrjötään ensin...  Tänään on onneksi laantumaan päin ollut, huomenna varmaan koulunpenkille.
|
|
|
Post by Emmy on Jan 31, 2013 18:33:48 GMT 2
hyi oksennustauti :/ onneks mul ei oo koskaa ollu *koputtaa puuta*, koska inhoon oksentamista :/
|
|
|
Post by Loviisa on Jan 31, 2013 21:04:09 GMT 2
Jihuu, kohta on taaaaas viikonloppu!!  Taas yks viikko menny hirmu nopeeta. Onneks huomenna on enää yks leppone päivä, englantii, biologiaa, historiaa ja kolme kässää. Oon ollu aikas epäaktiivinen, joten tarinaa olis tulossa. Seuraavat viikot on aika kiireisiä, ensviikolla on kolmet kokeet ja pitäs vielä treenata hirveenä tulevia sm-kisoja varten. Yritän kuiteski kirjotella Pampulle hoitoja. 
|
|
|
Post by Emmy on Jan 31, 2013 22:49:59 GMT 2
minäki hoitelen varmaan viikonloppuna, tää viikko ollu aika tosi kortilla, ku toi päättötyö piti tehä loppuun ja oli kaikkii kokeita, mtu nyt helpottaa ja voi keskittyy kivempii asioihin, kuten vanhojentansseihin, potkiaisii ja kaikkee siihen abirumbaan !
|
|
Melissa
Uusi ihmettelijä
Look whose there. -Who? -Melissa ofc!
|
Post by Melissa on Feb 1, 2013 17:15:39 GMT 2
Moi! Enpä ole täällä jakanutkaan pölötyksiäni  Varautukaa, Melissa "Karkki" Minttu Kovapohja (Eli minä) tulee nyt tänne puhumaan suu vaahdossa  Juu, elikkä mitö olette puuhailleet? PS. Vau, mähän osaan kuunnella 8)
|
|
|
Post by Emmy on Feb 1, 2013 20:34:47 GMT 2
tänää ridailemassa vuokrahepsuu. Oli alkuun vähän tahmee, mut loppuun meni ihan kivasti 
|
|
Melissa
Uusi ihmettelijä
Look whose there. -Who? -Melissa ofc!
|
Post by Melissa on Feb 2, 2013 11:23:55 GMT 2
Emmy, uskon että sulla oli kivaa 
|
|
|
Post by Salma on Feb 2, 2013 14:10:27 GMT 2
Paljon onnea uusille hoitajille! (: Mahtavan reippaasti olette astuneet mukaan talliremmiin!
Mä olen ottanut lepiä viimeisen viikon! Löhöilypäiviä on ehtinyt olla enemmän kuin aikoihin, ihanaa!
Emmy, millainen vuokraheppa sulla on?
|
|
|
Post by anthon on Feb 2, 2013 15:13:38 GMT 2
Myöhäiset onnittelut uusille hoitajille!  Nyt mä yritän taas aktivistua (onko se sana?), ko olen ollut vähän hiljasella kiireiden takia, pahoitteluni.
|
|
Linnea
Perustallilainen

Koulutaso: VaA
Estetaso: 140cm
|
Post by Linnea on Feb 2, 2013 15:25:19 GMT 2
Anthon, oisko sana aktivoitua(?)
Liikaa tekemistä. Pitäis jaksaa käydä hiihtelemässä vähän pidempi lenkki, käyttää koira erikseen kun ei laduille saa ottaa tähän aikaan ja sitten pitäis keretä vielä tallille estevalmennukseen. Huh huh... Pitäis jostain saada motivaatiota että tekis kaiken aikasemmin ja ettei kaikki jäisi läjään. Tulee kiire ja minä istun vaan koneella. =)
|
|