|
Post by Inkeri on Dec 21, 2012 23:10:19 GMT 2
Kertokaa miks mulle iski kauhee stressi heti ku pääs lomalle?:D Rupesin vaan yhtäkkii kattoon koneelta lukiovaihtoehtoja, ja tajusin et Tampereel on vaan yks lukio jossa on IB-linja! Sit rupesin stressaan et apuaapua pitääks mun tosissaan hakee sen lisäks johki Ouluun jos mä en pääsekään sinne Treen lukioon ja nii. Ja mun lopullisen päätöksen tekoaikaan on viel ainaki vuos! Jaa-a, pitää kai hommata itelleen jotai muutaki tekemist ku koneel oloo, etten vaan taas eksy niien lukioiden sivuille.. :D Mut nii. LOMA! Varmaan paras sana ikinä. Ei tarvi kestää meiän älveetä tai opoo tai ketään opee _kahteen viikkoon_!!!! Party time! Ja joulu tulee ja kaikkee, vitsi oon ihan innoissani!:D Jos vaik sais jotain tarinaakin väännettyä tän breikin aikana.. :D Mut ei mul muuta, häivyn syömään pipareit:D Hyvää joulunaikaa kaikille!
P.s Catrina, wau. Voisin tulla vaik teille sit joskus, meitsiä alkaa kans tää tylsä Suomi (jossa ei koskaan tapahdu mitää) kyllästyttää.. :D
|
|
|
Post by Anne on Dec 23, 2012 22:21:50 GMT 2
Oikein hyvää joulua koko Seppeleen väelle!
Ja erityiskiitokset kuluneesta vuodesta hoitajille ja y-omistajille; upeista tarinoista ja kuvista, jotka luovat tunnelmaa ja elämää Seppeleelle ja joiden tekeminen on toivottavasti myös hauska harrastus teille! =) [/b] <3:llä Anne[/color] [/center]
|
|
|
Post by anthon on Dec 24, 2012 17:49:39 GMT 2
Hyvää joulua kaikille munkin puolesta! Joulupaketista mulle löyty Canon 1100D, nahkakinttaat, lapaset, semmosen kirjan, 50e, 70e lahjakortin ginaan, 30e lahjakortin sunkoruun, konvehtirasian ja sitten sain yökkärin ja kynsilakkaa. Mitäs teijän paketeista löyty?
|
|
|
Post by Salma on Dec 24, 2012 17:53:20 GMT 2
Ihanaa jouluaattoa! Täällä edelleen odotellaan pukkia saapuvaksi. Koirat ja serkun lapset touhottavat innoissaan! Onpa mielettömän ihana tunnelma! ♥
|
|
|
Post by Inkeri on Dec 24, 2012 18:38:05 GMT 2
Iloista joulua kaikillee!!:)) Miun paketeista löyty (hihihihihiii!) 2 Justin Bieberin levyää!!!:D Toinen niist oli sellanen joululaululevy (jos oli dvd mukana iiiik!), mut jostain syystä veli ei oikeen innostunu ajatuksest et oltas kuunneltu.. Mut sitte sain viel kuorma-autollisen karkkia,, One Direction - pussilakanat (arvatkaa kiljuinko!!), yökkärit, kalenterin, enkunlippumukin, pipon, 20e...ja sitte viel iskälle keskiviikkona availeen lisää paketteja!:) Plus, en tiä mistä joku oli saanu päähänsä et oon Harry Potter - fani, mut sain semmosen hemmetin kokosen Harry Potter - kirjan.. Se oli ainaki 10 senttii paksu ja varmaa metri kertaa metri - kokone ja kerto niist elokuvist:D On se hyvä ku ei oo lukenu yhtää Potteria, tai ees leffoi kattonu:D Mutta tää on ollu kyl tosi kiva päivä, vaik tää armoton mahatauti vähä latistaa fiiliksiä..
EDIT - Robert, mutku ne o niiiiin pitkii et veikkaan et en jaksa lukee yhtäkää kokonaa.. t. laiskaminä
|
|
|
Post by Robert on Dec 24, 2012 19:44:08 GMT 2
Dear lord, nyt Inkeri heti lukee ja kattoo Pottereita!!! Parasta antia ikinä :--D
Mulle tuli lahjaksi mummun tekemät tumput, yhteensä noin 500 euroa, juoksuhousut ja John Greenin The Fault In Our Stars -kirja (tosin ostin nämä kaksi itse itselleni :---D), aitoa villaa olevat sukat, One Direction Take Me Home: Yearbook Edition ja Mrs Niall Horan -paita (:---D) sekä lahjakortti Cubukseen! Kovasti vähenee lahjat vuosi vuodelta, mutta kasvavat arvoltaan! Kaiken lisäksi löysin eilen työpaikan huhtikuusta alkaen, jee, elämä helpottuu!
Hyvää joulua kaikille sebeläisillekin!
|
|
|
Post by Loviisa on Dec 24, 2012 20:23:43 GMT 2
Robert: Samaa mieltä, Potterit <3 Mun joulu on ollu IHANA!!! <3 Ihanaa ruokaa ja perheen kanssa oleilua. ++ tietty lahjoja... ;D Ite sain kaikkea ihanaa lahjaks, sain siskolta karvajumpinin, veljeltä ihanan neuleen, äidiltä ja isältä Puman ison laukun ja isovanhemmilta marimekosta sellasen meikkilaukun. Sekä kummeilta me&i legginsit ja tädiltä urheilukerraston ja lahjakortin. Saatin ihan himona lahjoja joten päätettiinkin et ensvuona ei pidetä näin materiaalista joulua. Et esim. arvotaan yks tai kaks perheenjäsentä jolle ostetaan lahja ja sit muuta ei ostetakkaan. Mut HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE SEPPELELÄISILLE!!
|
|
|
Post by Salma on Dec 25, 2012 7:19:14 GMT 2
Potterithan on niin mielettömiä, että kaikkien pitäis lukea ne! Mä oon täsmälleen sitä Harry Potter -sukupolvea, olin 7-vuotias, kun luin ensimmäisen kirjan, ja täysi-ikäisyyden kynnyksellä kun tuli viimeinen. Ah! ♥ Ihanaa olla kotona viettämässä joulua. Lahjasäkistä paljastui mulle reippaalla kädellä meikkituotteita (oon alalla, jolla itsensä ehostaminen on tärkeää), astioita, pyyhkeitä, J.K. Rowlingin uusin kirja "Paikka auki" (!!), digikamera (tää oli todellinen yllätys!), makeisia, rahaa, uusi lompakko ja lahjakortteja. Kaikki lahjat tulivat hyvään tarpeeseen! Loviisa, mäki välillä kauhistelen tuota tavaran määrää. Itse oon sanonut joka taholle, että otan lahjat mieluummin kahisevana, ettei tule sitten sitä ylimääräistä krääsää.
|
|
|
Post by Miira on Dec 25, 2012 11:41:36 GMT 2
Hihii, hyvät lahjat tuli! uus Charles Owen-ratsastuskypärä, rahaa vuokrahevosen maksamiseen, pari kirjaa, lentoliput MILANOON äidin kanssa loppukevääks, villasukat ja liput Apassionataan kaverin kanssa. Jees. :--)
Mua harmittaa etten saanu tota Paikka auki-kirjaa, mutta kai sen voi itsekin ostaa.
|
|
|
Post by Jesse on Dec 25, 2012 15:47:34 GMT 2
Pitäis tilailla CO ayr8 vai mikälie sen nimi oli, siis englannista. Saisin sen varmaan synttärilsjaks tuli vaan tost edellisen co:sta mieleen. Ja siis eilen tuli kivoja vaatteita, hillitön kasa sukkia (oon varmaan valittanu jossain vaiheessa, että kaikki on kadoksiss), se hillittömän iso HP kirja, rahhaa, superstarit ja muuta. Ja sit ihan hillittömän ison pehmolelun ihan tosi yllättävältä taholta, mikä oli tosi söpöä
|
|
|
Post by Daniel on Dec 25, 2012 16:52:03 GMT 2
hyvää joulua ja lomaa vaan kaikille! Mä olen ollut ahkerasti hukassa Sebasta, enkä tiedä koska taas aktivoidun, mutta toivotukset piti tulla huutelemaan nyt kun netti toimii. Lomafiilis puuttuu, kun tänään pidin kuuden tunnin matikkarupeaman. Kirjotukset lähestyy ja pakko käyttää aikaa niihin nyt, kun sitä on. Ens viikolla ei ole ja koulun alkaessa melkein vielä vähemmän, kun on kaikkea muutakin, eikä lukulomalle voi kaikkea jättää kun ei se aika riitä kuitenkaan. Kas, mä tulen siis olemaan hukassa tästä eteenkinpäin ja rästimaksut roikkuu ja harmittaa vähän, mutta kyllä se tästä taas, kun ei oo muuta ku duunit ja pääsykokeisiin luku. Möyh. Rivinvaihdot ei toimi.
|
|
|
Post by Robert on Dec 25, 2012 17:13:21 GMT 2
Apua apua apua, lukeeko ihmiset oikeasti jo nyt ylppäreihin oh god! t: neljä uskonnon kurssia käymättä ja kirjotukset maaliskuussa! Vielä kun itse kirjotan lyhyen matikan, uskonnon, uudelleen pitkän englannin ja vielä äikän niin ehkä mullakin pitäisi olla nenä kirjoissa jo, varsinkin ku meillä tuota lukulomaa saa vähän nihkeästi - kaksi päivää ennen kirjoituksia per aine...
Minkälaisen COn Miira sai? Multa löytyy tuo kliseinen kouluratsastajan potta eli Wellington, mutta oon vakavasti miettinyt päivittäväni tuohon nican puhumaan Ayr8 myös...
|
|
|
Post by Daniel on Dec 25, 2012 17:54:07 GMT 2
Robert, usko pois, monet kaverit on lukeneet niihin jo kauan itellä keväällä edessä äikkä, matikka, enkku, ranska ja uusiks pitkä ruotsi laudaturin toivossa. Syksyllä kirjotin ruotsin kertaalleen ja bilsan. Ruotsi jäi muutaman pisteen päähän ja sekös harmittaa. No, niin se bilsakin keikku sitten pisteen päässä ämmästä, tippu tosiaan ytl:ssä neljä pistettä ja kyllähän se jurppi mut sille en jaksa mitään tehdä. Kerran kävin kipeenä sen kirjottamassa ja se oli niin traumaattinen kokemus että ei ikinä enää Mitenkään edelliseen löpinään liittymättä (luurilla ei toimi rivinvaihdot) pakko hehkuttaa että estekammoa nuijittiin lisää maanrakoon, kun pisteltiin menemään ilman satulaa. Sen isomman okserin ylitettyän totesin, et ihan turhaan mä mtn oon kammonnu, hyppääminen ei ookaan niin hengenvaarallista ja oli muuten tos hauska hypätä!
|
|
|
Post by Fiia on Dec 25, 2012 17:56:30 GMT 2
Robert, ei kaikki Mulla pitkä matikka + A-englanti + B3-saksa + äidinkieli tarkoittaa sitä, että pitäisi laskea aivan maan pirusti ja lukea saksan sanoja, mutta en jaksa olla huolissani koska reaalit on jo alta pois. Ylioppilaaksi kun pääsee niin kiva ja kompensaatiot taitaa taata sen jo tässä vaiheessa. Matikan korotustentti tosin olisi ensi viikolla, siihen pitäisi vähän ehkä kerrata jos meinasin saada numeroa ylös, mutta muuten mä taidan aloitella vasta lukulomalla. Tykkään kyllä joulusta, vaikka tänäkään vuonna en kovin ihmeellistä joulun tunnelmaa saavuttanut. Hyvää ruokaa kuitenkin, veli kotona ja käynti mummolassa, en mä muuta oikein kaipaakaan.
|
|
|
Post by Catrina on Dec 25, 2012 18:57:18 GMT 2
Omista paketeista löytyi kaikenlaista: Kasvosauna, treenaushulavanne (Kyllä mä ihan tarpeeksi liikuntaa harrastan!), lautapeli, hajuvesipakkauksen jonka avulla voi sekoittaa oman hajuvetensä (!), kasvonaamioita, heppakirjoja ja kaikkea muuta krääsää. Ihan tyytyväinen olen Paitsi että olisin tahtonnut enemmän hepokrääsää... Oli muuten hauskaa kun mulla ja mun iskällä on samantapaiset nimet, ja yhteen pakettiin saajan nimi oli kirjoitettu oudosti ja luulin että se oli minulle. Avasin sen ja sieltä paljastui polvituki! Mutta se sitten selvisi silleen että lahja olikin isälle Olin kyllä aika kummissani kun näin sen polvituen. Ei kai tässä muuta, tahdoin lähettää viestin siitä mitä sain lahjaksi, kun se näyttää olevan keskustelun aihe
|
|