|
Post by Cella on Nov 1, 2015 13:50:16 GMT 2
Huih, no onneksi et Aurinko päättäny lopettaa!! Eihän me olla ehitty ees tutustua! Mullakin oli tässä justiin kolmen viikon notkahdus, näitä välillä tulee. Se alottaminen on aina vaikeinta, mulla on ainakin niin paha tyhjän paperin kammo kirjottamiseen, varsinkin jos on ehtinyt vierähtää hetki edellisestä kerrasta Voi, kihlajaiset kuulostaa ihanalta! Onnelliset juhlat! Mua harmittaa pirusti kun oli eilen kutsu kaverin Halloween-bailuihin, mutta en jaksanut mennä kun olin niin poikki kouluviikosta ja viikolla olleista opiskelijakemuista, ja siellä oli ollut ilmeisesti ihan tosi hauskaa! Tää on tämmöinen Putte-possun nimipäivät tunne, missasin ihan kaiken ja kaikilla oli niin mukavaa No, kirjoittelin koko illan Sebeen, ei sekään yhtään huono vaihtoehto! Nyt olis kouluhommia mutta laiskottaa. En tee.
|
|
|
Post by Tuulia on Nov 1, 2015 17:35:20 GMT 2
Mullahan on aikaa mutta käytän sen niin huonosti etten ees yritä ehtiä pikseliponeilemaan kun aina joku kouluhomma roikkuu tekemättömänä =D Jos tekisin kouluhommat kunnolla vois joskus olla oikeesti aikaa tännekin.. No, jakso vaihtuu kohta, mutta sekää ei paljoa auta kun se eka viikonloppu uudessa jaksossa menee Turussa festareilla =D Sitte on taas kouluhommia paljon..
Hei muuten, onko kukaan muu kun mä ja Clara menossa Turkuun Maata Näkyvissä festareille? =) Sinne kun tulee porukkaa ympäri Suomee vaikka tapahtuma ei vissii niin tunnettu ookkaan =D
|
|
Aurinko
Perustallilainen
Hoitoheppa: Gekko
Koulutaso: heB
Estetaso: 70 cm
|
Post by Aurinko on Nov 1, 2015 18:48:42 GMT 2
Mullakin on vähän ajankäytön kanssa silleen, että en vaan tee mitään vaikka ehtisin. Esimerkiksi jos on koulun jälkeen tunti ennen harjotuksia niin mä vaan makaan tai jotain, en ees yritä tehä läksyjä tai muuta järkevää. Mut joo, kiva että Arskaa kaipaa joku täälläkin kun välillä tuntuu että ei oikeen millään saa kaivettua omaa pysyvää koloa Sebeen. Nyt on kyllä ollut hyvä kun Arska on päässyt niin moneen tarinaan mukaan, että olo alkaa jo tulla kodikkaaksi :-D
|
|
|
Post by Robert on Nov 1, 2015 18:59:32 GMT 2
Pyhh, Arska on ihana! Yksi mun lemppareista Seppeleen elämässä, älä vaan lähde kävelemään :DD
Hurjasti porukkaa online, kaikki chattiin kun mäkin kerta pääsin nyt tsättäilyn makuun vanhana ja raihnasena!
|
|
|
Post by Wenla on Nov 1, 2015 19:06:06 GMT 2
Mustaki tuntuu et oon hirveen epäaktiivinen päikyn puolella, koska oon maksanu rästejä tässä lähiaikoina. Mut no, parempi ettei oo rästejä niin voi hyvillä mielin kirjottaa..? 8)
Muutenki pitäis kai panostaa nyt kouluun tai jotain, arvatkaa vaan kuin paljon kiinnostaa.. No, ehkä mä tästä ryhdistäydyn!
|
|
Aurinko
Perustallilainen
|
Post by Aurinko on Nov 1, 2015 21:04:25 GMT 2
Mun Seppele-inspis on nyt palannut valtaisana, kolminkertaisena edelliseen verrattuna, ihanaa <3 En yhtään tiiä mitä tapahtu mutta yhtäkkiä, boom, ideoita ja kirjotusfiilistä tulee hulluna :-D Toivottavasti tää kestäis, ja jos vielä Hallava- ja Mallaspuro-inspit tulis perässä niin olis perfect :-)
|
|
|
Post by Ilona on Nov 7, 2015 13:00:06 GMT 2
Pakko höpistä tähän väliin, että vitsit kun hoitajahaut houkuttaa! Harry ja Edi pistää silmään, mutta pitänee varmaan tässä hillitä itsensä. Ehken ole vielä valmis kolmanteen (vaiko neljänteen) comebackiin =D Nähtäväksi jää!
|
|
|
Post by Pipsa on Nov 7, 2015 17:01:02 GMT 2
Liputan täällä ehdottomasti Ilona siun comebackin puolesta! Jos rennompaa harrastusmeininkiä haluat, niin miulla vois olla kans Siken vuokraajan\hoitajan paikka auki )
|
|
|
Post by Emmy on Nov 7, 2015 19:09:36 GMT 2
Ilu takas vaa !
|
|
|
Post by Ilona on Nov 8, 2015 17:40:55 GMT 2
Pipsa varsin houkuttelevaa! Ilu miettii (;
|
|
|
Post by Salma on Nov 13, 2015 11:23:08 GMT 2
Hirveästi onnea uudet hoitajat ja tervetuloa remmiin! (Ps. Ihanat Brisu ja Ilona, tervetuloa takas!!!)
|
|
|
Post by Cella on Nov 13, 2015 11:41:03 GMT 2
Hoooo!! Multa myös isosti onnea , mahtava juttu!
|
|
|
Post by Britta on Nov 13, 2015 12:12:24 GMT 2
Paluumuuttaja kiittää isosti!!<3 Ja onnea uusille hoitajille (plus sielunkumppani Ilonalle)!
|
|
Jutta
Perustallilainen
Hoitoheppa: Abrianna
|
Post by Jutta on Nov 13, 2015 12:25:33 GMT 2
Hui miten jännää ja ihanaa päästä mukaan!
|
|
Aurinko
Perustallilainen
|
Post by Aurinko on Nov 13, 2015 14:38:49 GMT 2
Onnee uusille ja tervetuloa messiin, uusille vanhoille tervetuloa takasin :-))
|
|