Sussu
Perustallilainen
Oma heppa: Kiira & Rotta
Koulutaso: Helppo A
Estetaso: 100cm
|
Post by Sussu on Nov 13, 2015 15:58:54 GMT 2
Oikeen paljon onnea kaikille uusille hoitajille! Ja tietty vanhoille tervetuloa takasin
|
|
|
Post by Salma on Nov 13, 2015 16:59:34 GMT 2
Pssst, tässä topikissa Susikallion foorumilla pääsee lukemaan ja linkkaamaan rk-mestaruustarinoita!
|
|
|
Post by Ilona on Nov 13, 2015 17:45:25 GMT 2
Kiitokset <3 Ja onnittelut ja tervetuloa uusille hoitajille sekä tietenkin Britalle! Ei täältä sitten kulumallakaan lähdetä (;
|
|
|
Post by Pihla on Nov 13, 2015 22:00:16 GMT 2
Onnea munkin puolesta vielä uusille ja uusvanhoille hoitajille!
|
|
Kuú
Perustallilainen
Hoitoheppa: Eela
|
Post by Kuú on Nov 15, 2015 15:18:27 GMT 2
Hei kaikki, haluan sanoo teille heihei. Lopetan Eelan hoitajana, pitkään jatkunut hiljaiselo päättyy. Seppeleessä oli hyvä pyöriä, täällä kaikki tuntuu olevan niin ystävällisiä. Hyvää jatkoa kaikille, uusille ja vanhoille hoitajille ja kaikille muille!
Talvisin terveisin, Kuú
|
|
|
Post by Cella on Nov 15, 2015 18:28:16 GMT 2
Voi! Heihei Kuú, kaikkea hyvää! Olet lahjakas ja ainutkertainen, sua jää moni ikävöimään.
|
|
|
Post by Emmy on Nov 15, 2015 18:56:46 GMT 2
Voi Kuu :( harmi! Mutta hyviä jatkoja :)
|
|
|
Post by Clara on Nov 15, 2015 21:35:06 GMT 2
Voi ei Kuu, tosi harmi Vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä ja ihailen suuresti sun runollista, ainutlaatuista tyyliä hoitomerkinnöissäsi, ikävä tulee! Kaikkea hyvää kuitenkin jatkoon, oot aina tervetullut takaisin! ♡
|
|
|
Post by Salma on Nov 16, 2015 9:23:50 GMT 2
Voi ihana Kuú, onpa surullista kuulla! Sua ja sun ainutlaatuista tyyliä tullaan varmasti kaipaamaan täällä! Sun jäljiltä jää kyllä iso aukko Seppeleen hoitajaporukkaan. Toivottavasti törmäillään edelleen joko virtuaaliheppamaailmassa tai sitten jossain muualla! <3
|
|
Kasper
Uusi ja innokas
|
Post by Kasper on Nov 17, 2015 22:24:05 GMT 2
Hei hei Kuú! Hahmosi ja tarinasi olivat sykähdyttävän lämminhenkisiä ja persoonallisia! Kaikkea hyvää sun elämään
|
|
|
Post by Piritta on Dec 19, 2015 23:09:33 GMT 2
Siis voihan nenä, tyypit, miten mahtava loppu- ja alkuvuosi (ja koko vuosi 2016, taatusti!) meillä onkaan edessä. Justiinsa kun voivottelin, että mulla on pieni virtuaaliblokki tuloillaan, se huitaistiin tuhka tuuleen. On tää ihmeellinen paikka ja huikea porukka, kun aina vaan jaksaa innostaa.
|
|
|
Post by Rosa on Jan 8, 2016 11:25:08 GMT 2
Ääk eikä! Aivan ihanat uudet heposet oot Anne tuonut talliin <3 Poni on ihan Inskun näkönen ja ah Lasse... löysin uuden kaverin jolle menetin sieluni...
p.s. Näillä seben heppoilla on hämäävästi lähes kaikilla samoja nimiä kun mun tutuilla. Lasse <3
Pakollinen fanituspostaus.
|
|
|
Post by Salma on Jan 8, 2016 11:42:20 GMT 2
Mun täytyy liittyä fanirinkiin, aivan ihania heppasia!
|
|
|
Post by Katsu on Oct 8, 2016 9:17:27 GMT 2
Täällä ei ollakaan höpisty hetkeen, mutta joo... Mitäs muitten sebeläisten arkeen kuuluu? Mulla menee ainakin hevosrintamalla tosi hyvin, viime viikonloppuna tuli kävästyä kisoissa, joista nappastiin 60 cm luokasta seuran minimestaruus ja 50 cm luokasta taas neljäs sija :-)
Täällä on kyllä hirveen syksystä :-D Osa puista on täysin nakuna, kun taas toinen osa puista on täynnä syksyisen sävyisiä lehtiä. Vaikka mä en syksyihmisille olekaan, pakko myöntää, että onhan tää kaunista aikaa, vaikka kylmä on ja talvitakit saa jo pikkusta hiljaa vetää esiin. Tälläkin hetkellä tuulee ihan järkyttävästi :') Talvi onneks lähenee, toivottavasti saadaan sitten jouluksi lunta (terveisin jouluhirviö, joka hankki lahjat jo pari kuukautta sitten)! :-)
|
|
Aurinko
Perustallilainen
Hoitoheppa: Gekko
Koulutaso: heB
Estetaso: 70 cm
|
Post by Aurinko on Oct 8, 2016 10:31:14 GMT 2
Vaautsi, näinkin jo kuvia sun kisasuorituksista, hienoa :-))
Mua vähän ahdistaa kun on niin pimeää. Kun aamulla lähden kotoa niin on pimeää ja kun illalla palaan niin on pimeää D-: Muuten on kyllä ollut jees kun ei mitään hirveitä kurakelejä ollut, niin mieliala pysyy suht ylhäällä.
|
|