|
Post by anthon on Oct 8, 2016 11:24:37 GMT 2
Huippua Katsu!
Tännepäin kuuluu myös hyvää. Oon saanut muutaman vakioasiakkaan lisää (olen siis ammatilta ratsastuksenohjaaja) ja sain myös toisen työpaikan henkilökohtaisena avustajana ja uusi koulukin lähtenyt hyvin käyntiin. Välillä tuntuu että on vähän turhan kiireistä, koska käyn koulua - teen kolmea työtä (valmennan ja läpiratsastan, henk.koht. avustajan hommat ja LR:n jälleenmyyjänä) ja harrastan vielä teatteria ja käyn kuntosalilla ja omistan koiran. Välillä sais tosiaan olla vähän enemmän aikaa.
|
|
|
Post by Anni on Oct 8, 2016 12:03:19 GMT 2
Onnea Katsulle hienosta kisamenestyksestä! Mullekin kuuluu ihan hyvää! Vähän vaiheilen, koska muutin loppukesästä 300km päähän entisestä kotikaupungista ja mulla on nyt välivuosi. Yhtenä päivänä fiilistelen täysillä sitä, että saan asua "omillani" (poikaystävän kanssa), kun taas toisena päivänä mietin, et mitä helkkaria mä täällä teen. Mulla ei oo atm koulupaikkaa, töitä, enkä mä tiedä mitä mä haluan tulevaisuudessa tehdä. Mut sit taas pitää olla onnellinen siitä, että mulla on mahdollisuus miettiä sitä vielä, etenkin näin kauniissa kaupungissa Ja onneksi pääsen ensi viikolla käymään kotikotona ja aion käydä miljoona kertaa tallilla!
|
|
|
Post by Clara on Oct 8, 2016 13:30:50 GMT 2
Huippua, että tääkin topic heräs nyt henkiin! Kaikki keskustelu kun on aika pitkälti siirtynyt nyt whatsapp-ryhmän puolelle niin tää on tosiaan ollu ihan hiljanen, hyvä että saatiin vähän eloa foorumilleki Mun elämä on ollu aika sekasin lähiaikoina, mikä on tietty heijastunut kirjottamiseenkin - on vähän vaikea raapustaa perus iloista ponityttösettiä kun oma elämä on ihan päälaellaan. Mutta onpahan sitte Clarasta hahmona nyt syksyllä tullu vähän uusia puolia esiin, pitäähän senkin hiljalleen vähän "aikuistua" vaikka mielellään kyllä pitäisin sen ikuisesti tollasena pikkutyttönä Mutta heppaelämään kuuluukin sitten hyvää, oon vihdoin päässy ainaki hetkellisesti ratsatamaan vikkottain tunneilla, mikä on mulle ihan uutta kun hevosteluun ei oo mulla aiemmin ollu juurikaan mahdollisuutta. Ja koko ens viikon oonkin TET-harjoittelussa eläinpihalla ja siihen päälle vielä viikon syysloma, ihanaa <3
|
|
|
Post by Tuulia on Oct 8, 2016 23:45:44 GMT 2
Onpa ihana lukea muiden kuulumisia! Itsekin muutin maalta omilleni kaupunkiin, ja vaikka yo-kirjoitukset ovat vihdoin ohi, on ollut paljon kaikenlaista muuta puuhaa. Harrastuksia, pidempiä koulupäiviä ja semmosta. Pitäisi koittaa vaan päästä kynän varteen ja piirtämään, niin se alkaisi inspaamaan enemmän! Mäkin pääsin eka kertaa kuuteen vuoteen ratsastustunnille, ja täytyy sanoa, että oli vaikeeta... Ravin nostaminen ja ylläpitäminen laiskuriponilla käy työstä. Mutta poni oli ihana, ihan Vennan näköinen <3 Ensi viikolla taas uudestaan Claran kanssa ratsastamaan! =)
|
|
|
Post by Emmy on Oct 9, 2016 11:21:29 GMT 2
Mulla menee kans hyvin! Koulussa menee kivasti vaikka meineillään on opintojakso joka ei ihan liikaa kiinnosta. Sain myös töitä ja ihanaa saada helposta taloudellisesti tiukkaan tilanteenseen. Töissä olen myös viihtynyt tosi hyvin!! Heppailemaan ei ole ollut mahiksia sitten kesän, siksi ootankin innolla tulrvaa issikkavaellusta jolle lähdetään kavereiden kanssa!!!! Wiiii, siitä tulee parasta.
|
|
|
Post by Salma on Oct 9, 2016 12:44:33 GMT 2
Mullakin on sairas kiire koulussa! Ehdin melkein joka päivä käydä pyörähtämässä täällä, mutta ei meinaa jäädä aikaa kirjoittaa. Se on vähän kurjaa, mut yritän aikatauluttaaa hommia niin että ehtis eees kerran viikossa näpytellä jotain. Mut koulu on jees!
|
|
|
Post by Wilma on Oct 9, 2016 13:19:11 GMT 2
Mulla ei koulussa ole niin älytön kiire, seuraavaksi pariksi viikoksi kyllä on tungettu koe jos toinenkin, mutta ihan älytön stressi ja kiire viulunsoittohommien kanssa! Suoritan vajaan kuukauden päästä viulunsoiton 3/3 tutkinnon, ja mua jännittää, stressaa ja pelottaa se ihan kamalasti... Kun on vielä hurjat määrät konsertteja, harjoituksia sun muita ja sellonsoitonkin aloitan syysloman jälkeen! Mutta onneks tää kaikki on mun mielestä vaan kivaa vaikkakin hurjan stressaavaa!
|
|
|
Post by Nette on Oct 9, 2016 16:43:38 GMT 2
Onnea tutkintoon Wilma! Itellä onneksi pianon 3/3 jo takanapäin, mutta muistan kyllä, että stressasin siitä aikoinaan ihan hirveästi. Mulla tosiaan tänään ensimmäinen "vapaapäivä" (tentteihin pitäisi kyllä lukea...) koko syksynä. On jotenkin ollut ihan hirveän kiireistä: koulua viiteen asti neljä kertaa viikossa, siihen päälle kaksi hoitohevosta, pianonsoitto, koira, opiskelut, fuksibileet ja kaikki muu ylimääräinen on verottanut aikaa virtuaalihevostelulta ihan hirveästi. Nyt on jäljellä enää viimeiset kirit tenttejä kohden, ja sitten alkaakin leppoisa marraskuu kahden tunnin koulupäivillä. Nyt pitäisi kyllä olla opiskelemassa sammakkoeläinten luita latinaksi, mutta taidan näin pitkästä aikaa panostaa hetken virtuaalihevosteluunkin Ehtiihän sitä myöhemminkin.
|
|
|
Post by Loviisa on Oct 11, 2016 18:00:32 GMT 2
Jes, ihana että höpinäboksi on taas bäk!! Niin kiva kuulla teidän kuulumisia.
Mulle kuuluu kans hyvää, asun tällä hetkellä täällä naapurimaassa. Asun pohjosessa, joten täällä on aamut varsinkin jo tosi kylmiä. Ehkä lumi tulee jo pian.. Ootan jo ihan hirveesti joulua, koska oon ihan joulufriikki. Mutta mulla on sääntö, että en saa kuunnella ennen marraskuuta joululauluja tai ostaa lahjoja. Lahjoja oon suunnitellu kyllä, olis kiva tehä mahollisimman paljon ite. Onko täällä mun ja Katsun lisäks muita jouluhulluja?
|
|
|
Post by Nette on Oct 12, 2016 19:52:17 GMT 2
Joo täältä löytyy kanssa yks jouluhullu! Yritän kanssa hillitä tätä innostusta, kun tekisi jo nyt mieli hankkia kaikkia koristeita yms. Hoitohevoselle ostin kyllä jo perinteiset joulunauhat suitsiin... Joulukuussa vasta saan laittaa ne paikoilleen. Joulu on vaan niin ihanaa aikaa! Saa soittaa ja kuunnella joululauluja ja katsella kaikkia ihania koristevaloja ja ostella lahjoja. Tallillakin on ihanaa kun maneesissa soi joululaulut ja kaikki suitset on koristeltu värikkäillä nauhoilla (hoitajien suurin puheenaihe marraskuussa on joulunauhojen värit, ettei vaan tule kahdelle hevoselle samat :DD) Kunpa vaan tulis jouluksi lunta, nyt ei ole muutamaan vuoteen ollut täällä Helsingin kupeessa
|
|
|
Post by Katsu on Oct 13, 2016 19:06:25 GMT 2
Jee, en oo ainoa, joulufriikkejä löytyy enemmänkin Joulussa on sekin hyvä puoli, että nään sisaruksiani, joita en normaalisti näe melkeenpä ikinä! Harmi vaan, että yks mun suuresta sisarparvesta on allerginen aidolle kuuselle, joten pitää käyttää tekokuusta, mutta ei se haittaa, ku koristeet tekee muovikuusestakin kivan..!
|
|
Randi
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Salla
Koulutaso: HeC
Estetaso: 80cm
|
Post by Randi on Oct 14, 2016 18:57:53 GMT 2
Täältä löytyy kanssa yksi joulun ystävä. Rakastan etenkin semmoista kiireetöntä joululomaa, kun saa mässyttää hyvällä omatunnolla ja näkee perhettä kunnolla. Sen sijaan joululahjojen hankkimisessa olen superhuono, en ikinä keksi mitään omaperäistä annettavaa ja jätän kaiken aina viime tippaan Toivottavasti tänä vuonna lumet tulisi ajoissa ja saatais jouluksi kunnon hanget > Talvi on muutenkin vuodenajoista paras! Parasta on just tallilla kun pääsee vetämään kunnon hankilaukkaa tai hiihtoratsastusta, ja hevosetkin on jotenki aina pirteitä kun on kylmää!
|
|
|
Post by Katsu on Nov 14, 2016 20:57:54 GMT 2
Melkein kaikki löpinät tuntuu painottuvan enemmän wappiryhmän puolelle, niin kysellääs nyt muiden kuulumisia täälläkin! :-) Mulle kuuluu ihan hyvää, tän päivän ratsastustunti meni hyvin ja on ollu mahtavaa huomata, miten mun ja mun ponin luottamus on kasvanut ajan mittaan (hei kohta tulee vuosi täyteen siitä, kun mä aloin työskentelemään Dollyn kanssa, jee!). Oon onneksi säästynyt flunssilta enkä yhtä pahaista silmätulehdusta lukuunottamatta ole ollut kipeenä!
Ja joulukin lähestyy! Musta joulu on vuoden paras juhla ja kaikkialla on ihanan tunnelmallista, varsinkin nyt kun ainakin meilläpäin on yli 20 senttiä lunta :-) Toivottavasti säätiedotukset eivät pidä paikkaansa sen puoleen, että tää lumi sulaisi jo huomenna loskaksi... En halua litimärkiä poneja :-(
|
|
Adalind
Perustallilainen
Oma heppa: Lysithea
Koulutaso: VaA
Estetaso: 120cm
|
Post by Adalind on Nov 20, 2016 20:03:01 GMT 2
Se on kyllä aina kiva kuulla jos muiden ratsastukset on mennyt hyvin! Jotenkin tekee paremman fiiliksen itselle kun jollain edes menee hyvin! :'D Mulla on yks selkäongelma nimittäin oireillut pahasti nyt syksyllä ja sen takia liikunta on ratsastusta lukuunottamatta jäänyt nolliin. Kun kunto on surkea niin ratsastuskin mennyt kivasti alamäkeä. Sen takia pitäis saada vähän motivaation rippeitä kerättyä takas ja se on vaikeeta! Mä nimittäin inhoan talvea ylitse kaiken Märkää, kylmää (pimee on kiva!) ja liukasta. Joulu olis kiva, koska rakastan ruokaa, mutta lahjojen ostamine vaikeeta. Miten te keksitte muille hyviä lahjaideoita? Joko mä en keksi yhdelle mitään tai sitten yhdelle miljoona erilaista vaihtoehtoa, joista en osaa päättää. Vaikeeta..
|
|
|
Post by Katsu on Nov 20, 2016 20:24:18 GMT 2
Mä tykkään ostaa mun perheenjäsenille ja hyville kavereille (hevosille omenat tms.) hauskat lahjat - herkkusuille hauskat herkut... Huumorintajun mukaan jokin hauska juttu :-D Mulla taas on viime toukokuussa murtunut olkapää alkanut taas oireilla kivikkoon kaatumisen seurauksena, ja nyt mennään kantositeen kanssa kuukausi, mutta onneksi pääsen tallille edes katsomaan hevosia - kuukausi ilman talleilua olisi sietämätöntä... Lisäksi saan parannuttuani jatkaa ratsastusryhmässä, joka sopii mun tasolle paremmin ja antaa enemmän haastetta - Dollyn ansiosta oon kehittynyt omaan silmään huimasti ja oon tyytyväinen itteeni :-)
|
|