Aurinko
Perustallilainen
Hoitoheppa: Gekko
Koulutaso: heB
Estetaso: 70 cm
|
Post by Aurinko on Sept 10, 2015 15:16:58 GMT 2
Oi kiitos Cella ja Salma, nyt oon paljon paremmin perillä
|
|
|
Post by Robert on Sept 21, 2015 20:21:43 GMT 2
Miksi on niin vaikea piirtää realistisia hevosia? Yritin tossa lyikkärillä vääntää jotain, mutta mikä on sopusuhtaisuus??? Mikä on takapolvi?? Miten sellainen piirretään?? Entäpä ratsastaja?? Kohta skannailen mini-Robertin jättipää-pikkupersehevosensa kyydissä......
|
|
|
Post by Inkeri on Sept 21, 2015 20:31:22 GMT 2
Miksi on niin vaikea piirtää realistisia hevosia? Yritin tossa lyikkärillä vääntää jotain, mutta mikä on sopusuhtaisuus??? Mikä on takapolvi?? Miten sellainen piirretään?? Entäpä ratsastaja?? Kohta skannailen mini-Robertin jättipää-pikkupersehevosensa kyydissä...... Sä sentään teit loppuun sen! Mä koetin puolen vuoden tauon jälkeen piirtää ja Sirpa näytti jäätävän paksulta mäyräkoiralta. Luovutin.
|
|
Aurinko
Perustallilainen
|
Post by Aurinko on Sept 21, 2015 20:38:06 GMT 2
Mullakin on aina mittasuhteet päin persettä kun piirrän "kokonaisia" hevosia D-:
|
|
|
Post by Emmy on Sept 22, 2015 9:45:10 GMT 2
Aah.. Mittasuhteet... Että ne osaaki pissiä aina.. Mulla on isoin ongelma että heppojen päät jää helposti liian pieniks
|
|
Evelina
Uusi ihmettelijä
Koulutaso: Helppo B
Estetaso: 90cm
|
Post by Evelina on Sept 22, 2015 11:43:28 GMT 2
Mulla taas heppojen pää menee yleensä liian suureksi :<
|
|
|
Post by Clara on Sept 22, 2015 14:02:42 GMT 2
Mulla hevosen pää on helposti väärän kokoinen ja kaula on joko lian lyhyt tai semmonen jäätävä kirahvikaula Ja kaikenlisäks mun kaikista hevosista tulee ponin näköisiä, joku siron hevosen piirtäminen on ihan tuskaa!
|
|
Evelina
Uusi ihmettelijä
Koulutaso: Helppo B
Estetaso: 90cm
|
Post by Evelina on Sept 22, 2015 14:37:35 GMT 2
Asiasta kukkaruukkuun, milloinhan hoitajahaut ratkeaa?
|
|
Aurinko
Perustallilainen
|
Post by Aurinko on Sept 23, 2015 10:27:35 GMT 2
Onnea Kristianille ja Kikalle :-)
|
|
|
Post by Rosa on Sept 23, 2015 10:37:22 GMT 2
Jees, hienoa että hoitajahaut ratkaistiin ja paljon onnea uusille hoitajille! Toivottavasti kaikilla edessä pitkä taipale (:
Mä juhlin täällä, kun saan viikonloppuna vihdoin ja viimein koneeni takasin. Enhän mä joutunut odottamaan sitä kun puoli vuotta! Mutta ihan saletisti helpottaa kirjoittamista ja pääsen hommailevat taas Simoran kans. Jeejee <3
|
|
Kristian
Uusi ja innokas
Hoitoheppa: Lasse
Koulutaso: HeB
Estetaso: 110cm
|
Post by Kristian on Sept 23, 2015 11:13:55 GMT 2
Kiitos mahtavan hepan hoitajanpaikasta! Mä en malta oottaa, että pääsette tapaamaan aluks vähintäänkin vastahakosen Kristianin (:
|
|
|
Post by Cella on Sept 23, 2015 16:36:21 GMT 2
Hei mahdisti onnea Kikka ja Kristian!!! Kääk, Anne pitikin teitä jännityksessä oikein kunnolla... Jotenkin tosi hauskaa päästä seuraamaan kun on uudet kasvot niin hoitajilla kuin tavallaan niiden hevosillakin, kun Lemon on täysin tuore tyyppi ja Tollokin aivan eri elämäntilanteessa kuin ennen. Ps nyt on selvästi joku tämmöinen alkukirjain-teema kaikille hoitajahauille! Pps mikä saakeli voi olla syynä, että mua nukuttaa koko ajan ja jatkuvasti?! Maanantaina tulin ennen kuutta luennolta kotiin, ja kaaduin sänkyyn ideana ottaa pienet torkut ennen kun alan vääntää ruokaa – heräsin seuraavana aamuna kaheksalta valot ja vaatteet edelleen päällä. Ehkä se on vaan tämä syksy
|
|
|
Post by Emmy on Sept 23, 2015 17:14:22 GMT 2
Cella muaki väsyttää kokoajan! varmaan syksy ja sitten kun on uus koulu alkanu ni kaikkii informaatiota ja muuta uutta tulee joka tuutista ni rasittaa aivoja enemmän.
|
|
|
Post by Loviisa on Sept 25, 2015 20:48:55 GMT 2
Onnea ja tervetuloa uudet hoitajat!! Koeviikko ensviikolla ja PELOTTAA!! Onko viime hetken neuvoja lukiolaiset?
|
|
|
Post by Tuulia on Sept 25, 2015 21:21:13 GMT 2
Haha mulla just loppu tiistaina koeviikko, meillä on lyhyemmät jaksot =D Mun vinkki on: aloita toissailtana viimeistään. Lue käsitteet. Kertaa huolella tunneilla käydyt asiat ja koita hallita mielummin kokonaisuuksia esseitä varten kun pikkuasioita (paitsi ne käsitteet mitkä pitää muistaa =D ) Itsehän jätän usein vikaan iltaan ja luen mitä jaksan :DDD
Möh oli niin kiireinen koeviikko etten ehtinyt kirjottaa kun yhen tarinan :0 Yleensä nautin koeviikoilla vapaa-ajasta mutta näemmä joudun taikomaan sitä jostaan muualta... Nyt uusi jakso taas täynnä hulinaaa... =D
|
|