|
Post by Josefiina on May 31, 2009 13:15:18 GMT 2
Edellisessä sata sivua täyteen!
Sekoilut entisen sekoiluthreadin malliin tänne. Viesteihin pituutta ja sisältöä. Kerro vaikka päivän kuulumisistasi. Jos huvittaa chatata, mesetä tai tee jotain vastaavaa. Mitäänsanomaton postailu häiritsee etusivun 20 most recent post-toiminnon käyttämistä - ja on myös äärimmäisen rasittavaa.
-
KESÄ! Tuntuu uskomattomalta. Olin ystävälläni yötä kahden muun kaverini kanssa, ja oli aivan käsittämättömän kivaa. Pelatiin Singstaria, soudettiin, naurettiin, syötiin... Paras mahdollinen alku pitkälle kuumalle kesälle :) Ainakin atm ulkona on paahtavaa.
Josefiinan tokari: käyttäytyminen 9 suomen kieli 10 ilmaisutaito, valinnainen aine 10 ruotsi 10 englanti 10 uskonto 9 historia 9 matematiikka 8 kemia 8 biologia 9 maantieto 9 liikunta 8 (anteeks mitä?) terveystieto 8 musiikki 9 kuvataide 9 valinnainen kuvataide 9 (seiskalla saadut mukaan keskiarvoon, eli: kotitalous 8 käsityöt 8) = kaikkien aineiden ka 8,9 Ihan tyytyväinen olen.
Lämpimiä alkukesän päiviä kaikille! :)
|
|
|
Post by Maiss on May 31, 2009 13:50:46 GMT 2
Josefiina on pro (:
Mun todistus:
käyttäytyminen 9 äidinkieli (ruotsi) 9 suomen kieli 10 englanti 9 uskonto 8 historia 10 matematiikka 8 fysiikka ja kemia 8 biologia ja maantieto 9 liikunta 9 musiikki 9 kuvataide 8 (joo oon ollu jollain kahel tunnil ku oon ollu kipee...) puutyö 9 käsityö 9
Munki kesä alko ihan kivasti, oltiin mökillä ja siel kirjotin tarinan Sirpan tunnille ja siit tuli ihan kiva (: ja tänää on jotkut futisharkat... tylsää. Mut huomen lintsille <3 ja sit joskus on ridausleiri jost tulee ihan paras (:
Parasta heppakesää kaikille <3
|
|
|
Post by wear on May 31, 2009 14:21:58 GMT 2
aah nyt tuli vasta oikea kesäfiilis kun makoiltiin kaverin kanssa rannalla reilu pari tuntia. kivasti paloi mulla selkä ja vatsa, mutta mitäs pienistä ;´) KESÄLOMA alkoi <3 Vielä on vähän heikko olo kun eilen tuli vähän juhlittua kavereiden kanssa. oltiin tossa lähirannalla ja siellä oli ihan kaikki frendit. Oli oikeesti ihan mahtava ilta pitkästä aikaa! Ja asiaa paransi vielä se, että tuli ihan todella hyvä todistus, paljon parempi kun mitä mä odotin. : )) sain jopa yhden kympin, musiikista. Ysejäkin oli muutama, kaseja kanssa pari ja sit loput seiskoja. Että sitäkin oli sitten kiva juhlistaa : D
Tänään olis tarkotus vaan chillailla kotona ja nautiskella. Huomenna ratsastustunti. Lisäks mun hoitoponin omistaja lähtee nyt pariks viikoks lomalle ulkomaille, ja mie saan omia rakkaan pullukkani ihan vain itselleni ; ) Käyn sillä sitten ratsastamassa joka päivä, ja lisäksi syöttelen sitä ja saan tehdä sen kanssa ihan mitä huvittaa. Pitää sitä vähän aikaa ihan omanani : ))
|
|
|
Post by Josefiina on May 31, 2009 15:00:56 GMT 2
Mun kone on ihan mäsänä! Kaikki tiedostot ovat hävinneet, näppäimistö ei toimi oikein... Kyseessä on virusaalto - meillä tuo koneen suojaus haittaohjelmilta kun on täysin tehotonta ja kone on koko perheen käytössä, joten kaiken maailman vihulaisia tunkeutuu koneeseen harva se päivä. Ajoittain se kulminoituu tällaiseen totaalituhoon. Koska minä olen ainoa, joka vähänkään osaa jotain, saan puhdistaa koneen omin voimineni... Ja sitten vielä valitetaan, miten kaikki on mun vika! Teen nyt virusskannausta netissä. 40% tarkistettu ja löytynyt 290 saastunutta tiedostoa! Rakkaat ihmiset, älkää koskaan päästäkö konettanne tällaiseen kuntoon. Kaikki ääkköset ym. pitää copypastettaa.. nooh, jospa se nyt tästä.
|
|
|
Post by brenna on May 31, 2009 15:48:55 GMT 2
Jossu// Haha, luulin jo että koneeni on saastuneempi kun muitten, mutta nyt häviän sinulle TÄYSIN! xD tältä koneelta löytyi vain 17 virusta kun viimeksi kaivettiin.. x) Pärjäile Jossu :'D
Hah, jos ketään kiinnostaa, niin voin todistukseni tähän laittaa.. xD Ei kiva :'D Yksi seiska harmittaa, mutta muuten kai olen ihan tyytyväinen.. ^^'
käyttäytyminen 10 (WOOT? xD Ehkä se ope on sokee.. x'D)
äidinkieli 9 englanti 7 (ei oikeen miun laji..) matematiikka 9 biologia&maantieto 9 fysiikka&kemia 9 elämänkatsomustieto 9 historia 8 musiikki 9 (Täh? ='D En osaa laulaa ja mölyän aina tunnilla, sekä kapinoin opettajaa vastaan xD Ja teoriasta en tiedä hölkäsen pöläystä xD) kuvataide 8 (koulussa ei koskaan inspaa ja tulee sellatteita hianoja.. xDD) käsityö 9 liikunta 8
Joo.. Ehkä tähän on tyydyttävä xD Ensivuonna ylä-asteelle mennessä ehkä voisi panostaa oikeasti kouluun ja sitten pitää katsoa miten Seppeleessä käynnin käy. Nimittäin ylä-asteella aijon hankkia kympin johonkin aineeseen! Ja päästä vielä yli-oppilaaksi xD Siskon yo juhlia eilen juhlittiin ja nyt on siis kaappi täynnä kakkua ja kaikkea herkkua<3 Riittä koko kesäksi varmaan! Nams<3
Eli, näillä sanoin Brenna lähtee siirtämään videoita koneelle!
|
|
|
Post by ruu on May 31, 2009 16:28:48 GMT 2
Ihanaa oikeesti K E S Ä L O MA <3333333 Hevosia, Virtuaalijuttuja, Aurinkoa, Mökkeilyä ja kaikkea muuta ihanaa. Siítten roosaluun todistus: Käyttäytyminen ~ 10 (? ööh.. okeii oon aika grazy.. ehkä ope näkee jonkun muun silmin..?) Äidinkieli ~ 9 Matematiikka ~ 7 (ei mun juttu..) Biologia ~ 7 Fysiikka & Kemia ~ 7 Historia ~ 8 Musiikki ~ 9 Kuvataide ~9 Käsityö ~ 7 Liikunta ~ 8 Hihii.. On ihan tyytyväinen.. Varsinkin kuvikseen kun meillä on niin p*rsesstä meijän ope... (Anteeksi ilmaisuni.) =(
|
|
|
Post by Sini on May 31, 2009 16:38:55 GMT 2
Hyvää kesälomaa kaikille seppeleläisille! Mun todistus oli tänä kesänä 8. luokalle siirtyessä oikein kiitettävä ! (:
käyttäytyminen 9 äidinkieli (ruotsi) 9 suomen kieli 9 englanti 9 uskonto 8 historia 8 matematiikka 8 fysiikka ja kemia 8 ja 9 biologia ja maantieto 9 ja 8 liikunta 8 musiikki 9 kuvataide 9 käsityö 9
Jeeh, nauttikaa kesäsätä! (:
|
|
|
Post by Keikki on May 31, 2009 18:04:29 GMT 2
Mäkin siirryn kasille päin ja todistus näytti tältä (meillä jaksot, joten monta numeroa joistain aineista):
käyttäytyminen 9 äidinkieli ja kirjallisuus 9 ruotsi 9 englanti 10 uskonto 9 historia 10, 9 matematiikka 9, 10, 9 fysiikka 9 kemia 10 biologia 9 maantieto 9 liikunta 8 musiikki 10 kuvataide 9 käsityö 10, 9, 10
Hyvää kesälomaa kaikille! (:
|
|
|
Post by Maiss on May 31, 2009 19:41:58 GMT 2
Mä oon ainoo pieni tääl meen vast viidennelle, UPS siis kuudennelle xD Kesäsuunnitelmia: Ridaleiri <3 Seppele <3 (toivottavasti pääsen tännekki jollekkin leirille *koiranpentukatse Josefiinalle* ) jaja mökille, hengailuu kavereitten kaa ja ainii jonnekki mestaan leirille ja sinne tulee kaikki tyypit jostain ja eipäs oikeen muuta (: Kaikki muuten tunnille sinne mun tempputunnille, kesän kunniaks ;D Mitäs te teette? Leirille menossa? Tunteja pitämässä täällä? Löve, Maiss P.S. Ainiin, milloin ne kesäleirit pidetään täällä Seppeleessä?
|
|
|
Post by Shinqua on May 31, 2009 20:03:35 GMT 2
Mullaki kiwaa <3
Ihana alku pitkälle kuumalle kesälle, jonka jo Jossu sanoi =) Olin meidän luokan tyttöjen kaa yhen kaverin luona yötä ... meitä oli viis ja yksi oli poes ;( Mut käytiin neljä kertaa uimas ja heitin talviturkin kolmannella kerralla xD
Meidänkin koneelle tulee hirveesti viiruksia ja arvaa ketä syytetään...noh tuota minua xD ja näitä virtuaalitallien foorumeja =) kun olin kolmosella niin silloin tallini.fi sivustoa...nyt en oo enää kahteen tai kolmeen vuoteen siel käyny=)
Mää en jaksa tehä mittää =) huomen hampaitten tarkistus pollen potkinnasta...Öitä niille jotka aikoo nukkua =)
P.S -> oon tulossa Shinan kanssa Särkänniemeen 12.6. =)
|
|
Siiri
Perustallilainen
|
Post by Siiri on May 31, 2009 21:04:48 GMT 2
ei oikeesti yhtään tunnu siltä että ois kesäloma. vasta kai parin viikon päästä tuntuu et on loma ku alkaa tylsyys painamaan tai jotain. eka olin ihan sille, ok, sain hyvän todistuksen mut sit ku jenna näytti mulle todistustaan, taino kerto mitä sai, ja kun kurkkasin tänne foorulle niin olin sillee etten mä taida ollakkaan niin hyvä vaikka kokeista aina satelee niitä 9½.
käyttäytyminen 9 äidinkieli ja kirjallisuus, suomen kieli 9 a-kieli, englanti 9 matematiikka 9 biologia ja maantieto 9 fyysiikka ja kemia 9 uskonto 9 historia 9 musiikki 10 kuvataide 8 (aion oikeesti kysyy opelta et onks tossa juku virhe!) käsityö 9 liikunta 8
ka = 8,9 opetus on tapahtunut pääsääntöisesti englannin kielellä. oppilas siirtyy 7. vuosiluokalle.
muoks: lisään vielä että hymytyttöö ei tullu enkä mitään stipendiä saanu mut englannista sain diplomin siitä et kirjotan niin hyviä aineita enkuks. (:
|
|
|
Post by Jusu on May 31, 2009 22:32:04 GMT 2
Whiip, mä oon ollu aika Sportti-Lynn tänään Aamulla pelailin puolisen tuntia futista veljen ja koiran kanssa. Tossa neljän aikaan vedettiin kaverin ja koirien (miun hurtta + kaverin naapurinkaks koiraa) kanssa reilu tunnin lenkki, minkä jälkeen esitettiin koiran kanssa semmonen yksityinen agilitynäytös kaverin neljjä vee pikkusiskon ja seittemän vee pikkuveljen iloks. Koira pääs pujottelemaan ekaa kertaa, ja oli niin innoissaan, että piti ottaa aina ennen keppejä vauhti kokonaan pois ja pistää koira istumaan, että malttoi sitten kiertää kaikki kepit. Myös putkea (tai no, ei meillä putkea ollu käytössä mutta kehitettiin oma systeemi) kokeiltiin ekaa kertaa, ja Nellihän tykkäs - eka piti vähän maanitella, mut sit se sinkoili ihan itekseen sen putken läpi ja tuli odottamaan namia. Sitte tää neljävee pikkusisko tahto että pidetään "hyppelykisat", eli rakennetaan esterata ja hypitään sitä ja katotaan kuka hyppää parhaiten. No mä toimin alkuun ajanottajana, mikä tarkotti sitä että otin kaverilta eka ihan rehellisen ajan ja sitte mä vähän pysäyttelin kelloa välillä pikkusten radan aikana, että saivat molemmat melkein samanlaisen ajan ku kaveri Kaikki oli tyytyväisiä, ja sit mä vielä jouduin ite pomppimaan siellä muutaman kierroksen. No joo, sit mä lähin koiran kanssa hölkkäämään kotia päin, koiralla oli ihan hirvee meno päällä ja siinähän se kilsa meni han nopeesti, kun yritti koiraa hidastella. Kotona pelailtiin vielä pallolla, kun koiralla oli vähän ylimäärästä virtaa kaiken jännän jälkeen :3 Ja huomenna urheilukentälle, uimaan ja ratsastelemaan Kesä on kiva, jos mä en jaksanutkaan alottaa mitään "kesäksi kuntoon" -projektia (kun en katsonut tarpeelliseksi) niin miten olisi "kesällä kuntoon"? Sit mä oon ruvennu miettiin, et mistä mulle ilmestyy ylimääräsiä rästitunteja - mä ratsastin jossain vaiheessa kaks ainutta oikeeksi katsomaani rästiä, sitte torstaina menin yhen mitä mietin pitkään et täh, ja nyt tallilta tuli ilmotus et sul ois viel kaks rästiä. ... joo? Okei, no mä päätin läjäyttää ne ja talutussetelit yhteen ja varata itelleni yksityistunnin yhellä niistä jota oon harkinnu valkkaryhmään itelleni :3 Voisin pyytää silleen et vähän sileellä työskentelyä ja sit tahon kyl hypätäkin sillä, kun en oo koskaan hypänny vaikka paljon oonki menny. Ja kesän kunniaksi Lynniskä aloitti kirjoittelemaan uutta pidempää tarinaa ja julkasee sitä tuolla ht.netissä nimellä Ciara - tuulennopea täysiverinen. Laukkatilan arjesta siis kertoo, ja jotakuta kiinnostaa tietää vähän enemmän kuin pelkän nimen, niin tästä pääsee lukemaan tarinaa forum.hevostalli.net/read.php?f=11&i=723221&t=723221Tekstiä ilmestyy aina kun vaan ehdin kirjotella, tällä hetkellä kolme lukua on julkaistu ja neljäs alkaa olla valmis. Sen julkaisen kuitenkin vasta jossain vaiheessa. Sentille aloin myös kirjottaa tarinaa Kesä tuntuu palauttaneen inspiraation ainakin hetkellisesti, taputapu! Lynnillä pyyhkii siis hyvin ja kohta se jo pönöttääkin Portugalin auringossa kaikessa blondiudessaan. Multa on muuten nyt hirmu usein tultu kyseleen että oonko mä oikeesti näin vaalea, ja joo, oon oon, ihan tämmönen luomublondi : DD Kesä vaan tuppaa vaalentamaan mun hiuksia entisestään, enkä mä edes rusketu, niin aloin vaan miettiä että onko mulla joku pigmenttikato?
|
|
|
Post by Reega on May 31, 2009 22:34:40 GMT 2
Arvatkaapa kuka saa fretin pennun lauantaina? Se tulee Virosta, ja on aivan ihana pikku pörrö soopeli pallero <3 *kohtuutonta ihqutusta* Nyt mä oon niin tohkeissani kun vaan odotan sitä enkä oikein tiedä mitä pitäs tehdä ._. Häkki ja kamat ostetaan tällä viikolla ja nimi pitäs keksiä. Ehotuksia? Urospuolinen phyllerö siis. On odottanu fretin saantii jo niin pitkään että nyt vain on niin hyvä miäli. Voin pistellä sitten kuvia tänne ens viikonloppuna. Se on sitten yheksän viikkone eli ihan pieni pallero juu <3 Aah, olen niin pilvissä että sori jos ette saa minusta selevää...
Mutta, kesäloma alkoi, todistuksen keskiarvoksi ilmaantui 8.3 jota pidän todella hyvänä. Ensimmäiset kolme jaksoa menivät niin pyrstölleen, kun meillä nyt on viimesen parin vuoden aikana tapahtunut aika paljon ja niissä oli sitten sulattelemista... Ens vuonna pyrin sitten parempaan (kasin yläpuolella kun pysyy, niin olen tyytyväinen). Talon paras numero, Sami sai keskiarvoks 6.2 (on seiskalla), yks ei saa numeroita ollenkaan ja Teemulle tuli niin huonot ettei se viittyny edes kertoa. Aijai.
|
|
|
Post by Maiss on Jun 1, 2009 8:46:44 GMT 2
Vai että Reega saa fretin, oii <3 Nimiehdotuksia: Bobo, Lettu, Willy, äääh en keksi lisää ja noiki on aika hekeitä.. ;D Sunny, Star, Kingi, Tarzan, Aladin noh siinä pari Jah tänään mä meen lintsille... mut en haluu mennä rakettiin, se on ihan hirvee Ja en mä khyl mihinkään kieppiinkään mee mut voisin ehk mennä siihen uuteen, oliks se kerä tai kehä, mut kumminkin... Ja sit tietty linnunrataan, se on ihan paras ja hurjakuruunki pakko päästä (: Teijjän lempilaitteit jossain huvipuistos? Mutmut haukoja jatkoja teille kaikille ihanille ihmisille <3 P.s. Osallistujia mun tunnille se on siis tempputunti.
|
|
|
Post by Keikki on Jun 1, 2009 8:53:23 GMT 2
Mä täällä nuokun, lupasin lähteä kaverin kanssa pyörällä läheiselle järvelle, mutta se tykkää nukkua hirveen pitkään.. Huoh : D Ajankulukseni luin Lynnin kirjoitusta, itse tykkäsin kovasti, suosittelen! Odotan kanssa innolla Reegan fretti-kuvia, suloja otuksia <3
Kaikilla täällä on kyllä tullut hyviä numeroita, onneksi olkoon! (:
Nooh, ehkä löhöilen tässä ruudun edessä vielä hetken.. Sitten vois mennä pakkaamaan piknik-kamppeita (; Tai vois piirtää sitä kesä-talkoo maksua. Äh.
|
|