|
Post by Jutta on Jun 4, 2009 20:06:36 GMT 2
Tervettuloa takaisin Sophie! Innokkaana Floorukan hoitis juttua oottelen, mutta juu ei mitään kiirettä päätöksen kanssa Jokke ja Jossu me jaksetaan kyllä odottaa!
Tänään taas oikein mukava kesäloma päivä. Mikäs siinä pikku heppoja vuokraillessa. Lähdin kamusen kanssa aamupäivällä maastoon ja öhöm... ei ollu niiin hyvä idea tolla tuulella. Kamuni ja mä lenneltiin selästä jo tallin pihalla...hihihi nyt naurattaa mutta sillon ei! Toisella tunnilla tuli sitte toinen kaveri joka ei ollu ennen ratsastellu. Mentiin kentälle ja talutin tyttöä. Tunnin lopussa hiestä märkänä nappasin hevosen ja laukkasin oikein kunnolla.
Typerä ilma tuolla! Ärsytti ku täällä savossa oli koko päivän sähköt pois hepat hermona tarhassa ja mikä kamalinta... ruuat pilalla!!!
No luna tästä lähtee nyt pois teitä häiritsemästä. Moikka!
|
|
|
Post by Josefiina on Jun 4, 2009 21:16:22 GMT 2
Kaikki hoitajat ja hengaajat leireille! :) Ei niitä jaksaisi ilman osallistujia pitää... Älkääkä säikähtäkö, hoitajat, tuota kuukauden rajaa. Olen siitä valmis joustamaan, ja IP-banneja tuskin annan heti kättelyssä, mutta on inhottava nähdä itse vaivaa ja sitten odottaa maksuja jouluna.
Alina: musta Seppeleessä on hurjasti ryhmittymistä. Tuntuu, että popula kerääntyy sellaisiin pieniin "kerhoihin", ja sitten katsellaan muita vähän nenän vartta pitkin. Omia kavereita kehutaan eniten ja puolustetaan kun koetaan heidän tulleen kohdelleiksi väärin, mikä on ihan ok, mutta ei jumituta niihin kuppikuntiin? Relatkaa, tyypit! :) Ja pst. voi Ali Baba, et tiedä kuka lukee kaikki sun hoitomerkinnät kuola poskella. Olen vain laiska kehumaan. Driimeri: minkä rotuinen sun koira on? Siis tämä ERIn haalinut :) Eija: kiva, että olet kerännyt uusia voimia v-hevosiin! :) Tervetuloa takaisin! Sophie: juu, pulinat ovat auki myös hengailijoille. Terppatuloo vaan sullekin.
|
|
|
Post by Dreamer on Jun 4, 2009 22:20:14 GMT 2
Bihlahan on tollanen toilaileva westie ( kuva) :'D hyvä vaan ettei meitä naurettu kehästä ulos, olin aivan varma että toi saa jotain nerokasta päähänsä ja sitte se on menoa. Mutta ei, viime vuodesta selvästi rohkaistunu ja ehkä pikkuriikkisen viisastunukki.. Tuomaria ei syöty, omistaja ite vaan oli seota käsissänsä totaallisesti x) ja veli oli kyllä tapansa mukaan niin ihanan kannustava: "Olitte sitten luokan viimisiä? Losers!" sisko: "No mitä, aika kova luokka jos kaikki koirat saa ERIn." No joo, seuraavaksi sitten kemiin, oli aluksi tarkotus rovaniemellekki, mutta joku unohti ilmottautua..
|
|
|
Post by Jusu on Jun 4, 2009 22:27:03 GMT 2
Hei Driims, meilläki westieneiti : ) Joo, senkin kanssa käytiin parit näyttelyt ja saatiin kaks EH:ta, muutama ERI ja hei, onhan se kiva kun on niitä vaaleanpunasia nauhoja. Mie sitä pääasiassa jouduin esittämään, kun ei tullut yhtään toimeen mukana olleen "ammattilaisen" (isän omistaja ja trimmaaja) kanssa, mikä saatto vähän kyllä suoraan sanottuna laskea arviointeja, koska kehissä näkee harmittavan usein sitä, että oli tunnetun rotuihmisen esittämä koira missä kunnossa tahansa, se pärjää aina paremmin. Ja kun on kuitenkin lapsi/nuori esittämässä, tuomari ajattelee helposti että nää nyt on tullu tänne leikkimään, piste. Eikä siis sillä, että kaikki tuomarit käyttäytyisivät näin, mutta törmättiin me jossain välissä tuomariin joka kysyi kehäsihteeriltä että "montako koiraa saan sijottaa?" Eikö se ole tuomarin tehtävä tietää? Whiip. Mä lähen ylihuomenna Portugaliin  Että pitäkäähän pulju pystyssä ja selviytykää hengissä sen aikaa, muruset. (Ihan kun joku jäisi yhtä ählämsählämiä kaipaamaan, mutta ihan siltä varalta jos jollekin tulisi ikävä
|
|
|
Post by Sirppa on Jun 4, 2009 22:48:43 GMT 2
Ihmettelen itse itseäni. Huomenna on kaheksalta herätys =( Siis mua ei nukuta ei siis yhtään mutta toisaalta tahtoisin nukkua etten oo ihan hirveen "inhottava" ihminen kun nousen liian aikaisin. Mutta nyt on K-E-S-Ä-L-O-M-A tajusin sen vasta tivolissa xD
En oo kyllä ikinä ollut koneella ja kirjoittanut mitteitäni sun muita Seppeleeseen "näin" myöhään. Kertokaa oonko mä hullu vai mitä ihmettä kun mä luulen että mä kaadun kanootilla (vai mikä se nyt onkaan) järvellä kun en oo ikinä melonut ja ja ja sitten mulla on päässä vaikka mitä tyhmiä ajatuksia. Leiristä lähtien. Pitäisikö hiippaila yöllä leirillä? mutta toisaalta seuraavana päivänä leirillä on sitten matka Power parkkiin =DD
Jo rittää hössötykset Sirppa *läpsäisee itseään* No nyt alkaa nukuttaan. Silmät tahtoo levätä. Silmät menee kiinnemmäs ja kiinnemmäs ja sulkeutuvat. *Läpsäisee itseään* no nyt riitti nyt Sirppa lähtee nukkumaan Heips
-Sirppa-
|
|
|
Post by Dreamer on Jun 4, 2009 23:34:12 GMT 2
Lynn ai teilläki  , mie esitän tuota hurttaa ku ei se oikein muilla meinaa toimia, muutenki minun sylivauva x) ja paljon muuta. Kehissä tosiaan näkee sitä, esimerkiksi juuri Vesan ja Juhan (Who's & Starring) esittämät saa melkeinpä kättelyssä lisäarvoa. Ei voi tosin kiistää etteikö niillä hyvät koirat olis, se niillä lainassa ollu Leonhard's Superstramp (ei menny kyllä oikeen, vaikee nimi) oli livenä aivan upea. Tosin sitten näyttelyissä toinen uros luultavasti pärjäs, koska oletti sitten ton tuontiuroksen olevan kyseessä. Vaikkei ollu koko näyttelyissä mukana sittenkään. Muutenki trimmauksella on aikamoinen rooli, sisko ei oo mikään ammattilainen trimmauksen suhteen. Meinaa kasvattajaksi ruveta ja toi minunki pikku-neiti pääsee ehkä uroksia tapaileen syksyllä 
|
|
|
Post by Shinqua on Jun 5, 2009 6:33:19 GMT 2
huomenta =)
Miulla alkoi aamu hyvin kun siinä kuuden aikoihin heräsin siihen ku iskä tuli herättää että meidän kanit oli karannut. 2kpl. Juoksin sit t-paita ja alushousut jalassa ulos äidin kaveriks. Yks puppeliini saatiin jo kiinni, mut toista seurattiin ja yritettiin ottaa kiinni sellaiset 5minuuttia, kunnes sain sen eräiden lautojen alta kiinni.
Mulla on täs ihana näky, kun ponski makoilee jalat pitkällään tuolla maassa. Nykyään se nukkuu päivälläkin tuossa samassa kohdassa, ja melkein koko yönkin kun pari yötä sittten tarkkailin kun en saanut unta. Jaah meidän kesälaitumen poikki oli taas joku samperin hirvi menny. Huusin sinne mehtää et mä ammun sen vesipyssyl...olihan siinä sitten kaikilla nauramista kun potkasin täysiä kiveen jaa...noo ; D Mut ärsyttää hirveesti tollanen hiervien sekoilu ku kahesti menny jo läpi.
Tänään yksin kotona ;( tarviin Seppeleläistä meseseuraa tiukasti =)
SHinqua
|
|
|
Post by ruu on Jun 5, 2009 7:44:31 GMT 2
Kinkku// Aikainen herätys siulla : DD On varmaa kivaa kun omistaa hevosen. Niin monta kertaa minäkin olen sitä rukoillut.. Onko teijän heppa siellä omassa tallissa? Meillä eij oo mahollisuutta pitää kun takapiha on tollane pieni miljöö  Tänään menen hoitelemään IRL hoitsurakasta läheiselle yksäritallille. Sadetakki päälle vaan! Kurja ilma kun sataa. Ja niin, lisätkää kaikki halukkaat meseen: rooos4@hotmail.com
|
|
|
Post by Miina on Jun 5, 2009 7:51:56 GMT 2
|
|
|
Post by ruu on Jun 5, 2009 9:48:01 GMT 2
Juu siis PALJON ONNEA, CÄPÄ minultakin... (:
Mesejä mesejä tänne vaan : D Haluun tutustuu joka ikiseen Seppeleläiseen vaikka se tuntuu mahdottomalta. Nyt tuli just ryhmäkeskustelu ^^
Sekoilua vaan. Anteeks lyhyt viesti. - Roosa
|
|
|
Post by kisuli on Jun 5, 2009 9:56:23 GMT 2
Hyvää synttäriä Cäpä!
Taidan olla ainut, ketä oikeesti jännittää tätä NÄIN paljon, mähän tärisen... En edes tiedä, valitaanko sitä Flooran hoitajaa tänään, vaiko sitten vasta huomenna/yli-huomenna... En mä kestä. :''> No mutta.
Ulkonakin surkee sää, ei pääse ulos, "täytyy" kököttää koneella... Toi Janus on kyllä söpö, vielä Alinalle onnea kun saa connemaraa hoidella! <3
- Sophie
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Jun 5, 2009 11:00:08 GMT 2
Paljon onnea Cäpälle! <3Hm. Itekkin olen huomannut noita kuppikuntia, tuntuu vähän siltä, että osa näistä vanhoista seppeleläisistä ovat keskenään jne. eikä meitä "uusia" tunnuta ottavan vastaan. Joo, ymmärrän, on joskus ärsyttävää, kun tallille tulee uusi jäsen, joka haluaa tulla kaikkeen mukaan ja matkii muiden tekoja jne, mutta ei sekään olisi kivaa, jos talliporukka pysyisi aina vaan samana. (: Ja tosiaan, komppailen Josefiinaa, että osa tyypeistä kehuu vain omia kavereitaan, ja muut jätetään varjoon. Otetaan kaikki huomioon ja pidetään yhteishenki hyvänä! Ja tosiaan, tuo Janus on oikein kivan oloinen ponski! Alinalle parhaat onnittelut. (: Ja piristykseksi sinulle, mielestäni piirrät ihanan omaperäisellä ja hauskalla tyylillä, ja luen ja katson kaikki hoitotarinasi ja -kuvasi! Tässä yritän tuntitarinaa kirjoitella kovasti. En ole ehtinyt sitä kirjoittaa, kun on pitänyt harkoissa rampata. Mutta sen lupaan, että tänään tulee tarina. (; Sori, taas jää vähän lyhyeksi..  - Henni
|
|
|
Post by Ilona on Jun 5, 2009 11:24:01 GMT 2
Onnea Cäpäsein! <3
Shinqua, hyvä että saitte kiinni ettei auton alle pupsit ois jääny.. ;'< Aww, mie haluisin niin kovasti semmosen Ranskiksen, aij että! <3
Hih, naurattaa kun kerroin Soppulle että missä asun niin sittenhän sekin kerto että hän asuu Kaarinassa tai jossai Littoisessa.. : D Apuva, no, ei ainakaan taideta olla samalla peltopläntillä sentään.. ; D Mutta varmaan yhdellä tallilla joskus tavataan, jos koskaan enää haluan mennä sinne. Mut iha sama.. (;
Keskiviikkona oltiin Jokerin Radduliinia hoitelemassa ja hyvin meni.. (: Saatiin yks kinderjätti pakkaus laivalta samoin semmosii Haribo karkkeja, sekä 5€ setelit! (: <3 Eilen oltiin Jokerin kanssa, mutta sitten mentiin uimahalliin ja oltiin siellä aika kauan. Mutta sitten taas mentiin Myllyyn ja toki Elkku, serkku ja mä rynnättiin Faunattareen. ; D No, siellä oli sitten kiva näky kun terraariossa kaks- ilmeisesti uros -gerbuja tappeli ja viereisessä terraariossa uros gerbu astu naarasta. Että semmosta eläinkaupoissa. Ai niin sekä kolme leijonaharjaskania oli n. metrin häkissä kolmestaan! Liian pieni tila..
Kun kerroin Elkulle että se on saanu uuden spesiaalin, se taas että "njääh, sä taas huijaat" mut sit se sekos kun näytin sen.. : D Jesh, ylihuomenna heppaleirille! <3 Mut sen jälkeen mä ja Elkku joudutaan menee veneel Maarianhaminaan(tai miten ikuna kirjotettiin x'D) ja ollaan siellä pari päivää. Mut kannettava tulee olemaan mukana joten ette meistä niin helpolla pääse.. ;>
Hyvveetä päivän jatkoo!
|
|
|
Post by Karoliina on Jun 5, 2009 11:32:02 GMT 2
Paljon onnea CÄPÄLLE!!Karoa kismittää, ja pahasti! Arvatkaa vaan, kun kaikki Seppeleen touhut ja hauskat jutut pidetään kesällä, niin kukas se sitten onkin isällään, jossa ei koneelle niinkään pääse? Murh.. Mutta kuitenkin, kun oma poni sielä on, niin toki sen kanssa puuhailen mielummin, kun istun 24/7 koneella, tuijottaen ruutua silmät suurina ja kuola vana valuen.. Ok, ei ihan noin, mutta kuiteski. Mutta toivon, että olisin sen heinäkuun jo kotona, niin joihinkin tapahtumiin pääsis käsiks :-D Ja surku myös, (itselleni) että Seppeleen elämä rullaa niin kovaa vauhtia päivä päivältä eteenpäin, niin on sitten aika vaikea kuukauden tauon jälkeen hypätä kärryille. Ja angstista ihkutuksiin! Tänään ilma on hitusen parempin kun eilen. Sato koko päivän, eikä uloskaan viittinny lähtennyt. Oli keli sen verran äksy. Uusi jätkä on mahdottoman söpö<3 Janus, nimittäin. Tänään äitin kanssa viemään tämän työkaverin koirat ulos, mopsi ja tiibetinspanieli. Kuulema suloisia otuksia xDD Harmi, kun lapset ei saa taluttaa ilman aikuista, niin tarkka niistä koirista kun se on. Tulevat sitten joulukuussa kolmeksi viikoksi meille hoitoon, kun omistaja lähtee kolmeksi viikoksi Jenkkeihin, kun sen molemmat tytöt asuu siellä. Pientä ihqutusta  Inspiskin palaillut, ja aikaiessa kirjoittaa Aksulle pikkusen rennompi tarina. Elieli, jotka edes tarinoitani lukaisee, varutukaa pliisuun matskuun.. //Karonkin voi lisäiilä meseen.. --> laukkahevonen23@hotmail.com - Karo
|
|
|
Post by Veera on Jun 5, 2009 11:44:56 GMT 2
Onnittelut Cäpälle! <3
Huh. Koko viikko menee tallilla ollessa. Hoitohevoseni on ollut leirihoitsuna yhdellä aika rasittavalla tyypillä. Ja Leku oli sitten tiputtanut sen vesilätäkköön. Oikeastaan olen aika vahingoniloinen, sillä sen leirihoitaja on siis toosi rasittava. Nyt lähden tallille pistämään ex-ravuri-höppänän ruotuun. (Siis hoitsuni, josta jatkuvasti pölisen)
Nyt on mennyt aika vajaasti minun kohdalla Seppeleessä, mutta oikeasti nyt on tallilla kiirettä. (:
-Veronica
|
|