|
Post by Sirppa on Jun 3, 2009 10:59:10 GMT 2
huh kun vatsasta ottaa vieläkin kun ajattelen ufoa... Kävin eilen suomen tivolissa ja meniin siihen vuoristorataan varmaan 100 kertaa. Se oli niiiiiiiin mukava laite vaikka se nykäsi yhessä nousussa. Sitten kävin Twisterissä, törmäily autoissa, music expressissä, hip hopissa, maailman pyörässä, vuoritoradassa ja ufossa. ufossa menttin sinne sisälle seisomaan pehmustettuja seinijä vasten ilman että pitää mistäkään kiinni. Se ufo oli aika paha silleen kun se alko pyörimään. ne seinät mihin nojattiin niin nousi silleen ylös ja kun pitiin päätä vinottain niin nenä ja posket alko silleen niin kuin valumaan sitä seinää vasteen. Sitten kun yritin nostaa jalkojani niin en mä jaksanut. Mä tai siis kaikki paino ihan sairaan paljon. pari meni makoilemaan vinottain sitä seinää vasten ja 1 tyttö meni pää alas päin sillen makoilemaan sitä seinää vasten. (sori huono selitys) sitten mä voitin kukan ja pehmolelu kissan. xD Huoh täällä on huono keli.. täällä sataa ja on vissiin yöllä satanut. -Sirppa-
|
|
|
Post by Jenna on Jun 3, 2009 11:36:53 GMT 2
hei oonko ymmärtäny että Shinqua ja Shina menee joku päivä särkänniemeen! (: me voidaan tulla vaikoileen siirin kanssa :---D pikoos meil on kausarit (hehkutustaa, jes!)
täälläkin on huono keli ): sellane about 20 astetta olis kiva!
koohta joudun tekemään meille (mulle ja pikkusiskolle) ruokaa! perunaa ja jauhenlihakastiketta yritän väsätä, sitte siiri ja sen pikkusisko tulee varmaan myös ruokailemaan. (: sen jälkeen katsotaan twilight!
|
|
|
Post by Shinqua on Jun 3, 2009 11:44:56 GMT 2
Jenna// messiin vaan ... tulos myös brenna xD ehkäpä =) Mennään sillo...12.6. =) Lupauduin pitämään silloin tunninkin Seppelees, joten se sitten ehkä venähtää tarinan teko lauantaihin. Älkää nirhatko. Humpsullekkin tarinan sain väännettyä En tähän muuta keksi, joten illalla ehkä jatkan =)
|
|
|
Post by Elkku on Jun 3, 2009 13:38:56 GMT 2
Nyt mie kerron todistukseni numerot. >8)
käyttäytyminen 8 (ohhoh...) äidinkieli, kirjallisuus ja suomen kieli 8 enkku 6 ( : DD ) bilsa ja maantieto 7 matematiikka 7 fysiikka ja kemia 7 uskonto 7 historia 8 musiikki 9 kuvataide 8 (jooooo eppii Jokke sai 10!!! >8( ) käsityö 8 liikunta 7 (pitää olla enemmä mukana mutku tein aina kaiken mitä ope sano ja olin kaikkeen "jee tää on varmaa kivaa") draama 9
Nyt mun päätä särkee ja Jokke on päivä risteilyllä. Serkku ja ilu hoitamas Raddaa... Toivottavasti menee niil hyvin.
|
|
|
Post by Maiss on Jun 3, 2009 16:25:11 GMT 2
Moikkelismoi, taas... (: Tänää oli stadi cuppi ja pelit: eka tuli tasapeli ja toinen häviö. Jahjah, kohta alkaa Serranot ja sitte pitäis siivota, en kyl jaksasi ja kyl mä siitäki jotenki pääsen... ;D ja haluun tehä jotain kivaa mut ku ei oo tekmistä... ähh.
|
|
|
Post by Jassu on Jun 3, 2009 17:18:10 GMT 2
Jauh!
Itsekkin tänne voisin tulla kertoilemaan toikkariani 8''D
Käyttäytyminen: 10 Äidinkieli ja Kirjallisuus: 10 A-kieli, englanti: 10 Matematiikka: 10 Biologia: 9 Fysiikka ja Kemia: 10 Uskonto: 9 Historia: 9 Musiikki: 9 Kuvataide: 10 Käsityö, tekstiilityö: 9 Liikunta: 10 Valinnaiskurssi; Kuvataiteen kurssi: Hyväksytty Valinnaiskurssi; Ilmaisutaiteen kurssi: Hyväksytty
KA: 9.54545455 XD En oo hikke ja sillee, kokeisiin luen maksimissaan yhen illan. Ps. piirrelkää vihkojen marginaaleihin nii saatte plussaa 8''D Vihkotyöllä paransin ehkä kaikki lukuaineet. Mutta joo, mitäs tänne Oulun peräkylään, ehkä jotain normia, Lähetään huomenna Kreetalle, Wiiii! Lauantaina käytiin kaveriporukan kanssa Suomen Tivolissa, jau! Tehtiin varmasti kummitusjuna-ennätys, 32 kertaa putkeen! Paitsi kerran käytiin syömässä jäätelöä välissä. Tai oikeastaan kaksi. Kiskottii vaan hihasta sitä kummittelijaa siellä ko se yritti säikyttää meitä, ja sit mun kaverit piinas sitä aivan liian henkilökohtasilla kysymyksillä 8''P Revettiin vaa sille kokoajan. Sitte käytiin kans siinä High Energyssä, wiii. Kaverilta lens kenkä pois ja sitte yhet meitä vähä vanhemmat pojat kävi tuomassa sen meille 8''D Nolotti. Siinä laitteessa kääytiin jotain päälle 20 kertaa. Sitten käytiin kans Ufossa ja käveltiin niitä seiniä pitkin ja kans mentiin siihen sillain pää-alaspäin. Oli jännää.
Mutta joo, pitää lähtee viemään gerbiiliä kaverille hoitoon loman ajaks, ennenku aletaan pakkaan. Joten Jassu kuittaa, Hejpådej !!
|
|
|
Post by Josefiina on Jun 3, 2009 19:10:10 GMT 2
Mun kone oli kaksi päivää korjuuksilla, mutta nyt sain sen takaisin entistä ehompana! Näppäimistö toimii, kone toimii, elämä hymyilee! :DDD
|
|
|
Post by Alina on Jun 3, 2009 20:40:49 GMT 2
Mua taas ärsyttää tänään ihan kaikki, vasta nyt tajusin että Fiia on siellä leirillä ja sen takia ei oo moneen päivään ollut mesessä. Aina sillon se on jossain kun tarviin sitä. : (
Tallilla oli mahtavaa, oon Funon omistajankin kanssa nyt lähentyny kun se on ollu enemmän tallilla ja näin. Tai siis ollaan juteltu vähän enemmän enkä mäkään oo koko ajan istunut ihan tuppisuuna ja vaan myönnellyt kaikkea mitä se sanoo. Joo, tällei oltii just menos sellast kapeet tiet mikä menee tallille ni Saaran veli tulee sielt pysäyttämää et "oottakaahan hetki, tääl on nyt hevoset irti". Oisin kyl halunnu nähä ilmeeni ku siel kulman takana vilahtaa Funon takapuoli, eka sana mikä tuli mieleen oli kirosana, sit nousin autost ja huusin Saaralle et voin taluttaa sen kotii. Meidän orrrrrhit oli iha valtoimenaan ku naapurin tammat oltii päästetty laitumelle. (joo kaikki kolme ruunia, mitä nää oikein ajattelee?) Sit käytii pien lenkki, purettii vähä ponist energiaa. Jäin viel oottaa tallille hetkeks et Saara kävi Gatorin seläs, oltii Funon kans siin henkisen tukena et ei oo lämpöne iha sekasi. Sit laitoin hevosille ruoat ja ku rupesin sählää sen melassin kans ni sit on just pesust tullu huppari iha sokerimällis. : D Kyllä äiti oli ylpeä!
Joo, sitten tuosta "kommentteja tarinoihin ja kuviin" tms. topicista, se on alkanut pikkuhiljaa ottamaan mua ihan henkilökohtaisesti päähän. Itse topicissa ei ole mitään pahaa, se on tosi hyvä idea ettei tänne tai hoitokirjoihin tule turhaa postausta mutta se että siellä nyt on sitten alettu ihan sormella osoittelemaan kenen tarinoista tykkää ja kenen kuvat on omasta mielestään parhaita. Mä aina vaan näen kaikkien muiden nimien vilkkuvan siellä, mutta mun nimeä siellä ei koskaan näy. Mut saa nyt leimata itserakkaaksi ja pissipäiseksi ämmäksi, mutta ensinnäkin se on erittäin loukkaavaa ja suoraan sanottuna jopa ihan raivostuttavaakin kun kehutaan jotain tiettyä laumaa ja sitten muut on ihan sama. Se on ok jos mun tarinat ei kiinnosta ja niitä ei lueta, mä en pakota ketään tykkäämään musta mutta se ettei koskaan näe itseään tuollaisessa radikaalisti muuttuneessa kehujen jako -topicissa, on niin .. sanoinkuvailemattoman ärsyttävää. Eikös topic oltu nimenomaan tarkoitettu alunperin siihen että kehutaan jotain tiettyä tarinaa, eikä aleta listaamaan sitä kenestä itse pitää? TAI sitten mä olen taas sekoittanut kaiken ja tulen tänne turhaan raivoamaan kaikille.
Tällaista tänään. Mulle saa aina suuttua eikä musta tarvi tykätä, sitä on ihana toistaa.
|
|
|
Post by Miina on Jun 3, 2009 21:06:01 GMT 2
Alina// Meitti kehus suaki.. <3 Mun mielest sun kuvat on ihanii..! <3
Juu, hauskaa Joke kipeenä.. -.- Nenä tukossa ja kevätallergia iskee, eli toisin sanoen vedän piippua ja allergialääkkeitä, ja niiden takia väsyttää.. Huomen aijon vaa maata sohval ja kattoo lehvaa.. Sisko lupas lenkittää koiranki, nii en pistä nokkaani ulos koko päivänä, joken suunnitelmat.
Kattooko kukaan muu salkkareita täällä..? En tiedä miten jaksan kesän yli kun jäi niiiiin ärsyttävään kohtaan, Eero hautas Paulan elävältä ja Kentauri räjähti.. : DDDDDDD
Sori lyhyt, meen sänkyyn, ku rupee jo silmät särkee.. ):
|
|
|
Post by Dreamer on Jun 4, 2009 2:15:29 GMT 2
Yöeläin täällä taas hyvää iltaa, hyvin tyytyväinen yöeläin tällä hetkellä Mummo selvisi leikkauksestaan, nyt se on jo niin virkeä että se meinas karata sairaalastaki kertaalleen. (tuli yli parvekkeen aidasta ja oli kävelemässä kotia.) Se pääsee kotia heti ku haava ei kerää enää nestettä. Eli kaikki hyvin ainaki tällä hetkellä sillä rintamalla. Ruotsin pääsin läpi rimaa hipoen, 5 todistukseen, vanhemmat ei ole tyytyväisiä, mutta niillä ei ole mitään sanomista minun opiskeluihin ku ei mitään siitä kustannakkaan. Pitkästä matikasta peräti 8 ja olisin voinu saaha paremmanki, ei vain viittiny panostaa siihenkään. (= saamaton).. Fysiikasta tuli kutonen ja opettaja sano että saisin helposti kasin jos panostaisin, + sain siskolta hirveet haukut taas jälleen kerran ku en lue. (se ite luki ku hullu ja arvosanat oli ihan ok, kirjotuksista M ja C arvosanoja muistaakseni.) Eli yhteenveto: perhettä ärsyttää koska en elä koulua varten, jaksa/viitsi/kykene tressaamaan siitä. Valittaa lukemisesta, saa minut räjähdyspisteeseen valittamisellaan ja olen ehtiny jo uhata lukion jättämistä, mutta ylpeys ei anna. -> sisarukset kirjottanu ylioppilaiksi ja haluaisin kerranki näyttää noille vanhuksille etten todellakaan ole niitä huonompi. (joo paljon p*skaa satanu niskaan niiden suunnalta) Mummo on kunnossa, mutta kukaan muu ei sitä tunnu paljoa ajattelevan. Minä nautin kesästä ja haistatan pitkät kaikelle muulle (+ Bihla kävi hakemassa Pellon näyttelyistä kesän ekan ERIn <3)
|
|
|
Post by Maiss on Jun 4, 2009 15:25:52 GMT 2
Maiss täällä taas.
Asiat jotka ovat parhaita: - kohta ridaleiri <3 - ens viikol toinen leiri jossain huitsis - ja serranot <3 - stadicuppi ;D - seppele <3 - Liisa, joo must tuli liisa fani <3
Asiat jotka ärsyttää: - et en viitti tehä Flooralle hoitajahakemusta koska: se ei oo se jota haluun ihan sydämmeni pohjasta alkaa hoitaa just Flooraa ja sit jos tuliski toinen joku jota haluun ni en sit voi saada sitä. - jah että serranoi ei tuukkaan ku seuraavan kerran vast ti ilta?
- Maiss kiitää
|
|
|
Post by Miina on Jun 4, 2009 18:48:27 GMT 2
Flooralle uusi hoitaja.. (:
Huoh, elämä tuntuu jotenkin tylsältä. Inspis palaillut ja tänään hoitanut Flooran tarinalla ja kuvalla.. Nyt en jaksais olla muilla talleilla kun Seppelees.. (: Hahaa, mut sunnuntai alkaa ratsastusleiri. Sielläkin päästään koneelle, joskus, kun vanha kone suostuu pelittään.. (:
En ole nokkaani tänäänkään ulos pistänyt. Kipee olo oli päivällä ja päätä särki. Piippu on soinut (astmapiippu) kun sitä oon joutunu ottaa hengenahdistukseen.. ):
Muttajoo, moro!
|
|
|
Post by ruu on Jun 4, 2009 18:54:31 GMT 2
Rsa sai äkkilähdön kuuseen.. Maanantaina lähdin sinne mielijohteesta mummun luokse. Ei ollut nettiä mutta kone oli mukana joten kirjoitin 2 seuraavaa hoitokertomusta (muille talleille). : D Nyt taas olen netissä ja Jossu ihanainen järkesti leirin hengaajille jota olen kauan odotellut ja olen onneni kukkuloilla kiitos Jossun<33 Sitten tuo Flooruliinin hoitajahaku, vaikka mulla ei oo kokemusta hirmuisesti ex ravureista niin hain. En ole varma että onko siinä järkeä mutta Floora on kyllä ihana<3 Semmoista.. Mainitsen tässä Miserablessa asuvan yksärini hoitajahaun: vtmiserable.proboards.com/index.cgi?board=hoitaja&action=display&thread=26&page=1Jos kiinnostusta riittää niin hakemaan vain
|
|
|
Post by eija on Jun 4, 2009 18:56:55 GMT 2
Eija palailee uusin voimin! Voih, ihanaa kun elämä on kunnossa! Kotielämäni on rauhallinen ja tasapainossa. Hirveää on ollut nämä kaksi kuukautta, ei ole inspistä oikein riittänyt. Nyt palaan tänne, täynnä energiaa ja tarmoa! Aloitan maksamalla tuntirästejä pois, hoitamalla Luyta ja osallistumalla muuhun toimintaan. Lisäksi nyt kun olen terästäytynyt, huomasin Seppeleen hevosissa jotain tuttua. En tiedä vielä mitä, mutta jokaisessa on jotain mikä pistää silmään.. Ehkä olen vain luuloharhainen tai tulossa hulluksi. Mutta, Hyvää kesänjatkoa teille ja toivottavasti kohtaamme jälleen pian! Eija psst.. Nyt antakaas miulle teidän meseosotteitanne, olisi kiva tutustua lähemmin:)
|
|
|
Post by kisuli on Jun 4, 2009 19:00:15 GMT 2
Sophie is back.
En tiiä, voinkos kirjotella tänne kun en hoitaja ole, mutta eihän Roosakaan..? =) Flooralle hoitajaksi hain, harmittaa vain kun ei ex-ravureista _käytännössä_ ole kokemusta (eli vain teoriassa).
Toivottavasti joku nyt ei ihan heti sydäriä saa, kun huomaa että Sophie on palannut... :''D Kamala sää ulkona. Inhoan. Ja tämä muka kesäloma? Just lämmintä hiukan päälle viis astetta, sataa ja tuulee...
Meseosotteeni saa lisäillä: suomenheppa-97@hotmail.com Eija ainakin kun meseosotteita haluu :>
|
|