|
Post by kisuli on Apr 21, 2010 13:46:33 GMT 2
Pitäiskö tehä uus pulina (;
Meil on perjantai ruotsin koe ja pitäis varmaa harjotella siihe, mut en sit tiiä. Huomenna viimeistää. Meen kai ehkäpä huomenna käymään Kotimäen talleilla (Börjesillä) koska täytyy käydä siellä kaupassa ostamassa erilaisia ratsastuskamoja ja esim. uus narkki.
Perjantaina on kans kisat tallilla nii meen varmaa kuvaamaa ku hoitsut täytyy kuitenki hoitaa (:: Mut nyt mun täytyy kattoo toi pm joka on luultavimmin Ilulta ja sitte matka käy kohti IRC-Galleriaa -->
PS. Mun lemmikki onpi maatiaiskissa Viiru (löytyy petsiessä _ehkä_ jos laitat siihen hakuun Viirus) (::::
|
|
|
Post by Ilona on Apr 21, 2010 15:11:32 GMT 2
Soppu, me ollaan huomenna kotimäellä, ridataan 17-18 tunti! Tuu ihmees kattoon, jos löyät kentälle.. ((: Se olis ihan huippuu.. ^^ Äää, pitää viidelt mennä Jokrul, ja sieltä koululle, kun on kieli ilta.. >.< Ollaan leivottu sinne korvapuustia, pullaa ja mokkapalaa.. : DD <3 On pitäny pitää kädet kuris ettei mee ja syö kaikkee.. :[ Kauhee kiusaus, mut eiköhän jotain jää.. (:
Juu-u, munki kani löytyy petsiestä haulla Ahmatin Manu.. (;
|
|
|
Post by Sirppa on Apr 21, 2010 16:07:18 GMT 2
Kiirettä pitää edelleen xd ehkä tämä pian hellittää. Tai siis kuukauden kuluttua helpottaa 8) Haluatte varmasti kuulla erään hauskan asian 8'DD jos ette, kerron kuitenkin >8) siis eilen kävi silleen että hyppelin hyppyskää kavereiden kanssa ja sitten kaks kaverii lähti jahtamaan(läpäl) mutta pääsin karkuun. sitten ainoan pakoreittini eteen astui suurikokoinen ei-kaverini (joka tykkää kiusata mua -.-) ja nappas kiinni. sit se ja yks toinen raahas mua pylvästä päi. Tajusin että ne sitoo mut siihen ja sitten alko jo tulee mieleen että tää ei oo enään leikkiä ku kielsin niitä monta kertaa. Sitte ne alko sitomaan ja se joka tykkää mun kiusaamisesta kiristi sitä ja kiristi ja kiristi. Mä äännähtelin kivusta ja käskin lopettaan. sitten toinen joka oli jahdannut mua nii sano lopettaa koska mä itkin kivusta. Sitten mä aloin potkimaan taakse päin. Osuin siihen tyyppiin joka ei minusta tykkää (>  ) ja pakenin. Tai no ei toi ollutkaan kovin hauska asia. Se OIKEASTI sattui. niin että näin täällä. -Sirppa
|
|
|
Post by Chao on Apr 21, 2010 17:53:51 GMT 2
Huoh, mulla taas peruspäivä, nukuin pommiin ja kaveri punki kämppään herättämään mut kymmeneltä, yej, en siis emnnyt aamutunneille, vaan käytiin koiran kanssa lenkillä ja siitä suoraan syömään, mutta voi... iltapäiväksi olikin varattu ihastuttava yllätys, me nimittäin päästiin käymään kirkkonummen HUUMEKOIRAKOULUSSA tutustumassa. Oli luento ja näytös ja kaikkea, tosi hienoa.  Ja aivan kamalasti labbiksia kerralla, ainakin kymmenen! Ja yks eläkeläis-borderi ja yksi lemmikki-papillonin pentu. Voi ei, mä olin aivan hangonkeksinä ool tö taim! Oon kyllä yhä.  Ja kohta pitäis lähteä kaverille pelaamaan wiitä ja pleikkari kolmosta!  Peli-ilta, ou jee! Kaikki luistaa taas ja mielikin koholla, kun on ollut niin kiva päivä. 
|
|
|
Post by Anne on Apr 21, 2010 18:06:55 GMT 2
Ja kohta pitäis lähteä kaverille pelaamaan wiitä ja pleikkari kolmosta!  Peli-ilta, ou jee! Kaikki luistaa taas ja mielikin koholla, kun on ollut niin kiva päivä.  Kade... Meijän pleikka on rikki. Pienin työnsi sinne leikkirahoja ja 5 dvd:tä kerralla. Ei toimi ei. Ehkä hyvä niin, muuten säntäisin ostamaan Final Fantasy XIII:n ja nörtteilisin koko kesän sen kanssa =D Jee, tilaukset edistyy, enää 4 kokonaista maksettua kuvaa piirtämättä. Nyt kyllä piirrustan jonkun välipalan Arselaan.
|
|
|
Post by Elkku on Apr 21, 2010 20:16:52 GMT 2
Kieli-ilta meni hyvin, tosin tosi hanurist ku muil luokil oli hienot ja pitkään harjoiteltui esityksii ja meil oli sillee et meiä luokka laulo we are the world kertosäettä vaan kun 5 nelosluokkalaista oli solisteina laulamassa kaiken. -.- Eli siin oli meiä show et keinuttiin musan tahtiin ja laulettiin ainoastaan kertosäkeessä.  Esitystä oltiin vaan treenattu samana päivänä kerran 15min. >.< Joo, Soppu huomenna tallille! :'D Miitti! xDD
|
|
|
Post by Chao on Apr 22, 2010 9:15:33 GMT 2
Mua ha haa, Anne, meil olikin Little Big Planet. ;DD Se on loistava peli kymmenen jälkeen illalla, kun jo valmiiksi väsyttää, niin on varsin hauskaa, vaikka eihän FF:kään mittee vikaa ole. ;DD Taas pitäisi yrittää tässä väkertää jtn koirakurssin tehtäviä ehdollistumisesta ja vieteistä, mutta pää on aivan puhki (eikä varmasti johdu eilisestä peli-illasta).
Iltapäivällä ratsastamaan (heti kun pääsen töistä klo 18) ja koiran kanssa pitkälle lenkille ja agrimarkettiin ostaa hevosille kuiviketurvetta ja vesiämpäri ja taas on ohjelmaa koko päiväksi oikein kivasti... Onko pakko työntää itselleen näin täydet aikataulut, kun eihän mua nyt satu olemaan kuin kivasti yksi pieni kappale...
Pistin muuten fb:ssä Anne sua paremmaksi ton "äijämäisyyden" kanssa, tein testin siellä, "naisellisuusprosenttisi" ja sain kivat 0 rosenttia, olen testin mukaan täysi äijä... : DDD pitäisikö kertoa kihlatulle tämä?
|
|
|
Post by Karoliina on Apr 22, 2010 10:35:12 GMT 2
Hah, tää on vaan lojunu koko viikon kotona kipeenä. : D Onneks ei mitään pahemmasta päästä olevaa tautia, perus flunssa, kurkku kipeenä ja kamala yskä. Olisin ehkä tänään mennyt jo kouluun, mutta oli vielä lämpöä eilen niin äiti jätti sit kotiin  Joo, mulle ei kuulu sit yhtään sen enempää, perus sohvalla lojuntaa ja välillä on jaksanu raahautua oikein luvan kanssa koneelle. Sekin aika mennyt vain sims 3 pelatessa. Ihih, oon siihen vaan niiin koukussa... Ooi, tällä on jo kesäsuunitelmat jo aika hyvällä mallilla. Ensiksi kesäkuu menee isällä olessa, sitten siellä asuva besta tulee mukaan junalla tänne, (ekaa kertaa, ei oo aikasemmin meillä ollu, hih) käydään sen kanssa Linnanmäellä ja kaikissa mahdollisissa paikoissa ja heinäkuun puolessa välissä tulee kamun hamsu hoitoon koko loppu kuuksi. Aika vilinää ja vilskettä. Tietenkin mökkeilyä äidin ja isäpuolen kanssa siinä sivussa ja muuta. Hauskaa kyllä tulee olemaan, onneksi kesään ei oo pitkä aika<3 Tältä löytyy vaikka mitä karvatassuja ja kuonoja. Mainittakoot ekana vanha, n. 2 vuotta ja 3 kuukautta oleva hamsuni, Karamelli mutta kutsutaan sitä Karkiksi. (Tää asuu siis ihan kotona) Sitten isältä löytyy kääpiöluppakorvaa, jonka korvat kyllä ei oo lupsahtanu, Elviiraa, pirullinen pikkuponi Cesar eli Kirppu (Ruunan rotua en muista, mutta on hiukan shettistä isompi. Ei kuitenkaan shetlanninponi) ja sitten on isän tyttöystävällä laivalastillinen omia hevosia, kun tallin pitäjä on. Suokkeja on muutama ja sitten on pari muun rotusta kaakkia. Yhden suokeista täytyis vappuna varsoa, jos tulee tamma niin pikkusiskon kanssa sit varmaan se saadaan : ) Ja pikkusiskolla on tietysti Kirpun veli Napoleon, tarkemmin Nasu, Elviiran sisko Bella ja oli tolla myös hamsteri Omppu, mutta se kuoli tossa n. kuukausi sitten : ( Ja tietenkin on ollut 19 vuotta vanha maatiaiskissa, kuitenkin lopetettiin viime vuonna heinäkuussa. Ja ei unohdeta kolme iki-ihanaa hoitokoiraa, mopsia Wilmaa, Wilman kanssa samasta perheestä olevaa tiibetinspanieli Weeraa ja toista tiibetinspanieli Lunaa. Kaikki hoittikset ovat kuin omia<3 Kaikki omat elukat löytyy Petsiestä ihan noilla nimillä : ) Joo, eipä tässä muuta, lähen nyt lievittämään Sims huumaani ja menen pelailemaan kolmosta. Moroooh. - Karo
|
|
essi
Kokenut konkari

70%
I Love Animals
|
Post by essi on Apr 22, 2010 13:02:58 GMT 2
MOi ihmiset!!!
Essillä oli eilen toosi outo juttu...kerron siitä.
Eilen koulussa minun kaverini ei ollut koulussa...mutta kuitenkin sitten jonkin ajan päästä tunnin alussa yksi poika laittoi luokan telkkarin kiinni ihan hyvin itse telkkarista ja kääntyi ja lähti mutta kerkesi vain metrin päähän niin telkkari PUTOSI! Miettikää kukaan ri tökänny sitä ja johot katkesivat ja kaikki näki ison metrin pituisen sähkösalaman..me oltiin kavereiden kanssa saada sydäri ku ne johot oikein pamahti ja yhtäkkiä koko koulu oli meijän luokassa kattomassa telkkarii. Se telkku tippu näyttö ellä mut näyttö ei menny rikki mutn tänään jotkut ukot vei sen tellakrin pois eli se meni luultavasti rikki. Sitten eilen yhdeltä pojalta kaatu maito koulukirjan päälle ja sitten vielä ope kaatoi sellaisen soittimen.
ei tässä muuta moik!!!
|
|
|
Post by Jutta on Apr 23, 2010 9:48:22 GMT 2
Pitkästäaikaa Seppeleen väki! :-) Kuten jotkut ehkä ovat huomanneetkin olen ollut hieman vajaalla täällä Seppeleessä mutta mun huono omatunto kaikkos hetkeks kun näin että Myntin hoitopäikky on vielä tuossa ekalla sivulla tuolla hoitopäiväkirjat osiolla ja nii. B-)) Hoitamista en aio lopettaa, on tässä vaanollut kaikkee muuta niinku kokeita (Mantsa, fyke, hissa, matikka ja enkku) jotka on kuitenki menny yllättävän hyvin...  Ja sitten tuo kakkos syy on kevät  mä olen saanu puhtia kaikkeen! On paljon ihanampi herätä aamusin heppoja kaitsimaan ku aurinko paistaa täydeltä taivaalta <3 Ja ratsastuski on mukavampaa  Mä oon aatellu et vois joihinki kisoihin osallistua ens kesänä. Meidän Brella tamma on semmoinen aika kuuma ja reipas hätähousutapaus ja sen kanssa vois joihinkin pikku kisoihin tähdätä.  Oman hepan Kárin kanssa en vielä oikein viitsi kun tapaa olla aika säikky välillä ja keksiä omia juttujaan...  Ja ruuna on vasta seitsemän vuotta (koulutus aloitettu kunnolla vasta vuosi sitten.... ei osannut vielä viimevuonna mennä ollenkaan vasempaan kierrokseen kentällä  ). Nyyt iskä hoputtaa ratsastamaan koska kuulemma pian alkaa sataaa ja plääplääplää...mihin se mun ihana kesäfiilis meni   JuttaPutta kuittaa 
|
|
|
Post by kisuli on Apr 23, 2010 13:41:03 GMT 2
Hah, en sit tullukkaa Kotimäelle ku olin med min kompis. Ja kuten tästä varmaan voikin päätellä (ylämmän virkkeen loppu ^), oon ahkerasti harjotellu ruotsin kokeeseen, joka oli tänään. Enköhän siitä ihan hyvän saa (: Sen verran helppo kuitenkin oli, odotuksiini verrattuen.
Joku oikeesti taas kaipaa mua ku pm-boxissa vaihteeks yks uus viesti. Jaja, voin veikata kuka sen taas on lähettänyt (:::< Huoh. Enää on ainakin enkun valtakunnallinen koe, ens kuukauden puolella... Muista kokeista en sitten tiedäkkään, toi ruotsin koe oli viiminen sellanen "iso" koe ruotsista.
Mut nyt tosiaan meen kattomaan ton pm'n... :--D
elkku (alla), akrobatiatippumiset on nykyään in (::
|
|
|
Post by Elkku on Apr 23, 2010 14:00:31 GMT 2
^ Hmph, meil on ens tiistaina ja keskiviikkona se valtakunnallinen enkun koe...!!! x((( Hyväl tuuril saan ees nelosen.
Ratsastuksen osalta mul on ollu pelkkää huonootuurii kun koko ajan meen joillain poneil joil en haluis mennä. -.- Kaks viikkoo sit menin yhel Rast russil ja viikko sit yhel Domil ja nyt taas sil kauheel russi Rastilla vaikka nyt ois ollu tavallaan kaverin vuoro..! Ja kun eilen hypättiin nii ei se kyl nii kauhee ollu, viimeks ku Ilu meni sil nii se oli vaa liian kovakourainen. Se poni on nimittäin tosi herkkä... Se aluks kielsi kolme kertaa peräkkäin niin toisella kerralla mä tipahdin melkein maahan, roikuin sen toises kyljessä ja ponnistin takaisin ponin selkään. :'''DD
|
|