|
Post by Miina on Jun 1, 2009 16:35:47 GMT 2
Reega// Täällä kanssa toinen jonka ka oli 8,3.. : DDD Ui, että tultiin just Ilun ja Elkun kaa issikkavaellukselta, ihanaa oli! <3 Menin Jarletalla, . Mikään ei voi voittaa kunnon kaksituntista maastoa islanninhevosten seurassa! Laukkaaminen, aah.. Kärkihevonen ja Jarletta otettiin vähän eroa muista.. (: Pitäis noita rästi-tunti-maksuja tehdä.. Lähden rustaamaan.. (: Moro!
|
|
|
Post by Elkku on Jun 1, 2009 18:36:40 GMT 2
Jokkee! Se oli Jarlhetta!
Hjuu ite menin Einiril ja oli paras! <33 Menin sil viimeks ja oli sillo mukava. (: Töltti meni maneesis huonosti mut maastos... Uuh.. Sisälmykset tuntu löllyvän pois paikoiltaan ku alko menee liia kovaa tölttii. Se rauhallinen töltti oli kiva. Laukka oli ihanaa ku laukattii 3 kertaa pellon hiekka tien vieruksel!!! Ihana tunnelma ku hepat laukkaa täysii ja ite on kevyes istunnas. Joo oli aivan mahtavaa. :')
Meiä serkku pian 10v meni yks silmäsel issikal. No se oli talutus ratsastus maneesis ku oli eka kerta hepan seläs. Mut kuulemma meni sil tosi hyvin et sai itsenäisesti pujotella ja tehä volttei ja kokorataleikkaa... Ois saanu ravata mut serkku ei halunnu.
Sitten.. Leiri alkaa sunnuntaina, älkää ihmetelkö miks ilu mä ja Jokke ollaan poissa. Ja sinne on tulos teinei jotka sanoo joka asiaan "lol" nii ei viittitä kauheest koneel mennä varsinkin ku tietsikka on niiden huonees. ):
Juu pakko hoitaa Eppu täl viikol ainaki 2 kertaa. Joo revetkää jos petän luopaukseni. : D Pakko kyl kolmeki kertaa hoitaa...
Bye bye mie lähen!
|
|
|
Post by kopsu on Jun 1, 2009 18:47:21 GMT 2
Hihi olen tääl meijän tädil, mut tungin niitt poja koneel Tämän osaan. Olin äsken tuol 'seikkailee' noitten yhes vajas ja oli välil kyl pelottavaa :S Pelotus numero 1. Kerran ovi pamahti ihan kunnolla rymisten ja hyppäsin ainakin metrin ilmaan 2. Yheltä laudalta putos lehti ilman mitään syytä... 3. Löysin papereita mihin oli kirjoitettu jotain outuo ja sit siin oli itkeviä hymiöitä, veitsiä, särkyneitä sydämiä.. Plus viel se et tuuli paukutti sitä latoo et tuntu et se lähti lentoo... Mut kaiken plussa oli kaksi ihanaa hevosta <3 ja kaks muuta laitsal<3 Kaikki on niin ihania. Le Ballet: Ballet, ja ihana siksi koska se näyttää mistä pitää rapsuttaa Se näyttää turvalla että 'tosta rapsuta ja kunnolla!' Pääsen sillä huomenna maastoon <3 Rullis: En tiä mikä sen oikee nimi on :/ Mut se on vähän hermostunut tamma, jolla on turpa vinos, ku sil oli joku synnynäinen vika mikä piti leikata... Muuten ihana <3 Hyvää kesää Seppeleen väelle!//kopsu
|
|
|
Post by Maiss on Jun 1, 2009 21:11:20 GMT 2
Jokeri: aww^^ mikä söpöläinen <3 varmaa oli kivaa (: Tänää lintsillä ja olin: Kirnussa, kehrässä, kieputtimessa ym. (: en uskaltanu mennä kieppiin... ja raketist en tykkää vaik siinäki oon ollu. Ja tietysti olin: heppakarusellissa <3 Ja sit pelattin jotain nujjapelii ja derbyy. Mul on tylsää... Kaikki keskustelut/tunnit täälläki nukahtanu... Noh, ehkä kaikki on kesälomalla jossin ihanalla rannalla espaniassa, mäki haluasin ;D Oon niin koukus Seppeleeseen et käyn tääl joka päivä, no ainaki viimesen viikon ajan oon käyny. Oonko jotenki hullu tai jtn? sanokaa rehellisesti. Ja arvatkaapa mitä. Iskä osti Wekkulan ni pystyn olee ainakin savossa koneella <333 ja sit ehkä mökillä jos on yhteys.. Ja sille tallille minne meen kesäleirille on tullu yks varsa yhelle tuntihepolle jolla aina meen esteitä <3 ja tulossa on yksärille <3 tulee varsakesä (: Noh tässä taas kerroin niiiin tärkeitä asioita ja teitä varmaanki kiinnostaa
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Jun 2, 2009 8:10:07 GMT 2
Huomenta! Tänään sitten elokuviin, tosin menen katsomaan elokuvaa, joka ei kyllä todellakaan kiinnosta pätkän vertaa; Hannah Montana-elokuvaa. :'D Äiti vaan ehotti mulle, että läheppä mukaan kun pikkusiskoskin menee, ja eka sanoin ei, mutta kun puhuttiin poppareista ym. niin johan alkoi tapahtua! Nyt sitten pitäisi kohtapuoliin alkaa valmistautumaan, käydä suihkussa jne, mutta eka hoidan Cassun ja teen vähän jotain muutakin. :--D maiss, et ole hullu, varmasti jokainen Seppeleläinen käy ensitöikseen koneella katsomassa, onko Seppeleeseen tullut uusia viestejä. (; Tai, no, ainakin minä teen niin. Musta tuntuu nyt ihan oudolta. Kesäloma on alkanu, ja oon taas vaihteeksi ihan pihalla viikonpäivistä. Tuntuu, että ois sunnuntai, vaikka on tiistai ja vaikka mitä muuta... Ja kaikista oudoin seikka on se, ettei oo koulua! Ja nyt onkin koko päivä aikaa maksaa rästit pois.. (paitti se leffa ja sitte onki reenit vielä) Aamun jatkoja kaikille ja hyviä lomapäiviä! - Henni
|
|
|
Post by Miina on Jun 2, 2009 9:06:52 GMT 2
Huomenta, joken tapaan! <3
Kamu tulossa kohtapuoliin ja möä täällä kuuntelen radiota ja oon netissä.. (: Yritin ruveta ht.nettiin jotain tarinaa tekemään, mutta kun olin yhden lauseen tehnyt, käsitin, etten jaksa. (;
Brennalle peukkuja yhdessä jutussa! Toivottavasti onnaa..! <3
Sain Flooralle väsättyä kuvan.. 50HM nyt.. Ihan mukavasti, mutta tohon Sastun 200HM:mään on vielä matkaa.. Kohtapuoliin lähren varmaan ärrälle ostaan mässyy..
Sori nyt tosi lyhyt viesti.. )':
|
|
|
Post by Ilona on Jun 2, 2009 9:26:03 GMT 2
Huoh.. Mikä olisikaan kivempaa kuin alottaa loma flunssalla? Ei kiva. No, pääsin eilen kuitenkin issikka vaellukselle ja oli ihan super kivaa! Ja sit mentiin Heseen.. (; No, Elkku ja serkku Elisa maalaa tuolla pihalla tätä taloa. No, mä en tietty saanu mennä maalaa joka ihan vähän harmittaa kun ei ole MITÄÄN tekemistä! Tai siis, on vaan niin tylsää..
Pitäis jaksaa kirjottaa toi Tiian tarina loppuun kun eilen se keskeytyi kun piti kattoo leffaa serkun kans(joka on koht 10v).. Mut hyvää loman jatkoa! <3 - Ilu
|
|
Shina
Uusi ihmettelijä
|
Post by Shina on Jun 2, 2009 10:05:44 GMT 2
Mun tokarini oli tälläinen: käyttäytyminen 10 Työskentely 10 Äidinkieli 9 Englanti 9 Matematiikka 10 Biologia ja Maantieto 10 Fysiikka ja Kemia 9 Uskonto 9 Historia ja yhteiskuntaoppi 9 Musiikki 9 Kuvataide 9 Käsityö 9 Liikunta 8 Keskiarvo = 9.09 (vaan aineet) 9.23 (jos lasketaan myös käyttäytyminen ja työskentely) Ja sitte meidän koululla jaettiin pyöräilykypärän käytöstä stipendi, sain siitä 20 € Ja sitte jaetaan myös stipendi hyvästä koulumenestyksestä ja sosiaalisuudesta, sain siitäkin 20 € Kesällä: -Käyn kavereilla -Uin -Käyn huvipuistoissa -Reissaan -Syön jätskiä -Nukun pitkään -Katon serranon perhettä -Teen kaikkea hauskaa, mitä vaan mieleen juolahtaa HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!
|
|
|
Post by Jenna on Jun 2, 2009 12:52:38 GMT 2
hiphei! huomasin tuossa juuri että nyt oon ollu rekisteröityneenä Seppeleessä jo vuoden! lähden pian särkkään, ettekä te pääse mukaan hahahaa (:
pikkase hyvä torkka Shina! Onnea!
tai kaikilla on kyllä ollu ihan hyvältä kuulostavia todistuksia, toivottavasti kukaan ei ole jäänyt luokalleen!? :---D
|
|
|
Post by Maiss on Jun 2, 2009 13:38:18 GMT 2
Shina: Niimpä, ihan tosi hyvä todistus! Ai säki katos Serranoja (: ihan paras ohjelma <3 Henni: No hyvä (: Yleensä täällä ei oo mitään uutta ku tuun ku en oo hoitaja tai mitää... ja ku joskus tuun pari kertaa päivässä kattoo ni ei oo tullu mitää uutta vistiä. Mäki oon käyny kattoo ton Hannah Montana- leffan x) siinä oli peri heppaa ni siks menin, jokaikinen heppaleffa on pakko nähä... Jihhaa, Serranot alkaa huomen <3 ja stadi cuppi... varmaa hävitää koko turnaus ;D mut eihän se mittää. Tänää heräsin vähän vaille ykstoist ja piti olla jossain jo puol 12.. ja tulin myöhäs, tietty ja vielä kerran tän sanon: tarttisin ihmisiä tempputunnille joka on torstaina (: noh nyt meen kaverille et bye!
|
|
|
Post by Ros on Jun 2, 2009 15:11:45 GMT 2
Ros purkaa nyt paineita ja tuntojaan tykkäsi joku tai ei koska nyt tulee korkealta ja kovaa joillekin jopa loukkaavaa materiaalia mutta älkää vetäkö vesimelonin kokosta palkokasvia nenään sillä se kirpaisee taatusti enemmän! Hellitän vaan oloani nyt sillä että puran sydäntäni Teille.
Minua ärsyttää aivan suunnattomasti tämä virtuaalitouhu tällä hetkellä. Tekisi oikeasti mieli potkia konit pellolle ja räjäyttää koko kone ettei takasin tarvitse tulla enää ikinä.. huoh.. Kuitenkin oon niin rasittavan säälittävän kiintynyt pariin koniin ettei mistään tule mitään.
Tässä siis ärsytykset koko tältä alkuvuodelta.
Ärsytys 1. Seppele vaihtaa omistajaa, jonka kanssa en (anteeksi nyt vain) näytä alkuun tulevan toimeen laisinkaan.
Ärsytys 2. Kun tätä ollaan sulateltu ja aletaan tottua niin hups vaan Simora alkaa vaihtaa omistajaa, eli en nyt voi olla varma onko Kallalla ja Terolla kohta kattoa pään päällä jos Pätevää omistajaa ei löydy..
Ärsytys 3. En osaa kahdesta elukasta luopua millään vaikka järki sanoo että heivaa pellolle..
Ärsytys 4. Oman (ranger)tallin perustus takkuaa niin että nousee savu korvista.
Ärsytys 5. Oma inspiraatio niin syvällä lehmän hanurissa ettei sitä meinaa saada millään sieltä ulos ja pelkään pian tekeväni jotain harkitsematonta otusteni suhteen..
Siinä nyt jotain. En vaan ole niin muuntautumiskykyinen kun on kyse silmäterieni olinpaikasta. Vielä lisäksi kun ei itseään meinaa saada niskasta kiinni ja on vaikea päästä kuvioihinkaan enää mukaan edes täällä kun tuntuu etten täältä enää tunne ketään, edes omistajaa..
|
|
|
Post by Shinqua on Jun 2, 2009 15:24:18 GMT 2
Ros// Seppele mit ? vaihtaa omistajaa ? eih.... Mullakin on monesti on ollut sellasia ajatuksia et on pakko heivata osa polleista pihalle, mut ei pysty...ei pysty. Kannattaa vaan ottaa rauhallisesti ja miettiä vaan ispiksiä. Kaikilla on sen katkoksia Tänään oon mitäny siskon liikkeessä ja tehny sikana kotihommia, että sais viikonlopuks jonkilaista palkkaa, ku lähetään Kokkolaan ;D Shoppailemaan tietysti =) Hepan kans ollaan luotu yhteyttä sen ttapaturman jälkeen ja hyvinhän se alkaa sujua. Hampaat ok kunnossa ja alahampais vaan pieniä pinnallisia halkemia. Ylä hampaas paikka pysyy ja sit pitää tarkkailla et se ei mustu. =) moooi taas
|
|
|
Post by Ros on Jun 2, 2009 15:26:50 GMT 2
Niin, siis se kun Annesta tuli Josefiina : D
|
|
|
Post by Keikki on Jun 2, 2009 20:57:52 GMT 2
Noniin, nyt Ros hengittää syvään ja rauhottuu. Paineita ei tartte ottaa ainakaan Blondimamman suhteen, kyllä mie ja Yuff hoidetaan. : D Ja eikös Kalla saanut onnellisen omistajan? Jos täältä muuten muutat tamman muuaalle, niin mähän seuraan perässä x)
Oon itte ollut täällä kotona laiskana, lukenu ja kaikkee muuta. Tulin tosi hyvälle tuulelle kehuista eri topiceista, hyvä mieli edelleen (:
Inspiraatio on näinä kesän kuumina päivinä käynyt hoitamisen suhteen vajaalla. Meillä on ainakin ollut viimeiset pari päivää 25 astetta lämpöä, eli liiaan kuumaa järkevään aivotoimintaan. Muutama idea kuitenki muhii päässä, joten eiköhän seuraava hoito pian ilmesty! :'D
Hyvä muuten, Ros, että sait oloasi helpotettua XD Ei me kauaa jaksettais äksyä Rosia.
Olin alunperin ajatellu lukea mun kirjan loppuun tänäiltana, muttei nyt vaikutakkaan siltä. Oon menny nukkumaan näin loma kunniaks tavallista myöhemmin ja herännyt aamuisin kuuden aikaan. Sen se valoisuus saa mussa aikaan! D: Tummat silmänaluset ja iltasin jyskyttävä pää, tänään sain onneks nukuttua jopa seitsemään! x') *ihmettelee rimmaavaa sanavalintaa*
Noh, ehkäpä meen nyt lueskelemaan muiden uusimpia hoitoja ja / tai ihmettelemään hienoja piirrustuksia (:
Hauskaa lomailtaa ja kaikkea kaikille!
|
|
|
Post by Shinqua on Jun 3, 2009 7:44:59 GMT 2
Ääh mä heräsin tänään jo kuudelta, sen takia ku uni loppu. Siinä oltiin me haapajärvisiä tyttöjä voittanu polluxin hevoskisan ja päästiin johonkin new yorkiin katsomaan hannah Montana elokuvaa. Sitten jossain hitsin ravintolas syötiin spagettia ja toiset vieraat ruiskutti toisten päälle ketsuppia joten...outoa? Piirtelen myös jotain sarjista ja piirrän myös ihmisiä ja hevosia. Sit pelaan ikariam-peliä ja kattelen koneelta kuvia ja oon välil ii2 =) sekä Seppele...Jaksaiskohan Humun tänään hoidella? pakko se on, koska itelleni lupasin hoitaa joka päivä täl viikola...eli pakko, pakko, pakko xD moi nyt unikekot =)
|
|