|
Post by Yuff on Aug 3, 2009 21:30:27 GMT 2
Miehinen meininki ja ravitalli kuuluu yhteen!! : D Olen samaa mieltä, enkä vois kuvitella artsilaa miksikään tyttöjen valtakunnaksi, onhan siellä pontikkapannut ja kaikki!
|
|
|
Post by Shinqua on Aug 4, 2009 8:36:34 GMT 2
Jep. Ei ihme ku kaikki tytöt tullee illalla jostaki metiköstä ja vain sen takii et on vähän maistellu Artsin pontikoita x))
|
|
|
Post by Josefiina on Aug 5, 2009 21:02:12 GMT 2
Voi hitsde, Artsila on aivan cyberjees paikka. Repeilen täysillä kun luen tuota Tallikirjaa. Hina ja Kat vaan osaa! :DD Ja klikkailun myötä talli on tietty saanut uutta väriä pintaansa. Odotan innolla, mitä kaikkea sieltä paljastuu! (Toisaalta tajusin just, että voisin stalkata Artsilaa vaikka 247 :D En ikinä hoksaa!)
Kopse on kyllä ihan ykkösfeivöritti, mutta onhan noi kaikki symppiksiä. Kun vaan ehtis joskus skriivailla esmes Harmalle, Myrskylle, Simolle... Ja ainiin, ofc Artsilassa pitää tietty äijäfiilis säilyttää. Ei mitään pullaponeja tai muuta pehmoa, kuumaverisiä kaistapäitä niiden olla pitää! :D Tosin Börje on ihanaakin ihanampi - se ei onneksi himmennä tallin imagoa, kun on yksityinen.
|
|
|
Post by Sini on Aug 5, 2009 21:09:20 GMT 2
Mä repeilin tässä äsken Josefiinan kirjottamalle tallitarinalle! : DD Sain siitä kauheen inspiksenpuuskan, katotaan nyt jos vaikka heti huomenna pääsisin Börjen päivikseen jotain raapustelemaan. Onhan se kiva, että artsilaankin on tullut vähän porukkaa, mutta näissä kävijämääröissä se voisi puolestani pysyäkin jotta säilyisi rento, pieni, äijämäinen ravitalli! (:
|
|
|
Post by Anne on Aug 5, 2009 21:36:35 GMT 2
(Toisaalta tajusin just, että voisin stalkata Artsilaa vaikka 247 :D En ikinä hoksaa!) Heh! Näin terävä tallinpitäjä meillä! Toisaalta tuolla meijän tilillä on jo Artsila matskua aika paljon, eli siitä vaan kaivelemaan. =D
|
|
|
Post by Jusu on Aug 5, 2009 23:14:09 GMT 2
Kyllä, Artsi on äijä ja artsilassa ne äijät pyörii (ja siis kukaan artsilassa pyörivä neitokainen ei nyt ota tätä itseensä), tanssivat iltaisin ties mitä riittitansseja pontikkapannun ympärillä ja tekevät ties mitä hokkuspokkuksia saadakseen pontikasta parempaa. Ja miksikö mä puhun Artsista monikosta? Musta nääs tuntuu että se on jotenkin jakautunut persoona, siellä on se Josefiina-kohta, törppökohta, hevosia varten varattu kohta, pontikalle oma kohta...
Tiiättekö, mä sain tosta riittitansseja pontikkapannun ympärillä -tsydeemistä jotenki mielenkiintosia mielikuvia. Pitäis oikeesti kirjotella ne ylös ja piirtää vaikka sarjakuvaksi ja jakaa muillekin, koska mun ajatuksenjuoksu kulkee nyt aika omia ratojaan.
|
|
|
Post by Cäpä on Aug 6, 2009 16:18:53 GMT 2
Artsilassa on tosiaan omanlaista tyyliä, alkuaikaista ravitallimeininkiä. Hurjia hevosia ja omaperäisiä tallinpitäjiä, ei tallia varmasti pinkiksi pikkutyttöjen talutustalliksi saa muuttumaan, vaikka kaikki alle kouluikäiset hevosiin retkahtaneet toisivat sinne oman pörröisen shettiksensä. Onkohan muut muuten huomanneet, mutta siinä 7-11 ikävuoden tienoilla monilla (ei kaikilla) heppatytöillä on tapana nimetä bittikoninsa Prinsessaksi tai Barbieksi...
Mutta juu, odottelen innolla uusia yksityiskohtia klikkailusteluiseen (...?) ja yritän saada Killille tarinan. Nyt kun inspaisi niin hirveästi vain piirtää!
|
|
|
Post by Josefiina on Aug 12, 2009 10:30:36 GMT 2
Anne: thih hih, olen tonkinut ahkerasti ja löytänytkin vähän ennakkoa tulevasta ;) Hyvältä näyttää!
Jospa sitä tänään sais jotain aikaan, katsotaan nytten :)
|
|
|
Post by Jusu on Aug 12, 2009 10:33:30 GMT 2
Hustler toi talokierros oli kerta kaikkiaan ihana kaikkine juttuineen. Siellä oli keinutuolikin, nams. Ja kuten mä jo ht'ssa ihmettelinkin, onkos katti käynyt tapin huoneessa siivoamassa?
|
|
|
Post by Yuff on Aug 15, 2009 15:46:14 GMT 2
Mahtava toi talo XD Artsi vaan makaa krapuloissaan sängyllä, ja kaappi täynnä viinaa XD joskus vielä käytän tuota kaappia jossain tarinassani : D Mietin vaan miten tupakalle ja vanhalle viinalle siellä mahtaa haista : D Onko muuten ihan OK kiroilla hoitotarinoissa/tallikirjassa Sen vaan sanon että jos tämä on ok, tulee tarinoideni tekstit hieman muuttumaan : D Aloin tässä yksi päivä piirtämään Artsilasta sarjakuvaa jonka sitten näytän tallikirjassa kun se on valmis : D aika lennokas tarina, tosin ihan juoneton... jos jollain on jotain mahtavia ideoita niin otan mielelläni pm'ää!
|
|
|
Post by Anne on Aug 15, 2009 19:54:47 GMT 2
Yuff: itse ainakin Artsina olen kirosanoja päästellyt... ;D
|
|
|
Post by Yuff on Aug 15, 2009 21:25:37 GMT 2
Sen taisin pistää merkille kun noita tarinoita luin joita oot Artsin näkökulmasta kirjoitellu, ne on muuten tosi mahtavia : D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2009 10:57:32 GMT 2
Miehinen meininki ja ravitalli kuuluu yhteen!! : D Olen samaa mieltä, enkä vois kuvitella artsilaa miksikään tyttöjen valtakunnaksi, onhan siellä pontikkapannut ja kaikki! Jep, oon samaa mieltä ;D Ton talli kirjan jutut on kyl aika mageet hauskoi juttui & outoja tapahtumia, toi viimene oli kyl paras!! mist oikeesti noit ideoi putkahta?? Artsila on paras talli ikinä!!!!!!!!!! p.s. täs on mun kuva, mite sen saa tonne tieto palkkii??? Attachments:
|
|
|
Post by Ros on Sept 17, 2009 19:26:08 GMT 2
Voi luoja että meinasin retkottaa lattialla kun luin tuon uuen Artsin tarinan... :' DDD
|
|
|
Post by Fiia on Sept 17, 2009 19:46:17 GMT 2
Anne se osaa kyllä sekä kirjoittamis- että piirtämishommat. : D
Voisinkin jotain pientä rustailla Artsilaan, mutta jokaisen ilmestyvän uuden tarinan myötä tulee vähän paineita, kun eihän tuota Josen ja Artsin suhdetta osaa kukaan muu kuin Anne ja Josefiina itse kuvailla : D
|
|