|
Post by Chao on Mar 12, 2012 9:19:37 GMT 2
Awwww. :> <33 Ihana kuvanen. <33 Täytyy lukaista tuo tarina läpi, hyvä, nyt oon kärryillä ni voin taas ilmestyä takaisin Artsilaan töihin. Voin sit aina heittää lasta Annelle päivähoitoon siksi aikaa kun oon Arselassa. ;DD
|
|
|
Post by Ros on Mar 12, 2012 21:49:49 GMT 2
Juu Chao vaan takaisin tänne!! Rosilla onkin ollu jo ikävä, vaikka känääkin oli ennen lähtöä (ei nää ukot kuiteskaa ymmärrä kaivattuja tyttöjen juttuja) ; D Lyhykäisesti tallin oman orjan kuulumisista: Elämäntaparemontin osin tää tyttö kyllä myöntää salaa kessuttelevansa aamuisin tallin nurkalla ja silloin, kun herra iso herra on täysi m*lkku.. Rosilla on pitkäaikainen ihastus, josta kukaan ei tiedä, ellei oo lukenut rivien välistä. Tosin se osa taitaa jäädä vaan haaveeksi =D Chao voisi myös katkaista hyvin tuon selvän putken ja saada paluullaan porukalle aihetta juhlaan, muksu toki hoidossa jossain silloin ; D
|
|
|
Post by Anne on Mar 18, 2012 15:45:21 GMT 2
Foorumi tökkii sen verran pahasti, että ravien tuloksia en saa muokattua ilman, että hermot menee. Joten tulee pikkuisen myöhässä!
|
|
|
Post by Jusu on Mar 24, 2012 14:21:16 GMT 2
Huohaa, sainpas kirjoiteltua! Piti saada tauko laskemisen lomaan ja sitten karkasi mopo käsistä ja tekstiä alkoi vaan syntyä. Pahoittelut pitkästä, sekavasta raapustelusta, mutta sen kirjoittaminen oli kivaa... :D Piti vähän käsitellä vanhaa kunnon aihetta aka Kattilaista siinä samalla ja siihen piti luonnollisesti luisua kunnon aasin- ja seepransiltoja pitkin.
Mäyrrräyrr, mulla on hyvänlaisesti ideoita kirjottelun suhteen ylipäänsä, niin Arselan, Seban, MP:n ku oman puhtaasti kirjotuskirjotusprojektini suhteen. Vuorokaudessa ei vaan vieläkään ole lisää tunteja, vaikka mä olen sellaisia anellut, rukoillut ja koittanut loitsiakin. :D
+ kliksuttelin klikkailun nyt piiiitkästä aikaa lävitse ja ai että, se on aika inspiroiva!
|
|
|
Post by Jusu on Aug 17, 2012 16:54:06 GMT 2
Lynden voisi päivitellä parikymppiseksi.
|
|