|
Post by Anne on Jul 19, 2010 21:33:54 GMT 2
Jos Thöööö Saksija-juttuun on ehdotuksia ja juonenkäänteitä, otan niitä yksärillä mielellään vastaan! =)
|
|
|
Post by Jusu on Jul 26, 2010 15:24:57 GMT 2
Mulla olisi sarjakuvainspis teh Napsijasaksen varalle, mutta ketuttaa kun ei ehdi eikä osaa toteuttaa sitä  Tätä pyöritellyt mielessäni jo hetken aikaa (mummolassa ja häissä on aina aikaa ajatella omiaan), idea on siis toteutusta vaille valmiina ja sellaiselle tasolle taitaa jäädäkin. Huomenna tai keskiviikkona lähtö mökille, tänään tallipäivä ja ensi viikolla, ensimmäistä kertaa piiiitkään aikaan, telttailemaan kaverin kanssa ja sitten sitä seuraavalla viikolla mä olenkin vielä töissä ennen koulujen alkua. Huoh, tupla-huoh ja tripla-huoh - miksi inspistä ja ideoita on aina silloin kun ei ehdi toteuttaa? Blaah. Ja pakko muuten virnuilla Artsin ihmistuntemukselle: hienosti huomaa teinityttöjen ihastukset ja kuolaamiset, jokseenkin hauska kuvitella Lynniä ihastumassa Katin miäheen. (Tähän viitaten: "Tappi näytti olevan ihan okei uuden parinsa suhteen, mutta Lynn kiemurteli vaivautuneesti. Olin muutamana päivänä nähnyt tytön luovan pitkiä katseita serkkuni paidattomaan ja ruskettuneeseen olemukseen. Oliko kyseessä pieni ihastus vai jotain muuta teinitytön kuolaamista. Aika sama, mutta pikkulikkoja oli aina hauska kiustata.")
|
|
|
Post by Anne on Jul 26, 2010 16:33:16 GMT 2
Ja pakko muuten virnuilla Artsin ihmistuntemukselle: hienosti huomaa teinityttöjen ihastukset ja kuolaamiset, jokseenkin hauska kuvitella Lynniä ihastumassa Katin miäheen. Artsilla on niin tylsää tilapahasellaan, että ehtii kiinnittämään huomiota kaikkeen.
|
|
|
Post by Kata on Jul 26, 2010 19:05:50 GMT 2
Vaikka tuol loma topas ilmoittelinkin, minua ei nyt pariin viikkoon tule näkymään. Huomenna ja Ylihuomenna on nimittäin muuttopäivät.
Hah olen jotenkin onnellinen että minua ei ole otettu mukaan mihinkään ihastumis triagiloihin, IHAN se kusella käyvä Kata riittää. : ))
Hyvää kesäloppulomaa Artsilan väelle<3.
|
|
|
Post by Jusu on Jul 26, 2010 21:02:03 GMT 2
Ja pakko muuten virnuilla Artsin ihmistuntemukselle: hienosti huomaa teinityttöjen ihastukset ja kuolaamiset, jokseenkin hauska kuvitella Lynniä ihastumassa Katin miäheen. Artsilla on niin tylsää tilapahasellaan, että ehtii kiinnittämään huomiota kaikkeen. No näköjään joo. Ehtii kyyläämään kaikkea ja kaikkia.
|
|
|
Post by Anne on Aug 10, 2010 14:22:18 GMT 2
Yritän saada Saksijaan tällä viikolla ratkaisun kirjoitettua, lisäksi muitakin juonenkäänteitä luvassa. Jännää...!
|
|
|
Post by Jusu on Aug 11, 2010 23:26:41 GMT 2
:OOO Mä olen järkyttynyt! Ihan oikeasti, mää olen erittäin järkyttynyt tästä Saksijakäänteestä! Ludvig?! Mikä hiton Ludvig?! Kat Ruotsiin? Eeeijei.
Mä tarvitsen aikaa toipua tästä. Voi hykkyränkykkyrät sentään, semmoinen ratkaisu sitten saatiin tähän soppaan. Kyllä se vähän hiljaseksi veti, en mä osannut edes nauraa (eikä olisi kannattanutkaan, mähän olen nukkumassa parhaillaan). Kyllä tässä nyt alkaa jo vähän se pahin epäusko karista.
Ludvig... voi Tappi-parkaa. Päätyä nyt jätetyksi Ludvigin takia! Voi Kat, Kat, Kat, minkä teitkään rakastuessasi johonkin Ludvigiin.
No, semmoista ilmeisesti sattuu =D
|
|
|
Post by Kat on Aug 12, 2010 20:51:07 GMT 2
Hahhah loistavaa, kiitos Artsille : ) Sanon nyt tässä Lynnillekin kiitokset, minun aikani siis Seppeleessä/Artsilassa ohi (uusi elämä Ruotsissa odottaa Ludvigin kainalossa  ) Olen lukenut innolla jokaisen tarinasi, elänyt aivan 100% mukana mutta nyt ei enää aika ja innostus riitä. Kiitokset siis vielä tuhannesti, ja pidä nyt ihmeessä tosta Tappipojasta huoli! 
|
|
|
Post by Anne on Aug 12, 2010 21:05:31 GMT 2
=D Sori Kat, vein vähän pitemmälle tota siun lähtösyytä. 
|
|
|
Post by Jusu on Aug 12, 2010 21:32:48 GMT 2
Voi Kat. Tulee ikävä  Kiitokset itsellesi ihan kaikesta, mulla on aina ollut ihan mielettömän hauskaa kun olen saanut lueskella ja kirjoitella sun toilauksistasi (ja omistani ja molempien yhteisistä). Vai että Tappipojasta pitäisi pitää huoli - lupaan pitää jos Ludde pitää susta huolen  Mä pidän lippua korkealla sun puolestasi niin Seppeleessä kuin Artsilassakin, sen minkä pystyn. Hei hei ja pidä hauskaa siinä ihan oikeassa elämässä! Eikö niitä ole niitä kaiken maailman sanontoja ja fraaseja siitä kuinka kaikki hyvä loppuu aikanaan ja se oli kivaa niin kauan kun sitä kesti - semmosen mä nyt heittäisin, jos se ei olisi liian persoonatonta. Sen sijaan mä sanon lyhyesti ja ytimekkäästi, että kiitos Kat.
|
|
|
Post by Anne on May 6, 2011 16:56:23 GMT 2
Omalta osaltani pienoinen tauko Arselassa jatkuupi. Uusi ulkka on suunniteltu, mutten ehdi koodailemaan sitä kuin ehkä tämän kuun tai kesäkuun lopussa.
Ajattelin siirtää Foxin kesästä alkaen monten puolelle. Ja kun Arselan pojista kumpikaan ei hepan selkään mielellään mene, olisikin etsinnässä Foxille monteratsastaja. Eli hahmolla pitäisi olla virtuaalista ikää 18 vuotta ja jotain intoa hommeliin. Arselassa saisi pyöriä vapaasti, itse voisin hoitaa varsinaisen kisaamisen. Kaikki innokkaat otetaan huomioon!
|
|
|
Post by Anne on Jun 22, 2011 21:36:43 GMT 2
Tappi pääsi virallisestikin Priimaan opiskelemaan, joten pukertaa opintojensa parissa virallisestikin koko kesän. Tappi kyllä asuu ja hengaa Artsilassa ja Simon kanssa puuhastelee yms.
|
|
|
Post by Meeri on Jun 24, 2011 12:07:07 GMT 2
Anne, olisko mahdollista päästä Foxin monteratsastajaks vaikka virtuaalistaikää onkin 16vuotta? 
|
|
|
Post by Ros on Jul 9, 2011 11:25:31 GMT 2
VOI EI! Miulta on jääny kaikki väliin taas.. Oma kone sanoi poks joten oon ollu 2 viikkoa ilman konetta.. nyt meni siis kaikki PKK-cupista lähtien persiilleen, ku en siihenkään päässy osallistuun ajoissa.. Eli palailen tänne täysaktiivisena jahka saan lainakoneen jostain.. :/
|
|
|
Post by Meeri on Jul 10, 2011 12:29:32 GMT 2
En oo päässyt kirjottelemaan, kun oon ollut Hesassa ja leirillä ja nyt menen Viroon. Sen jälkeen sitten alan taas tarinoida. =)
|
|