|
Post by Josefiina on Sept 17, 2009 19:57:16 GMT 2
Suhdetta, eeh :D
Munkin tekee mieli ihan hirrrrveesti kirjoittaa jotain Artsilaan, mutta ajanpuute = <\3 Tänään oon kyllä ollut aika ahkera ja tehnyt kaikkia rästihommia (things to do-lista kapeni huomattavasti), kuten päivittänyt kohikset sivuille ja tehnyt Hillalle tonne Seppele-sivulle kisakalenterin, kun geo pamahtaa kohta taivaan tuuliin.
Jeh. Viikonloppuna varmaan saan jotain kirjoitettua, saapa nähdä :) Odotan innolla tuon Lotta-stoorin valmistumista!
|
|
|
Post by Anne on Sept 23, 2009 16:11:48 GMT 2
Jes, sivut alkaa olla kunnossa. Yritän vielä jotain pikkukuvia lisäillä + heppojen luonteet yms päivittää joskus.
Anne ja Chao teki kaupat: Anne omistaa Riinasta nykyään puolet, vastineeksi Chao saa seikkailla Arzilassa. En nyt tiedä miten reilu kauppa, mutta käy miulle ;D
m/ Lisäsin Fiiankin tuonne tyyppeihin, kun oli jostain syystä aiemmin unohtunut. Jos teillä tyypeillä on jotain sanottavaa kuvauksistanne, voi valittaa ja ehdottaa vapaasti.
|
|
|
Post by Chao on Sept 23, 2009 16:50:48 GMT 2
On se minusta mulle reilut kaupat. Tarvii ite käytellä paljon vähemmän sitä riiviötä lenkillä. En tosin kyl suosittele käyttämään sitä tunneilla, voi olla ratsastajat aika äkkiä alas selästä, ko se on niin himoherkkä. :'DD Aattelin kirjottaa tänään viel toisen tarinan ravitallille, ko tiedän etten taas loppuviikosta pääse välttämättä ollenkaan koneelle, niin käytän tilaisuuden nyt hyväksi. :'DD
|
|
|
Post by Yuff on Sept 23, 2009 18:59:08 GMT 2
www.youtube.com/watch?v=1_BPWneTSys << Tää biisi on niin Artsin biisi!! XD Oi voi, nauran täällä vedet silmissä XD Anteeksi, viesti jää nyt lyhyeksi ei voi mitään x))) <3 Anne, Artsilan uusi ulkoasu on tosi mahtava : D Harmi vaan et frame-ikkuna on liian iso, ei oo kiva silmälle kun pääsivu liikkuu ja myöskin tuo frameikkuna : D
|
|
|
Post by Josefiina on Sept 23, 2009 19:34:15 GMT 2
CHAO! Jee, suakin näkee! Ja vielä Artsilassa! :) *tuuletusta*
Uus ulkoasu on näppärä, sopivan simppeli ja toimiva. Koitan saada kopukoille luonteet mahdollisimman vikkelästi, niin saa Kopseen & kumppaneiden sivut täytettä. (Jaettiin siis elikot Rosin kanssa.)
Huomenna rustaan sit jonkun pidemmän ja panostetumman stoorin, meh promises. (Ja jos en saakaan aikaan, muokkaan tän tekstinpätkän pois, ehe ehe ;D)
Yuff: toi on NIIIN Artsin biisi että huh huh.. hajosin :D
|
|
|
Post by Anne on Sept 23, 2009 19:34:44 GMT 2
Ok. Poistan varmaan sitten tuon frameilun. Minä ja miun jättinäytöt..
m// Tykkään kyllä Leevi an the Leavingsin alkuperäisestä biisistä enemmän, mutta oon kin tämmönen vanhus..
|
|
|
Post by Yuff on Sept 23, 2009 19:47:40 GMT 2
Usein noi alkuperäiset biisit on parempia kun uudet versiot. Mustakin se on hyvä, mut en pistä pahaksi tätä happoradionkaan tulkintaa.
Olihan tuo vaan mun mielipide, mutta voi olla että toimisi paremmin table kun frame (:
|
|
|
Post by Anne on Sept 23, 2009 19:54:50 GMT 2
Ei se oo frame. Argh! Ihan perus div --> overflow: auto. Tableja en käytä kuin navigaatioissa ja sukutauluissa. m//Mut siis muutin nyt sen min-heightiksi, niin venyy ja paukkuu.
|
|
|
Post by Anne on Sept 24, 2009 15:41:54 GMT 2
Anne se osaa kyllä sekä kirjoittamis- että piirtämishommat. : D Voisinkin jotain pientä rustailla Artsilaan, mutta jokaisen ilmestyvän uuden tarinan myötä tulee vähän paineita, kun eihän tuota Josen ja Artsin suhdetta osaa kukaan muu kuin Anne ja Josefiina itse kuvailla : D Äh ei mitään paineita! Siitä vaan kirjottelemaan, ootetan innolla!
|
|
|
Post by Josefiina on Sept 24, 2009 16:58:04 GMT 2
Ihanat pääkuvat Myrskyllä ja Harmalla, sekä kiva tuo Simon pikkukuva! Tykkään uusista sivuista hirveesti muutenkin.
(Jospa sitä alkais nytten kirjotella...)
|
|
|
Post by Anne on Oct 2, 2009 12:32:26 GMT 2
Muutin vielä ulkkaa tuolleen "joustavammaksi". Kommentteja?
|
|
|
Post by Jusu on Oct 2, 2009 12:40:37 GMT 2
Mä tykkään tosta nykyisestä ulkoasusta ihan mielettömästi. Jotenki ihanan rento mutta silti siisti ja sen näkönen, että ei oo vaan hutastu ja läntätty jotaki väriä ja kuvaa yhteen kasaan. Siis että takana on vähän vaivannäköäkin Ja toi fontti saa mut oikeasti hymyilemään, se vaan on jotenki niin arzistyle Värimaailmat on kivat, siis oikeastaan ihanat ja toi siluetti tossa aivan ihastuttava. Myös linkkien toteutus miellyttää, vaikka mä en alkuun tajunnutkaan että voi klikata myös tota "päälinkkiä"...
|
|
|
Post by Aimie on Oct 2, 2009 13:01:48 GMT 2
Muuten, Humman sivuilla näkyy vain valkoista. Joku virhe koodissa? ;--)
|
|
|
Post by Josefiina on Oct 2, 2009 16:22:14 GMT 2
IHANA Humma! Rakastuin! Vaikka tietty on ilmiselvää, että noin überkomee iskä ja söpö äiti voi tuottaa vaan priimusnaperoja ;) Tykkään myös A.L.-etuliitteestä. Upea kaveri Svantelle! :)
|
|
|
Post by Sini on Oct 2, 2009 16:33:07 GMT 2
Vähänkö söpö suokkivarsa, Humma! Ja Artsilan oma kasvattajaliite A.L. sopii tosi hyvin, onnittelut ensimmäisestä kasvatista Ja näin sivuhuomautuksena, ulkoasu näyttää nyt tosi kivalta. Tykkään, kun se ei ole ihan keskellä, muttei ihan reunassakaan. Sini ja Börje odottelevat jo innoissa Hummaan tarkemmin tutustumista! : )
|
|