|
Post by Veera on Mar 1, 2009 19:31:47 GMT 2
Hyvä Anne. Joo Killiä oon yrittänyy parhaani mukaan hoidella yms... Täällä on tosissaanki ollu hiljasta. Oon vähän sekasin, mutt.. o.o Onko Artsilla vielä paikkoja yksäreille tai siis onko ravureita tulossa? (:
|
|
|
Post by Anne on Mar 1, 2009 19:34:26 GMT 2
Artsillakin on ihan täyttä. Kun Humuliini muutti sinne.
|
|
|
Post by Veera on Mar 1, 2009 19:41:20 GMT 2
Uu. <3 Oukei. Olisio ollut yksi suokki joka saattaisi kaivata tallipaikkaa. =D
|
|
|
Post by Yuff on Mar 3, 2009 18:43:33 GMT 2
Hoh, mulla oli sama kysymys mielessä kahdelle muulle lämppärilleni xD Mutta ilmeisestikään ei sovi : D Etsintä jatkuu.
Koneeni on sitten kaatunut etten pääse ehkä niin usein koneelle kun ennen.
|
|
|
Post by Josefiina on Jun 7, 2009 16:52:51 GMT 2
Hei btw, meitsi voi käydä joskus reenailemassa Artsin kopukoita ja tekemässä tallitöitä, jos tekee tiukkaa.
|
|
|
Post by Anne on Jun 7, 2009 18:27:47 GMT 2
Jep. Teen nuo Päivyrit Artsin hepoille.
|
|
|
Post by Fiia on Jun 7, 2009 18:44:44 GMT 2
Minä olisin myös enemmän kuin iloinen jos voisin joskus käydä jotain Artsin hevosista vähän ajelee tms! Tietty on täysin ok sekin jos et halua enää ketään sinne pyörimään.
|
|
|
Post by Anne on Jun 7, 2009 18:55:11 GMT 2
Fiia, voihan tuolla käydä jelppimässä, varsinkin kun sie olet kaikki hevoset melkeen keksinyt. =D
|
|
|
Post by Josefiina on Jun 20, 2009 13:19:01 GMT 2
Arzilan suosio on noussut ihan uusiin lukemiin nyt klikkailun myötä! :D No, en voi kieltää, etteikö se olis megamagee.
Kohta tulee vähän niinku mun 3HM Kopseelle, uu jeah. Nuo on kyllä kaikki niin sympaattisia otuksia, ettei tiedä kenelle kirjoittaisi! Simolle piirsin vaivalla kuvan, mutta siitä tuli vähän tylsä ja sitä paitsi a) skanneri rikki ja b) kamera hukassa. Mutta Kopse on #1.
Tämä ravitallilla pyöriminen on ihan cyberkivaa! (Mistäköhän johtuis, köh köh :D) Sellaista rentoa ja leppoisaa, ellei nyt tule joku kauhea kansainvaellus Artsilaan :D Nooh, vastahan aloitin itsekin ja uudet naamat tuovat vaan lisäväriä kuvioihin.
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Jun 20, 2009 13:27:09 GMT 2
Hm, no, miepä puhun (: Jjeah, näyttää ravitallin suosio kasvaneen! Itekki huomasin, kuinka mukava tämä talli on - yllätys yllätys - klikkailun kautta. : D Tutustuin sitten hevosiin ja lueskelin päiväkirjoja, ja nyt sitten päätinkin hakea Cadille hoitajaksi! Toivottavasti pääsen. (:: Sry, nyt ei oo jaksamusta kirjotella enempää - Henni
|
|
|
Post by Josefiina on Jun 27, 2009 17:31:38 GMT 2
Noniin, nyt Killi ja Cadi saivat uudet, ahkerat hoitajat - congrats, Henni ja Cäpä! :)
Itselläni Artsilassa hengailu jää nyt hetkeksi vähemmälle, kun tätä reissua pukkaa reissun jälkeen. Noh, ehtiihän sitä!
Hina: lukitsin Killin päiviksen näin aluksi; poistan sen sitten, kun teet uuden. OK?
|
|
|
Post by Yuff on Jul 9, 2009 20:50:19 GMT 2
Hei muuten saako artsilan tallikirjaan kirjoittaa mitä vaan mieleen sattuu mitä artsilassa tapahtuu vai onko se vaan esim. iltatallien tekoon tai jotaan : oo
|
|
|
Post by Josefiina on Jul 29, 2009 21:15:34 GMT 2
^ Kaipa sinne saa - tuskin Annella on mitään sitä vastaan?
Mun pitää nyt yrittää aktivoitua Arzilan suhteen, vaikka mitään velvoitteita ei olekaan. Rentoa ja kivaa kirjoittamista!
|
|
Meku
Uusi ihmettelijä
R + S + B ♥
|
Post by Meku on Jul 29, 2009 21:32:49 GMT 2
Joo, Arzila on kyllä upee paikka, niin kun Seppelekki! ;DD
|
|
|
Post by Anne on Aug 3, 2009 11:14:06 GMT 2
Juu, kaikki keille on annettu "lupa" olla Artsilassa, saavat tallipäivikseen kirjoittaa/piirtää. Toki Artsilaa voi käyttää Seppeleen ja Simoran kaakkien päikyissä, mutta kunhan talli ei muutu pikkutyttöjen valtaamaksi. Haluan pitää siellä pääasiassa miehisen meiningin. =D
|
|