|
Post by Anne on Jan 4, 2009 21:11:53 GMT 2
Päivis voidaan tehdä tänne foorumiin. Ja Abby voi hoitaa siun heppaa kyllä. =9
|
|
hina
Perustallilainen
|
Post by hina on Jan 4, 2009 21:30:04 GMT 2
Mä tässä mietiskelin, että vaikka ette tänne hoitajia ota, niin mietin vain jos vois voisitte jonku iltatallityöntekijän ottaa, toki niin että häntä ei tartte palkita mitenkään? Niin että tallityöntekijä tekee oman mielensä mukaan ja tois vähän aktiivisuutta
|
|
|
Post by Yuff on Jan 4, 2009 23:39:48 GMT 2
Huuh, sitten asia on hyvä, jos kerran Abby voi jatkaa ravitallin muusta hoitajuudesta huolimatta Cadin hoitelua. Kiva juttu, kun Cadillekin löytyi hyvä ravitalli, eikä tämä ole sekundaa toisin kun ensimmäinen talli.
|
|
|
Post by Anne on Jan 5, 2009 0:53:08 GMT 2
hina: se vois olla jees.
Abby: teen muuton mahd. pian.
|
|
hina
Perustallilainen
|
Post by hina on Jan 5, 2009 22:34:52 GMT 2
tää olis enemmänkin kuin kiinnostunut hommasta:D poistelen tän jossain vaihees, ko näin sisälmätön
|
|
|
Post by Anne on Jan 10, 2009 20:32:36 GMT 2
Hina: jos viitsit käydäpoikia joskus auttelemassa, niin siitä vaan! =) Tuonne tallikirjaan voit kirjoitella.
|
|
|
Post by Kat on Jan 10, 2009 22:25:39 GMT 2
Minäkin voisin välillä kirjoitella (tai ainakin aluksi katsoa josko löytyisi innostusta kirjoittaa), jos siis minunkin auttavia käsiä tarvitaan?
|
|
|
Post by Anne on Jan 11, 2009 11:29:30 GMT 2
OK. Hina ja Kat voivat aluksi sinne kirjoittaa. Ja Yuff tietenkin, jos intoutuu tallihommiakin Cadin hoidon ohessa tekemään. Siinäpä tyttöjä tarpeeksi tallille hyörimään. =D
|
|
hina
Perustallilainen
|
Post by hina on Jan 12, 2009 13:43:45 GMT 2
Ou, tosi kiva juttu Mut mä oon nyt ns kone lakossa, meillä ihana elisa on poikki ja ne korjailee asiaa tässä lähi päivinä, huomenna pitäis tulla joku äijä kokeileen täältä päästä noita piuhoja. Sen takia ei oo mua näkyny. Nyt oon mokkulalla mut tää mokkula poikkasee nettiä kokoajan ja on todella hidas niin en edes ole koneella kuin max 10 min päivässä. Palaan kyllä hoiteleen, maksaan tunnit ja sen sellasta. Koitan pistää tonne poissa olo topsuunki juttuu, jos en nyt ni illal
|
|
|
Post by Fiia on Jan 16, 2009 20:32:40 GMT 2
Plääh! Mie olisin kyllä tosi mielelläni myös kirjoitellut, mutta kuten tavallista - aina myöhässä (tällä kertaa jo muutaman päivän, mut jotenkin tämä on niin alhaalla etten muista scrollailla tänne asti) :/
Mutta ehkäpä joskus, jos hina/Kat eivät enää jaksa rustailla - ja voisihan sitä käyttää tyyppejä Pellan hoitotarinoissa silloin tällöin.
|
|
|
Post by Veera on Jan 22, 2009 16:59:38 GMT 2
Jos nyt pääset virallisesti Killin hoitajaksi niin minäkin voisin välillä autella Artsia ja Tappia, jos vain sopii?
|
|
|
Post by juliat on Jan 24, 2009 22:34:38 GMT 2
hina, ilmoitteletko siitä hoitajapaikasta sitten Killin päiväkirjaan taivai tänne? Tietäisi niin alkaisin jo kirjoitella uusia tekstejä tai jotain .D
|
|
|
Post by Abby on Feb 18, 2009 10:30:07 GMT 2
Ohhoh.. Kyllä täällä ravitallilla on hiljasista, mutta itsehhän olen siihen myös osasyyllisenä. Ehkäpä voisin nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä joku kiva tempaus tähänkin suuntaan..=)
|
|
|
Post by Jusu on Mar 1, 2009 18:44:22 GMT 2
Tosiaan, yllättävän hiljasta o.O Mm. Ihanaa että Artsila (sorgenmorgen, uus nimitys näemmä o.O) sai sivut. Mä elättelen ite toiveita nostaa poniravitalli taas takasin kuvioihin. Meillä oli yhen toisen tyypin kanssa yhteisprojektina semmonen shettis- ja russkasvatusta harrastava poniravitalli ku Zoltar Trotters, mutta jotenkin se ei ottanut onnistuakseen ja kun kummallakaan ei oikein aika eikä innostus riittänyt, päätettiin pistää pillit pussiin. Nyt Ztlr:llä on uudet sivut ja uusia poneja tulossa. Kyllä se siitä Siitä on muuten aikaa kun oon viimeks ite päässy ajelemaan, viimeks kesällä...
|
|
|
Post by Anne on Mar 1, 2009 19:16:29 GMT 2
Artsilan toimintaa yritetään virkistää.. joskus...
|
|