|
Post by Kiril on Jan 7, 2023 8:20:31 GMT 2
Kas! Joku on jättänyt taukohuoneen pirttipöydälle vain hieman ryvettyneen ystäväkirjan. Täytä aukeamaa vapaasti hahmosi nimissä, liitä halutessasi vaikka söpö kuva kylkeen. Koska ystäväkirja näyttää kovin omatekoiselta, siihen lienee mahdollista myös lisätä kysymyksiä, jos keksii jotain erityisen hyvää...
Koko nimeni: Lempinimeni: Syntymäpäiväni: Kotikaupunkini:
Siviilisäätyni: Perheeseeni kuuluu:
Paras ystäväni on: Lemmikkini:
Harrastan: Ammattini: Minusta piti tulla/tulee isona:
Suosikkihevoseni:
Inhokkihevoseni: Paras laji hevosten parissa:
Suosikkielokuvani: Suosikkisarjani: Suosikkikirjani:
Musiikkimakuni: Idolini/julkimoihastukseni:
Lempiruokani:
Lempijuomani: Inhokkiruokani tai -juomani:
Lempivärini: Suosikkituoksuni: Paras sää:
Paras juhla: Paras paikka:
Jos olisin eläin, olisin: Jos olisin hymiö, olisin: Jos olisin esine, olisin:
Haluaisin oppia: Rakastan: En voi sietää:
Pelkään: Kaipaan elämääni:
Tätä et varmaan tiennyt minusta: 3 sanaa, jotka kuvaavat minua:
3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua:
Terveisiä muille:
|
|
|
Post by Inkeri on Jan 7, 2023 18:47:31 GMT 2
Koko nimeni: Inkeri Aurora Johansen Lempinimeni: Inksu Syntymäpäiväni: 21.11.1998 Kotikaupunkini: Liekkijärvi
Siviilisäätyni: Sinq Perheeseeni kuuluu: Meitsi ja kai Pyry ja Allu on jo vähän niinku perhe ehkä Paras ystäväni on: Siiri Lemmikkini: Kerttu
Harrastan: Liekkipubin keskiviikkobingoa Ammattini: Paskanlappaaja Minusta piti tulla/tulee isona: Ihan kiva kysymys mut vähän on syyllistävä
Suosikkihevoseni: Sirppula(t) Inhokkihevoseni: Piina, Cella jos luet tän voitko sanoo sille että ottais vähän vähemmän vaikutteita äitistään niin silläkin olis vielä toivoa tässä elämässä kiitos Paras laji hevosten parissa: Kaikki jossa voittaa
Suosikkielokuvani: Kuka Suosikkisarjani: tälläsiä Suosikkikirjani: ehtii Musiikkimakuni: edes Idolini/julkimoihastukseni: harrastaa
Lempiruokani: Kananugetit Lempijuomani: Vadelmalonkero (hyi kauhee saako tälläsii pistää rATSASTUSKOULUN ystäväkirjaan) Inhokkiruokani tai -juomani: Hernekeitto ja kahvi
Lempivärini: Emt varmaan musta Suosikkituoksuni: Kananugetit Paras sää: Talvi!!! lumi!!! pakkanen!!! Paras juhla: Uusivuosi Paras paikka: Voiko tähän sanoo Liekkipubi ilman et se kuulostaa liian surulliselta
Jos olisin eläin, olisin: Pakastehiiri Jos olisin hymiö, olisin: 🚩 Jos olisin esine, olisin: joku vähän ruostunut teräase
Haluaisin oppia: ratsastamaan Rakastan: hevosia <3333 En voi sietää: hevosia <333 Pelkään: Masa-Liisaa Kaipaan elämääni: lottovoittoa
Tätä et varmaan tiennyt minusta: en oo koskaan siivonnut mun kaappia 3 sanaa, jotka kuvaavat minua: [googlaa adjektiiveja, valitsee kirjaimen e] eloperäinen, emotionaalinen, ei-porvarillinen 3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua: pitkä, positiivinen ja pirtsakka
Terveisiä muille: jos joku löysi sieltä uv-bileistä puhelimen niin se on mun kiitos
|
|
|
Post by Emmy on Jan 7, 2023 20:53:48 GMT 2
Koko nimeni: Emily Alison Daukes Lempinimeni: Emmy Syntymäpäiväni: joulukuun 10. Kotikaupunkini: Syntymäkaupunki Paonia Coloradossa, nykyisin Liekkijärvi Siviilisäätyni: Sinkku yh-mama Perheeseeni kuuluu: Olivia-tytär, äiti, isä, isoveli ja pikkusisko Paras ystäväni on: palattiinko riitojen jälkeen takaisin bff Salma? Lemmikkini: Minni-koira ja Chico, sekä parikymmentä tuntihevosta Harrastan: ratsastusta ja mielenterveyttä vieviä projekteja Ammattini: jokapaikanhöylä ja ratsastuskouluyrittäjä Minusta piti tulla/tulee isona: teräsmummo, joka ratsastaa 80-vuotiaana kenttäkilpailuja Suosikkihevoseni: Chico <3 Tuntihevosista Pupu, April ja Ailen Inhokkihevoseni: Peck ja Akka Paras laji hevosten parissa: Kenttäratsastus Suosikkielokuvani: Spirit Suosikkisarjani: Heartland Suosikkikirjani: Entrepreneurship for Dummies Musiikkimakuni: kaikki menee Idolini/julkimoihastukseni: Lempiruokani: Mummon tekemä paisti Lempijuomani: tee Inhokkiruokani tai -juomani: haalea tai kylmä tee Lempivärini: sininen ja turkoosi Suosikkituoksuni: hevonen Paras sää: puolipilvinen ei liian kuuma kesäpäivä Paras juhla: juhannus Paras paikka: Seppele (duh) Jos olisin eläin, olisin: yli-innokas collie Jos olisin hymiö, olisin: Jos olisin esine, olisin: monitoimityökalu (okei nyt kuulosti häröltä) Haluaisin oppia: elämänhallintaa Rakastan: hevosia (duh) ja tytärtäni En voi sietää: mutaisia tarhoja Pelkään: käärmeitä Kaipaan elämääni: joku, joka sanois mun puolesta ei kaikkeen hulluuteen Tätä et varmaan tiennyt minusta: Olen asunut myös Irlannissa 3 sanaa, jotka kuvaavat minua: hullu, puhelias, sisukas 3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua: rauhallinen, hiljainen, järkevä Terveisiä muille: Muistakaa laittaa märät loimet kuivumaan, ei vaan myttyyn karsinan oven eteen!! Kivaa vuotta 2023 kaikille!
|
|
|
Post by Pyry on Jan 8, 2023 12:12:58 GMT 2
Koko nimeni: Pyry Kalevi Kallio Lempinimeni: Pyrts Syntymäpäiväni: 15.7.96 Kotikaupunkini: Liekkijärvi Siviilisäätyni: sinkkuna elo bäst Perheeseeni kuuluu: brasilian sateenkaariboa Matu-Liini, sh-tamma Iita ja Iitan varsa Sissi ja ihmisiäkin pari: Allu ja Ink Paras ystäväni on: kts. yllä olevat Lemmikkini: kts perhe (ei ihmiset) Harrastan: dataamista ja pienoismalleja Ammattini: paskalinko Minusta piti tulla/tulee isona: joku atk-tyyppi mut tuli heppatyyppi Suosikkihevoseni: Iita Inhokkihevoseni: Agi kiimassa Paras laji hevosten parissa: höntsäily metsässä Suosikkielokuvani: Star wars IV-VI Suosikkisarjani: BATTLESTAR GALACTICA Suosikkikirjani: Sandman Musiikkimakuni: indie ja sen semmone Idolini/julkimoihastukseni: emt varmaa Neil Gaiman Lempiruokani: kaikki tuliset mössöt Lempijuomani: halvin mahdollinen kokis Inhokkiruokani tai -juomani: mämmi ja kalja Lempivärini: vihreä Suosikkituoksuni: tee Paras sää: selkeä pakkasilma Paras juhla: Halloween Paras paikka: koti Jos olisin eläin, olisin: jauhomato Jos olisin hymiö, olisin: Jos olisin esine, olisin: hokkiavain, aina hukassa Haluaisin oppia: hevosista kaikkee paljon Rakastan: aamutallin hiljaisuutta En voi sietää: ratsastuskoulun oppilaita meteliä Pelkään: kiukkusia ihmisiä Kaipaan elämääni: päämäärää :< Tätä et varmaan tiennyt minusta: oon melko hyvä shakissa 3 sanaa, jotka kuvaavat minua: hiljainen, nörtti, nyhvääjä 3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua: dramaattinen, hienostunut, romanttinen Terveisiä muille: terkkuja kaikille jotka tunnistaa, kuva ois kiva, siikahan se siellä ja muuta huumoria
|
|
|
Post by Anton on Jan 11, 2023 19:55:37 GMT 2
Koko nimeni: Anton Tapio Seljavaara Lempinimeni: Seljis Syntymäpäiväni: 2.4.1993 Kotikaupunkini: Mikä hitsin kaupunki
Siviilisäätyni: seurustelen Perheeseeni kuuluu: äiti Paras ystäväni on: emt Lemmikkini: ei ole
Harrastan: Ratsastus, kitaran rämpyttely, salilla käynti, kaljan juonti Ammattini: Automekaanikko Minusta piti tulla/tulee isona: Astronautti
Suosikkihevoseni: Sylvi Inhokkihevoseni: Ei ole. Paras laji hevosten parissa: esteet
Suosikkielokuvani: en tiiä Suosikkisarjani: en tiiä Suosikkikirjani: en tiiä Musiikkimakuni: sekalainen Idolini/julkimoihastukseni: en kai minä tiiä
Lempiruokani: Pizza Lempijuomani: kalja Inhokkiruokani tai -juomani: en tiiä
Lempivärini: en tiiä Suosikkituoksuni: kalja Paras sää: en tiiä Paras juhla: en tiiä Paras paikka: oma sänky
Jos olisin eläin, olisin: laiskiainen Jos olisin hymiö, olisin: kakka Jos olisin esine, olisin: kaljatölkki
Haluaisin oppia: en tiiä Rakastan: kaljaa En voi sietää: en tiiä Pelkään: en tiiä Kaipaan elämääni: elämää
Tätä et varmaan tiennyt minusta: ? 3 sanaa, jotka kuvaavat minua: pitkä, blondi, tyhmä 3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua: lyhyt, absolutisti, reipas
Terveisiä muille: terve
|
|
|
Post by Manny on Jan 11, 2023 20:34:34 GMT 2
Koko nimeni: Emmanuel Jean-Dominic De Vito Lempinimeni: Manny Syntymäpäiväni: 21.11.1994 Kotikaupunkini: Liekkijärvi
Siviilisäätyni: sinkku Perheeseeni kuuluu: äiti, Bonnie, Jackie + isä Paras ystäväni on: Lyyti ja Anton Lemmikkini: Bonnie ja Jackie
Harrastan: kitaransoittoa, kasvien kasvatusta Ammattini: sähkäri Minusta piti tulla/tulee isona: Indiana Jones
Suosikkihevoseni: Arktik Inhokkihevoseni: kaikki jotka potkii Paras laji hevosten parissa: höntsäily ja western
Suosikkielokuvani: Viimeinen mohikaani Suosikkisarjani: Avara luonto ja historiadokkarit Suosikkikirjani: Kalevala Musiikkimakuni: rokkenrollia Idolini/julkimoihastukseni: suttua Sokrates
Lempiruokani: pizza tai lihakeitto Lempijuomani: tee Inhokkiruokani tai -juomani: borssikeitto
Lempivärini: vihreä Suosikkituoksuni: metsä ja koiran tassu Paras sää: loppukesän ilta ja tyyni auringonlasku Paras juhla: juhannus Paras paikka: koti ja metsä
Jos olisin eläin, olisin: mäyrä Jos olisin hymiö, olisin: piste Jos olisin esine, olisin: kompassi
Haluaisin oppia: puhumaan eri kieliä Rakastan: mun perhettä En voi sietää: tuhohyönteisiä, mun työpaikkaa Pelkään: menettämistä Kaipaan elämääni: rakkau rauhaa ja terveyttä
Tätä et varmaan tiennyt minusta: Sain mun nimen tutkimusmatkailija Emmanuel Liaisin mukaan 3 sanaa, jotka kuvaavat minua: rauhallinen, haaveksiva, eläinrakas 3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua: hauska, äänekäs, villi
Terveisiä muille: kahvihuoneesta taas joku vienyt mun teemukin, voitko palauttaa
|
|
|
Post by Aleksanteri on Jan 11, 2023 21:03:13 GMT 2
Koko nimeni: Aleksanteri Holma Lempinimeni: Allu Syntymäpäiväni: tammikuussa Kotikaupunkini: Liekkijärvi
Siviilisäätyni: Perheeseeni kuuluu: äiti. isä. madde. reetta. kaisa. juli. minä. pyryja inkeri. Paras ystäväni on: Lemmikkini: ei ole
Harrastan: ratsastusta Ammattini: ei ole Minusta piti tulla/tulee isona: eälin lääkäri
Suosikkihevoseni: kokomaailmassa myntti. maagi tai ruttu. Inhokkihevoseni: ei ole Paras laji hevosten parissa: esteratsastus tai metsä laukkakilpailu
Suosikkielokuvani: en tiiä Suosikkisarjani: en tiiä Suosikkikirjani: en tiiä Musiikkimakuni: radio musiikki mutta ei hevi Idolini/julkimoihastukseni: Anne
Lempiruokani: liha pullat ja perunamuussi Lempijuomani: vesi Inhokkiruokani tai -juomani: vihreä kastike ja pihvi. en keksi pahaa juomaa.
Lempivärini: vihreäja sininen. violetti. Suosikkituoksuni: en tiiä Paras sää: lumi sade ja aurinko Paras juhla: jossa joku ilahtuu Paras paikka: koti
Jos olisin eläin, olisin: koira Jos olisin hymiö, olisin: hymy Jos olisin esine, olisin: takki
Haluaisin oppia: Pyryn ruuanlaitto taitoja Rakastan: en tiiä En voi sietää: kumituksia Pelkään: mennä hevosen takaa Kaipaan elämääni: kisaa
Tätä et varmaan tiennyt minusta: mullaon luomi pohkeessa 3 sanaa, jotka kuvaavat minua: ruskea hiuksinen. tupakka. auto. 3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua: tallin momistaja. en keksi enempää.
Terveisiä muille: hei
|
|
Iiris
Perustallilainen
Hoitoheppa: Vappu
|
Post by Iiris on Jan 11, 2023 22:42:45 GMT 2
Koko nimeni: Iiris Althea Valla Lempinimeni: - Syntymäpäiväni: 1.10.2001 Kotikaupunkini: Stadissa syntynyt, mutta nykyään asun täällä Jumalan selän takana
Siviilisäätyni: Sinkku Perheeseeni kuuluu: Mutsi ja faija + yaya/mummi Paras ystäväni on: en oo 12 Lemmikkini: Pian englanninvinttikoira
Harrastan: Skandaalien aiheuttamista + lenkkeilyä Ammattini: Freenlancer kääntäjä Minusta piti tulla/tulee isona: Kirjailija
Suosikkihevoseni: Vappu, Paahtovanukas Inhokkihevoseni: Kari Paras laji hevosten parissa: Kouluratsastus, vähän kaikki kiinnostaa (ratsain jousiampuminen cool as shit)
Suosikkielokuvani: Promising Young Woman Suosikkisarjani: Orange Is The New Black Suosikkikirjani: Claire Haywood - Daughters of Sparta Musiikkimakuni: Paras Idolini/julkimoihastukseni: Doja Cat, Zendaya, Henry Cavill, Gal Gadot, Mila Kunis, Ryan Reynolds, Ruby Rose, Milly Alcock, Chris Pine, Penn Badgley, Avan Jogia, ... [kohdasta loppuu tila kesken, viimeiset nimet on kirjoitettu juuri ja juuri mahtumaan pienin kirjaimin]
Lempiruokani: Kolokithokeftedes ja grillattu ahven, kaurapuuro Lempijuomani: Kirsikkacola Inhokkiruokani tai -juomani: Mämmi burn in hell!!!!
Lempivärini: Pantone 5815 Suosikkituoksuni: Sitrushedelmät, kiinanpioni, kirsikka Paras sää: Aurinkoinen +25°C Paras juhla: Pääsiäinen Paras paikka: En paljasta kun kuitenkin pöllitte mun löydön xoxo
Jos olisin eläin, olisin: Servaali, vitun funkyn näkönen katti Jos olisin hymiö, olisin: 😗 Jos olisin esine, olisin: esineellistetäänkö täällä naisia??? helvetin hyvin toimiva lyijytäytekynä joka on liikkunut mukana tyyliin kymmenen vuotta eikä koskaan petä
Haluaisin oppia: Westerniä Rakastan: Kesää ja rannalla loikoilua En voi sietää: Paskahommia Pelkään: Chiahuahuahuahuahuajoja Kaipaan elämääni: Kisaamista veren maku suussa : (
Tätä et varmaan tiennyt minusta: Mulla oli joskus adoptio-lammas 3 sanaa, jotka kuvaavat minua: Ihana, rakastettava, seksikäs 3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua: Rasittava, rauhallinen, rakopää
Terveisiä muille: Jos joku näkee mun ratsastushanskaa niin laittakaa se mun kaappiin [vieressä töherrös mustasta? ratsastushanskasta? joka ei kyllä auta yhtään hanskan etsimisessä]
|
|
Milla-Riina
Perustallilainen
Koulutaso: HeA
Estetaso: 140cm
|
Post by Milla-Riina on Jan 12, 2023 13:36:18 GMT 2
Koko nimeni: Milla-Riina Mathilda Arokoski Lempinimeni: Riinis Syntymäpäiväni: 14.7.1998 Kotikaupunkini: Liekkijärvi
Siviilisäätyni: sinkku Perheeseeni kuuluu: ei ketään Paras ystäväni on: ei ole Lemmikkini: ei ole
Harrastan: juoksemista, ratsastusta, netflixiä Ammattini: pintakäsittelijä Minusta piti tulla/tulee isona: no ei ainakaan pintakäsittelijä
Suosikkihevoseni: Indi Inhokkihevoseni: Kari, Windi Paras laji hevosten parissa: esteratsastus
Suosikkielokuvani: Pulp Fiction, Addams Family Suosikkisarjani: One of us is lying, Shameless, HIMYM, Stranger Things Suosikkikirjani: Marilyn Manson - The Long Hard Road Out of Hell Musiikkimakuni: Metallica, Iron Maiden, Rammstein, Marilyn Manson, Slipknot, Måneskin, HIM, Red Hot Chili Peppers, Nirvana, Pink Floyd, Heart... (tila loppuu auttamatta kesken) Idolini/julkimoihastukseni: Marilyn Manson, Kurt Cobain, Amy Winehouse, Damiano David, Margot Robbie, Till Lindemann
Lempiruokani: salmon poke bowl Lempijuomani: rommi Inhokkiruokani tai -juomani: punainen liha ja kana, banaanilimu
Lempivärini: violetti, punainen Suosikkituoksuni: Diesel Loverdose Tattoo (miks se lopetettiin???!!) Paras sää: vähän tuulinen kesäpäivä Paras juhla: kaikki missä saa bailata Paras paikka: lentokone matkalla johonkin kauas
Jos olisin eläin, olisin: pantteri Jos olisin hymiö, olisin: 🔥 Jos olisin esine, olisin: rannekoruksi naamioitu taskumatti
Haluaisin oppia: tanssimaan Rakastan: hyvää ruokaa ja voittamista En voi sietää: tekopyhiä ihmisiä, rasvaisen lihan hajua Pelkään: Kaipaan elämääni: jotain jota halata. kissa ois best <3
Tätä et varmaan tiennyt minusta: oon kotoisin torniosta 3 sanaa, jotka kuvaavat minua: periksiantamaton, vahva, tulinen 3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua: mauton, tylsä, harmaa
Terveisiä muille: i like my coffee how i like myself; dark, bitter and too hot for you
|
|
|
Post by Liinu on Jan 14, 2023 12:07:57 GMT 2
Koko nimeni: Liinu Karhula Lempinimeni: - Syntymäpäiväni: 17.11.2000 Kotikaupunkini: Liekkijärvi Siviilisäätyni: Parisuhteessa ♡Perheeseeni kuuluu: äiti ja isä Paras ystäväni on: Whinny, Markus, Lyyti Lemmikkini: Whinny Harrastan: ratsastusta lähinnä Ammattini: kirjastonhoitaja Minusta piti tulla/tulee isona: en tiedä Suosikkihevoseni: Whinny ♡Inhokkihevoseni: ei kukaan, kaikki on ihania Paras laji hevosten parissa: kaikki käy! Suosikkielokuvani: Holiday Suosikkisarjani: Frendit Suosikkikirjani: niitä on niin monta etten osaa sanoa Musiikkimakuni: kaikki käy Idolini/julkimoihastukseni: ? Lempiruokani: äidin lihapullat Lempijuomani: Coca Cola Inhokkiruokani tai -juomani: maksalaatikko Lempivärini: en tiedä Suosikkituoksuni: persikka Paras sää: sellainen kesäinen Paras juhla: Joulu Paras paikka: Markuksen kainalo ♡Jos olisin eläin, olisin: hiiri Jos olisin hymiö, olisin: Jos olisin esine, olisin: joku pieni ja huomaamaton Haluaisin oppia: lentämään! Rakastan: Whinnya, Markusta, perhettä En voi sietää: kiusaamista Pelkään: rakkaiden menettämistä Kaipaan elämääni: enemmän ystäviä Tätä et varmaan tiennyt minusta: hmmm 3 sanaa, jotka kuvaavat minua: hiljainen, huomaamaton, lapsirakas 3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua: äänekäs, itsevarma, suosittu Terveisiä muille: Mukavaa vuotta 2023 kaikille ♡
|
|
|
Post by Cella on Jan 14, 2023 17:10:31 GMT 2
Koko nimeni: Cel C novoivittu Ella-Maria Hannele Talve Lempinimeni: Cella Syntymäpäiväni: 26.2. Kotikaupunkini: ””kaupunki”” hahahah ahahhahahahhah
Siviilisäätyni: Wut luulin et tää on ystäväkirja eikä mikään kipeä itsetutkiskelu-kirja Perheeseeni kuuluu: Inari (mummi), Tatu (veli) ja Onni (kissa) ja sit bonusperheenä Lynn, Lilian ja Daniel Paras ystäväni on: Lynnykkä Lemmikkini: No se Onni-kissa. Hevoset ei oo lemmikkejä eihän
Harrastan: Kahvinjuontia Ammattini: Punaiseksi palaneiden Espanja-turistien vihan kohde (matkustamolentoemäntä) Minusta piti tulla isona: Riippuu keltä kysyy!! 4 v. Cellan mielestä Pikku-Myy, 11 v. Cellan mielestä taitoluistelija, 32 v. Danielin mielestä hiljainen miel. oman kämpän omistaja
Suosikkihevoseni: Windi Inhokkihevoseni: Windi Paras laji hevosten parissa: Tjaah, vaikea valinta!!! Reining tai trail
Suosikkielokuvani: Helmiä ja Sikoja Suosikkisarjani: GOT ja Brooklyn99 ehottomasti, myös Sex Education Suosikkikirjani: Gone Girl, Ylpeys ja ennakkoluulo Musiikkimakuni: Eppu Normaali, Tehosekoitin, Erin, Ghost Idolini/julkimoihastukseni: Emma Mackey
Lempiruokani: Lasagne (en oo Karvinen, lupaan) Lempijuomani: Kahvi Inhokkiruokani tai -juomani: Janssoninkiusaus
Lempivärini: Tiikerinkirjava Suosikkituoksuni: Kun tulee väsyneenä sateesta tai kylmästä sisään kotiin ja siellä tuoksuu lämpimät voileivät joita joku on tehnyt valmiiksi. Vaihtoehtosesti kaikki pähkinämaustetut kahvinpurut. Paras sää: -5 astetta, aurinkoinen pakkaspäivä Paras juhla: Joulu!!!!!!!!!! Paras paikka: Sellanen katosta riippuva korikeinu
Jos olisin eläin, olisin: Joku riekko tai muu kylmästä pitävä kana Jos olisin hymiö, olisin: 👹 Jos olisin esine, olisin: Tupakka-aski minttumakuliuskalla
Haluaisin oppia: Pitämään turpani kiinni Rakastan: Lentokenttää yöllä, Piinan vauvariimua joka jäi jo sille pieneksi, mun Valtsulta saamaa Windi-kahvimukia, mun ystäviä En voi sietää: Hellettä, tukkoista nenää, ihmisiä jotka kauppaa mulle matkavakuutuksia Pelkään: Varvassukkia, meduusoja Kaipaan elämääni: Toista täysin liikkuvaa kättä
Tätä et varmaan tiennyt minusta: Oon haastanut mun opettajan kerran oikeuteen kun sen takia mursin mun nilkan hiihtotunnilla
3 sanaa, jotka kuvaavat minua: Möyhäävä, univaje, buutsi 3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua: Puhtaus, lottovoitto, hyväkyntinen (??)
Terveisiä muille: Ootte kaikki haisuleita
|
|
|
Post by Kiril on Jan 16, 2023 16:11:43 GMT 2
Koko nimeni: kiril julius rautiainen
Lempinimeni: kiri
Syntymäpäiväni: 22.8.2000
Kotikaupunkini: liekkijärvi, mut oon mä oikeessakin kaupungissa kasvanut
Siviilisäätyni: ei kuulu teille seurustelen Perheeseeni kuuluu: emt mummi, vaimoni ada ja esikoisemme anton ja kellarikummituksemme valtteri?
Paras ystäväni on: miilo & paahtis?
Lemmikkini: katonrajaan pesineet linnut, pitää varmaan keksii nimet ennen kun ne keväällä palaa
Harrastan: ratsastusta, yritän pysyy kunnossa + välillä tanssi ja drag
Ammattini: elävä baarirätti & peruna-alan monitoimiosaaja
Minusta piti tulla/tulee isona: ammattitanssija xd
Suosikkihevoseni: paahtis!! ja yks hyttynen
Inhokkihevoseni: ei tällasta voi kysyy? peck
Paras laji hevosten parissa: maastossa revittely ja koulu sillon kun se sujuu
Suosikkielokuvani: billy elliot, moulin rouge, se yks missä on se yks tyyppi Suosikkisarjani: greyn anatomia ehkä emt en hirveesti kato Suosikkikirjani: ei kyl varmaan mikään
Musiikkimakuni: venyy tsaikovskista purkkapoppiin
Idolini/julkimoihastukseni: rudolf nureyev & erik bruhn
Lempiruokani: lohipizza
Lempijuomani: gatorade, joku hyvä drinkki
Inhokkiruokani tai -juomani: överiäklö kermakakku
Lempivärini: yötaivaansininen Suosikkituoksuni: pölyinen vintti kesäauringossa, mehiläisvaha, miilo Paras sää: tummeneva taivas ja sähkönen helle ennen ukkosta
Paras juhla: riippuu seurasta
Paras paikka: tääkin riippuu seurasta
Jos olisin eläin, olisin: kummituseläimen ja ylivilkkaan ex-ravurin risteytys
Jos olisin hymiö, olisin: ✨🆘✨
Jos olisin esine, olisin: sellanen ikiliikkujalelu
Haluaisin oppia: esim vikeltään Rakastan: [mustesuttua] ainakin kyniä jotka toimii En voi sietää: kaksnaamaisuutta, flunssaa tms kipeenä makaamista
Pelkään: naapurin kissaa hanskia tällasiin kysymyksiin vastaamista
Kaipaan elämääni: suuntaa
Tätä et varmaan tiennyt minusta: meinasin kerran ottaa tatuoinnin, mut sit ghostasin sen tekijän kun se häipy hetkeks toiseen huoneeseen ja rupesin kyseenalaistamaan kaikkea 3 sanaa, jotka kuvaavat minua:
3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua: menestynyt tasainen älykkö
Terveisiä muille:
|
|
|
Post by Salma on Jan 16, 2023 23:44:58 GMT 2
Koko nimeni: Hannes Mesi Lempinimeni: Hannes Syntymäpäiväni: 20.12.1989 (sieluhan on iätön ja ikuinen) Kotikaupunkini: olen syntynyt Helsingissä
Siviilisäätyni: olen naimaton Perheeseeni kuuluu: sukulaiseni sekä hevoset Paras ystäväni on: Gabriel Lemmikkini: Muhku
Harrastan: omistan kivikaupan ja luen mielenkiintoisia kirjoja. olen perehtynyt myös teehen ja matkamuistoihin. Ammattini: ratsastuskoulun omistaja ja kivikauppias Minusta piti tulla/tulee isona: kasvan ihmisenä kaiken aikaa. mihin elämä vie? olen tullut itsekseni ja jatkan matkaa eteenpäin
Suosikkihevoseni: rakastan jokaista hevosta Inhokkihevoseni: en inhoa ketään Paras laji hevosten parissa: ystävyys
Suosikkielokuvani: Brokeback Mountain Suosikkisarjani: Suosikkikirjani: Kannaliisa-sarja Musiikkimakuni: rakastan kaikkea musiikkia pop Idolini/julkimoihastukseni: en pidä kirjaa ihastuksistani
Lempiruokani: nautin rakkaudella laitetusta ruoasta Lempijuomani: tee. omistan teekirjoja, joista olen oppinut paljon Inhokkiruokani tai -juomani: inho ei hyödytä meitä kasvamaan ihmisenä
Lempivärini: tänään se on turkoosi Suosikkituoksuni: vesi Paras sää: niin, tämä riippuu tunnelmasta Paras juhla: rakkauden juhla Paras paikka: syleily
Jos olisin eläin, olisin: tänään olisin kissa Jos olisin hymiö, olisin: en ole hymiöiden ystävä Jos olisin esine kivi, olisin: akvamariini
Haluaisin oppia: louhimaan Rakastan: kaikkeutta En voi sietää: loukkauksia Pelkään: laulaa julkisesti, vaikka luotan ihmisiin Kaipaan elämääni: rakastavaa kohtaamista ihmisen kanssa
Tätä et varmaan tiennyt minusta: olen käynyt Japanissa 3 sanaa, jotka kuvaavat minua: olen hannes mesi 3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua: olen anne ollila
Terveisiä muille: Hei kaikki tallin jäsenet! Kiitos tästä ystäväkirjasta!
|
|
Viljami
Uusi ja innokas
Hoitoheppa: Ailen
Koulutaso: heC
Estetaso: 40cm
|
Post by Viljami on Jan 17, 2023 10:48:41 GMT 2
Koko nimeni: Viljami Johannes Harju Lempinimeni: Vili Syntymäpäiväni: 12.8.2001 Kotikaupunkini: stadi Siviilisäätyni: sinkku [vieressä huonosti kummattu lause] girls hit me up ;-) Perheeseeni kuuluu: eero ja sen auto, juli Paras ystäväni on: juli, valtteri Lemmikkini: ei oo Harrastan: westerniä, jalkapalloa Ammattini: emt varmaan kelarotta Minusta piti tulla/tulee isona: jalkapalloilija Suosikkihevoseni: ailen Inhokkihevoseni: windi ja se toinen samanlainen. anteeks cella Paras laji hevosten parissa: tynnyrinkierto ja kaikki missä saa mennä helvetin kovaa Suosikkielokuvani: Fast & Furious (se eka) Suosikkisarjani: ei oo Suosikkikirjani: ei oo Musiikkimakuni: emt kuuntelen vähä kaikkee Idolini/julkimoihastukseni: Paul Walker. rip män Lempiruokani: hernekeitto sinapilla Lempijuomani: lonker viina se yks punanen juoma fleimist? vesi. Inhokkiruokani tai -juomani: silli Lempivärini: punainen Suosikkituoksuni: emt Paras sää: lämmin kesäsää Paras juhla: uusivuosi Paras paikka: seppele, fleimi jne Jos olisin eläin, olisin: kultainennoutaja Jos olisin hymiö, olisin: Jos olisin esine, olisin: jbl kaiutin Haluaisin oppia: takaperinvoltti hevosen selästä Rakastan: jalkapalloa, ailenin hoitamista, bilettämistä ja kännäämistä valtterin kaa, nukkumista, ja sitä kun juli letittää mun hiuksia En voi sietää: märkiä sukkia Pelkään: hanskia :DD Kaipaan elämääni: tarkoitusta? Tätä et varmaan tiennyt minusta: en oo ikinä murtanu mitään luita 3 sanaa, jotka kuvaavat minua: kultakutri, stetsoni ja jalkapallo 3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua: Terveisiä muille: howdy
|
|
|
Post by Anne on Jan 17, 2023 22:56:42 GMT 2
Koko nimeni: Sarianna PIIP Pessi Lempinimeni: Sartsu Syntymäpäiväni: PIIP Kotikaupunkini: Liekkijärvi
Siviilisäätyni: Parisuhteessa Perheeseeni kuuluu: Isä, äiti, veli
Paras ystäväni on: Karo-Lotta (kutsutaan Karja-Lotaksi) Lemmikkini: Ei ole tällä hetkellä. Kotitilalla on kissoja
Harrastan: Ratsastuksen lisäksi kutominen ja pilates Ammattini: Hevosenhoitaja Minusta piti tulla/tulee isona: Sairaanhoitaja
Suosikkihevoseni: Seppeleessä ollut Alex
Inhokkihevoseni: Tykkään kaikista, mutta ehkä Kerttu tai Siiri Paras laji hevosten parissa: Maastoilu
Suosikkielokuvani: Ocean's Eleven (Brad <3 ja George <3) Suosikkisarjani: Teho-osasto (George <3 ) Suosikkikirjani: -
Musiikkimakuni: Poppi ja vanhempi suomirokki Idolini/julkimoihastukseni: George Clooney <3
Lempiruokani: Lihapullat ja muusi
Lempijuomani: Kaakao Inhokkiruokani tai -juomani: Kylmät salaatit
Lempivärini: Pinkki Suosikkituoksuni: Hevonen Paras sää: Talvipakkanen
Paras juhla: Joulu! Paras paikka: Kullan kainalossa
Jos olisin eläin, olisin: Mursu? Jos olisin hymiö, olisin: Punastus Jos olisin esine, olisin: Fleecepeitto
Haluaisin oppia: Hyppäämään korkeampia esteitä Rakastan: Markkinoita En voi sietää: Laiskottelijoita
Pelkään: Että Sami jättää mut Kaipaan elämääni: Ehkä lapsia?
Tätä et varmaan tiennyt minusta: Nuorempana olen ratsastanut montea kilpaa 3 sanaa, jotka kuvaavat minua: Iloinen, ystävällinen, auttava
3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua: Ylpeä, tympeä, ilkeä
Terveisiä muille: Ootte kaikki niin ihania <3
|
|