|
Post by Anne on Jan 18, 2023 20:05:24 GMT 2
Koko nimeni: Arto Eelis Laaksonen Lempinimeni: Artsi Syntymäpäiväni: 5.2.84 elikkäs tissi-torttuja syödään mun kunniaksi! Kotikaupunkini: Liekkijärvi
Siviilisäätyni: Sinkku, mutta vientiä riittää Perheeseeni kuuluu: Armas ja Lyyti ja Tappi-serkku
Paras ystäväni on: Oma käsi.. eh no tota, Tappi tai Evge Lemmikkini: Niitä on liikaa. Yhdestä kanasta tein kyllä just paistia
Harrastan: Estetiikkaa livenä ja ruudulta Ammattini: Ravikuski ja Liekkijärven emäntien viihdyttäjä, you know vink vink Minusta piti tulla/tulee isona: Musta tuli iso, you know vink vink
Suosikkihevoseni: Tuo rahaa
Inhokkihevoseni: Kaikki jalkavaivaiset luuskat Paras laji hevosten parissa: No ravit?
Suosikkielokuvani: Twins making Banana Split Suosikkisarjani: Joku, uutiset ehkä? Suosikkikirjani: Harry Potter ja Liekehtivä Pikari. For reals!
Musiikkimakuni: Yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Siis musamaussa, en muuten.. Idolini/julkimoihastukseni: Olihan se Pamela kuuma nuorna
Lempiruokani: Kaikki
Lempijuomani: Tyhmä kysymys, olut Inhokkiruokani tai -juomani: Kaikki menee. Ehkä joku yrittitee.
Lempivärini: ---- Suosikkituoksuni: P**** Paras sää: Kesä, aurinko ja sauna!
Paras juhla: Aina on syy juhlia! Paras paikka: Hauta
Jos olisin eläin, olisin: Olen eläin Jos olisin hymiö, olisin: En osaa käyttä hymiöitä Jos olisin esine, olisin: Satisfyer
Haluaisin oppia: Pelaamaan lotossa oikein Rakastan: Armasta En voi sietää: Darra-aamuja
Pelkään: Pirreä (vähän) Kaipaan elämääni: Haaremia
Tätä et varmaan tiennyt minusta: 24 seeäm 3 sanaa, jotka kuvaavat minua: -
3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua: -
Terveisiä muille: Kaks viimestä kysymystä oli vähän tylsää. Nuoret ja timmit neidot, tässä mun numero 040*******, otathan yhteyttä, jos kaipaat lämpöä ja seuraa
|
|
Valtteri
Perustallilainen
Hoitoheppa: Sirius
Koulutaso: HeB
Estetaso: 120cm
|
Post by Valtteri on Jan 31, 2023 10:50:56 GMT 2
Koko nimeni: Valtteri Rokka Lempinimeni: Valtsu Syntymäpäiväni: 9.2.2003 Kotikaupunkini: Liekkis
Siviilisäätyni: SVarattu Perheeseeni kuuluu: - Paras ystäväni on: Vili ♥ Lemmikkini: Anton haha, vitsi oli ♥
Harrastan: Esteratsastusta Ammattini: Market Manager/Opiskelija Minusta piti tulla/tulee isona: Lakimies
Suosikkihevoseni: Sirius tietty Inhokkihevoseni: Akka Paras laji hevosten parissa: Esteet
Suosikkielokuvani: Top Gun Suosikkisarjani: HIMYM Suosikkikirjani: Moby Dick Musiikkimakuni: Villieläin ♥ ei välii, kunhan sen tahtiin voi tanssii Idolini/julkimoihastukseni: Scarlett Johansson
Lempiruokani: Sipsit Lempijuomani: Sellanen mis on prosentteja Inhokkiruokani tai -juomani: Karkit ja pähkinät
Lempivärini: Musta Suosikkituoksuni: Kesäsade Paras sää: Aurinkoinen Paras juhla: Juhannus Paras paikka: Esteradalla
Jos olisin eläin, olisin: Jaguaari Jos olisin hymiö, olisin: 😏 Jos olisin esine, olisin: Kirja
Haluaisin oppia: Latinaa Rakastan: SeElämää En voi sietää: IiTyperiä ihmisiä Pelkään: Jumiutua Kaipaan elämääni: VapauttaRahaa
Tätä et varmaan tiennyt minusta: Oon hikke lol 3 sanaa, jotka kuvaavat minua: Bilettäjä, motoristi, rento 3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua: Kokki, tylsä, ilkeä
Terveisiä muille: Sorge Manny, rikoin sun teemukin ♥
|
|
Sisu
Perustallilainen
hmm? miks katot mua noin?
Hoitoheppa: Susu
Koulutaso: HeB
Estetaso: 80cm
|
Post by Sisu on Feb 6, 2023 22:55:51 GMT 2
Koko nimeni: Sisilia Taskinen Lempinimeni: Sisu Syntymäpäiväni: 4. kesäkuuta, 2001 Kotikaupunkini: Tampere
Siviilisäätyni: sisukas sinkku Perheeseeni kuuluu: pikkuveli, äiti (silloin kun huvittaa), isä Paras ystäväni on: mikä se on Lemmikkini: koirat Sasu & Aaro + kesyhiiret Dino, Cola, Nelli, Mimi, Tuitui, Mio & Molli
Harrastan: epätoivon hetkiä ja hermoromahduksia ratsastusta, syömistä Ammattini: ei ole Minusta piti tulla/tulee isona: järkevä ihminen (ei tullu)
Suosikkihevoseni: Susseli tietysti Inhokkihevoseni: ei kukaan, kaikista hevosista löytyy jotain hyvää Paras laji hevosten parissa: hengailu
Suosikkielokuvani: varmaan joku tosi synkkä Disney-leffa Suosikkisarjani: Twin Peaks (nukahdin ekan jakson jälkeen) Suosikkikirjani: Idiootit ympärilläni en lue kirjoja Musiikkimakuni: melankolinen ja masentava Idolini/julkimoihastukseni: enkunope Kumonen yläasteelta
Lempiruokani: soijacurry ja kookossuklaa Lempijuomani: kaakao Inhokkiruokani tai -juomani: kahvi, suolakurkut... monta
Lempivärini: sinisen kaikki sävyt Suosikkituoksuni: hevoset Paras sää: pilvinen mutta lämmin Paras juhla: hautajaiset elämän juhla Paras paikka: Susun karsina
Jos olisin eläin, olisin: jalkaan ammuttu susi Jos olisin hymiö, olisin: Jos olisin esine, olisin: roska
Haluaisin oppia: puhumaan asioista hyppäämään korkeampia esteitä Rakastan: ... En voi sietää: mitään Pelkään: elämää Kaipaan elämääni: jotain
Tätä et varmaan tiennyt minusta: mulla on ollu joskus ylläpitoponi 3 sanaa, jotka kuvaavat minua: outo, pelokas, luova 3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua: ekstrovertti, tasapainoinen, hurjapää
Terveisiä muille: mä söin sen viimeisen omarmunkin taukohuoneesta sori
|
|
Matthias
Uusi ihmettelijä
Koulutaso: VaA
|
Post by Matthias on Feb 17, 2023 0:40:44 GMT 2
täytetty 14.2. ennen maastoa
Koko nimeni: Matthias Stefan Roos Lempinimeni: Mats Syntymäpäiväni: 7.1. Kotikaupunkini:
Siviilisäätyni: ? (ei mitään, Googlesin) sinkku : ) Perheeseeni kuuluu: äi äiti isä sisko veli Paras ystäväni on: sisko Lemmikkini: joskus ehkä, nyt ei ole
Harrastan: ratsastusta Ammattini: hieroja Minusta piti tulla/tulee isona: kilpailijaratsastaja, siis ammattilainen ihan
Suosikkihevoseni: täältä Kosmos Inhokkihevoseni: - Paras laji hevosten parissa: eventing (google translate sanoo tapahtuma…)
Suosikkielokuvani: how to train your dragon 1 Suosikkisarjani: TV - brooklyn ninenine Suosikkikirjani: Sinttu on ihan hyvä : ) Musiikkimakuni: kaikki ei rap Idolini/julkimoihastukseni: -
Lempiruokani: kesällä kaikki grilli Lempijuomani: cocacola Inhokkiruokani tai -juomani: surströmming
Lempivärini: sininen, vihreä Suosikkituoksuni: ? hevonen, metsä, aamu, sade Paras sää: kaikki ei märkä Paras juhla: juhannus Paras paikka: talli, kenttä, satula
Jos olisin eläin, olisin: mulle on sanottu, että koira Jos olisin hymiö, olisin: (•◡•) / Jos olisin esine, olisin: saapas
Haluaisin oppia: mitä on heA heB? ne ovat tallin seinällä? Rakastan: en tiedä : )? En voi sietää: hyttysiä kesällä Pelkään: : ) Kaipaan elämääni: : )
Tätä et varmaan tiennyt minusta: 3 sanaa, jotka kuvaavat minua: ratsastaja, ruotsalainen ja - blondi? 3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua: en keksi : (
Terveisiä muille: Hei. Anton mulla on sun vaatteet. pesin ne : )Mun numero on [sutattu]
|
|
Lucia
Uusi ihmettelijä
Oma heppa: Pineapple Farmer, Hey Star Rose HAH
Koulutaso: HeB~HeA
Estetaso: 80 cm-90 cm
|
Post by Lucia on Feb 18, 2023 20:33:25 GMT 2
Koko nimeni: Lucia Maria Susitaival Lempinimeni: Lucy Syntymäpäiväni: 04.05.1998Kotikaupunkini: Tipperary, Irlanti Siviilisäätyni: ?? Sinkku Perheeseeni kuuluu: Sisko (Karen), isoveli, isä ja äiti Paras ystäväni on: Onko noloa vastata, että siskoni? Lemmikkini: Poni..? Harrastan: videopelejä, juoksemista, keräilyä (kumiankat) Ammattini: "koodari" Minusta piti tulla/tulee isona: Piti tulla lääkäri Suosikkihevoseni: Dotormenta on niin nätti! Inhokkihevoseni: Paras laji hevosten parissa: Esteet, maastoesteet Suosikkielokuvani: The Fast and the Furious: Tokyo Drift En tiedä. Suosikkisarjani: En tiedä, Peaky Blinders? Suosikkikirjani: The Plague Dogs Musiikkimakuni: Kaikki käy, ainaki melkein Idolini/julkimoihastukseni: Chantel Riley ja Colin Farrell Lempiruokani: Lasagne Lempijuomani: Kahvi Inhokkiruokani tai -juomani: Omenamehu Lempivärini: Vaaleanpunainen Suosikkituoksuni: Tuore kahvi Paras sää: Ukkosmyrsky Paras juhla: ? Paras paikka: ? Jos olisin eläin, olisin: Varmaan apina Jos olisin hymiö, olisin: 🌀 Jos olisin esine, olisin: väkkärä (pinwheel??) Haluaisin oppia: Ratsastusjousiammunta olis aika siistiä Rakastan: Elämää? En voi sietää: Jonoja Pelkään: Tulipaloja Kaipaan elämääni: Lisää aikaa Tätä et varmaan tiennyt minusta: Näitä on varmaa tässä vaiheessa paljon..?3 sanaa, jotka kuvaavat minua: Äänekäs, reipas, rohkea 3 sanaa, jotka eivät todellakaan kuvaa minua: Hiljainen, masentelija, ujo Terveisiä muille: Tere tere, mukava olla täällä
|
|