Post by Aleksanteri on Jun 21, 2018 11:49:06 GMT 2
ALEKSANTERI
"Allu", "terapiakani"
Se, jossa mä kerron itsestäni"Allu", "terapiakani"
23-vuotias. Viidestä lapsesta ainoa poika, mikä on luultavasti aiheuttanut kaikki mun elämän kärsimykset.
175 senttiä pitkä. Ei nyt mitenkään erityisen lihaksikas tai laiha. Sellanen perus.
Hiekanvaalee tukka, joka näkyy tossa yläpuolella olevassa kuvassa. Siniset silmät ja aika tummat kulmakarvat.
Oon tosi kiva ja mukava persoona. Ihmisten kanssa osaan viettää aikaa.
Asuin eka yksin Liekkijärven keskustassa kerrostaloyksiössä, sit asuin Robertin kanssa ensin siellä ja sit mun entisen tyttöystävän Cellan entisessä kämpässä. Se oli hiton hieno omakotitalo. Sit mä asuin Kallassa mut ei siitä oikein tullu mitään. Nyt asun Inkerin ja Pyryn kanssa yhessä toisessa omakotitalossa. Seki on hieno.
Se, jossa mä kerron hevosista
Mä aloitin ratsastamisen tosi pienenä. Seppeleeseen tulin, koska mulla ei ollut muuta tekemistä.
Hoidin Mynttiä pitkään ja rakastan sitä palavasti, koska se on täydellinen hevonen ja upea tamma. Nykyään mä hoidan Punkkua. Se on myös kiva.
Parasta ratsastamisessa on istuntatreeni. Se on mun salainen pahe. Muuten hauskinta on lujaa meneminen. Mä en nauti erityisen paljon alkeistunneilla taluttamisesta, jos näin voi sanoa.
Joskus kaukaisessa menneisyydessä mä osallistuin Myntillä Seppeleen seurakisoihin. Viime aikoina mä oon vaan toteuttanut talliorjan roolia, kisaaminen ei oo enää kiinnostanut. Mutta ruusukkeet mä oon laittanut meidän keittiön seinälle.
Korkein este, jonka oon hypännyt, oli yks 130 senttiä korkea riuku. Meillä ei ollut mittanauhaa, mutta me tarkastettiin estekorkeus laittamalla mun sisko seisomaan esteen alle. Se oli silloin just 130 senttiä pitkä (raukka).
Se, jossa mä kerron ihmisistä
Mulla on neljä siskoa: Madde, Kaisa, Reetta ja Juli. Meidät kaikki muut on nimetty kuninkaallisten mukaan, paitsi Kaisa.
Porukoita mä näen satunnaisesti. Meidän pienin sisko Juli ajaa mut joskus katsomaan niitä, jos mä en ole hetkeen muistanut kunnioittaa niitä mun läsnäololla.
Mä oon seurustellut Cellan kanssa aika pitkään. Kesällä 2017 mä jostain syystä kosin sitä. Sit me oltiin kihloissa. Sit me erottiin. Siinä se.
Robert on vähän niin ku mun hyvä ystävä.
Oon ollut Cellasta joskus mustasukkainen muutamille ihmisille, esimerkiksi Lionelille. Mutta aina mulla on ollut hyvä syy. En oo enää, koska en enää välitä Cellasta.
Oon kerran pussaillut (yms.) yhden Gracen kanssa, mut se on tosi vanha juttu. Ja sit tavallaan pussasin kaverillisesti Mikaelan kanssa. Muuten oon pussaillut Cellan kanssa (mut ei siitä sen enempää). Sit pussailin kans yhen Joshuan kanssa, se on Robertin vanha tallikaveri niin se oli kind of outoa. Siinä mun pussailut.
Se, jossa mä kerron muita juttuja
Mä hain opiskelemaan eläinlääkikseen pari vuotta sitten, mut en päässyt. Sit olin vähän aikaa päiväkodin talkkarina, mutta lopetin, kun se oli outoa.
Keväällä 2017 hain uudelleen opiskelemaan eläinlääkikseen ja pääsin sisään.
Musta tulee siis eläinlääkäri.
Se, jossa on vielä lisää muita juttuja
Kaikki hahmosta
Punkun päiväkirja
Myntin hoitopäiväkirja