|
Post by Cella on Jul 22, 2015 13:19:02 GMT 2
Lisää muistuttelua, viisi tulijaa vasta varmistunut! Kohta enää viikko aikaa reissuun ihmiset
|
|
|
Post by Jusu on Jul 22, 2015 16:39:48 GMT 2
Mä ilmottaudun ainakin maksamaan osioni. Tuun paikalle ainakin maanantaiksi ja toivon, ettei tarvitse lähteä yötä vasten ajelemaan kotiin, niin voin asettua ihan normaalisti taloksi, kuten muukin porukka.
|
|
|
Post by Fiia on Jul 22, 2015 18:47:32 GMT 2
Mä joudun vielä ehkäilemään, mutta oon myös valmis maksamaan osuuteni, pääsin paikalle tai en, jos summa ei nouse kovin paljoa yli kahdenkympin. Näillä tiedoilla näyttäisi että selvitään yhdelläkin mökillä?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 23, 2015 11:57:59 GMT 2
Alkuviikosta on ollut kaikennäköistä, tänään hoidan asian pois alta lopullisesti : )
|
|
|
Post by Anne on Jul 24, 2015 11:47:45 GMT 2
Ois ollut ihanaa tulla, mutta työt kutsuvat tuona iltana.
Ihanaa miittiä! <3
|
|
|
Post by Salma on Jul 24, 2015 11:50:54 GMT 2
Anteeksi hurjasti, mun on pakko ehkäillä myös! Ilmoitan ensi viikon aikana tulenko, ja voin myös maksaa osani Fiian tavoin jos se on parinkympin tienoilla. Koko ensi vuoden suunnitelmat muuttui kovasti, ja en ole varma pystynkö matkustamaan tällä hetkellä. Chatissa tai yksityisviestillä voin kertoa tarkemmin!
|
|
|
Post by Inkeri on Jul 24, 2015 12:28:50 GMT 2
Mä en myöskään uskalla lupailla mitään varmaksi, saattaa olla töitä tai sit ei ole. Saan tietää ehkä paria päivää ennen näistä mun vuoroista:-----) Enkä myöskään muista poiketen voi lupautua maksamaan ees paria kymppiä jos en pääse tuleen, koska mun budjerti on hyyyvin rajallinen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 25, 2015 14:49:47 GMT 2
Vanhemmilla juuri tuo viikko viimeinen lomaviikko, joten lähdetään yhdessä mökkeilemään alkuviikosta. Mukavaa sebemiittiä! : )
|
|
|
Post by Cella on Jul 28, 2015 13:24:58 GMT 2
Tähän ketjuun varmistaneille (ja ehkäilijöille) lähetetty yv ! Päästään sopimaan reissun yksityiskohdista tukkimatta muiden foorumia. Jos tunnet pistoksen rinnassasi ja vielä haluatkin mukaan, ilmoittaudu reippaasti niin lisätään sut ketjuun.
|
|
|
Post by Cella on Aug 4, 2015 13:12:54 GMT 2
Kiitos aivan ihanasta miitistä osallistuneille!!! Jos tästä ei tuu perinnettä niin revin pelipöksyni Jos puoli neljältäkään ei meinaa malttaa mennä nukkumaan kun on niin hauskaa, kyllä se kertoo kuin huippu poppoo on tarttunut mukaan. Reissu josta jäi hyvä mieli, ainakaan ei loppunu jutunjuuri kesken! Eikä ruoka. // Ps, me tehtiin miitin sopimisia varten seppeleläisten whatsapp-ryhmä, ja mukavahan se ois näin miitin jälkeenkin pitää hengissä! Pistä Cellalle yksärillä numerosi jos haluat ryhmään höpisemään
|
|
|
Post by Sandra on Aug 4, 2015 13:26:09 GMT 2
Mun käsi näyttää tommoselle lihapullalle
|
|
|
Post by Jusu on Aug 4, 2015 14:31:13 GMT 2
Nyt sitten vaan arvailemaan, kuka kukin on. (Ja lihapullakädethän sopii illan keskustelussa vilahtaneeseen lihapullaponiteemaan... ) Nää kuvat ei nyt kännykkälaatuisina ja paintilla leikkaa-liimailtuna tee oikeutta koko reissulle, mutta ehkä jotain välittyy: Meillä alkoi Rosan kanssa matka pk-seudulta, kun muut jo puksuttelivat junissa ja busseissa kohti Tamperetta, mistä Celleri kurvaili tsirbuloita sitten kyytiinsä. Siitä huolimatta, että joku käräjätuomari koki tarpeelliseksi tarjota mulle ja Rosalle lakimiesapua ("Kun joskus kuitenkin tarvitsette" ? En ymmärrä) ABC:n pihalla, ei säikäytetty Cellaa ja kyytiläisiä saman tien takaisin kotiinsa leirintäalueen pihasta, vaan haettiin mökin avaimet epäluuloiselta respatädiltä. Täti piti meitä kummallisina, kun ei oikein saanut kiskottua vastausta, mistä tunnetaan toisemme (no tuossa parkkipaikalla tavattiin, kiitos kysymästä). Oli myös huolissaan illan suunnitelmista: muistattehan varmasti, että hiljaisuus alkaa kello yhdeltätoista ja mökki on luovutettava siinä kunnossa kuin se on vastaanotettu? Juu juu, muistetaan, kiitos kysymästä. Ehkä. Mökki oli soma pieni tupa pusikossa. Asetuttiin taloksi ja körötettiin sitten ruokaostoksille. Luvattu "grilli" osoittautui joksikin ihan muuksi kuin kaasugrilliksi, mutta ei sitten muuta kuin tuli loimottamaan ja sapuskat kypsymään. Ruokailun yhteydessä ei hiljaisia hetkiä juuri ollut, eikä sitten muuten loppuiltanakaan... Kakunsyönnin jälkeen kukuttiin ja hoopoiltiin pöydän ääressä aina puoli neljään asti, ennen kuin maltettiin mennä nukkumaan. Aamukahvit juotiin terassilla. Kohdalle osui suunnilleen kesän ainoat kaksi aurinkoista ja lämmintä päivää. Sääukkokin tykkäsi meistä, ja miksei olisi tykännyt? Mä ainakin tapasin vaan pirun hyviä tyyppejä. Oli hauskaa! Jos Seppeleessä olisi peukun lisäksi sydän-nappi, nyt kyllä painelisin sitä sarjatulella. Niin paljon uutta inspistä! Tää miitti oli kyllä ihan joku Seppeleen tyhy-päivä, pitäisi olla jokaisen sebeläisen jokavuotinen oikeus.
|
|
|
Post by Salma on Aug 4, 2015 16:52:44 GMT 2
Oi, näyttää niin kivalta! Onnetonta etten päässyt mukaan, mutta ensi kerralla teen mitä tahansa että pääsen messiin!
|
|
|
Post by Tuulia on Aug 4, 2015 17:07:47 GMT 2
Oi teillä on ollut niin mukavaa siellä! Oisin itsekin ollut siellä paaaljon mielummin kun täällä, mutta minkäs äideille voi
ens vuonna oon jo täysikänen nii pitäs onnistua =DD
|
|
|
Post by Emmy on Aug 4, 2015 17:28:05 GMT 2
Ja Annelle tulee sitten lista kaikista uusista ideoista, joita yön aikana kehiteltiin. Ja yhtään huonoa ideaa ei ollut :DD
|
|