|
Post by Rosa on May 28, 2015 18:10:24 GMT 2
Tätä ideaa on pyöritelty ajatuksissa ja chattikeskusteluissa jo varmaan vuoden, ellei enemmänkin. Ja muiden kannustamana ja inspiroimana päätimme Cellan kanssa tarttua karhua tassusta ja tehdä tästä todella todellista! Meillä ei ole mitään lukkoon lyötyjä suunnitelmia, mutta aivan loistavia ideoita. Koska kesä on meillä kaikilla todella kiireinen, kaavailtiin, että jos sitä miittiä järjestettäisiin sitten ihan kesän lopussa. Siitä ollaan oltu monen kanssa yhtä mieltä, että jokainen tulisi vähän tapaamispaikassa vastaan, sillä me kaikki asumme niin kaukana toisistamme. Eli siis.. Me kaavailtiin tapaamispaikaksi Tamperetta (paikkana esimerkiksi tämä). Mitään ei ole lyöty lukkoon, mitään ei ole vielä suunnitelmista pidemmille päästy. Pienenä kaihoisena unelmana olisi vuokrata yhdeksi yöksi mökki meille, että voitaisiin uida ja saunoa ja grillata yömyöhään ja puhella Seppelejuttuja ja Seppelejutuista vähän ohi. YLIPÄÄTÄÄN! Ketkä olisivat tällaisesta ideasta kiinnostuneet? Kuinka monella olisi halukkuutta ja mahdollisuutta osallistua miittiin? Päiviä ja muita voidaan sumplia ja väännellä, kyllä aina joku ajankohta joskus löytyy. Nyt kaipaamme mielipiteitä, kiinnostuneita. Vastuuhenkilöinä tähän miittiin tosiaan olisi astumassa täysi-ikäiset minä ja Cella. Alaikäisillä tulijoiden suhteen olemme mieluusti heidän vanhempien kanssa puheissa. Tosiaan emme ole yhtä hirviöitä kun tarinoissamme, minä esimerkiksi kiltti kotiäiti : D Sana on vapaa! (:
|
|
|
Post by Inkeri on May 28, 2015 18:11:09 GMT 2
KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ! Ei mulla muuta, heippa!<3
|
|
|
Post by Wenla on May 28, 2015 18:20:01 GMT 2
JOO! IHAN MAHTAVAA. mutta, itse en luultavasti pääse paikalle. täältä oulusta on tosi hankala lähtä mihinkään joten...
|
|
|
Post by Rosa on May 28, 2015 18:21:20 GMT 2
Wenla, tosiaan ideana oli että juuri vuokrattais yöksi mökki että pidemmältäkin saapuvat ei tulisi turhaan (esimerkiksi minä itse helsingistä hei)
|
|
|
Post by Emmy on May 28, 2015 19:00:49 GMT 2
Hei jeaaa! Mä oon messis! kuin jännäääääää !! :D
|
|
|
Post by Tuulia on May 28, 2015 19:12:33 GMT 2
Miten mökkivuokran maksaminen? Jokanen toisi vähän sille kuka sen hoitaa?
Voi onnistua, jos tullaan busseilla. Helpommin onnistuisi Jyväskylään.
Etenkin hyvä että ootte valmiita keskustelemaan vanhemmillekin! :)
|
|
|
Post by Cella on May 28, 2015 19:19:09 GMT 2
Ehottomasti vanhemmat pitää ottaa huomioon, niillä on varmana kysyttävää ja ihmeteltävää tämmösestä!
Mökkivuokrasta tuskin tulee paljon mitään per nassu, jos saahaan hyvä porukka! :') Jyväskylä on taas sitten kaukana sille isolle osalle, jotka asuu etelämpänä... Pelkästään meiltä about 3 h, pääkaupunkiseutulaisilta yli tunti lisää.
Ja tosiaan, tota paikkaa mitä katottiin, niin sieltä ei oo automatka eikä mikään Tampereen juna/bussiasemalle, ja mie ja Rosa ollaan ainakin lähössä omilla autoilla näillä näkymin. Kyydit hoituu kyllä.
|
|
|
Post by Sandra on May 28, 2015 19:19:58 GMT 2
Ois kyllä tosi mahtavaa päästä tulemaan, ehdottomasti oon kiinnostunut! En sitten tiedä jos ootte kaikki lähempänä täysi-ikäisiä, niin huolitteko tämmöstä pikkusta (14v) mukaan Luultavasti pääsisin ainakin tulemaan Vaasasta Tampereelle kun siellä kuitenkin muutama serkku ja täti asuu. Oon täältä ennenkin lähtenyt miittiin mm. Helsinkiinkin asti junalla.. Mulla on tosiaan aika tuupattu kesän alku, mutta lopusta ei oo tiedossa kuin heinäkuun vikalla viikolla oleva luisteluleiri.
|
|
|
Post by Inkeri on May 28, 2015 19:26:34 GMT 2
Ois kyllä tosi mahtavaa päästä tulemaan, ehdottomasti oon kiinnostunut! En sitten tiedä jos ootte kaikki lähempänä täysi-ikäisiä, niin huolitteko tämmöstä pikkusta (14v) mukaan Sanoin just Wenlalle et kaikista alle 16-vuotiaista tehään kääryle ja ne uhrataan nuotiolla!8) Eivaan kun kaikki mukaan vaan, jos on Sebeläinen!
|
|
|
Post by Emmy on May 28, 2015 19:26:35 GMT 2
mulle sopis parhaiten elokuunpuolella koska itsellä heinäkuu on vielä aika täysi..
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 28, 2015 19:26:38 GMT 2
Olis kyllä ollut kivaa, mutta, Tampereelle täältä meiltä yli 4h =( Plus että en ole kunnon sebeläinen.
|
|
|
Post by Cella on May 28, 2015 19:30:57 GMT 2
HAHAHA älkää KUKAAN tehkö sitä virhettä että kuuntelisitte Inkeriä!!!! Ikä ei oo mikään ongelma, ollaanhan me täälläkin sulassa sovussa kaikki vauvasta vaariin! Joo heitelkää niitä aikoja vaan mitkä sopisi! Elokuusta puhuttiinkin, onko porukalle parempi elokuun alku, vai joku viikonloppu kun koulut on jo alkaneet?
|
|
|
Post by Sandra on May 28, 2015 19:33:47 GMT 2
Joo kyl varmaan elokuu sopis mulle parhaiten, kun loppu loma menee kouluja odotellessa ja no viikonloppusin mulla ei juuri koskaan oo mitään. Vanhemmille ei pitäis olla mikään ongelma, koska oon ennenkin käynyt joissain miiteissä, ja nyt kun mukana on muutama järkevä aikuinenkin (;D). Mutta hyvä se on tietty jutella
|
|
|
Post by Wenla on May 28, 2015 19:34:50 GMT 2
INKERI :DDDDD
Ehdottomasti elokuun alku ois mulle passeli ennen koulujen alkua!
|
|
|
Post by Salma on May 28, 2015 20:03:51 GMT 2
Mahtista, oon ehdottomasti mukana jos aikataulut antaa myöten!
Mulla on superkiireinen kesä eli silloin en pääse liikkumaan, mutta elokuussa on pari vapaata viikonloppua, ja syyskuussa käytännössä kaikki käy. Varmaan viikonloppua ootte ajatellut, jos/kun koulussa käyviä tulee mukaan (en muista alkaako koulut jo elokuussa).
edit. Kainoja aikatauluehdotuksia jo näin varhaisessa vaiheessa: viikko 32 (mulle ei väliä onko viikko vai viikonloppu), viikko 36 (viikonloppu), viikko 37 (viikonloppu)? Viimeiset menee jo syyskuun puolelle, onko se muille liian myöhään?
|
|