|
Post by Tuulia on May 29, 2015 22:21:22 GMT 2
Se ois oikeesti nii cool jos joku kehittelis hienon arvailuleikin alkuun, jotenki nii et kaikki sais miettii eka ennen kun arvuutellaa Ja mä oon todistamassa kuka on Clara )) se ei oo mörkö
|
|
|
Post by Luna on May 31, 2015 11:36:36 GMT 2
Riippuu vanhemmista, ajasta ja siitä miten pääsen sinne koska asun itse helsingissä mutta muuten olen kyllä innokas saapumaan
|
|
|
Post by Daniel on May 31, 2015 12:00:20 GMT 2
Helsingin suunnalta tulevien kanssa voidaan varmaan sopia kimppakyytejäkin. Mikäli itse pääsen paikalle, olen lähtökohtaisesti varmaankin tulossa Oden kyydillä, mutta on mahdollista, että ajelen omalla autolla. Kyytiin mahtuu sitten tarvittaessa aika monta tyyppiä. Näistä kuljetusasioista voin olla lähempänä yhteyksissä vanhempienkin kanssa. Kyllä jokin matkauskeino keksitään.
|
|
|
Post by Loviisa on May 31, 2015 12:02:06 GMT 2
Ei oo todellista!! Koko seppeleen ajan tää on ollu haave ja nyt ollaan tosissaan järkkäämässä sebemiittiä. Olis ihan mahtia tulla ja nähä teidät kaikki livenä! Oon ollu tosi epäaktiivinen ja miettiny jo lopettamista mutta tää anto mulle sitä pitkään kaivattua inspistä. Keskustelen porukoitten kanssa että onko mitään muuta tollon elokuussa ja pääsenkö tulee. Tampere kuulostaa paikalta hyvältä ja täältä tuppukylästäki pääsis julkisilla tulee.
|
|
|
Post by Rosa on Jun 1, 2015 8:58:23 GMT 2
Hienoa, että vielä löytyi innokkaita osallistujia! Tänne tosiaan kaikki Seppeleläiset tervetulleita, niin kuin Cella täällä on kannustellut.
Tosiaan samalta suunnalta tulevat ihmiset sopikaa ihmeessä vaikka kyytejä! Mä olen itse esimerkiksi tulossa Helsingistä ja mun kyytiin mahtuu (:
Ja hei, oisko nyt sit näin että lyötäisiin tuo 3 - 4.8. päivänä lukkoon? Kuitenki kohta puoliin pitäis jo mökkiä/mökkejä varata jos niitä meinaa vielä saada.
|
|
|
Post by Wenla on Jun 1, 2015 9:13:46 GMT 2
Joo, se sopis mulle ainakin koulun kannalta! Tosin pitää vielä kysyä, mutta ajankohtana aivan sopiva
|
|
|
Post by Inkeri on Jun 1, 2015 9:18:36 GMT 2
Mulle sopii myös noi päivät! P.s Esim. Tampereen rautatieasemalta pääsee bussilla nro 90 näköjään ihan tonne Taulaniemeen asti hinnalla 2,60e (tosin tää linja kulkee kerran tunnissa) ja jos mä satun tuleen maman kyydissä enkä bussilla, pääsee silläkin joku jos tarvii!
|
|
|
Post by Sandra on Jun 1, 2015 10:00:14 GMT 2
Juu, eiköhän mullekkin käy!
|
|
|
Post by Emmy on Jun 1, 2015 11:56:55 GMT 2
Pitäisi sopia, jos on töitä ni pyydän vapaaksi!
|
|
|
Post by Salma on Jun 1, 2015 12:27:52 GMT 2
Kannatan noita päiviä!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 1, 2015 14:14:21 GMT 2
Selvitän itse sopiiko päivät, luultavasti sopivat : ) Mä itse asun Tampereella, joten ei ole matka eikä mikään tapaamiseen! Olisi mahdottoman ihanaa kyllä tavata teidät kaikki!
|
|
|
Post by Cella on Jun 1, 2015 17:50:33 GMT 2
Mie pistelen vähän listaksi, niin pysytään kärryillä! Lisätkää/korjatkaa oma statuksenne sitä mukaa kun joku tulee lisää, muuttuu tai jos minä kaalipää oon unohtanut jonkun...
Laitan huutomerkillä suhteellisen varmat tulijat (tottakai aina on muuttujia, mutta joillei oo mitään estettä) ja kysymysmerkille ne kaikki, jotka ovat innokkaita tulemaan, mutta selvittelevät vielä aikataulujaan tai lupa-asioitaan! Te, jotka ootte sanoneet että luultavasti ei onnistu tuo aika tai paikka, niin en laita listaan (tän listan henkilömäärää katotaan kun varaillaan mökkiä Rosben kanssa) , joten laittakaa ittenne listalle heti jos oottekin tulossa! Samoin jos ette pääsekään vaikka ootte listassa, ottakaa itsenne pois.
3.8. - 4.8.2015 SEBEMIITTIIN OSALLISTUJAT Rosa - ! Cella - ! Salma - ! Inksu - ! Fiia - ! Emmy - ! Lynn - ! Sandra - ! Anne - ? Lilja - ? Ilona -? Wenu - ? Loviisa - ? Luna - ? Tuulia - ? Clara - ? Pihla - ?
(jee, ihanan paljon!)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 1, 2015 17:59:26 GMT 2
Vitsit kun on liian kaukana =(
|
|
|
Post by Fiia on Jun 1, 2015 22:50:01 GMT 2
Tajusin muuten just että mulla saattaa olla koira hoidossa tuolloin, mutta sitä en tiedä ennen kuin tiedän :'D Tietysti ajatuksen tasolla piski voisi ehkä tulla mukaankin, jos superallergisia ei ole (onko?) ja nukun sen kanssa teltassa sitten... Katsellaan, yritän järjestellä siten että koiruus voisi mennä muualle tuoksi ajaksi ja pääsen teitä miittaamaan!
|
|
|
Post by Emmy on Jun 2, 2015 5:15:18 GMT 2
Tajusin muuten just että mulla saattaa olla koira hoidossa tuolloin, mutta sitä en tiedä ennen kuin tiedän :'D Tietysti ajatuksen tasolla piski voisi ehkä tulla mukaankin, jos superallergisia ei ole (onko?) ja nukun sen kanssa teltassa sitten... Katsellaan, yritän järjestellä siten että koiruus voisi mennä muualle tuoksi ajaksi ja pääsen teitä miittaamaan! Aw :3 koiruli mukaan vaan :D
|
|