|
Post by Fiia on May 28, 2015 20:24:57 GMT 2
MESSISSÄ jos vaan ajankohta natsaa! Olispa huippua nähdä teidät kaikki.
Elokuun alku kuulostaa musta hyvältä - varmimmin itse pääsisin viikoilla 31 tai 32. Viikko 33 -> oon jo ensin 24/7 kesäopintojen parissa ja sitten maailmalla hih!
// niin ja Tampere on tosi hyvä valinta, sinne pääsee aika monesta paikkaa kohtuullisen vähällä vaivalla.
|
|
|
Post by Tuulia on May 28, 2015 20:26:14 GMT 2
cepa hesasta menee jkl 3h omalla autolla :D ja jkl tampere varmaa sama matka
syyskuun vkonloppuina alkaa koulu ahistaa!
|
|
|
Post by Wenla on May 28, 2015 20:31:09 GMT 2
Mulle käy vk 32 seitsemänteen päivään asti
|
|
|
Post by Cella on May 28, 2015 20:51:03 GMT 2
Tuulia, tuo ehdotuksena ollut paikka on ainakin alle 2 h Jykylästä Ou jee, viikolla 32 on siis kannatusta!
|
|
|
Post by Tuulia on May 28, 2015 20:56:24 GMT 2
puhukee myös päivämääristä ku mun kalenterit ei kerro viikkoja :D
elokuu on ok kunnes koulut alkaa n.10.pv manantai kuitenki, en muista mikä pvm maanantai :D
|
|
|
Post by Emmy on May 28, 2015 21:02:00 GMT 2
Mahtista, oon ehdottomasti mukana jos aikataulut antaa myöten! Mulla on superkiireinen kesä eli silloin en pääse liikkumaan, mutta elokuussa on pari vapaata viikonloppua, ja syyskuussa käytännössä kaikki käy. Varmaan viikonloppua ootte ajatellut, jos/kun koulussa käyviä tulee mukaan (en muista alkaako koulut jo elokuussa). edit. Kainoja aikatauluehdotuksia jo näin varhaisessa vaiheessa: viikko 32 (mulle ei väliä onko viikko vai viikonloppu), viikko 36 (viikonloppu), viikko 37 (viikonloppu)? Viimeiset menee jo syyskuun puolelle, onko se muille liian myöhään? elokuun puolella olis sen puolesta jees että pääsis vielä uimaan lämpösiin vesiin ja olis kelit kohillaan, jos oli plääninä pulsata jossain lätäkössä
|
|
|
Post by Jusu on May 28, 2015 21:06:31 GMT 2
En mä kyllä uskaltais tulla mutta Rosa varmaan pakottaa. No ei vais, kyllä teitä varmasti olis oikeastikin kiva nähdä (paitsi vähän pinguilen)! En osaa vielä sanoa elokuusta kovin tarkasti, joskin viikonloput varmaan käy silloin.
|
|
|
Post by Salma on May 28, 2015 21:08:22 GMT 2
Mä ehdotan 3.-4. tai 7.-8. elokuuta! Molemmat on samalla viikolla (sillä nro 32).
|
|
|
Post by Sandra on May 28, 2015 21:41:41 GMT 2
Uskoakseni meillä ei mitään suurempaa ainakaan elokuussa
|
|
|
Post by Rosa on May 28, 2015 21:42:44 GMT 2
Tampere on siitä mainio, että sinne ei ole liian pitkä matka kenellekään, tuli mistä suunnasta tahansa.
Ihanaa että iloisia osallistujia olisi näin monta ja kaikki muutkin mukaan, ois kivaa nähdä koko Seppeleen porukka (:
Viikonloppu sopis mulle ehkä parhaiten, niin vauvan sais varmasti hoitoon, kun vauvelin isä on arkipäivät töissä. Elokuu oli mullakin mielessä ja 32 viikko mainio, kuhan sopii mahdollisimman monelle!
Lynn, sinä tulet mukaan tahdoit tai et : D me tarvitaan yks pingu paikalle ja mä tarviin laulavaa ajoseuraa <3 :'D
|
|
|
Post by Cella on May 28, 2015 22:11:27 GMT 2
Mulla viikon 32 viikonloppu on just tietenkin se ainoa mikä ei käy, miulla on Weekendeille liput jo ostettuna.... Ellei oteta mökkiä 8.-9.8. eli la-su, jollon pääsisin myöhemmin vaikka sit ajelisin suoraan festareilta?
3.-4.8. eli sen viikon maanantai-tiistai ois ihan täydelliset! Se siis sopii myös Salmalle, Wenulle, Fiialle (?)
|
|
|
Post by Tuulia on May 28, 2015 22:40:51 GMT 2
Varmaa meilleki jos ylipääsä saahaa tulla!
|
|
|
Post by Pihla on May 29, 2015 6:56:45 GMT 2
Vähänkö hieno idea!! Tosin mä en yhtään tiedä onko mulla aikaa/saanko lupaa tulla.. Täytyy selvitellä asiaa, kun saatte päivän sovittua
|
|
|
Post by Rosa on May 29, 2015 8:03:57 GMT 2
Mahtavaa että todella ois näin monta innokasta ja päivinäkin on ehdoteltu reippaana! (: Tosiaan tällä hetkellä näyttäisi siltä että passeli päivä olisi 3. - 4.8.
Tällä hetkellä alustavia ilmoittautujia: Minä Cella Inkeri Emmy Sandra Salma Fiia Lynn (8)
Ehkälista: Wenla Tuulia Clara Pihla (Brisu?) (13)
Tosiaan kun Tuulia kysyi tosta mökkimaksusta. Eli tarkoituksena ois, että jos jokainen pistää vähän rahaa kassaan, näin isolla porukalla kyseessä ois naurettavan halpa hinta. Sillä tavalla pitäisi olla nopea näissä päätöksissä, että kaikki mökithän varataan kesäks tosi nopeasti, voin hoitaa sen mökin/mökit varaukseen sitten kun ollaan osallistujamäärästä paremmin selvillä.
|
|
|
Post by Anne on May 29, 2015 9:37:14 GMT 2
Oi, kuulostaa mahtavalta =) Mukana ollaan, jos suinkin pääsen ja jos uskallatte mut mukaan ottaa =D Ja saattaisi tulla tuo tyttelikin mukaan =)
|
|