|
Post by Wenla on Jun 2, 2015 8:52:09 GMT 2
Fiia, jos mä oon tulossa, niin se voi olla vähän hankala ottaa koira mukaan kun mä oon allerginen. En kaikille koirille, mutta se ei riipu rodusta. Mut tosiaan ei oo edes varmaa pääsenkö.
|
|
|
Post by Anne on Jun 2, 2015 8:53:48 GMT 2
Saan työvuorot tuonne vasta heinäkuussa, mutta yritän parhaani mukaan järkätä =)
|
|
|
Post by Cella on Jun 2, 2015 21:47:43 GMT 2
MÖKIT ON VARATTU!!!! Päivämäärä 3. - 4. elokuuta 2015 on siis nyt lyöty lukkoon!
Maksaminen hoitui niinkin kätevästi, kuin että maksetaan vasta saapuessa paikan päällä! Hinnaksi tulee vain parikymppiä per naama, hinta vähän elää vielä sen mukaan, kuinka monta immeistä lopulta reissuun tulee.
Me otettiin nyt siis kaksi mökkiä, yksi kahdeksan hengen, ja yksi kuuden hengen. Isomman mökin mukaan kuuluu oma laituri, niin päästään polskimaan niin että rypistytään rusinoiksi. Mikäs sen parempaa?
Virallisia nukkumapaikkoja on nyt siis 14: jos sattuukin niin että tuleekin muutama tyyppi enemmän, niin sitten vaan patjoille tai telttailemaan! Ei viitsitty ihan kamalasti yläkanttiin arvioida tulijoita, ettei tule sitten ihan älysti maksettavaa, jos vain vaikka kymmenen lähtee. Reissussa ei oo kuitenkaan mitään ylärajaa osallistujille sen takia, vaan sumplitaan sitten jos lähtijöitä onkin ihan hirviästi!
Mökit saadaan maanantaina 3. päivä kello 14, luovutus seuraavana aamuna kahdeltatoista. Emäntä käski kertoa, että vuodevaatteet löytyy, mutta lakanat/makuupussi ja tyynynliina mukaan!
Nyt kun päivämäärä on tiedossa, niin on helpompi pyydellä lupia niiltä vanhemmiltakin! Kun se tulee ajankohtaiseksi, ja jos vanhemmat haluaa meidän vastuuhemmojen kanssa jutustaa, niin heittäkää yksärillä vaan niin me annetaan numerot/sähköpostit joista meidät tavoittaa. Ei viitsitä ihan tähän topaan kaikkien näkyville kirjoittaa, haha!
Jee, mää en malta odottaa, nyt tästä tuli jotenkin niin todellista! :') Ja ne mökit on sitten mun nimissä, että kukaan ei rellestä siellä helkutti ettei mee Cepa perikatoon!!!
|
|
|
Post by Sandra on Jun 2, 2015 22:15:44 GMT 2
Jes, tuskin maltan oottaa!
|
|
|
Post by Emmy on Jun 3, 2015 5:47:02 GMT 2
Juhuu ! Nyt se on todellissta!! siiiiistiäääää ja ihanaa että on laituri, pääsee polskimaan <3 Oliko saunaa?
|
|
|
Post by Cella on Jun 3, 2015 10:24:13 GMT 2
Siitä ei muuten oo mainittu missään, en siis tiedä saunasta! Ja paikka josta varattiin oli siis tosiaan tuo, jonka Rosa linkkas alotusviestissä, jos tahotte käydä kurkkimassa!
|
|
|
Post by Salma on Jun 3, 2015 13:36:10 GMT 2
Oi ei, niin ihanaa!!! Odotan innolla! Ja laituri vielä! Meen heti katsomaan sen Rosan linkin läpi. Haluutteko jossain vaiheessa jotain sitovia ilmoittautumisia ja osallistujien yhteystietoja tms.?
|
|
|
Post by Inkeri on Jun 3, 2015 14:55:15 GMT 2
YAAAAS täydellistä en kestä! Kuitenkin mä jänistän viime hetkellä, enkä uskalla tulla paikalle:DDD
|
|
Kasper
Uusi ja innokas
|
Post by Kasper on Jun 5, 2015 10:35:44 GMT 2
Kassu yrittää tulla jos töiltä pääsee!
|
|
|
Post by Luna on Jun 9, 2015 11:36:02 GMT 2
Vanhemmat ovat positiivisella kannalla kunhan pääsevät keskustelemaan jonkun aikuisen kanssa koska olenhan vielä niin pieni
|
|
|
Post by Cella on Jun 10, 2015 13:16:05 GMT 2
Luna, ihanaa! Mua voi heittää forkan yksityisviestillä niin voin antaa numeroa/säpöä, kumpi sun vanhemmista sitten onkaan mieluisampi kommunikaatiotapa! Koskee siis kaikkia joille tää tulee eteen, suoraan viestiä vaan, koska en halua mun yhteistietoja tähän jossa kaikki foorumihengailijatkin sen näkee... Ja Salman aiempaan kysymykseen (miten oon missannut sen ihan täysin??) että juu otetaan yhteystietoja lähempänä sitten lähtijöiltä! Varmoja ilmottautumisia olis hyvä saaha mahollisimman pian että osataan varata tarpeeksi massia sitten mökkiä varten, muutenhan se ei ole niin nökönnuukaa
|
|
|
Post by Anne on Jun 21, 2015 11:27:26 GMT 2
Jees, sain työvuorot ja näillänäkymin olen juuri illan 3.8. töissä, mutta yritän vaihtaa aamuvuoroon, niin pääsisi paikalle =)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2015 12:56:39 GMT 2
Oigauhee, mä oon ihan unhoittanut tämän! Mä kun olen tämmönen pieni 12-v, niin pitää tietenkin kysyä lupaa. Mä pyytelen sulta Cella piakkoin varmaankin phonenumberia, äiskä varmaan kyselee kaiken maan ja taivaan väliltä! : )
|
|
|
Post by Pihla on Jun 21, 2015 13:33:30 GMT 2
Valitettavasti mä joudun ilmoittamaan, etten pääse paikalle. Hiukan liian kaukana meiltä ja kuulemma muita suunnitelmia jo tuolle ajankohdalle
|
|
|
Post by Jusu on Jun 25, 2015 20:57:29 GMT 2
Mä oon toivonut noi päivät nyt vapaaksi. Uskon myös saavani ne, mutta jos jotain yllättävää tapahtuu, ilmottelen sitten lähempänä kun vuorotoiveet on kysytty muiltakin ja saadaan listat lyötyä lukkoon.
|
|