|
Post by wear on Jul 8, 2015 14:42:14 GMT 2
Ohhoh näin ikivanhana seppeleläisenä ja tänne ehkä kerran puolessa vuodessa eksyvänä oon kyllä niin iloisesti yllättynyt että täällä on selkeästi yhäti loistava ryhmähenki jylläämässä! Oli ihan pakko kommentoida, että todella ihana idea tämä teidän tapaaminen!
|
|
|
Post by Salma on Jul 8, 2015 21:16:23 GMT 2
wear, Seppele-konkarina tuu mukaan, jos pääset!
|
|
|
Post by Rosa on Jul 17, 2015 16:33:55 GMT 2
Ohoh oottekko huomanneet että miittipäivä lähestyy huikeeta vauhtia? Tosiaan tässä vaiheessa olisi mukava alkaa saamaan niitä varmistuksia tulosta, että ollaan sitten parin viikon päästä Cellan kanssa kartalla. Eli varmistuksia tulevilta? Edelleen alaikäisten vanhempien kanssa keskustelemme Cellan kanssa mielellämme jos heitä mIitti epäilyttää. Minulle tai Cellalle yksityisviestinä voi asiasta laittaa. Ja tosiaan minä tulen Helsingistä autolla. Jos kyytiä kaipaa niin minun kyytiin saa hypähtää!
|
|
|
Post by Cella on Jul 19, 2015 15:32:00 GMT 2
Nyt ihmiset jos niitä varmistuksia ei ala tulla, joudutaan mökkivaraus perumaan! Ollaan niin lähellä päivämäärää joten reippaasti selvitelkää pääsettekö paikalle, mulla ei ainakaan ole varaa maksaa niitä mökkejä jos miittiin ei yhtäkkiä ilmestykään juuri ketään maksua jakamaan. Ymmärretään toki että kesällä on paljon muuta touhua eikä foorumilla tuu käytyä, mutta tämä varmistuspuoli on tärkeä, ettei sitten olla pississä paikan päällä. Ja sitten voidaan varmistuneiden kanssa alkaa sopia kyydeistä sun muista. Ois aivan mahtavaa jos mahollisimman moni pääsisi!
Eli jos tulet paikalle 3. - 4.8. Seppeleläisten miittiin Tampereelle ilmoita tähän topicciin HETI kun mahdollista! Sitoudut silloin maksamaan osuutesi mökeistä ja rannasta (hinta elää vähn tulijoiden mukaan, mutta tuskin tulee olemaan paria kymppiä enempää)
Ja mulle ei ole ainakaan tullut kenenkään vanhemmilta vielä yhteydenottoja, muistakaahan niitäkin infota ajoissa ettei ole sitten mammat ja isäpapat ihmeissään.
|
|
|
Post by Salma on Jul 19, 2015 15:34:35 GMT 2
Mä olen varma!
|
|
|
Post by Tuulia on Jul 19, 2015 16:41:13 GMT 2
Miten ne ketkä tulee suoraa sinne mökille, pitäskö niille ilmottaa mökin nro tms? Jos mä ja Clara päästään, meidät pitäs hakea tod näk bussipysäkiltä, mikäköhän on lähin pikavuoropysäkki vai kannattaako ajaa vaan Matkakeskukseen? // Keskustasta on n 30km Taulaniemeen. Matkahuolto ei kerro, onko Kaitavedentien tienhaarassa pysäkkiä, mutta ainakin Ruutanan tienhaarassa on pikapysäkki, mikä on lähempänä kun Tampereen linkkiasema. www.taulaniemi.fi/sijainti/images/kartta.gif
|
|
|
Post by Sandra on Jul 19, 2015 17:59:00 GMT 2
Mä oon kanssa tulossa! Etukäteen olin ajatellut tulla junalla, mutta pitänee sevitellä kans et pääsiskö sit bussilla helpommin? Mulla asuu Tampereella sukulaisia, niin saisin heiltä mahdollisesti kyydin
|
|
|
Post by Cella on Jul 19, 2015 20:17:06 GMT 2
No siis mehän saadaan mökit tietoon ja niihin avaimet tietenkin vasta kun ollaan maksettu ja ollaan paikan päällä kaikki, joten mulla ei oo oikein antaa etukäteen mitään mökkinumeroita! Siinä on niitä yleisiä tiloja kun sehän on semmoinen keskus, joten on varmasti paikkoja jos joku joutuu odottelemaan.
Varmasti ainakin yksi, ellei molemmat (mun ja rosan) autot ajaa Tampereen keskustan kautta, juurikin rautatieasemalta ja bussiasemalta tulijoita aatellen, joten ihan millä pelillä vaan teidän on helpoin päästä kotoa käsin! Tuikku onnistuu haku tolta mainitsemaltas pysäkiltäkin tietysti, mut se on ihan toinen juttu osataanko me ajaa sille heh
|
|
|
Post by Tuulia on Jul 19, 2015 20:42:38 GMT 2
No se on seuraava isompi risteys jos ajaa Tampereelta mökille vievän tienhaaran ohi, mutta miksipä sinne jäämään jos keskustasta ajatte mökille :)
Oisko hyvä jos julkisilla tulijat pyrkisi olee yhen jälkeen Tampereella, niin poimisitte väen sieltä ettei tarvi ajaa montaa kertaa keskustan ja mökin väliä? :) Kun kahdelta saa avaimet :)
|
|
|
Post by Cella on Jul 19, 2015 21:57:04 GMT 2
Joo tietenkin koitetaan saada kaikki kerralla, jos ei mahu kaikki yhteen rundiin tai joku pääsee tuleen vasta selkeesti myöhemmin niin se on sitten eri! Mut sovitaan näitä kyytijuttuja ja muita sitten kun porukka alkaa varmistua. Nyt reippaasti kaikki ilmottelemaan oletteko tulossa vaikka oisit sanonut jo aiemmin tulevasi, koska nyt otetaan viralliset tulijat listaksi
|
|
|
Post by Emmy on Jul 20, 2015 6:35:12 GMT 2
Tulen!
// edit!! Onnistuuko hesalaisilta koukkaus Lahen kautta vai onko ees yhtään matkan varrella? :DD
|
|
|
Post by Wenla on Jul 20, 2015 10:08:07 GMT 2
Mä en harmi kyllä pääse paikalle, mutta pitäkää hauskaa!
|
|
|
Post by Rosa on Jul 20, 2015 11:02:33 GMT 2
Varmat tulijat Cella Rosa Salma Sandra Emmy
Emmy, Helsingistä kun lähtee ni Lahti on ihan eri suunnassa muuten ottaisin mielelläni matkaan (:
Ja hei varmat ihmiset jos ruoka-aine allergiat sais tietoon niin menuun vois saada alkeille.
Kyytejäkin kyselkää!
Ja hophop ilmottautumaan nyt ettei aika lopu kesken (:
|
|
|
Post by Emmy on Jul 20, 2015 14:22:46 GMT 2
Varmat tulijatCella Rosa Salma Sandra Emmy Emmy, Helsingistä kun lähtee ni Lahti on ihan eri suunnassa muuten ottaisin mielelläni matkaan (: Ja hei varmat ihmiset jos ruoka-aine allergiat sais tietoon niin menuun vois saada alkeille. Kyytejäkin kyselkää! Ja hophop ilmottautumaan nyt ettei aika lopu kesken (: Niin mä vähän muistelinkin. Täytyy kattoo tuunko bussilla/junalla vai keksinkö jostain auton!
|
|
|
Post by Cella on Jul 21, 2015 10:46:30 GMT 2
Hoplaa, kaikki nyt muistakaa hoitaa tämä niin päästään hyvillä mielin miitteilemään! Jos teillä on Seppelekavereiden facebookkeja tai numeroita yms niin muistutelkaahan niitäkin, jos kaikki ei oo bonganneet foorumia näin kesän tohinoissa
|
|