Viivi
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Alex
Koulutaso: Va B
Estetaso: 160 cm
|
Post by Viivi on Aug 22, 2015 19:00:47 GMT 2
Nyt ois sitte hiukset värjätty huomista hesan reissua varten!
|
|
amelie
Uusi ihmettelijä
:)
Hoitoheppa: Walma
Koulutaso: C/B
Estetaso: 100cm
|
Post by amelie on Aug 22, 2015 19:45:16 GMT 2
Aurinko// Mitä, onks mun näkö huonontumas :'D !?
Ja mä oon haaveillu hiusteni värjäyksestä jo pitkään, mutta en oo joko kehdannu/jaksanut/uskaltanut/voinut, ja blondista luopuminen tekis melko tiukkaa, koska mulla on pienstä saakka ollut ihan luonnostaan vaalee, mutta toisaalta haluisin tästä jo eroon Muttamutta, olis järkevää varmaan alottaa raidoilla ja värjätä vaan hiustyvestä aluks. Pelkään vaan että mun tukka menee ihan pilalle niistä aineista D:
|
|
Aurinko
Perustallilainen
Hoitoheppa: Gekko
Koulutaso: heB
Estetaso: 70 cm
|
Post by Aurinko on Aug 23, 2015 12:28:51 GMT 2
Mä en oo ikinä värjännyt, tykkään ihan sikana mun luonnollisesta väristä (itserakastako? :-D), mulla on ihan "kirkkaan" tummanruskeat hiukset ja kampaajat aina sanoo että jos tän väriset hiukset värjäis niin oikeeta väriä ei sais koskaan takasin. Vaaleet hiukset on ihanat mutta ei kyllä sopisi mulle yhtään.
Ja IIIKS Lynn, Daniel on takasii :-))))) Mua muuten rupes kummasti inspiroimaan kun Arska mainittiin parissa tarinassa :-D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 23, 2015 12:59:38 GMT 2
Mä en harmi vaan kerennyt hoitajahakuihin/hoitajakurssille, mutta ensi kerralla sitten :-)
|
|
amelie
Uusi ihmettelijä
|
Post by amelie on Aug 23, 2015 17:33:32 GMT 2
Mä saan kohta tän ekan tarinan valmiiks (yritin että siitä ei tulis romaania, mutta..) Ja julkasen sen varmaan pian. Mua taas inspaa ihan hirveesti, ja siks en oo varmaan Hallavassa näkyny _aurinko :)_ Mutta mä alotin jo toista tarinaa vaikka eka jo kesken, veikkaan että toinen hahmo tekikin mulle tosi hyvää
|
|
Aurinko
Perustallilainen
|
Post by Aurinko on Aug 24, 2015 20:28:32 GMT 2
Apua ootte ihan yberaktiivisia D: Mulla on nyt ajatukset vähän muualla kun just alko orkesterihommat ja tässä pitäs reilun kuukauden varotusajalla olla lähössä Ruotsiin kiertueelle :"D Ei tietenkään kapu tai konserttimestari viittinyt aikasemmin infota... Oon ihan into piukeena nyt kun kaikki orkesterijutut ottaa kunnolla starttia:))
Voisin ottaa ihan säännöllisesti kirjotuspäiväks launtain kun mulla ei ole sillon iltapäivällä melkein koskaan mitään harkkoja tms.
|
|
amelie
Uusi ihmettelijä
|
Post by amelie on Aug 24, 2015 20:52:41 GMT 2
Älä ota paineita Aurinko, me (tai mä) ollaan himoaktiivisia tietokonehulluja, ja tällä hetkellä vietän päiväni sterpsils tabletti suussa, tortillana kyyhöttäen koneen kanssa nurkassa. (tuli tässä koulujen alussa ihan mukava flunssa.. Nenä vuotaa, kurkku paskana ja muutenkin on taas tosi ihanaa) Mun tuuria Mutta kai tästä selvitään
|
|
|
Post by Cella on Aug 24, 2015 22:40:07 GMT 2
Juu, haha, ei mitään paineita! Tää on musta AAAIVAN ihanaa , kun taas pyörähti näin hurja aktiivisuus käyntiin!! Niin inspiroivaa, kun on joka kerta kirjautuessa putkahtanu uutta ihmeteltävää. Voi, hurjasti paranemista Amelie! Ja romaanit ei oo yhtään pahasta, anna tekstin tulla vaan jos on tullakseen Minuu jännittää. Huomenna eka tutortapaaminen yliopistolla, ja keskiviikkona sit starttaa uus koulu upouusien ihmisten kanssa. Iik. Yksinasuminen on ollut niin mun juttu, että ei oo takasin paluuta! Vaikka menisin naimisiin, pistän sen siipan varmaan eri taloon, että saan oman huushollin. Ensin kun asu porukoiden kanssa (luonnollisesti) ja sit tossa vuoden verran kämppiksen kanssa (ei ollu yhtään mun juttu. jessus.) niin ah mikä ihana tunne tää onkaan!
|
|
amelie
Uusi ihmettelijä
|
Post by amelie on Aug 25, 2015 11:12:16 GMT 2
En tiiä edes ite että haluunko enää parantua tästä Niin kivaa kun voi vaan olla koko päivä täällä nurkassa, mutta toisaalta olo sais olla vähän parempi. Ja toinen tarina on tuloillaan, joten uutta tarinaa luvassa joko tänään/huomenna. Ja mä en siis malta edes odottaa että pääsisin omaan kämppään! Meillä on melko keskikokonen perhe, mutta vanhemmat olis vaan kokoaikaa vääntämässä mululaita.. Murr.. XD Mutta kyllä ne kaikki on ihania, enkä kestäis jos ne lähtis <3 Mutta omaa rauhaahan jokanen tarvii joskus (aina).
|
|
|
Post by Robert on Aug 25, 2015 16:11:50 GMT 2
Kesäsairastelu on kyllä niin tylsää varsinkin nyt voin kuvitella kun ulkona aika törkeen kivat kelit! Tosin itse oon enemmän syysihmisiä niin odottelen jo sadekuuroja ja kovaa merituulta (Tukholman rannikkolife <3) kun puksuttaa iltalenkkiä.
Mä oon kanssa huomannut, että yksin asuessa on vaan parempaa. Mä ainakin myös syön terveellisemmin kun voi syödä silloin kun on nälkä, oli se sitten keskellä yötä tai ei (ja voi lähteä lenkille sillon kun huvittaa huolehtimatta äänen pitämisestä!) eikä silloin kun ruoka on pöydässä :--D Ja totta kai kun omilla rahoilla elää niin ostaakin sitten vähemmän mässäiltävää...
|
|
Aurinko
Perustallilainen
|
Post by Aurinko on Aug 25, 2015 16:19:37 GMT 2
Oivoi, paranemisia kaikille!
Mua inspirois ihan kamalasti kirjottaan mutta keskittyminen on ihan hukassa kun lähen kohta viulutunnille:) Uu Tukholma on ihana kaupunki, ja Ruotsi on ihana maa<3
|
|
|
Post by Wenla on Aug 26, 2015 18:52:27 GMT 2
Mä olen niin ilonen kun kaikki jaksaa olla aktiivisia, jes! Kunhan itekkin sais pari tarinaa tehtyä tässä viikon sisään! Harmi kun ei kerkee, tai sit ei vaan jaksa Mulla on pitkästä aikaa oikea ratsastustunti, jännittää niin paljon! Katotaan miten menee. Ja vielä sitä, että kohta pääsen ihastelemaan pääkaupunkiseutua kun lähdetään viikonlopuksi Helsinkiin ensviikolla, jesjes! Kiva päästä pois täältä pohjosesta 8)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 26, 2015 19:38:50 GMT 2
Mä en tiiä taas mitn Hesaa inhottavampaa paikkaa, tämä pikkuinen kylä nimeltä Lapinjärvi riittää vallan mainiosti, ennen tosin asuttiin Tammisaaressa, sitä ennen Ruotsissa ja Tammisaaren jälkeen Ruotsinpyhtäällä.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 26, 2015 19:39:31 GMT 2
Ja hyvin se menee Wenu
|
|
|
Post by Clara on Aug 27, 2015 7:36:06 GMT 2
Jep, on ihan mahtavaa kun on niin aktiivista! <3
Wenu, mekin mennään Hesaan viikonloppuna, ja sieltä sitten kohti Tallinnaa! Jännää, pääsen ekaa kertaa Suomen ulkopuolelle ja laivalle 8)
|
|