|
Post by Anni on Aug 22, 2015 8:02:34 GMT 2
Mä palasin hyvillä mielin koulun penkille, abivuosi niin motivaatio on kohdallaan Vähän kyllä kuumottelee lähestyvät enkun kirjoitukset, varsinkin kun joka viikonlopulle on merkattuna työpäivä (teen silloin tällöin koulun ohella töitä lähikaupassa) ja tälläkin viikolla menin töihin kahtena päivänä koulun jälkeen.. Noh, pitää takoa kun rauta on kuumaa
|
|
Aurinko
Perustallilainen
Hoitoheppa: Gekko
Koulutaso: heB
Estetaso: 70 cm
|
Post by Aurinko on Aug 22, 2015 8:59:08 GMT 2
Oivoi, mä en millään jaksais tehä töitä koulun ohella, paitsi että mun opiskelut ei rajoitu lukioon vaan lisäksi opiskelen sitten musiikkia kaiket illat :-D Mullakin on nyt abivuosi, ja syksyllä kemian ja A-ruotsin kirjoitukset. Kemia pelottaa D-:>
|
|
|
Post by Pihla on Aug 22, 2015 9:05:29 GMT 2
Mä oon taas skipannut kaikki jutut "poissaollessani" Onnea vielä uusille (A-luokan) hoitajille! Muakin kyllä huvitti tuo, että kaikki alkavat samalla kirjaimella.
|
|
|
Post by Clara on Aug 22, 2015 10:32:19 GMT 2
Onnea vielä munkin puolesta kaikille uusille hoitajille ja tervetuloa porukkaan!
|
|
Viivi
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Alex
Koulutaso: Va B
Estetaso: 160 cm
|
Post by Viivi on Aug 22, 2015 10:44:30 GMT 2
On se kiva ku kaikki puhuu lukiosta ja sen alottamisest ku ite viel kulutan peruskoulun penkkejä ei onneks oo enää hirveesti jälel peruskouluu ja sit pääsen loppu vuodeks töihi ja ens syksyn opiskelee Oisinha mie iha mielelläni lähteny jo nyt opiskelee mut ehkä parempi tällei nii ehtii totutella ajatusta et muutan 250km päähä .
|
|
|
Post by Wenla on Aug 22, 2015 11:23:17 GMT 2
Mullakin on lähtenyt koulu hyvin käyntiin, vielä ei oo tuntunu pahalta vaikka paljon enemmän oppiaineita nyt seiskalla. Ainakaan ei tarvinnu vaihtaa koulua, joten sekin varmasti helpottaa! Nyt lahnaan vaan kipeenä kotona, hyvään paikkaan osu kyllä sairastelu Ja hirmuisesti onnea A-tiimille hoitajanpesteistä näin munkin puolesta !
|
|
|
Post by Tuulia on Aug 22, 2015 12:06:34 GMT 2
Mä oon iha innoissani loman loppumisesta kun näkee nii paljo kamui eikä tarvii lagaa kotona!! Okei opiskelu ei oo mun juttu mutta kevään mantsan kirjotukset ja ens syksyn saksan kirjottaminen on iha hyvässä motivaatiossa =D
Olin to-pe uusien ykkösten ryhmäytysleirillä ja nukuin about 3-5h koska ne melus koko yön, ja perjantain tansseista tultii kahen aikaan koti - tuloksena se että heräsin tänää kasilta tanssikuteet päällä päiväpeiton päältä valot huoneessa. Kävin sitte hetken ihmettelyn jälkee nukkuu =D
|
|
Aurinko
Perustallilainen
|
Post by Aurinko on Aug 22, 2015 13:25:15 GMT 2
Anastasia muutatko omilles peruskoulun jälkeen? Iso tyttö :-O Tuulialla ollut rankka viikonlopun alku, mitäköhän sulle on sitten tänään ja huomenna luvassa jos jo nyt meno on noin vauhdikasta :-D
Mä kotiuduin juuri mun oman orkesteriprojektin vikoista harkoista ennen konserttia. Mun soittajat oli tehneet mulle semmosen ison pahvisydämen jossa lukee mun hyviä puolia ja legendaarisia kommentteja :'-)
|
|
|
Post by Tuulia on Aug 22, 2015 13:42:00 GMT 2
Aurinko, ei mulla täällä muuta ku liikaa kotitöitä ja läksyjä ja herkästi hermostuva äippä. Ootan maanantaita et pääsee kouluu =D
Niijja onnee muute uusille hoitajille ! =D
|
|
Viivi
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Alex
Koulutaso: Va B
Estetaso: 160 cm
|
Post by Viivi on Aug 22, 2015 14:39:03 GMT 2
Omillee ois tarkotus lähtee Ei sitä viitti iha kotonakaa kämppii ja lähtee joka päivä 250km päähä kouluu Tai sit kämpin poikaystävän äitillä ku asuvat siellä, mihi meen kouluu
|
|
Aurinko
Perustallilainen
|
Post by Aurinko on Aug 22, 2015 15:14:12 GMT 2
Anastasia, saanko kysyä mitä sä meet opiskeleen?
Mä kirjotin just alotustarinan, se on vähän kökkö mutta alotustarinat on, varsinkin kun en vielä oo yhtään orientoitunut kirjottaan Arskan näkökulmasta D-:
|
|
amelie
Uusi ihmettelijä
:)
Hoitoheppa: Walma
Koulutaso: C/B
Estetaso: 100cm
|
Post by amelie on Aug 22, 2015 15:35:37 GMT 2
Mäkin oon nyt kirjoittelemassa aloitustarinaa, ja luen samalla muiden kehittelemiä alkuja hoitohevostensa kanssa Tulee varmaan aika paljon päällekäisyyksiä, mutta can do anything now, koska oon saanu sen jo hyvään vauhtiin. Ja vielä uritän kolmantena asiana kerralaan opetella koodaamaan seben koodeilla, koska oon ihan öö näitten kans xD
|
|
amelie
Uusi ihmettelijä
:)
Hoitoheppa: Walma
Koulutaso: C/B
Estetaso: 100cm
|
Post by amelie on Aug 22, 2015 17:24:30 GMT 2
Hei minkä takia Walman karsinaa ei näy pohjapiirroksessa? Vai onko se tuolla aittabokseissa?
|
|
Aurinko
Perustallilainen
|
Post by Aurinko on Aug 22, 2015 17:54:25 GMT 2
Näkyyhän, se on isossa shettiskarsinassa, nro 16 :-D
|
|