Sussu
Perustallilainen
Oma heppa: Kiira & Rotta
Koulutaso: Helppo A
Estetaso: 100cm
|
Post by Sussu on Aug 20, 2015 19:30:46 GMT 2
Mä puhun melko tökkivää englantia, kehnoa ruotsia ja pikkasen italiaa XD Oon jotenkin todella huono opiskelemaan kieliä... kaikki matemaattiset aineet on enemmän se mun juttu. Eteenkin nyt lukion alettua ja ekojen englannintuntien jälkeen on tosi jännittynyt fiilis, koska me puhutaan niillä tunneilla todella paljon ja mun pöytäryhmään kuuluu yks ulkomaalaissyntynen, joka puhuu tosi hyvää englantii, ni sit ite meen aina ihan lukkoon, enkä meinaa saada mitään englantia puhuttua. Ymmärrän kyl englantii lähes täysin, mut se puhuminen ja kirjottaminen on se vaikee juttu...
|
|
|
Post by Emmy on Aug 20, 2015 22:00:45 GMT 2
mulla on enkunkielen kanssa sellanen juttu että osaan kyllä höpötellä itsekseni suht sujuvasti (pään sisällä tai itsekseen ääneen) mutta sitten kun pitäisi kakoa niitä sanoja jollekkin muulle, niin auta armias että on vaikeeta. Ymmärrän hyvin ja katon paljon telkkasarjoja ja leffojakin ilman tekstejä. Kirjottaminenkin sujuu jotenkin.
Siivoojanakin tuli välillä joitakin asiakkaita vaikka liikkeessä kysymään enkuks että missä on pölypussit :D onneks mun ei tarvii sen kummemmin neuvoo ku oon vaan siivooja, mutta välillä senki sanominen oli vaikeeta xD
Ruotti ei taivu juurikaa, koska meni lukiossa motivaatiot sen opiskelemiseen huonon opetuksen vuoks :/ nyt kyllä kiinnostas osat sitäki kieltä..
|
|
Aurinko
Perustallilainen
Hoitoheppa: Gekko
Koulutaso: heB
Estetaso: 70 cm
|
Post by Aurinko on Aug 21, 2015 10:59:53 GMT 2
Mitä kummaa, ihme tapahtui ja mä pääsin (tai siis mun hahmoni pääsi) Vennan hoitajaksi :-O Mutta kivaa! Pelkkiä A-alkuisia tällä kertaa :-D Meitsi on siis Hallavan Valma ja Aleksi The Ylijumalan vasen käsi. Ootan innolla että saan tutustua teihin kaikkiin ja että Aurinko saa tutustua teidän kaikkien hahmoihin :-) Aloitustarinaa tulee varmaan vasta huomenna, jos en tänään säveltapailutuntien lomassa kerkiä. Ei mulla muuta. Varmistelen yhtenään tuolta hoitajahakutopicista että luinko oikein. Mahtavaa olla täällä n__n
|
|
|
Post by Inkeri on Aug 21, 2015 11:06:33 GMT 2
Onnea kaikille uusille hoitajille!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 21, 2015 11:17:29 GMT 2
Onnee munki puolesta vaikka nyt mun kiukku ja suru on äärimitoissaan. Ei mulla mitää mahollisuuksia ollukkaan, mutta kauheesti onnea!
|
|
|
Post by Cella on Aug 21, 2015 11:28:49 GMT 2
Jee, onnea onnea, lämpimästi tervetuloa jengiin uudet hoitajaonnekkaat!
|
|
amelie
Uusi ihmettelijä
:)
Hoitoheppa: Walma
Koulutaso: C/B
|
Post by amelie on Aug 21, 2015 11:45:09 GMT 2
Kiitos kaikille! Apua, kirjotan ekaa kertaa elämässäni tänne :3 Niinkuin chatissa sanoin, lentelen täällä seitsemännessä taivaassa, ja varmaan kirjoitan pian ekan tarinan, kuhan pääsen pois täältä kirjaston koneelta.. Mutta kiitos kaikille ja etenkin Annelle vielä kerran!
|
|
Isla
Uusi ihmettelijä
Koulutaso: Helppo B
Estetaso: 70 cm
|
Post by Isla on Aug 21, 2015 14:39:41 GMT 2
Onnea myös mun puolesta, vaikken tällä kertaa päässytkään! Odottakaa vain, musta kuullaan kyllä vielä joskus...
|
|
|
Post by Sandra on Aug 21, 2015 14:40:24 GMT 2
Onnea ja tervetuloa kaikki uudet hoitajat!
|
|
Viivi
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Alex
Koulutaso: Va B
Estetaso: 160 cm
|
Post by Viivi on Aug 21, 2015 15:29:40 GMT 2
Jes! Pääsen kirjottelemaa vihdoin! Yritän olla vaikuttamatta yli innokkaalta ala-asteikäseltä, mut vähä vaikeeta :-D. Mutta siis onnea muillekkin valituille! Aloitustarinaa putkahtelee uunista ulos viikonlopun aikana :-).
|
|
Sussu
Perustallilainen
|
Post by Sussu on Aug 21, 2015 16:47:46 GMT 2
Onnea kaikile uusille hoitajille munkin puolesta vielä!
|
|
amelie
Uusi ihmettelijä
|
Post by amelie on Aug 21, 2015 18:13:11 GMT 2
Anastasia, mä en kyllä voi mitään sille, että mun sisäinen ala-asteikäinen yli innokas hoitajatyttö kumpuaa esiin Joten nou hätä Mä oon vaan niin onnellinen etten pysty olla lukion ykköstä käyvän tasolla.. ( ) Tarinaa tulee viimeistään huomenna, koska mun pitää varmaan taas mennä kirjastoon pänttäämään. Pelkään koeviikkoja, mutta ehkä tästä selvitään.. Mites teillä on koulut alkanu?
|
|
|
Post by Robert on Aug 21, 2015 19:28:49 GMT 2
Tervetuloa A-hoitajille :--D Annella joku teema tässä nyt selkeesti!
Huomaa kyllä, ettei oo ollut melkein kahteen vuoteen hevosten kanssa tekemisissä. Piti googlettaa, miksi kutsutaan sitä vekotinta, jolla putsataan kaviot...
|
|
Sussu
Perustallilainen
|
Post by Sussu on Aug 21, 2015 19:58:55 GMT 2
Mulla on koulut alkanut oikeestaan tosi hyvin, mitä nyt on vähän kaikkea stressiä ja jännitystä, mutta ne ei kyllä ole koulusta johtuvia, vaan ihan kotiasioita. Uus lukio kyllä jännitti aika paljon, mutta suurin osa sieläkin on tuttuja tyyppejä, niin kaikki on menny hyvin!
|
|
amelie
Uusi ihmettelijä
|
Post by amelie on Aug 21, 2015 21:41:05 GMT 2
Mua jännitti ainoastaan lukion aloittaminen, koska olin jo ennestään sotkussa kaikkien ällien sun muiden keskellä Mutta kyllä niihin tottu itseasiassa melko nopeasti, eikä se koulunkäynti oo niin kamalan monimutkasta lukiossa loppujen lopuks. Mulla itelläni on kyllä koulut alkanu melko hyvin, vaikka on ollu tässä nyt tosi paljon kaikkea muuta. Mutta ihanaa - nyt on viikonloppu taas! //Robert, Annella on ollu varmasti joku tietty kaava millä valitsi meidät
|
|