|
Post by Kata on Jun 5, 2010 8:54:28 GMT 2
Mä en jääny luokalleni, vaikka luulin et jään. (yli 300 tuntia luvattonta poissa oloo).
Ka: 6.25 Joskus laitan numerot:D
|
|
Johku
Perustallilainen
|
Post by Johku on Jun 5, 2010 11:12:08 GMT 2
Mun todistus: Käyttäytyminen
Äikkä 9 Matikka 10 Ranska 9 Enkku 9 Hissa 9 Bilsa 9 Fyke 9
Liikka 8 Kuvis 9 Musiikki 7! Tekstiili 9
Jees, toi musa 7, on vähän outo ku kaveri sai huonommat numerot kokeis mut sai 8...
|
|
|
Post by Reega on Jun 5, 2010 12:02:31 GMT 2
Mun 8. lk todistus näyttää tältä:
Äidinkieli ja kirjallisuus 9 Ruotsi B-kielenä 8 Englanti A-kielenä 9 Matematiikka 10 Fysiikka 9 Kemia 9 Biologia 9 Maantieto 10 Terveystieto 8 Uskonto 9 Historia 8 (en tiedä vielä mikä jää päättötodistukseen, koska mulla on kaksi kasia ja kaksi ysiä) Musiikki 9 Kuvataide 10 Käsityö 9 Liikunta 7 (olen ollut vähän poissa tunneilta...) Kotitalous 8 + käyttäytiminen pelkkää A:ta
Keskiarvoa en ole kunnolla laskenut, mutta näin äkkiä kun katson niin näyttäisi olevan jtn 8.9 Ja "hyvän" todistuksen ansiosta lähen nyt äidin kanssa ostamaan iPhone GS3 16 gigasta. Että adios my friends!
|
|
Jessi
Uusi ja innokas
Coofy<3
|
Post by Jessi on Jun 5, 2010 12:27:00 GMT 2
Kerrankin sain ihanan todistuksen ;---D taisi olla ope vähän hövelillä päällä kun oli vika alakoulun vuos ja lähen yläasteelle=) mutta, tältä näyttää: äidinkieli 10 ruotsi 9 enkku 8 (en ole luonnonlahjakkuus... ) matikka 9 bilsa ja mantsa 9 fysiikka & kemia, (fyke) 9 uskonto 9 hissa 9 musiikki 8 (en tajuu miks... ) kuvis 10 (oon kai sit jotenki hyvä piirtäjä ) kässä 9 liikunta 9 ja näin ollen 9 tuli keskiarvoks:J et jei=) stipendi tuli:D (vaan neljälle annettiin) pian pitäis mennä hengaa kamun kaa jonnekin pihalle;--) mut en mie tiiä lähenkö ihan vielä, väsyttää sen verran ku oli tanssiesitys aamul koulun kevätjuhlas... hoh hoo. teil muilki näyttää menneen vuosi hyvin! =D
|
|
|
Post by Loviisa on Jun 5, 2010 13:08:32 GMT 2
Lomaaa! Nyt se sitten alkoi! Ei kyllä tunnu yhtään kesältä kun on nämä kylmät ilmatkin. Tokari oli ihan hyvä. Kaikki oli erinomaisii paitsi kuvis oli hyvä. : ) Lähetään varmaan kohta puolin tuttavan ylioppilas juhliin. ;---D
HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!
|
|
|
Post by Maiss on Jun 5, 2010 13:21:04 GMT 2
EIKÄ, en haluu yläasteelle! Ku meijän luokka hajotetaa ihan. :'< Tulee ikävä noita parhaita. </3 Et 7 tulee olee aikalailla hulabaloota. (y) Niija mun keskiarvo oli 9.1. Muuten; teijän ei kannata verrata numeroitanne/ka:janne kavereidenne numeroihin, vaan teidän edellisiin, ettette ala kateellisiksi kavereillenne. Mä ainakin vertaan omiini enkä mieti mun kavereiden numeroita. ; )
Mutta mä koitan tosissani olla aktiivisempi näin kesällä, mutta just nyt en pysty kirjottaa Siirille ku pitäs Shelyesiin kirjottaa varsan muutosta, ja Mallaspuroon olen lupautunut kirjoittamaan tarinan - jota juuri tässä kirjustan. (: Adios, hyvät ystävät!
|
|
|
Post by kisuli on Jun 5, 2010 16:59:22 GMT 2
Ah, loma ♥ Mutta tiesittekö, että ikivä sattuu, ja en haluis jättää noita parhaita ihmisiä <3 Onneks vaa yks lähtee pois koulusta (muuttaa Jenkkeihi) nii kaikki pysyy samas rakennukses. Torkan keskiarvo oli 8.5. Huonoin oli seiska - liikunta laski kasista seiskaan, fak juu opettaja - ja paras oli kymppi - yllättäen äikästä.
Mut kyl ne kaikki muutki o seiskaluokasta selvinny, miksen minäki (-: Ja meinaan hengissä. Odottelen iha fiiliksis noide hoitohakujen tuloksia. Eitarvi pitää kiirettä. (-: Mut toivottavasti tulee ihana kesä! (:
Kesäfiiliksissä, Sophie
|
|
essi
Kokenut konkari
70%
I Love Animals
|
Post by essi on Jun 5, 2010 19:38:57 GMT 2
Mun tokari: Äidinkieli suomi: 9 Enkku: 8 Matikka: 7 Ylli: 9 Uskonto: 8 Musiikki: 8 Kuvis: 8 Kässä: 9 Liksa: 8 Liksa nousi numerolla ja matikka ja enkku laski numerolla Käyttäytyminen oli 9-10 HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!!
|
|
|
Post by Elkku on Jun 5, 2010 20:43:36 GMT 2
Mun tokari.
Käyttäytyminen: 8 Äidinkieli ja kirjallisuus: 9 Englanti: 7 Biologia ja maantieto:8 Matematiikka: 8 Fysiikka ja kemia: 7 Uskonto: 7 Historia: 9 Musiikki: 9 Kuvataide: 8 (?!) Käsityö: 8 Liikunta 8 -.- Draama: 9
Aika masentava toi kuvis... Ja liikasta ope LUPAS mulle hyvän numeron, kun juoksin koulumme maratoneis tosi hyvin (tytöistä viides), vaik en ollu osallistunu siihe, koska kaikkien piti silti juosta se.
Heeeeh khjähkhjäh....! Arvatkaas kuka sai stipendin tsemppauksesta? No mie. (: Kun olin saanu lavalla sen kuoren ja menny takas istuu, nii avasin sen. Ja ohhoh, sieltä puikahti 50e käteisenä..! ^^ Olen iloinen, en leija.
HAUSKAA KESÄÄ KAIKILLE!!! xDD
|
|
|
Post by kisuli on Jun 6, 2010 19:05:18 GMT 2
Joo kesiä kesiä. Lähes kaikki muut sai jonkun stipendin, paitsi minä :"( Lopulta sitten päädyin arvailemaan, että saako huonoimmasta käytöksestä tai opettajan ärsyttämisestä jotain stipendiä, mutta ei sitten millään ne suostunut kailottamaan mun nimeä :"( Oon iha pettyny. läpällä ppl!
Ah, huomenna saa nukkua pitkään, tänään ei tarvitse tehdä läksyjä, ylihuomenna ratsastamaan vuokraponi... Viikonloput tallilla, arkisin ja joskus viikonloppuisin väännän tarinaa pikseliponeille - mikäs sen ihanempaa kuin loma, kesäloma! Helteet, aurinkomatkat, ponit... Täst tulee heppakesä! (-; Ainakin mun osalta.
Hyvällä fiiliksellä tutkimaan taas uutta foorumilta. ~
|
|
|
Post by Sara on Jun 6, 2010 20:07:56 GMT 2
Kesäisiä kesiä kaikille Sebeläisille! ;D
Omaa todistusta en tänne kokonaan luettele, tällee helposti.. Eli: 12 x 10, 21 x 9, 2 x 8, 2 x 7
Kun meil on tällee hauskasti että jokaisessa aineessa on hirveeesti eri alueita mitkä arvioidaan. Ei, tänä vuonna siis kutoselle kun IRL ikä on eri. Kääääks. Ja sitte seuraavana vuonna y l ä a s t e. Jonne ei tee mieli! Mutta käydään tää kutonen eka. Nyt pääsee Seppeleessäkin acktiivisuudet kukoistamaan kun on loma eikä tarvitse huolehtia läksyistä.. (:
Ja kisoja on käyty kolmet lähiaikoina, ekoista hyl. , tokista voitto kotiin, ja kolmansista 5. sija. Aika hienosti menee, poni täyttikin 21.v tossa viikko sitten. No kyllä se sitten jaksaa pomppia. Ihan hirmusen pirtee ja hyväkuntonen, että tervekin poni vaikka alkaa selvästi harmaata karvaa kertymään otsaan! Hieno Vomppa! d:
No ei muuta kun.. MAHTAVAA KESÄÄ
|
|
Jessi
Uusi ja innokas
Coofy<3
|
Post by Jessi on Jun 7, 2010 11:46:56 GMT 2
Hyvää kesää KAIKILLE
Kivoja todistuksii ootte saanu=) Aika moni menee seiskalle... Muakin jännittää mut siel ollaa kolme vuotta nii ehtii tottuu =D
|
|
|
Post by Josefiina on Jun 7, 2010 12:21:14 GMT 2
Jee, kesä!!! :) Vihdoin mulla on aikaa Seppeleelle! Vähän on hämmentyneet fiilikset, peruskoulu loppui ja oon toistaiseksi ihan tyhjän päällä, koulupaikka kun selviää vasta ensi viikon aikana. Lukuaineiden KA oli kuitenkin ihan OK, päälle 9, joten hyvillä mielin jään odottelemaan :) Olisihan tuohon opiskeluun voinut panostaa enemmän peruskoulussa, etenkin yläasteella, mutta no can do, tällä mennään.
Nyt vois lähteä nauttimaan auringonpaisteesta... :)
|
|
|
Post by Aimie on Jun 7, 2010 16:18:39 GMT 2
Huh, olipa mielenkiintonen työpäivä... :D Mapitin varmaan koko päivän (9-16) jotain palkanlaskentaan liittyviä papereita, en oikei ees tiiä mihin ne liitty muttei mun kyllä tarviikaa tietää. Täytyy kyllä sanoo, että pitemmnä päälle aika puuduttavaa hommaa, ja huomenna taas jatkuu.. No, helppoa rahaa on kyllä jos teen tommosta koko kuukauden.
Josefiina > mihis kouluun hait, lukioon vai amikseen? Tollasella keskiarvolla kyllä pääsee mihin vaan kouluun, ellet sä nyt jonnekin ihan mensa-tason lukioon oo hakemassa :--D Musta on hurja, että sä sanot et oisit voinu panostaa enemmän, ysin keskiarvolla! Mulla oli lukuaineet päättärissä kait jotai 7,7 että juu, oisha sitä voinu panostaa :--D
|
|
|
Post by Jusu on Jun 7, 2010 19:31:26 GMT 2
Mulla olisi ollut mahikset panostaa kouluun enemmän, mutta enpä jaksanut (eikä ollut kyllä tarvettakaan. 9,38 lukuaineiden keskiarvo, kyllä se mulle riittää : D). Loppuajasta mä aloin olla sen verran stressaantunut, ettei meinannut mikään sujua - jos jotakin piti tehdä, niin se tehtiin yleensä itkun kanssa. Mä olen vähän tämmönen, tykkään aina ottaa turhaa stressiä kaikesta. Onneksi nyt on loma, ei tarvitse enää stressata yhtään mitään!
Tulin äsken tallilsta. Voin sanoa, että on lievästi hikinen olo... Hypättiin maastoesteitä, ja kun oma vakituinen esteratsuntapaiseni (meillä siis pienryhmässä vakkarit, itellä kaksi, toisella hyppään ja toisella menen koulutunnit) oli jalkatoipilaana, pääsin sitten ratsastamaan tallin 5-vuotiasta "lapsihevosta". Eihän se enää mikään varsa ole, mutta kyllä sitä taitaa välillä vähän lapsettaa - tänäänkin herra viisivuotias intoutui suurella maastoestepellolla ihan jopa pukittamaan. Sitä ei usein tapahdu! Tämä pallero on kuitenkin sellanen rauhallinen pikkuelukka, josta mulle tulee aina vaan mieleen joku iso, lupsakka ja kuolaava seurakoira. Hyvin se hyppäsi eikä kytännyt mitään, vaikka kaksi kaveria vähän jännittikin. Melko kevyt tunti, mutta kuuma tuli!
Aurinko paistaa eikä vettäkään sada (vielä), niin että mikäs tässä on ollessa. Kohta saunaan ja sitten jatkuu piirto-operaatio jälleen.
|
|