|
Post by Elkku on Jun 8, 2010 12:07:37 GMT 2
^ Tosi typerää. -.- Ton jälkee kaikki pitää sua varmasti tosi "asiallisena" tyyppinä.. -.-
Mitäs tässä..
|
|
|
Post by kisuli on Jun 8, 2010 19:36:23 GMT 2
essi, hymiöitä ja huutomerkkejä saa rajoittaa....... Njooo. Huomenna ratsastaa vuokraponi (piti mennä tnä mut ei käynytkää ja öäöä käyn nyt kattoo muutaman virtuaalitallin... Joo ja kaikkia kiinnosti, mun kynnet katkee ;D Pitäis kai leikata. > Sori lyhyt, moi.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 9, 2010 7:38:22 GMT 2
HERE AGAIN!
Varmaan oon näitä comebackeja viitisen tehnyt, mutta tälläkertaa olen tullut jäädäkseni. Täällä on näköjään hoitajahaut pystyssä, katsotaan nyt haenko kenellekkään, vaikka kaikkihan nuo ovat todella mukavia poneja. :))
Noo, mitäs tänne Seppeleeseen kuuluu?
|
|
|
Post by kisuli on Jun 9, 2010 11:40:15 GMT 2
Dääm, mikäs tässä sitten kun tietää, että ei näe hoitohevostaan enää koskaan... But life goes on, ei voi mitään. Onneks kuitenki vaan myytiin, eikä esim. lopetettu.
Tänään sitten menen ratsastamaan sen vuokraponin, kuten olenkin jo maininnut. Toivottavasti se on yhtä kivalla päällä kuin viimeksikin ja se vois nostaa laukankin. (: Tiesittekö muuten, että Jokeri on liian hyvä painostamaan o; Oikeesti.
Heip. ~
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 9, 2010 13:11:40 GMT 2
Sophie, samalta tuntuu. Hoitoponi myynnissä, moni käynyt jo katsomassa ja on pitänyt kyseisestä haflingertammasta. Eka hoitoponi vielä... ;(
(anteeks lyhyt.)
|
|
|
Post by Josefiina on Jun 9, 2010 18:46:44 GMT 2
Aimie: hain pariin erityislukioon :) Tosiaan toivon että toi KA riittää, yhteishakuykköseeni kun pääsee n. puolet hakijoista. Pääsykokeet meni ihan kelvollisesti, tai sellaset fiilikset jäi, mutta en osaa yhtää arvioida mahdollisuuksiani. Tasan viikon päästähän se selviää, hyrr :)
Oon tehokkaasti töissä ja reissussa kesän mittaan, mutta eiköhän Seppeleellekin aikaa jää. Ja kun IRL-heppailut on vähän jäässä, niin pääsee viettämään kärpästentäyteistä heppakesää sitten edes tietsikan kautta. (Paitsi että onhan mulla leiri, jee! <3)
|
|
essi
Kokenut konkari
70%
I Love Animals
|
Post by essi on Jun 10, 2010 13:32:13 GMT 2
Moi kaikki! Sorry noi hymiöt ja huutomerkit en tiiä mikä mulla sillon oikein oli mut älkää antako ton kirjotuksen pilata mun mainetta teidän silmissä ! Oon ihan asiallinen ja lupaan etten sekoa noin enää täällä
|
|
|
Post by Fiia on Jun 10, 2010 18:04:59 GMT 2
Musta tuntuu pahasti siltä, että olen vieraantunut tästä hommasta. Kirjoittaminen sujuu kyllä ja on mulla ideoitakin hoitotarinoita varten, mutta mulla on vain olo, että olen ihan ulkona kaikesta enkä ole ikuisuuksiin keskustellut kenenkään seppeleläisen kanssa sen kummemmin. Ärsyttää, kun oon vaan niin hidas ja laiska ja saamaton. Ehkä se tästä.
Mutta pikakelaus kuulumisista: hyvin menee, odotan innolla kesän alkamista, tää ensimmäinen viikko on ollut nukkumista ja dataamista varten, sitten alkaa pikkuhiljaa tulemaan kesätöitä, leiriavustajan hommia, matkaa, festaria.
Ja Josefiinalle haluan toivottaa onnea, toivottavasi piäset ykkösvaihtoehtoosi ja muistakin kertoa miten kävi!
|
|
|
Post by Ros on Jun 10, 2010 18:56:11 GMT 2
Joo kesä saattaa mennä vähän lusmusti täälläkin virtuaalihevosten suhteen. Teen yleensä 7.00-17.00 päivää maalalillen puimureita ja mettäkoneita joten kotiin päästessä usein vaan kaatuu sänkyyn taikka lähtee nopsasti jonnekin ulos tuulettumaan : D
|
|
|
Post by Pihla on Jun 11, 2010 8:27:52 GMT 2
Nyt vähä asiaa IRL . Kysyn vaan et mitä tallii IRL suosittelisitte . Mä kän kainastonponitallilla . Tänäänkin meen sinne ratsastaan kaverini kans.
|
|
|
Post by kisuli on Jun 11, 2010 19:39:38 GMT 2
Aargh. Kauhean surullinen olo. Miksi näin? En tiedä o; Vuokraponi oli edellispäivänä todella ihana, nosti laukan kolme kertaa. Olin niitä ensimmäisiä jotka laukkasivat sillä ponilla tarkoituksella (meinaan ettei ryöstänyt tmv). Toisaalta olo on kovin tärkeän oloinen - vaikutan suuresti sen ponin koulutukseen. Mutta kyllä me siellä pellollakin pyörähdettiin muutaman kerran, kun ei uralla jaksanut ruuna mennä :') Ja aitojahan ei ole.
Nyt sitten oli tyhmä olo mennä tallille, kun ei Celinaa sieltä löytynytkään. Oli siellä kuitenkin toinen hoitohevonen. Kirjoitin kivan tarinan Mallaspuroon - tai siis se kuvasi mun fiilistä niin hyvin, että olisin voinut sukeltaa siihen tarinaan ja nähdä kaiken oikeasti. Nyt meen tästä jotain vielä syömään. Huomenna aikainen herätys tallille. ~
|
|
|
Post by Elkku on Jun 12, 2010 7:40:43 GMT 2
^ Voi Soppu raukkaa. ): Jaa että Celina myytiin? o.o Se tais vai olla se knabsu jolla teetettiin 3veenä varsa..? Mukava heppa oli.
Viikon pääst on ratsileiri. (: Mut tänään mennään veneelle. -.- Ja pitäis vielä istuntaleirin tuntitarina ja kuva tehä.. :/ Katotaan, kyllä mä ne ny saan rutistettuu ittestäni. :]
|
|
|
Post by Ilona on Jun 12, 2010 11:42:07 GMT 2
Ei mennäkkään veneelle <3 Nyt isä asensi tähän koneelle jonkun muun homman kuin Windowsin ja piirttis toimii! Mutta harmittaa ihan sairaasti, sillä tälle koneelle saa vain ja ainoastaan (paska)Gimpin.. :''''''[[ Tää näyttö vielä kaipaa pienoista hienosäätöä, mutta eiköhän tää oo ihan ok.. (: Arg, pitäis luonne kirjoittaa ht.nettiin ja sekin on stressannut tässä pari viikkoa.. Ainakin ennen hepoleiriä se on saatava valmiiksi..
Jokeri tulee (taas) meille yökylään, harmi vaan kun ei oo mtn hyvää leffaa katottavaks.. :-P
|
|
|
Post by kisuli on Jun 12, 2010 15:07:47 GMT 2
elkku, joo celina myytiin, en tiedä kuinka vanha oli sillon ku lumikin varso. ~ Btw, varsomisesta tulikin mieleeni, että juhannuksen jälkeen varsoo tämä toinen hoitohevoseni (kaikki on varmaan jo sekaisin niistä? Niitä on nyt kaksi) varsan Sitä odotellessa... Ulkona on kauhea sää, ei vois ajatella että nyt on kesä ;o Voi niitä estetuntilaisia, kun joutuu tuolla hyppäämään... ;D Reilukerho. Oon nyt ollu jonku runsaan vuoden "hengailijana". Jänskää (; Mun karkit loppuu. Hyih. Ne on kirpeitä. (: Viisaat jutut mulla. Moi ~
|
|
|
Post by Kata on Jun 13, 2010 17:35:01 GMT 2
Huhui oon nyt sit Palmikon hoitaja ja joudun pientä infoo: -Kataa näkyy vasta ehkä 1vk päästä sillä pääsen vasta silloin kunnon koneelle -Koska olen nyt serkuilla -Menen huomenna tampereelle siskojen luokse ja olen siellä viikon Eli leirimaksut yms myöhästyy, valitettavasti . Noniin ja sit öö mitäs mulle kuuluu. Ihan ok oikeestaan ärsyttää vaan tä serkkujen koneen näppäimistö ku tää on tämmöne outo paska:D .... Mut hyvät puolet oon saanu ratsastaa 3-4 tuntii päivässä ku tääl on 3 hevosta (lv,sh,pv). Lisäksi hokasin että tässä koneessa ei toimi nuolinäppäimet. Mutta se on mro! Väsään ehkä jtn pientä Palmikolle ja Cadille...
|
|