|
Post by Liisa on May 24, 2010 13:32:50 GMT 2
Hejdå pitkästä aikaa. En oo kuollut, vaikka hoitokirja tomuttuukin nurkassa.
Mua ärsyttää, en oo ollu pitkään aikaan oman ratsiopen tunnilla, joko oon perunu tunnin tai sitten meille on pitäny tunnin joku sijainen. Oikeesti, siitä on ikuisuus. Ja nyt opella lannemurtuma, nice.
Mut kesäsuunnitelmissa mulla ei oo leiriä, mut vuokraan suokkiruunan meidän tallilta viideks päiväks. Nukutaan tallilla kai ja kaikkee jännää, yöks sinne jää ainakin yks mun hyvä kaveri =) Tänään aion mennä ehkä kirjastoon, ja kattoon uusia ratsihousuja. Ja koittaa piirtää cassulle jotakin.
|
|
|
Post by Kata on May 24, 2010 16:09:45 GMT 2
Nyt teen tunti maksun ja sitten cadille hoidon. Ja voisihan sitä aloittaa tekemään uudestaan sitä tallia kun kaikki muisti pyyhkiytyi koneen mukana... TÄMÄ ON NIIN TURHAUTTAVAA!: (
Inhoan sitä että kone lagailee ja muisti pyyhkiytyy.. Noh aloitan siis alusta, KAIKEN!
|
|
|
Post by kisuli on May 24, 2010 16:20:36 GMT 2
Menin sitten hakemaan Aksulle kakkoshoitajaksi... (: Lauantaina Särkänniemessä meni hyvin! Tosin siellä oli ihan pirun kuuma, bussin ilmastointi ei toiminut (tai sitten kun sen laittoi päälle niin sieltä tuli hyvin, krhm, eksoottinen aromi, joten sitä ei voinut pitää päällä). Huusin siellä, että kuolen lämpöhalvaukseen ja kirjoittakaa mun hautakiveen, että kuollut bussissa lämpöhalvaukseen - ja ne kaikki vain nauro mulle!
Onneks ei oo enää kokeita ja voi ottaa vähän rennommin - muutenkin vain enää tämä ja seuraava viikko koulua, 10 pvä oli tänään viel koulua. ♥ Entokirakastakesälomaa. Värjäsin eilen hiukset, mut mitään ei kuitenkaan tapahtunu. Must piti tulla melkein blondi, mut ehei, angst mun hiuksien väri ei muuttunu mihinkään, tai siis punapigmentti lähti vähän.
Kouluki alkaa menee hyvin nyt loppuvaiheessa, enkun valtakunnallisesta 9-, uskonnon kokeesta 9 ½... Toivottavasti fysiikastaki tulee hyvä, koska oon taas ollu vähä ei-niin-rauhallinen siellä luokan takana... Dääm, nyt sit ei oo enää niitä ah-niin-ihania helteitä, ku kaikki valitti! o;;; Eieieieiei haluun helteet takas.
Jos meen sit rauhottumaan tonne muualle. Son mro. -»
|
|
|
Post by Elkku on May 25, 2010 20:14:08 GMT 2
Tänään oli hauska päivä. :]] Luokkaretki särkkikseen ja oltiin koko päivä. ^^ Tosin harmittaa sillee et ku Lynn oli myös luokkansa kaa siel nii eipä sit nähty/havaittu toisiamme. ): Olin Jet staris, "keinuis" (xDD), hurrikaanis ja aikamatossa (jossa menin paniikkiin, tärisin, enkä pystyny puhuu/huutaa). Eli en oo mikää trombien yms fani. :'D Oon aikas arkajalka ja hermo heikko.
Mä sain enkun valtakunnallisista 8- joka on mun paras enkun koe numero. :'') Paras tais olla ennen semmonen seiska. (kaikki on aina kutosia) Ja omasta projektista eli lehdestä, nii sain eri arvostelu kohdis (huolellisuus, kansi ym.) kaseja ja ysejä. (:
Mut eips muut, meen hoitaa pitkäkorvat ja meen nukkuu (aaaaaahhhh)
|
|
Johku
Perustallilainen
|
Post by Johku on May 25, 2010 21:17:39 GMT 2
Tääl katon Viisujen ekaa semifinaalii, toiv. äiti/isi antaa kattoo ne puoleenyöhön saakka, huomen Särkänniemeen med oma luokka ja 6a, koko päiväks ♥♥ Meen kaikkiin, mm. Half Pipeen, Tornadoon jne. Pitäis istuntaleirin kehari tehä (hyvä idea on jo!), laitan kans hoitohakemusta Pellalle ja Pikulle (:
|
|
|
Post by Jusu on May 25, 2010 21:37:49 GMT 2
Jep, Elkku sun muut oli tosiaan meikäläisen (ja itse asiassa kaikkien meidän koulun ysien A- ja vissiin E-luokkaa lukuunottamatta) kanssa samaan aikaan Treellä särkänniemessä. (Kone lagii, kirjotus tulee niin pahasti myöhässä että mä lupaan, tässä tulee olemaan miljoona virhettä enkä jaksa korjata, kun on niin pirun hidasta. Se on toi Google Docs, jossa yritän parhaillaan tehdä kouluprojektia, jumittaa koko pirun koneen.) Kyllä kyllä, yritin tähyillä että josko noita tytsyjä näkyisi, mutta totuushan on se, että tuolla on aika helppo maastoutua Ei siellä nähnyt edes oman koulunsa porukkaa, jos halusi olla näkemättä, ja meitä sentään oli sellaset sata kappaletta siellä. Suunnilleen. Uargh, kirjottelen tosiaan potilaskertomuksia tetin projektiani varten ja sitten mulla on torstaiaamuun kello kahdeksaan saakka aikaa tehdä ruotsin lisätyö (minä, menneisyys ja tulevaisuus - hiton laaja juttu, ja mä sain aikaa tehdä tosiaan jopa maanantaista torstaihin klo kahdeksan reikä reikä aamulla, eilinen tallilla, tää särkässä, joten lievästi kiire tulee kirjottaa viidestä ymmeneen sivua ja mä huomasin että toi koo puuttuu på svenska. Ei se kieli ole ongelma, vaan aihe ja ajanpuute) jolla se numero kohoaa kymppiin, oli lopputulos melkein millainen tahansa. Nyt mä en enää hukkaa aikaa tähän, vaan jatkan tekemistä. Puuh, pahus kun kaikki numerot pitää olla perjantaina jo annettuina - sen jälkeen niille ei enää voi mitään tehdä!
|
|
|
Post by Ilona on May 26, 2010 7:20:34 GMT 2
Joo, en miäkään Lynniä sitten nähnyt, mutta Särkkiksen parhain juttu oli, että ihan yllätyksenä tavattiin mun leirikaveri, joka on mulle tosi hyvä ystävä ja siinä pika pikaa juteltiin.. (: Menin vain yhteen "kunnon" laitteeseen, joka oli Aikamatto ja siitä sain kamalat traumat, kiroilin vain siinä ja lopuks pidin silmät kiinni. Sitten kävin vaan keinuissa, tukkijoessa, jokiseikkailussa(vai mikä onkaan) jaja en varmaan missään muussa.. XD No, oon ihan hirvee pelkuri, mutta pelipöytien vieressä vietin aikaa, samoin mentiin delfinaarioon luokan kanssa, joka oli ihan mahtava.. (: Nii ja en voinu mennä ees Jet Stariin, kun jonossa menin jo ihan paniikkiin ja hyppäsin vaan sieltä pois.. :'D
AAAAAAH, enää koulua tää viikko ja seuraava viikko! Ja pupuillakin on perjantaina synttärit <3
|
|
|
Post by kisuli on May 26, 2010 14:58:50 GMT 2
^ Ite olin Tornados, Motogees, Tyrskys ja omg TakeOffissa ja tällasissa. Kiva ku en tienny mitään et minkälainen se Tornado on nii kiljuin siinä vaa, ku kaveri (Reetta) selitti et joo tässä mennään pää alaspäin ja täs pyörähdetään näin ym. (: Hypättiin siitä ihme Jokiseikkailusta veneestä pois ku oli nii tylsää ja hidasta. Ja yhen jätkän oli pakko heittää ne kaikki vedet mun päälle! tukkijoki tulvi yli, ei päästy sinne)
8 päivää koulua enää. Mua vaan ärsyttää ku oon tulos kipeeks, ei tunnu kivalta... Mmm, tänään käyn kampaajalla. ♥ Mutjoomeenmoi.
|
|
|
Post by Loviisa on May 26, 2010 18:32:29 GMT 2
Heips!
Eilen oltiin luokkaretkellä siellä eläinpuistos. Oli ihan kivaa. Tänään ajasin parturille ajan mutta pääsen vasta ensviikolla. : ( Tämän viikon jälkeen enää viikko kouluu! Nyt pitää ottaa kaikki irti koulusta. : D Olin myös tänään varmaan jonkun kakstuntia meijän pupun kanssa. : ))
Mutta pitääpä lähtee kahtoo piirakkaa uunissa. Namm...
|
|
Lexie
Uusi ja innokas
|
Post by Lexie on May 30, 2010 16:03:54 GMT 2
uaaa, minuun on iskenyt kammottava kevätväsymys, nukahdan yksinkertaisesti KAIKKIALLE ( tunneilla erityisesti, huonompi juttu..). Mikä minua vaivaaaa. Plus masennus. Ei voi mittää, on ollut nyt kurja kausi minulla. Eilisiltana oli lukion juhlat, luokkani poikien bändi soitti ja muita tosi lahjakkaita tyyppejä! Pitäisi nyt ryhdistäytyä ja piirtää jotain kivaa Liinulle, olisi muutama kuva tai sarjis mielessä. Siis jos en nukahda kesken piirtämisen.
|
|
|
Post by Kata on Jun 1, 2010 10:26:32 GMT 2
Oma tallini valmistuu koko ajan hyvää vauhtia... Veikkaisin avautumista ensiviikolle? Lisäksi pitäisi tehdä cadille hoitoa.. Ja jos saamme jäädä Artsilaan niin cadille hoitohakukin pystyyn.. : ) Ää oon vieläkin kipee, ja yritän tässä piirrellä kuvia ja kaiken laista.. Lisäksi pitäisi kirjoittaa leiritarina maksut valmiiksi ja on vielä ihan hirveesti tehtävää .
|
|
|
Post by Miina on Jun 3, 2010 13:13:34 GMT 2
Soppu, oliks te luokan kans? Mä olin vaan Take Offis, tyrskys, tukkijoes, Jet Staris jne. : ))) nim. laitekammonen. : ))
En ookaan tänne pitkään kirjotellu, Seppele ei inspaa nyt yhtään ja pitelen muutenkin url-jutuista lomaa ; )))) Joo lyhyt..
|
|
|
Post by Jusu on Jun 4, 2010 11:38:43 GMT 2
Huh. Nyt se on sitten pulkassa, peruskoulu nimittäin - kaappi on tyhjätty ja suljettu. Jotenkin se tyhjän kaapin katseleminen oli yllättävän haikeaa! Onneksi jää paljon hyviä muistoja koko peruskoulun ajalta, eikä ne kaveritkaan nyt aivan vallan katoa. Totta kai osa lähtee muualle jatkamaan opiskeluja, mutta kyllä niitä aina näkee kun vaan jaksaa järjestää.
Mulla pörrää sellaisia sekalaisia inspiraatiokärpäsiä tässä pään ympärillä koko ajan, mutta kun ne on niin vikkeliä pujahtamaan pois käden (ja kynän) ulottuvilta, ei niitä oikein meinaa saada vangittua ja valjastettua käyttöön. Katsotaan koska saan aikaiseksi tehdäkin jotain... eikä vain luonnostella ja pyyhkiä pois ja luonnostella uudestaan.
|
|
Johku
Perustallilainen
|
Post by Johku on Jun 4, 2010 14:41:44 GMT 2
Hirveesti hommaa, pitää järjestellä kuvia, että saisin kuvahuutiksen ht.nettiin pystyyn, sekä tehä istuntaleirin kaks tarinaa, su mennessä. Nimittäin kaveri tulee ma-to, entiseltä mökiltä (: Ilonen, mutta väsynyt olo, toivottavasti loma auttaa väsymykseen. Tänään vipan kerran söin tän koulun ruokalasssa! Jee! Hihihi Mitäs muuta? Vois kohta mennä syömään, jotain mitä kaapista löytyy. Jaa, oli lyhyt
|
|
|
Post by Miina on Jun 5, 2010 8:52:19 GMT 2
Mun todistus:
Käyttäytyminen 8 Äidinkieli ja kirjallisuus 8 Englannin kieli, A1-oppimäärä 8 Biologia ja maantieto 8 Matematiikka 8 Fysiikka ja Kemia 8 Uskonto 8 Historia 8 Musiikki 8 Kuvataide 9 Käsityö 8 Liikunta 8 Draama 9
Ihan tyytyväinen oon (:
|
|