|
Post by Anne on Apr 25, 2010 9:23:45 GMT 2
..jotta jutut voivat jatkua. =)
Yritän nyt aktivoitua hieman hommien suhteen. Kesä alkaa jo siintää mielessä ja olisi kiva keksiä ohjelmaa Sebbeleeseen ja Artsilaan. Kaikki ideat tervetulleita!
Seppeleen ulkassa olisi vielä muutama juttu, voisi ne kai tehdä pois alta. Sitten piirtämään jotain kivaa!
|
|
|
Post by Elkku on Apr 25, 2010 11:24:55 GMT 2
Eilen lemmikkimessuil Petexpoos oli sika kivaa! :] Ostin Hanille 2,5m hihnan, lapavaljaat ja herkkupallon (tiiätte varmaan, pyörittämäl sieltä tulee herkkuja). Ja ittelleni 7 metrilakuu jotka jo ahmaisin. :'DD Hanille meni just ja just L-kokoset valjaat päälle ja Manu hiffas hyvin herkkupallon tarkotuksen. ^^ Ihan hulluna sitä pyörittelee. :3
Tän aamupäivän ollaan Ilun kaa rakennettu estettä jota kutsutaan A-esteeks. (A:n muotonen) Meinaa Petexpoos sellaset makso noin 70-115e... Mut ne erillaiset kalliimmat esteet olikin ihan hirveen hienoi..! MUt enpä enempää höpise. x))
|
|
|
Post by Jusu on Apr 25, 2010 12:08:14 GMT 2
Tämä täti tuli kisoista, hitusen ramasee kun puol kuudesta asti ollut hereillä, puol kahdeksalta oltiin sitte itse tapahtumapaikalla ja yhdeksän reikä reikä aloitettiin luokka, me totta kai luonnollisesti ensimmäisen luokan ensimmäisenä ratsukkona... Ja noh, olisi sen luokan voinut vähän hienommin alottaa, me nyt vähän jännitettiin molemmat ja näkyy kyllä arvostelupaperissa ja loppuprosenteissa (tasan 55.00, jos jotakuta sattui kiinnostamaan). No, seuraava kerta sitten paremmalla menestyksellä! Tällä hetkellä olisi hirveästi mielessä asioita, joita voisin tehdä. Mallaspuron saralla on leiri, jatkistyylin testaustunti, loppujen valmennuskommenttien kirjottaminen ja sitten tässä parhaillaan muuatta kisatapahtumaa yritän saada aikaiseksi järjestää. Ja jahka saisin PKK-näyttelyihin loput tulokset, voisi katsoa josko alkaisi järjestää seuraavia... Lisäksi piirtoinspistä riittää ja kirjottaakin tekisi mieli, mutta kaikkea ei aina ehdi - jos nyt eka tän Bundykuvan saan valmiiksi, sitten makselen pari Seppeleen tuntia ja sen jälkeen katsotaan mitä tehdään. Ihanaa, kevät on tullut ihan todella! Lehtiäkin alkaa jo melkein näkyä puissa, tommosia ihan pieniä ja hentoja lehdenalkuja... ja pari leskenlehteä (vai mitä ne nyt sitten onkaan) on jo ehditty bongaamaan. Kesän ensimmäistä perhosta en oo vielä onnistunut näkemään, mutta eiköhän niitäkin ala kohta pörräillä täällä ympäriinsä. Huomenna ihana kympin aamu (tai tarkalleen ottaen 9.45) ja sitten lähdenkin jo puoli kolmelta kotiin, eli skippaan viimeisen liikkatunnin. Ihan sovittu juttu, meen sitten ylihuomenna. Se on hyvä kun voi näin joustavasti vähän "muokkailla" lukujärjestystään Ja vieläpä sellaisesta syystä kuin että ratsastustunti alkaa viideltä tuolla tunnin ajomatkan päässä... Noh, koulu tukee harrastuksia ja etenkin jos sattuu kilpailemaan siinä lajissa (ja mähän olen ahkera kilpailija, neljästi vuodessa \o/).
|
|
|
Post by Miina on Apr 25, 2010 13:12:01 GMT 2
HUH
Muutin ja tein sivut äsken 8 hevoselle ja nyt oon ihan silleen et -vihdoinkin- tää on siis rästissä ollut homma, olis pitäny tehdä tää jo kaaaauan sitten.. Pian kamu tulee tänne ja tuo koiran mukana <3 =)
|
|
essi
Kokenut konkari
70%
I Love Animals
|
Post by essi on Apr 25, 2010 14:57:06 GMT 2
Moi kaikille.
Essi oli tänään rakkaan siskonsa tanssi esityksessä joka oli ihan hyvä koska oli monen kymmenen ryhmä joka tanssi ja aika moni pysyi siinä vauhdissa mukana:)
Sorry lyhyt mut ei jaksa käyttää kovin sormia.
|
|
|
Post by hannah on Apr 25, 2010 20:31:03 GMT 2
moi! mulla on hieman ideoita seppeleeseen mielessä mutta en ehdi nyt kirjoittamaan, joten muokkaan viestiä huomenna. =)
|
|
|
Post by kisuli on Apr 26, 2010 14:25:23 GMT 2
Hmm. Uus pulinaboxi, hyvä hyvä! (: En vaan tuu ikinä muistamaan tän nimeä, sori. Sanon tätä pulinoiks, jos jotai häiritsee niin tulkoot sanomaan (; Mulla on jääny nä virtuaalijutut _todellakin_ vähän vajaalle, kun pitää oma elämä saada ensin raiteilleen (ei se kauas ole raiteilta kyllä karannut), ja ehkä vain ei huvita. Ehkä joskus myöhemmin sitten palaan, hope so. ~
Joo. Huomen tulee olee pitkä päivä, en tykkää... Ja sit yks on kyl aika lollero tyyppi :""D En kerro, tai ehkä kerron, mutten ainakaan yleisesti, että kenestä on kyse. Mä meen taas tonne jonnekki -->
anne/ ihanaa taas vaihteeks websiltäO:
|
|
|
Post by Anne on Apr 27, 2010 14:39:06 GMT 2
Seppeleen sivut eivät toimi, kuten kaikki varmaan huomaavat. Johtuupi websin bugista, kaistatilaa pitäisi olla 25GB, mutta onkin yhtäkkiä vain 1Gb. Että jee. Toivottavasti korjaavat pian, olen ottanut yhteyttä kyllä.
|
|
Hannes
Perustallilainen
|
Post by Hannes on Apr 27, 2010 18:26:26 GMT 2
Ihmettelinkin miksei sivut toimi. Ajattelin, että se on meidän koneen vika, hyvä etten lyönyt sitä seinään......
|
|
|
Post by kisuli on Apr 30, 2010 17:25:51 GMT 2
Jaa, että vappuaatto. Jänskää, tosi ._. ( sanon jo aluksi, että olen sarkastisella päällä ) Meillä oli koulussa sellanen pukeutumisjuttu teeman mukaan, meidän luokan teema oli niinkin päätä huimaava kuin että pojat on tyttöi ja toisinpäin. Saatiin meikata muutama jätkä ja se oli kivaa (; Kaikki linnunp*skat ja kauhee pakkelikerros ja peitepuikkoo huulii et huh huh. (: Olin kans tänään tallilla. Sain tosi hyvii kuvii mun hoitohevosesta, jota ratsastettiin kentällä (ei käy tunneilla). (:: Mun hoitsut voi muuten kattoa täältä.Onneks on talli.
|
|
|
Post by Kata on May 1, 2010 11:48:59 GMT 2
Kata päätti ottaa itseään niskasta kiinni ja palata tänne katselemaan touhujanne. Tällä hetkellä käyn läpi onko minulla maksamattomia tunteja ja ja jos on teen maksuja.. Saa nähä mihin asti aktiivisuuteni riittää: Dd
|
|
|
Post by Anne on May 1, 2010 12:17:09 GMT 2
Upeeta, Kata!
Päivittelin Arselan ja PKK-kalenterin. Hain myös Basselle paikkaa Mallaspurosta. Vielä olisi ihan muutama juttu Seppeleen ulkkaan ja pari vaihtokuvaa tekemättä. Nyt alkaa olla taas sellainen kiva, rento oli näiden v-tallien suhteen. Voi taas keskittyä olennaiseen. =D
|
|
|
Post by Kata on May 1, 2010 15:03:04 GMT 2
Jeshh ei enää yhtään tuntirästiä minulla!: ) Mitäköhän muuta sitä sitten tekis.. Ainiin joo yksi pikku projektion alla ja pian valmis.. Ei siitä sen enempää..
Yyh oon taas flunssassa: ( Lämpöö 37.6 ja kauhee nuha! Lisäksi keskiviikkona ois oikee estevalkka+ vklp tampereelle koeratsastaa yks heppa..
|
|
|
Post by kisuli on May 1, 2010 18:01:48 GMT 2
Ratsastan huomenna mun hoitohevosen tunnilla. (: Mukavaa. 8-vuotias knabberitamma, jolla en oo menny aikasemmin, mut oon hoitanu kesällä 2 vuotta. Pitää mennä lähettämään täst muuten pm'ää ihan just... Mul muuten tulee aina sellasii hoitohevosii, jotka menee sitte loppujen lopuks myyntiin ihan liian nopeesti ~ Nytkin uusin hoitsuhankinta on myynnissä, perfect, tätä just eniten kaipasinkin... moi~
|
|
|
Post by Elkku on May 1, 2010 18:56:17 GMT 2
^ Kukas nyt on sun hoitsuist myynnis?
Oikein nolottaa kun kerron, mut voi v*ttu ku käytiin viimeks meiä hoitsuu hoitamas elokuussa. -.- Noloa. Ettei enään kehtaa tallille ilmestyy ku siel on yks urpo (vuoden, kaks vanhempi) jolla on jotkut ihkut kaks kansallisen tason konii ja sit se aina kysyy miks meit ei oo näkyny. Ja aina se haluu nolaa meiät ja oikein selventää tarkkaan et me tehään jokainen asia väärin. >.<
Meil ei koulus ollu luokan kaa mitään mut ala-asteel oli kaikkii esityksii ja meiä luokka vetää siel walking in the air. Aika hyvä tähän vuoden aikaan, vai mitä? Pistin tukkaan mustaa, punasta, oranssii ja sinistä ja tais olla viimenen kerta. :''D Hiukset huus hallelujaa ku ne pesin ja nyt hiukset on ihan kauheen "rasittuneita". ): Mä vaa pölötän, moi!
|
|