|
Post by Josefiina on May 1, 2010 19:06:54 GMT 2
Been a little busy, back in the business now :) Sori tytöt, koulujutut (etenkin jatko-opiskeluun liittyvät) menee väkisinkin virtuaaliheppojen edelle. Toivottavasti ymmärrätte :)
|
|
|
Post by Anne on May 1, 2010 20:04:46 GMT 2
Been a little busy, back in the business now  Sori tytöt, koulujutut (etenkin jatko-opiskeluun liittyvät) menee väkisinkin virtuaaliheppojen edelle. Toivottavasti ymmärrätte  Ei ymmärretä. ;D (joo, saunaan ja sitten kirjoittamaan Arselan avantouinti-tarina loppuun, toivottavasti.)
|
|
|
Post by Jusu on May 1, 2010 20:37:13 GMT 2
Juu, ei tietenkään ymmärretä, etenkään kun itselläkin ne koulujutut nyt aika päällimmäisenä  Ne ja hevosasiat ja irl-elämä ylipäätään, kuten yleensäkin - ja erityisen suuresti nyt, kun kyseessä kuitenkin viimenen yhteinen kevät kavereiden kanssa ja ehkä ton mun uljaan ratsuhevosenikin, mikäli sille nyt sitten tosissaan se uusi koti aiotaan löytää. Mites sattuikaan, että multa aiotaan taas myydä vakkari alta; just läks se jolla koulua vääntänyt, nyt ollut puhetta että toi mun estetuntien ratsuni (jolla mennyt ton kouluponin jälkeen myös koulutreenit) voitaisiin myydä. (y) Vappu oli ihan semijees, ulliksella käytiin kuten aina (porukoiden ja perhetuttujen kanssa), sitten kaverin luo - koottiin niiden jättitramppa kaverin pikkuveljen kanssa ja innostuttiin mekin sitten testailemaan sitä tramppaa  Ai niin, ja pelattiin me Band Heroakin tämän samaisen pikkuveljen kanssa. Sitten kipittelin toisen kaverin luo antamaan tämän pupulle sapuskat (kaveri perheineen poissa nyt, ni vähä lomahoitajana toimin). Maanantaina sitten takaisin koulunpenkille, onneksi vasta kymmeneksi. On ollut yöunet vähän vähäisissä kantimissa tässä, niin että en mä saisi itseäni kuitenkaan hereille kello kuusi. Ihanaa kun voi nukkua sen tunnin, ehkä kaksikin pidempään  Ja ihanaa että huomenna on vasta sunnuntai. Mä tykkään keväästä ja kesästä (ja syksystä ehkä vielä enemmän kuin näistä, talvi on varmaan ainoa vuodenaika jota ilman voisin mitenkuten elää) ja nyt mä olen ihan innoissani pomppimassa kaikkialla ja kaikessa mukana. Kaikkea jännää tässä on edessä, mm. kisoja, flooranpäiväjuhlat (joihin mulla on kiva mekko ja vielä kivemmat kengät), päättärit ja veljen ylppärit (joihin myös yks mukava mekko ja ne samaiset iiiihanat kengät menee sen kanssa hyvin yksiin) - ja oumaigaad, sitte se velipoika lähteekin jo inttiin. Ai niin, ja kesätöitäkin on tiedossa. Vielä tässä voi toivotella kaikille ilosta vappua!
|
|
|
Post by Kata on May 1, 2010 20:53:20 GMT 2
Mua väsyttää ja on tylsää... Ei voi oikein mtn kun täällä mökillä oon + kipeenä. Pakostikkin vähän erakoituu... Muttasiis mulla on ongelmia. Mun on vaikeeta valita 6 eri hevosta vaihtoehtoja: Vuonis, Issikka, Pv, Suokki, Risteytysponi ja toinen Suokki Jokaiselle on varattu koeratsastus/ tai oon jo ratsastanut.. Plääh niin turhauttavaa etsiä isosiskoille hevosta.. Mutta noo ei voi mtn:)     En tiiä mikä minuun tänään iski, mutta mulle tuli jotenki ahkera fiilis siis näitten virtuaalijuttujen suhteen. Jaksan jopa täällä niinkun pölistä ja oon tehnyt kaikkee kivaa mm. tallia valmiimmaksi omille kopukoille jossa ne saisivat viettää omia eläke päiviään rauhassa... Oikeesti keksikää mulle jtn tekemistä en voi vaa kokoaja tulla pölisee tänne Höpinäboksiin jtn ja valittaa et on tylsää. ++ Mese ei toimi kunnolla antaa ehk just pari min olla siel+ sit heittää ulos. Nää läppärit on niin <3
|
|
|
Post by kisuli on May 2, 2010 9:21:53 GMT 2
^ Ah, vuonikset. ♥ Muuta en voi sun ongelmaan sanoa.
Tänään sitten pitäis kokeilla sitä hoitohevosta, että minkälainen on ratsastaa. Son muuttunu ainaki vaikka kuinka paljon kahden vuoden takaa. Silloin kun aloitin sen hoidon, se pukitteli kauheasti ja kaikkee tällasta (siis en ite ratsastanu, näin), nykyään ku maneesin päältä tippuu lunta sen kohdalle, se vaan menee eikä välitä. Aika luottoheppa nykyään. (: Nuortenkin ratsuna nykyään kun toimii...
Pitäis kattoa, onks kaveri hereillä, ku eilen oli tivolissa, niin salee nukkuu vielä ._. Ja mä haluan tallille!
|
|
|
Post by Kata on May 2, 2010 17:50:07 GMT 2
Back to home!  Aloitin siis reippaasti leipomalla tuolla on sämpylätaikina kohoomassa:D:D ja sormikeksit uunissa:D:D Tiiättekös miten reipas olo mulla on nytten? Mutjoo kohta mässyy<33 Lauantaina 2koerats yks suokki ja sit risteytysponi jänskättää vähän joo:)). Muuten vähän tylsää eikä tiiä mitä tekis koneella... Vois jatkaa oman tallin tekemistä tai jatkaa noita tarinoita mitä oon tehny jakille ja sweepylle... Mutta näin tällä kertaa <-- Hakemaan sormikeksejä uunista ja pyörittelemään sämpylöitä. Häirihti oma teksti miten epä äikäkästi olin kirjottanu että punasella virheet korjattuna : DD Siis tuo vika kappale en jaksanu muita korjata : ( Oon laiska tiedän, p.s tämmöstä katan omaa sekoilua ei tarvii ymmärtää:: D
|
|
|
Post by Elkku on May 3, 2010 18:00:16 GMT 2
Kerrompa ekaks hyvät uutiset. (: Pääsin 1/3 kurssin (käyrätorvella, oon suorittanu jo viululla) läpi, kun piti muistaa 10 asteikkoo, osaa 2 etydii, 2 kappaletta ja sitte soittaa jtn sellaista nuottii mitä en oo koskaa nähnyt. (ette varmaan ymmärrä..) Ope tarjos jätskit. Iha hyvi, syksyl alotin ton torven ja suoritan samana vuonna kurssin. Viulus kesti vaa sellaset 5 vuotta ennen ku pääsin ton ekan kurssin. :'DD Sitte huonot uutiset..... Hani joudutaan tänään viemään eläinlääkärille, kun se ei syö ja on ihan k a u h e a n apaattinen. Nukkuu ja nököttää nurkassa ja sil on selkeesti kipui. Se on varmaan pessy Manuu jolla on nyt karvan lähtö ja nyt on karvatukut ilmeisesti suoles. Kun äiti kerto täst ku se haki meiät koulusta niin pelkäsin koko ajan et ku tuun kotiin nii se on häkissä kuolleena. :''( Kun saavuttii kotiin nii vedin henkee ennen kuin menin kanilaan ja purskahdin itkuun kun näin Hanin elossa. Otin sen syliin ja itkin ja itkin ja se kyyhötti sylissäni kiltisti silmät puoliummessa. Onneks yli kahen tunnin pääst ollaan lekuril.  Joskus sitä unohtaa, että lemmikki ei ole ikuinen.
|
|
|
Post by Kata on May 4, 2010 19:46:09 GMT 2
Nam syön paahtoleipää<3 Lisäksi juon kaakauta. Kata on ollut tänään ahkera:) Oikeasti ahkera!  Olen tehnyt oman tallini melkein valmiiksi lisäksi aloitin cadin hoitamisen uudelleen (tosin olen vain 1kk sen hoitaja). Ja kaikkea muuta hyödyllistä olen tehnyt tänään:) Huomenna jonnekkin musiikki konserttiin  '. Siis koulun kanssa:D Lisäksi huomenna on matikankoe (joka on ihan sikahelppo) käydään nimittäi jotain potenssin potensseja yms, helppoja on juu... Sit pitäs lukee viel terveystietoo, mut ei jaksais:D Tälläst tänää 
|
|
|
Post by Alina on May 7, 2010 15:33:01 GMT 2
Mulla on tosi turha olo - okei olen ilmoittanut lomailevani mutta silti. En saa ikinä mitään aikaiseksi, nytkin mulla pitäisi mukamas olla konekielto kun hermostuessani potkin omani paskaksi ja niin.
Mulla on hirveä kriisi koulussa, oon lusmuillut liikaa ja varmaan en enää ens vuotena saa edes jatkaa opiskeluja. Johan mä lukiosta lensin pihalle, katotaan miten käy tän amistelun kanssa. Ja mikä parasta, mulla ei oo varaa maksaa itselleni ajokorttia, joten varmaan huristelen skootterilla/kaverin lainaderbillä vielä kakskymppisenäkin. Järjestäkää mulle jostain duuni, kiitos.
Varmaan sit kun alkaa kesäloma niin mä taas osaan ryhdistäytyä virtuaalihevostenkin kanssa, elämä nyt vähän heittelehtii ja tietysti kaikki muu menee tänkin mukavan harrastuksen edelle. Koitan taas hoitaa Janusta jonain kauniina päivänä. (: pst, mulla ei olis mitään sitä vastaan jos Elkku sais ihan virallisen hoitajan tittelin Januksen kaitsijana, ahkera ja mukava tyttö eikä ponillekaan tee pahaa jos sitä joku muukin ratsastaa kuin mä ja useammin kuin kerran kuussa
Koittakaahan taas hetki pärjäillä ilman mua, palailen niin pian kuin vaan on mahdollista. (:
|
|
|
Post by Jusu on May 8, 2010 20:27:58 GMT 2
Oi voi voi voi. Kattelen tässä Suomi-Tanskalätkää ja ei ny yhtään kivalta näytä, 0-2 Tanskalle. Viis minuuttia ja Suomi on ihan helisemässä, voi en edes sano mitä. En mä lätkästä tosiaan mitään ymmärrä, mutta ahkerasti mä yritän sitäki kattoa. Nyt tuntuu että mä jätän kattomatta ja lunttaan sit vaan tulokset, jos tää menee tämmöseks  En tiedä kestänkö kattoa. Taas se Tanska tossa hyökkäilee, mutta hyvä katko Suomelta, jee, hyvä - MAALI! Taidan sittenki kattoa pelin. Juustokakku tuoksuu, nälkä tulee. Meenpä kurkkaamaan uuniin.
|
|
|
Post by Kata on May 9, 2010 15:20:15 GMT 2
Heippa! Kata on tampereella, ei tarvii mennä huomenna kouluun<3. Juna starttaa huomenna klo 8:05 kuopoon ja saavuin tänne junalla joka starttasi klo 5:55 eli aika aikaisia junia, mutta ei se haittaa! Kyllä pendolino hoitaa  ) Mut mitäs teille kuuluu? Mulle kuuluu ihan hyväöäö:DD Söin äsken kiinalaista ja oon ihan täynnä... Kiva nähä siskojaki pitkästä aikaa ja siskonpoikaa täällä
|
|
|
Post by Elkku on May 9, 2010 15:54:23 GMT 2
^ Heeh, meki käytiin kiinalaises. :'D On se ruoka niin hyvää! <33
Eilen orkesteri keikal oli kauheeta ku jouduttii ulkona soittaa... :S Oli niiiin kylmä ja tuuli. Ihan pokkana norotin lavalla muiden kaa toppatakki päällä. :') Se oli vaa sika noloo ku yhtäkkii yleisön seas käveli meiä enkun sijainen ja sieltä se vaa virnisteli ja mä yritin piiloutuu mun torven taakse.. -.-'' Toivottavasti ei muista sitä ensviikol.
Suomi kyllä pärjäs niin huonosti Tanskalle et huhhuhuijaa... Tosin aloitin pelin kattomisen klo kymmeneltä ja sammuin sohvalle, kun olin puoliunessa sitä puoltuntii kattonu. :''D Isä sit herätti puolenyön aikaan ja mä laahustin nukkumaan..... Jotenkin noin käy aina. :'D Suomi-USA peliä katoin tosin sillo pari kuukaut sit sillee et läpsin itteäni koko ajan poskeen. Se toimi. xD
|
|
|
Post by kisuli on May 9, 2010 19:15:35 GMT 2
Aws. Lainatkaa mulle pari tonnia niin kaikki on hyvin, ostan Bellan ja laitan sen jonnekki halvalle tallille :")
Hmm, en tiiä mitä tulin sanomaan tänne, päätin tulla kattoo pm't ja sit tän höpinäboksin, mut en tiiä kui aloitin jotai kirjoittaa... Saatiin tosi hyviä kuvia hoitohevosesta, joka vähän riehu ennen ruokia :") Kauniit pystyynnousukuvii...
Täytyis kysyy saanko vuokrata sitä yhtä ponia kerran tunniks :') Tai sit kysyy et saanks ratsastaa mun hoitohevosel... (: Iha sellai vapaasti. Mut meen nyt ~
|
|
|
Post by Kata on May 9, 2010 19:44:37 GMT 2
APUA! Sain kuulla just ihan kamalia uutisia.. Heppahovi jossa käyn niin niiden toisen tallin ylävintti oli palanut ja ilmeisesti alakertakin mennyt siinä samassa. Lisä tietoja: www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/koivum%C3%A4en-kartanon-piharakennus-tulessa/559514Onneksi kukaan ei loukkaantunut mutta sain melkein sydärin kun äiti soitti... Onneksi pahempia ei käynyt mutta läskit joutuu olee yön ulkona ennen kun keksitään toista ratkaisua :/
|
|
|
Post by Ilona on May 10, 2010 20:33:51 GMT 2
Apua, nyt stressaastressaastressaa.. En tiiä mitä mun pitäis oikeen tehdä, jatkaa vain näin vai lopetettava? Een pysty lopettamaan, kun tulee syyllisyyden tunne ja ihan kuin sitäkään ei olisi tarpeeksi.. Pitäis ehkä pyytää Tiialle toista hoitajaa, mutta siihenkään en pysty, kun tulen vain mustasukkaiseksi, kun joku toinen hoitaa paremmin.. Onneksi Topilla on sentään Sirppa! Mutta tää on vaan jotain loppumatonta ja ikuista, ei pääse irti enää.
Kaikki vaan ei oo kohallaan.. IRL's sama juttu, kyllä kaikki on ihan normaalisti, mutta silti ei ole hyvä tunne tulevasta. Mua vaan ärsyttää 1 kaveri, joka ihkuttaa kun hänen piskinsä isä on suomen muotovalio ja mainitsi senkin MONEEN kertaan tänään, niin ja tietty sen pennun arvo on 1100€ ja hee saa sen ilmatteeks sijoitukseen, ihq. Ärsyttää vaan niin moni juttu, mutta ne tässä ratkastaan niin katotaan sitte..
Koitan saada nää elämät raiteilleen, mutta ANTEEKSI hiljaiseloni.. Joka päivä vaan huonompi olo.
|
|