|
Post by Britta on Dec 15, 2012 18:14:17 GMT 2
Huh heijaa. Vihdoinkin netti toimii, ensin nettitikku sanottiin irti ja sitten piti säätää uuden kanssa monta päivää, mutta now I'm back! Aktiivisempana vieläkin, tekee hirveästi mieli kirjoittaa ja piirtää ja kaikkea. Pitäisi vielä yksi viikko jaksaa pakertaa koulussa (ja lukee joku hemskatin kirja joka piti olla jo keskiviikoksi, hupsista) niin alkaa joululoma!♥♥
Kaikki kokeet meni hyvin stressauksesta huolimatta, tanssiesitys meni hyvin, ratsastukset... Vaikka tuntuukin, että elämä potkii, niin huomaa että hei - mulla on asiat oikeesti tosi hyvin. Ja oon onnellinen siitä, kun oikeasti rupean ajattelemaan.
Voi Miira-Miira sua, parane pian!!♥
Onnea teille hepanetsijöille, mullekin olisi kiva löytää vuokris, mutta kaikki aikanaan. Tunneilla saan käydä jne., se saa riittää tällä hetkellä.
|
|
|
Post by anthon on Dec 16, 2012 21:14:18 GMT 2
Mitä mieltä te ootte tosta, että Nuanda väittää ranskalaisen tekemiä töitä omikseen? Mielestäni se on hieman itsekästä ja tyhmää.. En halua olla ilkeä, mutta karu tosi asia etten pidä valehtelioista.
|
|
|
Post by Britta on Dec 16, 2012 21:32:45 GMT 2
Ei ole kivaa ei, ja kun vertaa tähän, niin ei taso oikein toimi.. On ikävää taiteilijoiden puolesta tällainen ja varsinkin valehtelu. En minäkään henkilökohtaisesti mutta vähän kuin Nomppu-juttu tämäkin..
|
|
|
Post by Catrina on Dec 16, 2012 22:10:12 GMT 2
Totta, mä oon muuten vähän ihmetelly mitä Nompulle oikein tapahtu??
|
|
Taru
Perustallilainen

|
Post by Taru on Dec 16, 2012 22:35:17 GMT 2
Minusta on tärkeää noudattaa tekijänoikeuksia, eikä ole todellakaan oikein väittää toisen tekemiä töitä omakseen... Sori vaan, Nuanda, en halua olla ilkeä mutta minäkään en pidä valehtelijoista :/ Sama juttu, Catrina. Mitä Nompulle tapahtui? 
|
|
Kirsikka
Perustallilainen

Koulutaso: HeA
Estetaso: 110cm
|
Post by Kirsikka on Dec 17, 2012 0:15:51 GMT 2
Nomppu kopioi toisten hoitotarinoita ja laittoi ne Liinun päivikseen väittäen kirjoittaneensa ne itse.
|
|
Selena
Perustallilainen

Koulutaso: Helppo C
Estetaso: re 50 cm
|
Post by Selena on Dec 17, 2012 15:33:27 GMT 2
Mun on ihan pakko tunkeutua tänne nyt tähän Nuanda-Nomppu-juttuun, että kaikkihan varmaan muistaa justuksen, ajoleiriltä. No, se siis väritti päälle valokuviin/toisten piirtämiin kuviin ja piti niitä ominaan. Anne huomautti täällä Seppeleessä asiasta ja foorumikäyttäjä katosi, puff vaan. No, mitä kävikään; parin kuukauden päästä Shelyesissä sama ihminen kopioi Danin ensimmäistä hoitotarinaa ja jatkoi kuvien päälle piirtämistä - sitten kun siitä huomautettiin, foorumikäyttäjä katosi eikä koko tyypistä kuulunut enään mitään. Jos ei osaa piirtää yhtä hyvin kuin vaikka Anne tai murre tai kirjoittaa yhtä hyvin kuin joku muu, pitääkö ruveta kopioimaan muiden tekstejä ja piirtämään päälle muiden kuviin? Eikö voi vain myöntää itselleen ja muille ettei välttämättä ole maailman paras piirtäjä ja kirjoittaja ja julkaista niitä oikeasti itse tehtyjä juttuja?
|
|
|
Post by anthon on Dec 17, 2012 15:56:53 GMT 2
Selenan kanssa samaa mieltä. Itse en ole omasta mielestä mikään järkyttävän hyvä piirtäjä varsinkaan koneella, mutta silti julkaisen omia töitä ja ahkerasti piirrän koneellakin. Tää mun avatar on tosiaan Jessen/nican piirtämä ja lupa kuvaan on 
|
|
|
Post by anthon on Dec 17, 2012 16:01:18 GMT 2
Kun siis mää en osaa yhtään piirtää ihmisiä : D Osaan enemmänkin piirtää eläimiä. Ja sitten ite tykkään kirjottaa tosi paljon ja oon ihan tyytyväinen noihin mun kirjotuksiin 
|
|
Kirsikka
Perustallilainen

Koulutaso: HeA
Estetaso: 110cm
|
Post by Kirsikka on Dec 17, 2012 16:32:07 GMT 2
komppaan Selenaa. mäkään en ole kauhean hyvä ainakaan tuossa hevosten piirtelyssä, taidot päässy ruostumaan : D ja älkää ihmetelkö jos en ikinä piirrä ihmisiä kuviini, koska lopputulos on, että ne näyttä örkeiltä ja mittasuhteet on.. sanonko mistä...
|
|
Taru
Perustallilainen

|
Post by Taru on Dec 17, 2012 18:18:10 GMT 2
Minäkin komppaan Selenaa En osaa myöskään piirtää mitenkään maailman parhaasti, mutta suht' koh't tyytyväinen olen  Ei tulisi mieleenikään kopioida toisen piirroksia/kirjoitelmia. Ja tuollainen käyttäytyminen kuin esim. Justuksella on raukkamaista ja törkeää :c
|
|
|
Post by Anne on Aug 4, 2013 18:42:58 GMT 2
Tajusin juuri, että huomenna alkaa leikisti jo Seben tunnit. Mulla on tietenkin tuntilistat päivittämättä. Lisäksi on vielä suurin osa kesän hoitotarinoistakin lukematta ja merkit antamatta, se homma kun vie aina aikaa. Varsinkin nyt kun en ole koneella ehtinyt istumaan. Liian hyvä kesä  Kärsivällisyyttä pyydän leirin, vaelluksen, hoitajanurkan ja kuukauden kaksikon kanssa. Kaikki tulossa kyllä!
|
|